۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرات لباسشویی الجی با گارانتی 6 ماهه

انتخاب یک مرکز مناسب برای تعمیرات ماشین لبابسشویی ال جی، یکی از مهمترین تصمیم‌هایی است که میتوانید برای سلامت دستگاه خود بگیرید؛ بنابر‌‍‌این اگر نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی الجی دارید، کافیست با فراتیک تماس بگیرید و از 6 ماه گارانتی خدمات برخوردار شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی

برای تعمیر لباسشویی ال جی، کافیست از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی ال جی

در صورت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

تمامی تکنسین و تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک دارای حداقل 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی هستند و به همین خاطر به شما تضمین گارانتی 6 ماهه خدمات را خواهیم داد.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

شعار مجموعه فراتیک کیفیت بالا و هزینه پایین است؛ بنابر‌این مطمعن باشید تعمیرکار ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهد شد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی طبق نرخ اتحادیه و قانونی است ولی در بسیاری از مواق به دلیل وجود زمینه رقابتی، این مقدار به کمترین نرخ خود خواهد رسید.

بله، فراتیک در اکثر شهر‌های استان تهران و البرز، نمایندگی قانونی و معتبر دارد که از این طریق موفق به تامین قطعات اصیل و اورجینال خواهد شد.

بله، تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل شما انجام خواهد شد و در این صورت هیچ دستگاهی از محل شما خارج نمیشود.

ارور‌های رایج ماشین لباسشویی ال جی

برخی از ارور‌های رایج و پر‌تکرار در ماشین لباسشویی ال جی

آب به درستی وارد ماشین لباسشویی نمیشود

این خطا نمایان‌گر این است که آب به درستی وارد لباسشویی نمیشود، امکان دارد شیر آب بسته باشد و یا فشار آب کم شده باشد.

مشکل در تخلیه آب ماشین لباسشویی

ارور یای خطای OE مربوط به تخلیه ناموفق آب در لباسشویی ال جی است؛ در این صورت میتوانید مسیر تخلیه مانند فیلتر و شیلنگ را برسی کنید.

عدم تعادل در لباسشویی ال جی

این خطا زمانی به وجود می‌آید که حجم زیادی از لباس‌ها را وارد لباسشویی کرده‌ایم و یا پایه‌های لباسشویی دچار ناترازی شده است.

باز بودن درب لباسشویی ال جی

ابتدا مطمعن شوید که درب ماشین لباسشویی را بسته‌اید، سپس اگر مشکل برطرف نشد، با یک مرکز معتبر تعمیرات لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

بروز مشکل در مدار گرمایش آب

در صورت مواجه شدن با این ارور ممکن است المنت و یا سنسور‌های آن دچار مشکلی شده باشند.

آبگیری بیش از حد لباسشویی ال جی

این مشکل میتواند به دلیل خرابی شیر برقی، هیدورستات و ... باشد، در اینطور مواقع پیشنهاد میکنم با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

خرابی سنسور تشخیص سطح آب لباسشویی

در صورت روبرو شدن با این خطا، امکان خرابی هیدروستات و شیلنگ رابط وجود دارد، بنابر‌این با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

بروز مشکل در سیم کشی موتور

این مشکل مربوط به سیم کشی موتور است که اگر با آن مواجه شده‌اید، کافیست با فراتیک تماس بگیرید.

لباسشویی کار نخواهد کرد

این ارور مربوط به خرابی سنسور‌های ماشین لباسشویی است که نیاز به حضور یک تعمیرکار متخصص در محل دارد.

نوسان برق در لباسشویی ال جی

این خطا مربوط به زمانی است که پریز برق و یا محافظ دچار مشکلات نوسان برق شده است.

وجود نشتی آب در لباسشویی ال جی

این مشکل به دلیل نشتی آب در مدار لباسشویی ال جی است.

