۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی دوو

تعمیرات لباسشویی دوو با گارانتی 6 ماهه

بهترین تصمیمی که میتوانید برای نگهداری از ماشین لباسشویی دوو خود بگیرید، پیدا کردن یک مرکز معتبر و اصیل است که برای تمامی خدمات خود ارزش و گارانتی 6 ماهه قائل باشد، بنابر‌این میتوانید با فراتیک از طریق شماره تلفن 65579819-021 یا فرم درخواست تعمیر در ارتباط باشید.

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی دوو

برای تعمیر لباسشویی دوو، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی دوو

در صورت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

بله، تمامی تعمیرکار‌ها و کارشناسان مجموعه فراتیک، توسط فیتر‌های تایید هویت و تایید مهارت، سنجیده میشوند و سپس اجازه کار در فراتیک را خواهند داشت.

تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

این زمان ممکن است بستگی به محل سکونت شما داشته باشد، اما فراتیک با پشتیبانی سریع و شبانه روزی، تلاش به ارسال تعمیرکار در کمترین زمان ممکن را دارد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

بله، مجموعه فراتیک توانایی تامین قطعات اصیل و اورجینال در تمامی برند‌های موجود را خواهد داشت.

ارور‌های رایج ماشین لباسشویی دوو

تعدادی از ارور‌های پر‌تکرار لباسشویی دوو را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم

امکان آبگیری وجود ندارد

ابتدا مطمعن شوید فشار آب در ساختمان مناسب است، سپس فیلتر ورودی آب یا قطعاتی مانند شیر برقی و هیدروستات را برسی کنید.

آب لباسشویی تخلیه نمیشود

وقتی با ارور OE در لباسشویی دوو مواجه میشوید، یعنی لباسشویی موفق به تخلیه آب نشده است؛ لطفا فیلتر تخلیه یا قطعاتی مانند پمپ، برد و ... را برسی کنید.

نا‌متعادل بودن حجم لباس‌ها

معمولا هنگامی که لباسشویی تراز نباشد یا حجم لباس‌ها دچار عدم تعادل شده باشد، این مشکل به وجود می‌آید.

گزارش باز بودن درب لباسشویی

اگر درب لباسشویی بنا به هر دلیلی باز باشد، این ارور به ما نمایش داده میشود؛ همچنین میتوانید قطعاتی مانند میکروسوئیچ را برسی کنید.

سر ریز شدن آب از لباسشویی

هنگامی که با این ارور مواجه میشوید، لباسشویی به دلیل خرابی یکی از قطعات هیدروستات، پمپ تخلیه یا شیر برقی دچار این مشکل شده است.

خرابی موتور لباسشویی دوو

این ارور تنها زمانی به نمایش درمی‌آید که موتور لباسشویی دچار یک مشکل فنی شده باشد.

وجود نشتی آب در مدار دستگاه

اگر لوله‌های تخلیه مسدود شده باشد و یا جایی از لباسشویی دچار نشتی شده باشد، با این ارور روبرو خواهیم شد.

بالا بودن ولتاژ برق و نوسان

این ارور زمانی به نمایش درمی‌آید که ولتاژ برق بر اثر نوسان زیاد، بالا یا پایین شود؛ لطفا این مشکل را جدی بگیرید و از محافظ استفاده کنید.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

آیا تعمیر ماشین لباسشویی دوو ارزشی دارد؟

ماشین لباسشویی یک وسیله مصرفی است که هدف نهایی از ساخت آن ایجاد آرامش و آسایش برای شستشو لباس‌ها بوده است، اما هر وسیله برقی یا مکانیکی به مرور زمان ممکن است دچار خرابی و فرسودگی قرار بگیرد و قطعات موجود در آن با اختلالی در عملکرد خود مواجه شوند. بنابر‌این هیچوقت خود را به خاطر خرابی لباسشویی دوو تان سرزش نکنید زیرا همانطور که گفتیم خرابی و بروز مشکل در تمامی برند‌های لباسشویی رایج و پر‌تکرار است.

ولیکن پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو که خدمات با‌کیفیت به ما ارائه کند، کار بسیار ساده‌ای نیست و میبایست در مورد انتخاب یک مرکز معتبر تعمیرات، اطلاعات و شاخص‌های مخصوصی را جمع آوری کنید. برای مثال چند ماه پیش یکی از مشتریان ما هنگامی که برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما با ما تماس گرفته بود، از تجربه تلخ خودش در مورد دریافت خدمات از یک تعمیرگاه متفرقه به گفت؛ در واقع ایشان بدون اینکه اطلاعات دقیقی از تعمیرگاه تعمیرکار بی‌تجربه داشته باشد، تعمیر برد لباسشویی خود را با قیمت 5,500,000 تومان به او سپرده بود که در نهایت با بی‌تجربگی باعث ایجاد مشکل نرم افزاری و سوختگی IC این برد شده بود.

