۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیرات لباسشویی پاکشوما با گارانتی 6 ماهه

پاکشوما یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی از جمله لباسشویی در ایران است که همواره با تلاش و کوشش فراوان، موفق به تولید ماشین لباسشویی‌ها بسیار قابل و با ارزشی شده است؛ بنابر‌این اگر یک لباسشویی پاکشوما دارید که نیاز به تعمیر، سرویس یا نصب آن دارید، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی پاکشوما

برای تعمیر لباسشویی پاکشوما، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی پاکشوما

در صورت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

تمامی کارشناسان و تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک، قبل از جذب و استخدام از فیلتر‌ها و آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور می‌کنند.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

این زمان ممکن است بستگی به محل سکونت شما داشته باشد، اما فراتیک با پشتیبانی سریع و شبانه روزی، تلاش به ارسال تعمیرکار در کمترین زمان ممکن را دارد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

بله، مجموعه فراتیک توانایی تامین قطعات اصیل و اورجینال در تمامی برند‌های موجود را خواهد داشت.

بله، تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل شما انجام خواهد شد و شما میتوانید بر تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشید.

ارور‌های رایج ماشین لباسشویی پاکشوما

ارور‌های رایج در ماشین لباسشویی پاکشوما

باز ماندن درب لباسشویی و خرابی میکروسوئیچ

زمانی که خطای DE بر روی لباسشویی ما به وجود می‌آید، احتمال خرابی میکروسوئیچ یا برد الکترونیکی زیاد است.

آبگیری نادرست لباسشویی پاکشوما

خطای E10 یعنی لباسشویی به دلیل خرابی شیر برقی، هیدروستات یا برد الکترونیکی نمیتواند آبگیری صحیح انجام دهد.

عدم تخلیه آب و خرابی پمپ

در هنگام مواجه شدن با این ارور، میبایست با یک تعمیرکار برای برسی پمپ تخلیه لباسشویی تماس بگیرید.

انسداد یا بسته شدن درب لباسشویی پاکشوما

اگر درب لباسشویی باز نمیشود، احتمال خرابی زبانه درب یا سوختن میکروسوئیچ و برد وجود دارد.

بروز مشکل در سیستم هیتر یا گرمایش

ممکن است مشکلی برای قطعات گرم کننده آب مانند المنت در لباسشویی پیش آمده باشد.

امکان قفل شدن درب وجود ندارد

در این صورت باید با یک تعمیرکار جهت برسی و عیب یابی میکروسوئیچ تماس بگیرید.

خرابی موتور یا برد لباسشویی پاکشوما

E60 یک ارور بسیار مهم از سوی لباسشویی است که نمایانگر خرابی موتور یا مدار برد الکترونیکی است.

عدم برقراری اتصال میان پنل و برد الکترونیکی

در این صورت با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا اتصالات و پورت‌های برد الکترونیکی لباسشویی را برسی کند.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

پاکشوما یک ماشین لباسشویی بسیار با ارزش است!

پاکشوما یکی از قدیمی‌ترین برند‌های ایرانی است که سالیان زیادی در حوزه تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، کولرگازی، ظرفشویی و … فعالیت کرده است. کیفیت ماشین لباسشویی‌های این شرکت بسیار بالا و قابل است ولی هر دستگاهی در دراز مدت امکان خرابی و بروز مشکل در مدار خود را دارد، به همین خاطر فرقی نمیکند از برند بوش آلمان استفاده میکنید و یا از پاکشوما و اسنوا، به هر حال امکان خرابی و فرسودگی قطعات ماشین لباسشویی به به دلیل تحت فشار بودن (آب و گرما) وجود خواهد داشت.

ولیکن اگر از یک لباسشویی پاکشوما استفاده می‌کنید که به تازگی دچار مشکلات فنی شده است، بدون اتلاف وقت با فراتیک تماس بگیرید تا دستگاه شما در بالاترین سطح کیفیت تعمیرات و به همراه گارانتی 6 ماهه برطرف گردد؛ برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان ما در کرج با ما تماس گرفت که اولین سوال ایشان این بود:(( هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشومایی که برد الکترونیکی آن خراب شده، چقدر است؟)). در نهایت هنگامی که تعمیرکار به محل ایشان اعزام شده بود و با قیمت 750,000 تومان موفق به تعمیر برد الکترونیکی دستگاه شده بود، در حداکثر رضایت ممکن قرار داشت زیرا هرگز فکر نمی‌کرد برد لباسشویی تعمیر شود.