اختلال در عملکرد موتور

اگر با این کد روبرو شدید، یعنی سیم کشی موتور و روتور دچار مشکل شده است.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

چرا باید هر چه زود‌تر اقدام به تعمیر لباسشویی ال جی کنیم؟

اگر بخواهیم به سراغ برترین و بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار ایران برویم، لباسشویی‌های ال جی یکی از با ارزش‌ترین‌ها است؛ به همین خاطر اگر در حال حاضر از ماشین لباسشویی‌های الجی استفاده می‌کنید و همزمان دچار مشکلی در عملکرد خود شده است، ابتدا با مجموعه فراتیک تماس بگیرید تا با ارائه مشاوره اولیه، یک راهکار به شما ارائه کنند تا در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ، یک تعمیرکار متخصص و با‌تجربه از طرف مجموعه فراتیک به محل شما اعزام شود.

در این صورت شما هم در هزینه و هم در وقت خود بسیار صرفه جویی کردید زیرا فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تعمیرکار‌های خود، موفق به ایجاد حداقل قیمت تعمیرات و حتی پایین‌تر از نرخ اتحادیه شده است. بنابر‌این تعمیر یک ماشین لباسشویی ال جی کره‌ای، بسیار بهتر و مقرون بصرفه‌تر از خرید یک ماشین لباسشویی متفرقه جدید است.

چند هفته پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BRP با ما تماس گرفته بود که در ابتدا متوجه شدیم، حدود چند ماه است از این لباسشویی استفاده نمی‌کند و یک لباسشویی ایرانی جدید با قیمت 9.000.000 معادل 9 میلیون تومان خریده است؛ هنگامی که علت آن را جویا شدیم، گفت:(( از زیر لباسشویی آب بیرون میاد و فکر کردیم دیگر قابل تعمیر نیست)). در نهایت ما با تلاش‌های پی در پی موفق به تعمیر این ماشین لباسشویی 50 میلیون تومانی ال جی شدیم تا به آنها ثابت کنیم، تعمیر لباسشویی کار امکان ناپذیری نیست.

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ال جی

آیا تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی توانایی تعمیر دستگاه را دارد؟

فراتیک یک مجموعه بسیار سخت‌گیر در هنگام جذب تکنسین و تعمیرکار است که وقتی تصمیم به استخدام یک تعمیرکار در فراتیک را بگیرد، ابتدا او را از طریق فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت آزمایش می‌کند و سپس او را در این مجموعه استخدام میکند.

همچنین در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی شما نیاز به تعمیر داشته باشد و تعمیرکار ما در محل شما حاضر شود، در هنگام تعمیر لباسشویی میتوانید بر تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی در ذهن‌تان ایجاد شد، آن را از تعمیرکار مربوطه سوال کنید و او موظف است تا به صورت دقیق به سوال شما پاسخ دهد.

اگر طی 180 روز مشکلی برای خدمات ارائه شده پیش آمد، چه کنم؟

اگر یکی از کسانی باشید که تا به حال مطالب وبسایت فراتیک را مطالعه کرده است، حتما با کلمه ضمانت گارانتی 6 ماهه آشنا شده‌اید؛ این ویژگی خارق العاده که تنها منحصر به فرد مجموعه فراتیک است، یعنی اگر طی گدشت 180 روز، مشکلی برای ماشین لباسشویی ال جی (خدمات ارائه شده) پیش آمد، ما موظف هستیم که آن را به رایگان برای شما تعمیر و بازسازی کنیم.

به همین خاطر پس از انجام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی دیگر نیاز به هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای برای خرابی مجدد دستگاه نخواهید داشت، زیرا در صورتی که از خدمات راضی نباشید، میتوانید با فراتیک تماس بگیرید تا مشکل شما را به رایگان برطرف کنیم.

چه قطعاتی در لباسشویی معمولا در معرض خرابی قرار دارند؟

اکثر قطعاتی که در ماشین لباسشویی ال جی وجود دارند، امکان دارد بر اثر گذر زمان دچار خرابی و پوسیدگی قرار بگیرند، اما یکی از گزینه‌هایی که ممکن است آسیب بسیار شدیدی به دیگ ماشین لباسشویی و کمک فنر‌ها وارد کند، نبستن پیچ ترنسفر در هنگام حمل و نقل یا جابجایی است.

ماشین لباسشویی ال جی

قطعاتی مانند پمپ، فنر‌ها، پایه‌ها، دیگ، موتور و برد الکترونیکی به علت رایج بودن مشکلات لرزش، تخلیه نکردن آب، روشن نشدن و نچرخیدن دیگ در لباسشویی ال جی بسیار رایج هستند. البته اگر از لباسشویی‌های دیگر استفاده می‌کنید و نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش یا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ دارید، کافیست با ما تماس بگیرید.