بنابر‌این اگر احساس می‌کنید مشکلی در مدار ماشین لباسشویی دوو شما وجود دارد که نیاز به تعمیر آن دارید، فراتیک بهترین گزینه‌ای است که میتوانید برای تعمیر لباسشویی خود انتخاب کنید زیرا فراتیک با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان و ارائه خدمات با کیفیت، تعمیر در محل، وقت شناسی و احترام به مشتری و ضمانت گارانتی 6 ماهه، دیگر هیچ جای دغدغه و نگرانی از بابت تعمیر نشدن ماشین لباسشویی، برای شما باقی نگذاشته است. پس میتوانید از طریق تماس با شماره تلفن 65579819-021 یا ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم، با ما در ارتباط باشید.

تخلیه کردن فیلتر پمپ تخلیه آب در لباسشویی دوو

آیا تعمیرکار فراتیک توانایی تعمیر لباسشویی دوو را خواهد داشت؟

فراتیک یک مجموعه بسیار سخت‌گیر در هنگام جذب تکنسین و تعمیرکار‌های خود است و به همین خاطر فراتیک به یک مجموعه تخصصی در این حوزه تبدیل شده است. این مجموعه تاکید بسیار زیادی بر سطح بالای کیفیت تعمیرات و دریافت رضایت مشتریان خود دارد و همواره در همین راستا یعنی دریافت رضایت و ارائه آرامش به مردم عزیز ایران تلاش خواهد کرد.

البته قابل ذکر است که بگوییم، تمامی تعمیرکار‌ها و تکنسین مجموعه فراتیک ابتدا از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور میکنند و توسط آنها سنجیده میشوند تا در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی شما، از میزان تخصص و تجربه کافی در این کار برخوردار باشند. همچنین ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات که از ویژگی‌های مهم مجموعه فراتیک در تعمیر ماشین لباسشویی دوو است، مکمل و تضمینی بابت تخصص تعمیرکار‌های ماست.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو چقدر خواهد بود؟

هنگامی که مشکلی برای لباسشویی دوو شما به وجود می‌آید، اولین سوالی که باعث درگیر شدن ذهن شما خواهد شد، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو خواهد بود. به همین خاطر شاید تلفن را بردارید و با چند جا برای استعلام قیمت تماس بگیرید. اما متاسفانه اعلام و استعلام قیمت پیش از برسی و عیب یابی حضوری یک تکنسین متخصص، امکان پذیر نخواهد بود. زیرا هیچ مجموعه و تعمیرکاری نمیتواند بدون برسی ماشین لباسشویی شما بفهمد که چه قطعاتی و یا چه مشکلات دیگری دچار این موضوع شده‌اند.

اما فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تعمیرکار‌های خود موفق شده تا هزینه تعمیرات را در بسیاری از مواقع کاهش دهد و این نرخ را حتی کمتر از نرخ اتحادیه برآورد کند.

چه ضمانتی برای خدمات تعمیر لباسشویی دوو وجود دارد؟

همانطور که در محتوای مطلب با همدیگر مرور کردیم، فراتیک دارای یک ویژگی اختصاصی در حوزه تعمیرات است که اگر بخواهیم توضیح ساده و کوتاهی از آن بدهیم، باید آن را اینگونه بیان کنیم. ضمانت گارانتی 6 ماهه در واقع یک تضمین برای برطرف کردن نگرانی و دغدغه کاربران است که تاکید اصلی آن بر ضمانت کیفیت خدمات ارائه شده خواهد بود، بنابر‌این هنگامی که طی 180 روز مشکلی برای آن بخش که مورد تعمیر قرار گرفته بود پیش آمد، ما آن را به رایگان تعمیر و بازسازی خواهیم کرد.