بنابر‌این اگر قصد تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما خود را در هر وضعیتی دارید، کافیست با شماره تلفن 655798-021 تماس بگیرید تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برسی و برطرف شود. البته فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که خدمات تعمیر لباسشویی برای تمامی برند‌های موجود مانند تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا یا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیز ارائه میکند و ضمانت گارانتی 6 ماهه تنها یکی از ویژگی‌های اختصاصی این مجموعه است.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما

نحوه تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط تعمیرکار مجموعه فراتیک

هنگامی که شما برای تعمیر لباسشویی پاکشوما خود با فراتیک تماس میگیرید، کارشناسان ما ابتدا سعی میکنند تا با توجه به مشکل پیش آمده، یک راهکار یا راه حل به شما ارائه کنند؛ اگر مشکل لباسشویی شما جدی نباشد، این راه حل‌ها کمک بسیار زیادی میتوانند به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما کنند اما اگر مشکل دستگاه به قدری وخیم باشد که نیاز به تعمیر آن داشته باشید، کارشناس برای ارسال تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهد شد.

هنگامی که تعمیرکار در محل شما حاضر و آماده به کار شد، اولین کاری که موظف به انجام آن، برسی و عیب یابی لباسشویی شماست تا در این صورت بتواند هزینه نهایی خدمات و قطعات را به شما اعلام کند. سپس پس از تایید شما با شرایط اعلام شده از سوی تعمیرکار، تکنسین شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد و در همین حین شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر، نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی برایتان به وجود آمد، آن را از تعمیرکار بپرسید.

در نهایت هنگامی که وظایف و کار تعمیرکار به اتمام رسید، تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور شما انجام دهد تا از عملکرد مثبت و صحیح لباسشویی پاکشوما خود مطمعن شوید.

چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده توسط فراتیک وجود خواهد داشت؟

اگر تا اینجای مطلب با ما همراه بوده‌اید، یعنی با مفهوم گارانتی 6 ماهه آشنا شدید؛ در واقع فراتیک برای تمامی خدمات خود یک ویژگی به نام ضمانت گارانتی 6 ماهه یا 180 روزه ایجاد کرده است که مفهوم نهایی آن یعنی اگر طی مدت زمان 180 روز مشکلی برای خدمات ارائه شده پیش آمد، ما آن قسمت را به رایگان تعمیر و بازسازی خواهیم کرد تا در این صورت دیگر دغدغه هیچگونه خرابی و بروز مشکل در مدار لباسشویی پاکشوما خود را نداشته باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما چقدر است؟

اعلام و استعلام هزینه نهایی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما قبل از حضور یک تعمیرکار در محل، تقریبا کار غیر ممکنی است زیرا در این صورت ما اطلاعی از میزان خرابی قطعات و بروز مشکلات دیگر در لباسشویی شما نخواهیم داشت و قیمت اعلام شده به هیچ وجه صحیح نخواهد بود، ممکن است مشکل پیش آمده با هزینه بسیار کمی برطرف شود.

البته هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مجموعه فراتیک بسیار کمتر و پایین‌تر از دیگر تعمیرگاه‌های موجود در سطح ایران است زیرا این مجموعه با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تکنسین خود توانسته این هزینه را در بسیاری از اوقات حتی کمتر از نرخ اتحادیه برآورد کند.

چگونه مشکل پیش آمده در لباسشویی پاکشوما را بفهمیم؟

بسیاری از لباسشویی‌های نسل جدید پاکشوما، از یک صفحه نمایش دیجیتالی برخوردار هستند که در هنگام خرابی و بروز مشکل، یک ارور یا خطا به نمایش میگذارند؛ این ارور‌ها معمولا به صورت یک کد 2 تا 3 حرفی مانند E1 یا E12 هستند که اگر کمی صفحه را بالا بکشید، با ارور‌های رایج ماشین لباسشویی پاکشوما به همراه علت آن، مواجه خواهید شد.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما

همچنین میتوانید به بخش مقالات وبسایت فراتیک مراجعه کنید و در آنجا مطالبی که در مورد مشکلات لباسشویی مانند علت لرزش ماشین لباسشویی موقع خشک کن را بخوانید و با توجه به راه حل‌های ارائه شده در هر مقاله، اقدام به تعمیر لباسشویی پاکشوما خود کنید.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

لرزش ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از مشکلات بسیار رایج در تمامی برند‌های لباسشویی است، این مشکل معمولا به دلیل خرابی و ناترازی پایه‌های دستگاه به وجود می‌آید که خودتان به راحتی میتوانید آن را برسی و رفع کنید؛ اما گاهی اوقات این لرزش میتواند به خاطر خرابی کمک فنر‌ها، خرابی بلبرینگ دیگ، وجود پیچ ترنسفر و … باشد.

در اینطور مواقع پیشنهاد ما این است که ابتدا خودتان پایه‌ها را تنظیم کنید و با استفاده از یک تراز، لباسشویی خود را تنظیم و تراز کنید، اما اگر فکر میکنید که مشکل پیش آمده ربطی به تراز بودن یا وزن زیاد لباس‌ها ندارد، با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید و این مشکل را برای آنها بازگو کنید.

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

فرض کنید در فصل گرم تابستان، حجم زیادی از لباس‌های کثیف را درون مخزن لباسشویی قرار داده‌اید و منتظر تمیز شدن آن هستید ولیکن ناگهان با صحنه تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی روبرو میشوید؛ یعنی آب کثیف توانایی تخلیه شدن را ندارد و در نهایت این آب آلوده باعث تمیز نشدن لباس‌ها میشود.

اکثر اوقات علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند بخاطر اجسام و اشیاء‌ای باشد که مانع خروج آب از لباسشویی میشوند، همچنین خرابی قطعات مکانیکی در ماشین لباسشویی مانند پمپ تخلیه، خرابی برد الکترونیکی، خرابی هیدروستات، انسداد لوله تخلیه یا خرطومی نیز میتواند جزء همین موارد باشد.

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

یکی دیگر از مشکلات رایج که باعث به اتمام رسیدن چرخه شستشو در لباسشویی میشود، نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی است؛ یعنی هنگامی که این مشکل برای دستگاه ما پیش می‌آید، لباسشویی از کار می‌افتد زیرا دیگ یکی از اصلی‌ترین قطعاتی است که در صورت چرخش 360 آن، لباس‌ها دچار حرکات فیزیکی و در نهایت تمیز شدن قرار خواهند گرفت.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی در تمامی ماشین لباسشویی‌ها معمولا دلایل و راهکار‌های یکسانی دارند، زیرا خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ، شفت و سه نظام، خرابی برد الکترونیکی، بروز مشکل در موتور و یا فرسودگی تسمه‌های لباسشویی باعث به وجود آمدن مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما میشود.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

همانطور که گفتیم هر دستگاهی ممکن است به مرور زمان فرسوده شود و قطعات مکانیکی یا الکترونیکی آن دچار مشکلاتی شوند، برای مثال ممکن است برد الکترونیکی دچار یک مشکل سخت افزاری شود و یکی از قطعات آن به دلیل نوسان، خراب شوند و از کار بی‌افتد.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی پاکشوما

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند شامل مواردی مانند خرابی برد الکترونیکی، قطعی جریان الکتریسیته (برق)، خرابی موتور و … باشد که در اینطور مواقع بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات دیگر، با یک تعمیرکار متخصص یا یک مجموعه تخصصی مانند فراتیک تماس بگیرید تا مشکل لباسشویی به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه برسی و رفع گردد.

چرا باید از خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط فراتیک استفاده کنیم؟

اگر تا به اینجای مطلب با ما همراه بوده‌اید و کمی از محتوا را مطالعه کرده باشید، حتما با فراتیک و ویژگی‌های آن آشنا شدید؛ در واقع فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی از جلمه ماشین لباسشویی‌های پاکشوما است که با تجربه بیش از 10 سال، تا به امروز موفق به دریافت رضایت بسیاری از مشتریان خود شده است و همواره با ویژگی‌هایی مانند تضمین کیفیت، ضمانت گارانتی 6 ماهه، تعمیر در محل، وقت شناسی و احترام به مشتری و …، تلاش به جذب رضایت مشتریان خود دارد.

فراتیک همچنین تمامی برند‌های لباسشویی را تحت پوشش خود دارد و برای هر یک از آنها تکنسین و تعمیرکار دارد، یعنی اگر از برند‌های بوش، الجی و سامسونگ استفاده میکنید و نیاز به هر یک از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی بوش و … دارید، کافیست با شماره تلفن 65279819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.