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی یکی از مشکلات بسیار سختی است که اگر اقدام به تعمیر آن نکنید، به مرور زمان ممکن است مشکلات مانند پوسیدگی، زنگ زدگی و خرابی در دیگر قطعات ماشین لباسشویی ال جی به وجود بیاورد؛ این مشکل در بسیاری از مواقع به دلیل رسوب، جرم و اشیاء‌ای است که بر سر راه تخلیه آب به عنوان یک مانع به وجود می‌آیند.

البته خرابی قطعات زیادی مانند پمپ تخلیه، هیدروستات، شیر برقی و … میتواند باعث جمع شدن آب و تخلیه نشدن آب در مخزن شود؛ همچنین پیشنهاد میکنم هر 6 ماه یکبار نگاهی به فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی بی‌اندازید تا اگر چیزی در آنجا مانع از رد شدن آب کرده است، آن را تمیز کنید.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

یکی از مشکلات رایجی که اغلب باعث نگرانی و از بین رفتن آرامش ما میشود، لرزش ماشین لباسشویی ال جی است که علت اصلی آن میتواند نابرابری و ناترازی پایه‌های دستگاه باشد؛ اما دلایل دیگری مانند خرابی کمک فنر‌ها، خرابی و شکستگی بلبرینگ، سه نظام و … میتواند نقش مهمی در لرزش ماشین لباسشویی ال جی داشته باشد.

همچنین میتواند در مقاله علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی، دلایل و راه حل‌های این مشکل را دریابید و سپس با توجه به محتوای مطلب، اقدام به تعمیر لباسشویی خود کنید؛ اما نکته‌ای که بسیار حایز اهمیت است، تعمیر لباسشویی ال جی توسط یک تعمیرکار یا تیم ماهر و با تجربه است.

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

دیگ ماشین لباسشویی از قطعات بسیار مهم و ضروری در ماشین لباسشویی است که تقریبا 40% ساختار یک لباسشویی را تشکیل میدهد، اگر مشکلی برای دیگ لباسشویی ما به وجود بیاید، به احتمال زیاد باید هزینه بسیار زیادی را برای تعمیر آن بپردازیم؛ اما بسیاری از اوقات این مشکلات میتواند ناشی از خرابی برد الکترونیکی، تسمه‌ها، موتور باشد.

بنابر‌این اگر میخواهید که هزینه زیادی برای نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ال جی خود نپردازید، میبایست ابتدا با فراتیک تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه لباسشویی الجی شما را مورد برسی و ارزیابی قرار دهد تا مشکل اصلی دستگاه را پیدا کند.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

علت اصلی روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی، نرسیدن برق به برد الکترونیکی یا خرابی برد الکترونیکی اصلی است، اگر لباسشویی به پریز برق متصل نباشد و یا اینکه مانعی باعث به وجود آمدن قطعی برق در مدار دستگاه شود، ماشین لباسشویی ما امکان روشن شدن را نخواهد داشت.

در اینطور مواقع پیشنهاد میکنم با فراتیک برای تعمیر لباسشویی ال جی خود تماس بگیرید تا از صحت عملکرد آن پس از تعمیر مطمعن شوید و همچنین یک ضمانت گارانتی 6 ماهه به همراه خدمات به شما ارائه میگردد.

خلاصه نهایی مطلب

در این مطلب سعی داشتیم تا به شما دید وسیع و گسترده‌تری از انتخاب یک مرکز مناسب برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ارائه دهیم، بنابر‌این اگر نگاهی به محتوای انداخته باشید، به راحتی میتوانید فرق یک تعمیرگاه متفرقه از فراتیک را تشخیص دهید و سپس با توجه به شاخص‌ها و ویژگی‌های گفته شده مانند ضمانت گارانتی 6 ماهه، یکی را انتخاب کنید.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که امروزه موفق به دریافت بسیاری از نمایندگی‌های سامسونگ در شهرهای مختلف شده است؛ فراتیک همچنین با ارائه ضمانت نامه گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.