چگونه مشکل ماشین لباسشویی دوو را بفهمیم؟

اکثر ماشین لباسشویی‌های پیشرفته و نسل جدید برند دوو دارای یک سیستم ارائه ارور یا خطا هستند که در هنگام بروز مشکل یا خرابی، یک قطعه کد خطا بر روی صفحه نمایش خود به نمایش میگذارند. بنابر‌این شما با توجه به این ارور به بالای همین مطلب بروید و با ارور‌های رایج ماشین لباسشویی دوو آشنا شوید و در نهایت علت آن را بیابید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو

همچنین میتوانید نگاهی به بخش مقالات وبسایت فراتیک بی‌اندازید و مشکل خود را در آن قسمت جستجو کنید، برای مثال علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایج و پر‌تکراری است که اکثر کاربران نحوه برطرف کردن آن را نمیدانند و برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش یا … به ما مراجعه میکنند.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی دوو چیست؟

هر ماشین لباسشویی در صورت استفاده اشتباه و نادرست ممکن است دچار خرابی یا مشکلاتی شود که در آینده باعث به وجود آمدن خرابی‌های دیگری نیز خواهد شد، اما اولین کاری که باید انجام دهید، تنظیم و تراز کرده پایه‌های لباسشویی است زیرا لغزش لباسشویی از اولین دلایل لرزش لباسشویی دوو خواهد بود.

دلایل زیادی در لرزش ماشین لباسشویی دوو میتوانند نقش مهمی را ایفا کنند که اگر بخواهیم خیلی سریع و به صورت خلاصه به آنها اشاره کنیم: خرابی کمک فنر، بروز مشکل در بلبرینگ، خرابی تسمه‌های لباسشویی، فرسودگی پایه‌ها، وجود پیچ ترنسفر در دستگاه و … میتوانند باعث بروز لرزش در ماشین لباسشویی دوو ما شوند.

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو چیست؟

یکی دیگر از تجربه‌های تلخ در استفاده از ماشین لباسشویی با هر برندی، تخلیه نشدن آب آن است؛ فرض کنید پس از صرف 1 ساعت زمان برای شستشو لباس‌ها، ناگهان با صحنه تخلیه نشدن آب آلوده لباسشویی مواجه میشود. بدین ترتیب باید ابتدا آب لباسشویی را خالی کنید که در مقاله علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو توضیح دادیم و سپس لباس‌ها را خارج کنید.

در بسیاری از مواقع تمیز نکردن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی باعث میشود تا اشیاء و اجسامی مانع از خروج آب در مدار دستگاه شوند؛ البته مشکلات دیگری مانند خرابی پمپ تخلیه، خرابی شیر برقی، خرابی هیدروستات و … باعث تخلیه نشدن آب خواهند شد.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو

روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو نیز میتواند شامل دلایل زیادی شود که قابل گنجایش در این مطلب نیستند ولیکن دلایل اصلی آن میتوانند شامل خرابی برد الکترونیکی، عدم دسترسی دستگاه به برق، خرابی موتور لباسشویی، ایجاد ارور بر روی برد الکترونیکی و … باشد.

اما قبل از هر اقدامی بهتر است که پریز برق یا محافظ برق را برسی کنید تا از جریان الکتریسیته در ماشین لباسشویی مطمعن شوید. اما اگر به هر دلیل موفق به برطرف کردن این مشکل نشدید، کافیست با مجموعه فراتیک تماس بگیرید تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه برسی و برطرف شود.

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دوو

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دوو هم مانند روشن نشدن آن، باعث میشود که لباسشویی ما از چرخه حیاط خارج شود که دلایل اصلی آن میتواند به خاطر خراب شدن بلبرینگ دیگ، فرسودگی یا شکستن شفت و سه نظام، خرابی برد الکترونیکی، از کار افتادن موتور و یا فرسودگی تسمه‌های لباسشویی ما باشد.

در اینطور مواقع پیشنهاد میکنم از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو مجموعه فراتیک استفاده کنید تا مشکل‌تان به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه و در محل برسی و برطرف شود. البته فراتیک خدمات تعمیر لباسشویی در برند‌های دیگر مانند تعمیر ماشین لباسشویی بوش یا تعمیر ماشین لباسشویی ال جی هم به مشتریان خود ارائه می‌کند.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو

چرا باید از خدمات تعمیر لباسشویی دوو توسط فراتیک استفاده کنیم؟

به احتمال زیاد تا به اینجای مطلب با بیشتر شاخص‌ها و ویژگی‌ها مجموعه فراتیک مانند ضمانت گارانتی 6 ماهه، تامین قطعات اصیل و اورجینال، هزینه بسیار پایین‌تر، تعمیر در محل، وقت شناسی و احترام به مشتری و …، آشنا شده باشید؛ اما اگر تا به اینجای کار موفق به برطرف کردن مشکل پیش آمده نشدید، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید.