۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیرات لباسشویی آریستون با گارانتی 6 ماهه

آریستون یکی از برند‌های معروف ایتالیایی در حوزه تولید لوازم خانگی از جمله لباسشویی است که ارزش و قیمت این لباسشویی‌ها هم اکنون بسیار زیاد است؛ به همین خاطر تعمیر یک لباسشویی آریستون بسیار بصرفه‌تر از خرید یک دستگاه جدید است. برای تعمیر لباسشویی آریستون با گارانتی 6 ماهه میتوانید با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی آریستون

برای تعمیر لباسشویی آریستون، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی آریستون

در صورت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای تعمیر، سرویس و یا نصب لباسشویی آریستون خود، کافیست از طریق شماره تلفن 65579819-021 با ما در ارتباط باشید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

بله؛ فراتیک برای تمامی برند‌های لباسشویی تعمیرکار و کارشناسان دارد و آریستون، بوش، سامسونگ، الجی و … هم جزء آنهاست.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

هر زمان که شما وقت آزاد داشته باشید، تعمیرکار‌های مجموعه ما آماده به خدمت رسانی هستند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

ارور‌های رایج ماشین لباسشویی آریستون

تعدادی از ارور‌های پرتکرار و رایج در لباسشویی آریستون

آب سرد به دستگاه وارد نمیشود

این ارور نمایانگر این است که آب سرد به دستگاه متصل نیست یا جریان آن قطع شده است، لطفا فشار آب و اتصال آن را برسی کنید.

آب گرم به دستگاه وارد نمیشود

این خطا زمانی به وجود می‌آید که آب گرم مصرفی به لباسشویی وارد نشود و یا شیلنگ دچار انسداد شده باشد.

لباسشویی با آب گرم و سرد پر نمیشود

امکان دارد لباسشویی جریان آب را شناسایی نکند و یا یکی از آب‌های گرم و سرد دچار افت فشار شده باشد.

ورود و خروج آب دچار مشکل شده

برای برسی کردن این مشکل باید تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها و مدار عبور آب را در دستگاه برسی کنید تا مشکل را بیابید.

بروز مشکل در سیستم گرمایش لباسشویی

ارور F14 زمانی به وجود می‌آید که سیستم گرمایش یا المنت‌ها دچار مشکلی شده باشد.

آب به بیرون پمپاژ نمیشود

ارور F15 مربوط به زمانی است که آب به بیرون پمپاژ نمیشود، احتمالا چیزی بر سر راه لباسشویی گیر کرده است و یا پمپ آب به خوبی عمل نمیکند.

سطح آب بسیار بالا آمده

سطح آب به دلیل اینکه بسیار بالا آمده است منبع تغذیه آب را خراب کرده و ممکن است هیدروستات با مشکلی مواجه شده باشد.

درب لباسشویی آریستون بسته نشده

درب ماشین لباسشویی آریستون به درستی بسته نشده و یا قطعاتی باعث بروز این مشکل در دستگاه میشوند.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

چرا باید لباسشویی آریستون خود را تعمیر کنیم؟

آریستون یکی از برند‌های بسیار مطرح و پر استفاده در حوزه لوازم خانگی است که دارای ماشین لباسشویی‌های بسیار قابلی است، به همین منظور اگر شما هم یک لباسشویی آریستون دارید که به تازگی مشکلی برای آن پیش آمده است، بدون نگرانی و اتلاف وقت با مجموعه فراتیک برای تعمیر آن تماس بگیرید تا مشکل شما به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه برسی و عیب یابی شود و سپس با تست صحت عملکرد به شما تحویل داده شود.

البته همانطور که گفتیم ارزش لباسشویی‌های آریستون بسیار بیشتر از لباسشویی‌های ایرانی و چینی است، بنابر‌این تعمیر این دستگاه بسیار بصرفه‌تر از خرید یک لباسشویی با برند‌های متفرقه است؛ برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با ما تماس گرفت که در نهایت متوجه شدیم قبل از خرید این دستگاه از یک لباسشویی آریستون استفاده میکرده که فقط به دلیل تخلیه نکردن آب، دیگر این دستگاه را کنار گذاشته و استفاده‌ای از آن نکرده است؛ اما در نهایت با یک مبلغ بسیار کم نه تنها مشکل لباسشویی سامسونگ را برطرف کردیم، بلکه یک پمپ تخلیه اصیل و اورجینال برای لباسشویی آریستون این مشتری‌مان تهیه و فراهم کردیم.

در ادامه مطلب هم میتوانید همراه ما باشید تا در مورد مشکلات رایج + شاخص‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز یک تعمیرگاه معتبر لباسشویی آریستون با یکدیگر گفتگو کنیم؛ همچنین میتوانید همین الان با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه با شما تماس بگیرند.

انسداد جریان تخلیه آب در لباسشویی آریستون

مراحل تعمیر لباسشویی آریستون چگونه خواهد بود؟

هنگامی که شما برای تعمیر، سرویس و یا نصب ماشین لباسشویی آریستون خود با مجموعه فراتیک تماس میگیرید، کارشناسان ما ابتدا سعی می‌کنند که یک مشاوره اولیه برای ارائه راه حل مشکل به شما ارائه کنند تا در این جهت شما نیازی به تعمیر و پرداخت هزینه اضافی نباشید؛ اما اگر مشکل پیش آمده به قدری بزرگ بود که موفق به برطرف کردن آن نشدید، کارشناس مجموعه فراتیک برای ارسال تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهد.

پس از حضور تعمیرکار در محل شما، اولین کاری که موظف به انجام آن است، برسی و عیب یابی لباسشویی آریستون شما خواهد بود تا در این صورت بتواند هزینه نسبتا دقیقی از میزان دستمزد خدمات و قطعات به شما اعلام کند؛ سپس بعد از تایید شما با شرایط و هزینه اعلام شده از سوی تکنسین، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر دستگاه شما خواهد کرد تا بتواند لباسشویی آریستون شما را مانند روز اول تعمیر و بازسازی کند.

زمانی که مراحل تعمیر لباسشویی شما به اتمام رسید، تعمیرکار موظف است تا تست و ارزیابی صحت عملکرد لباسشویی شما را در حضور‌تان انجام دهد؛ بدین ترتیب شما مطمعن خواهید شد که لباسشویی مانند روز اول تعمیر شده است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون چقدر است؟

در بسیاری از تعمیرگاه‌های سطح شهر، هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون ممکن است نسبت به دیگر لباسشویی‌ها بیشتر و گران‌تر باشد؛ برای مثال هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش بسیار گران‌تر از دیگر برند‌های موجود در ایران است. اما فراتیک با جمع آوری متخصص‌ترین تکنسین‌های استان تهران و البرز، موفق به کاهش و برابری تعمیر تمامی برند‌های لباسشویی در هر شهر از ایران شده است.

فراتیک نه تنها تعرف بسیار پایینی برای خدمات خود ارائه می‌کند، بلکه ممکن است این تعرفه در بسیاری از مواقع پایین‌تر و کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی باشد؛ بنابر‌این فراتیک یکی از بهترین و بصرفه‌ترین انتخاب‌ها در میان دیگر تعمیرگاه‌های موجود خواهد بود.

آیا فراتیک گارانتی برای خدمات خود ارائه خواهد کرد؟

بله، تمامی خدمات مجموعه فراتیک دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه هستند، این ضمانت بدین معناست که اگر طی 180 روز مشکلی برای آن بخش که مورد تعمیر قرار گرفته بود پیش آمد، فراتیک آن را به رایگان برای شما تعمیر و بازسازی خواهد کرد.

این گارانتی تنها به دلیل برطرف کردن نگرانی و دغدغه مشتریان به وجود آمده است، یعنی در این صورت شما خیال‌تان بعد از انجام خدمات تعمیر لباسشویی آریستون توسط ما راحت میشود.

خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آریستون

چه قطعاتی امکان خرابی در لباسشویی آریستون را خواهد داشت؟

ماشین لباسشویی یک وسیله مصرفی و تحت فشار است، یعنی آب، اکسیژن، دمای بالا و … خودشان باعث خرابی و به وجود آمدن مشکل در لباسشویی ما خواهند شد. البته این موضوع به زمانی برمی‌گردد که شما پس از یک بازه طولانی از مصرف لباسشویی،به احتمال زیاد با خرابی قطعاتی مانند پمپ تخلیه، پایه‌ها، کمک فنر‌ها، دیگ یا مخزن، برد الکترونیکی و دیگر قطعات مواجه خواهید شد.

همچنین مشکلاتی مانند لرزش لباسشویی، تخلیه نکردن آب توسط لباسشویی، نچرخیدن دیگ لباسشویی، پاره شدن لاستیک و … میتواند مشکلاتی را برای هر یک از قطعات لباسشویی به بار بیاورند.

دلیل تخلیه نشدن آب لباسشویی آریستون چیست؟

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی در هر یک از برند‌های لباسشویی، مشکل رایجی است که ممکن است گریبان گیر هر کسی که از لباسشویی استفاده میکند شود. در بسیاری از مواقع این مشکل میتواند به دلیل اشیاء و اجسام خارجی باشند که در فیلتر پمپ تخلیه گیر می‌کنند و یا از فیلتر رد میشوند و به پمپ یا لوله تخلیه میرسند و در همان‌جا باعث انسداد مسیر خروجی آب میشوند.

همینطور میتواند تمامی دلایل رایج و مهم این مشکل را در مقاله اختصاصی آن، یعنی علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آریستون مطالعه کنید و با توجه به راه حل‌های ارائه شده، اقدام به تعمیر یا برطرف کردن این مشکل کنید. اما در صورتی که موفق به برطرف کردن این مشکل نشدید، کافیست با فراتیک تماس بگیرید.

دلیل لرزش لباسشویی آریستون چیست؟

لرزش ماشین لباسشویی آریستون هم از دیگر مشکلات رایج در این دستگاه است که در اکثر اوقات علت آن خرابی یا نا‌تراز بودن پایه‌های دستگاه خواهد بود، یعنی اگر پایه‌های لباسشویی ما کمی خوردگی داشته باشند و یا سطح آن بر روی رگه‌های موزاییک یا سنگ قرار گرفته باشد، این لرزش بسیار شدید و شدید‌تر خواهد شد.

بنابر‌این میتوانید نگاهی به مقاله علت لرزش لباسشویی ما در بخش مقالات بی‌اندازید و از آن طریق دلایل این مشکل را به همراه راه حل آن بیاید، برای مثال وجود پیچ ترنسفر، خرابی دیگ یا مخزن، خرابی یا فرسودگی بلبرینگ، اختلال در عملکرد کمک فنر‌ها و … میتواند علت اصلی لرزش لباسشویی آریستون شما باشد.

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آریستون چیست؟

یکی از بزرگترین مشکلات ممکن در لباسشویی آریستون، نچرخیدن دیگ آن است؛ فرض کنید آخر هفته برای شستشو لباس‌های خود آماده شدید و لباس‌ها را درون دیگ قرار داده‌اید، سپس بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه میشوید که دیگ لباسشویی دیگ هیچگونه تحرک فیزیکی نخواهد داشت. در این صورت مجبور میشود تا لباس‌ها را با دست بشویید و یا سریعا با یک مرکز تعمیرات لباسشویی آریستون مانند فراتیک تماس بگیرید.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آریستون نیز شامل دلایل و راهکار‌های بسیار زیادی میشود، برای مثال خرابی بلبرینگ، فرسودگی یا شکستن شفت و سه نظام، خرابی برد الکترونیکی، فرسوده شدن تسمه‌ها، از کار افتادن موتور و … که باعث به وجود آمدن این مشکل خواهد شد.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی آریستون چیست؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی آریستون هم مانند نچرخیدن دیگ آن، باعث میشود تا امکان استفاده از لباسشویی خود را نداشته باشیم؛ بنابر‌این این مشکل هم از مشکلات بسیاری جدی است که قبل از هر کاری باید اتصال لباسشویی به برق را مورد برسی قرار بدهیم.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آریستون

در بسیاری از مواقع خرابی پریز برق یا عدم اتصال لباسشویی به جریان الکتریسیته،باعث به وجود آمدن این مشکل در لباسشویی ما خواهد شد؛ البته خرابی برد الکترونیکی و ایجاد ارور در دستگاه نیز میتواند از دلایل اصلی برای روشن نشدن لباسشویی ما باشد که در قسمت ارور‌های لباسشویی آریستون به آنها پرداخته‌ایم و شما میتوانید آنها را مطالعه و ارزیابی کنید.

خلاصه نهایی مطلب

اما اگر من به جای شما باشم، قطعا فراتیک را برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود انتخاب میکرد، زیرا نه تنها خدمات مجموعه فراتیک در بالا‌ترین سطح کیفیت قرار دارد بلکه ضمانت گارانتی 6 ماهه آن یک ضمانت بسیار قوی برای اعتماد کردن من به این مجموعه است. یعنی دیگر دغدغه بروز مشکل پس از انجام خدمات توسط تعمیرکار فراتیک را نخواهم داشت و میتوانم با خیال راحت، تعمیر لباسشویی آریستون خود را به آنها بسپارم.

البته این تصمیم به شما و ذهنیت‌تان بستگی دارد زیرا هزینه پایین، کیفیت بالای خدمات، تعمیر در محل، وقت شناسی و حضور به موقع در محل و ضمانت گارانتی 6 ماهه در مجموعه فراتیک، دیگر جای هیچگونه بحث، دغدغه و نگرانی نخواهد داشت.