۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ال جی در اندیشه؛ معرفی شعبه اصلی

تعمیر، سرویس و یا نصب دستگاه ما با برند ال جی، یکی از معضلاتی است که فرآیند انجام آن نیاز به یک نمایندگی معتبر ال جی در شهر شما مانند اندیشه و شهریار دارد، کافیست 3 دقیقه وقت خود را به ما بدهید تا با معتبر‌ترین نمایندگی ال جی در اندیشه آشنا شوید.
نمایندگی ال جی در اندیشه

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات الجی در اندیشه

ال جی از برند‌های بسیار محبوب و پر استفاده میان مردم ایران است که ممکن است هر از گاهی نیاز به خدمات پس از فروش مانند تعمیر، نصب و یا سرویس آن از جمله تعمیر ماشین لباسشویی ال جی داشته باشید؛ زیرا به هر حال ممکن است هر دستگاهی در صورت استفاده مداوم و در طول زمان، در معرض خرابی قرار بگیرد. اما تعمیر یا سرویس لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، کولرگازی و … با برند ال جی، بسیار بصرفه‌تر از خرید یک دستگاه جدید ایرانی یا چینی است.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که در طی این سال‌ها موفق به دریافت نمایندگی ال جی در اکثر شهر‌های استان تهران مانند نمایندگی ال جی در شهریار یا نمایندگی ال جی در کرج شده است؛ بنابر‌این شما با خیال راحت میتوانید خدمات پس از فروش خود را به ما بسپارید و در نهایت خیال‌تان از تعمیر صحیح دستگاه‌تان جمع شده باشد زیرا فراتیک شرایط بسیار سختی در نحوه جذب تکنسین ایجاد کرده و به همین خاطر تمامی خدمات این مجموعه دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه هستند.

برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان سابق ما برای تعمیر لباسشویی ال جی در کرج با ما تماس گرفته بود که متوجه شدیم قبل از حضور تعمیرکار ما، یک تعمیرکار بی‌تخصص، لباسشویی را دستکاری کرده بوده که در نهایت باعث به وجود آمدن یک مشکل جدید در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ال جی شده بود. منظور ما این است که اگر قصد دارید تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه را به کسی بسپارید، بهترین انتخاب نمایندگی ال جی است با ضمانت گارانتی 6 ماهه (مجموعه فراتیک) است.

شماره تلفن نمایندگی ال جی در اندیشه

     

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    اگر شما هم نیاز به خدمات نصب، تعمیر و یا سرویس دستگاه خود با برند ال جی دارید، کافیست از طریق شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر تماس کارشناسان ما برای جویا شدن علت خرابی دستگاه شما باشید.

    خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی در اندیشه

    مراحل تعمیر وسایل شما توسط تعمیرکار نمایندگی ال جی در اندیشه چگونه است؟

    هنگامی که شما برای دریافت خدمات خود با شعب نمایندگی ال جی (فراتیک) تماس میگیرید، کارشناسان این مجموعه ابتدا یک مشاوره اولیه برای ارائه راهنمایی به شما خواهند داد؛ به همین خاطر اگر مشکل دستگاه شما سطحی و قابل رفع باشد، خودتان میتوانید با توجه به کمک‌ها و راه حل‌های ارائه شده، آن را برسی و برطرف کنید.

    همچنین میتوانید از مقالات مجله آموزشی فراتیک مانند علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی و یا علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید.

    اگر مشکل دستگاه به قدری وخیم باشد که نیاز به خدمات تعمیر یا سرویس داشته باشید، تکنسین نمایندگی در محل شما حاضر خواهد شد و سپس اولین کاری که موظف به انجام آن است، برسی و عیب یابی دستگاه شماست تا بتواند هزینه نهایی خدمات + قطعات را به شما اعلام کند.

    پس از اینکه شما با شرایط اعلام شده موافقت کنید، تعمیرکار نمایندگی ال جی در اندیشه شروع به تعمیر دستگاه شما خواهد کرد و در نهایت موظف است تا تست صحت عملکرد وسیله شما را در حضور خودتان انجام دهد تا از عملکرد صحیح آن مطمعن شوید.

    عدم دریافت خدمات از نمایندگی ال جی در اندیشه، چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

    زمانی که شما برای تعمیر یا هر خدمات پس از فروش دیگری با نمایندگی ال جی در اندیشه تماس میگیرید، ضمانت گارانتی 6 ماهه یک معیار بسیار مهم است که تنها در شعب نمایندگی مجموعه فراتیک قابل رویت است؛ این ضمانت به شما تضمین میدهید که اگر طی 6 ماه هر مشکلی برای خدمات ارائه شده پیش آمد، فراتیک مسئولیت آن را به گردن خواهد گرفت و دستگاه شما را مجدد تعمیر خواهد کرد.

    همچنین تامین قطعات اصیل و اورجینال جزء دیگر مزایا و ویژگی‌های نمایندگی ال جی است؛ یعنی اگر در حین تعمیر دستگاه نیاز به هرگونه قطعه‌ای داشته باشید، نمایندگی آن را از شرکت مبداء تهیه خواهد کرد. همچنین ویژگی‌ها و مزایا دیگری در هنگام دریافت خدمات از نمایندگی ال جی وجود دارید که تنها در شعب نمایندگی فراتیک قابل دسترسی هستند.

    حالا فرض کنید که از یک تعمیرگاه متفرقه و بی‌تجربه خدمات دریافت کردید و پس از یک مدت مشکلی برای دستگاه شما پیش آمده، بنابر‌این به دلیل وجود نداشتن گارانتی 6 ماهه، تعمیرگاه متفرقه هیچ مسئولیتی را به گردن نمی‌گیرد.

    تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی ال جی در اندیشه

    چه تضمینی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟

    پیش‌تر در مورد یکی از ویژگی‌های نمایندگی ال جی در اندیشه (شعبه فراتیک) با همدیگر گفتگو کردیم و گفتیم که ضمانت گارانتی 6 ماهه یعنی اگر طی 180 روز، مشکلی برای آن بخش که تعمیر یا سرویس کرده بودیم پیش آمد، تعمیرکار مجموعه فراتیک یا نمایندگی، آن را به رایگان تعمیر خواهد کرد.

    پس هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی از بابت عملکرد صحیح دستگاه خود، پس از دریافت خدمات از نمایندگی ال جی در اندیشه نداشته باشید.

    نمایندگی ال جی در اندیشه چه وجه تمایزی نسبت به دیگر رقبای خود دارد؟

    در محتوای این مطلب به اکثر مزایا و ویژگی‌های شعب نمایندگی ال جی در شهریار (شعب فراتیک) اشاره کردیم و در مورد هر یک از آنها یک مثال از تجربه‌هایمان زدیم، امادر این قسمت قصد داریم تا به صورت یک لیست به بخشی از ویژگی‌های دیگر فراتیک بپردازیم.

       

        • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

        • ارائه فاکتور رسمی خدمات

        • تکنسین با تجربه و متخصص

        • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی الجی در اندیشه (هزینه کمتر)

        • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

        • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

        • احترام به مشتری و وقت شناسی

        • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

      در نهایت پیشنهاد میکنم اگر ساکن اندیشه هستید و نیاز به خدمات نمایندگی ال جی، نمایندگی بوش در اندیشه یا خدمات نمایندگی سامسونگ در اندیشه دارید، کافیست با ما تماس بگیرید.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک