۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیرات لباسشویی بوش با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی بصرفه‌ترین کاری است که میتوانید برای تضمین سلامت دستگاه خود انجام دهید تا اینکه به جای آن، اقدام به خرید یک ماشین لباسشویی ارزان قیمت با برند‌های متفرقه کنید. بنابر‌این میتوانید از خدمات با کیفیت تعمیر لباسشویی بوش با گارانتی 6 ماهه استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی بوش

از طریق تماس با شماره تلفن‌های زیر یا فرم درخواست تعمیراقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی بوش

از زمانی که با ما تماس می‌گیرید تا تعمیر کامل دستگاه، مراحل زیر را طی می‌کنید

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در ذهنتان ایجاد شود را برای‌تان فراهم کردیم

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است؛ همچنین تمامی تکنسین این مجموعه در هنگام جذب، از فیلتر‌های سخت تایید هویت و تاید مهارت عبور می‌کنند.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

فراتیک در تلاش است تا در کمترین زمان ممکن تکنسین را به محل مورد نظر اعزام کند

هزینه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش در بسیاری اوقات پایین‌تر از نرخ اعلامی از سوی اتحادیه است، البته اعلام هزینه تعمیرات قبل از عیب یابی و برسی تعمیرکار، امکان پذیر نیست.

بله، اگر ماشین لباسشویی شما در حین تعمیر نیاز به قطعه‌ای داشته باشد، مطمعن باشید که فراتیک اصیل‌ترین قطعه موجود در بازار را تهیه خواهد کرد.

ارور‌های E ماشین لباسشویی بوش

معنای ارور‌های E و F معمولا یکسان و برابر هستند

باز بودن درب یا خرابی میکروسوئیچ لباسشویی

ارور یا خطای E13 در ماشین لباسشویی بوش به معنای باز ماندن درب، خرابی میکروسوئیچ، خرابی زبانه درب، خرابی برد الکترونیکی و ... باشد.

کمبود آب یا عدم ورود آب به لباسشویی

ارور یا خطای E17 زمانی در ماشین لباسشویی بوش به وجود می‌آید که زمان آبگیری بسیار طول کشیده باشد و یا آب دچار کمبود فشار و قطعی شده است.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش

این ارور زمانی به وجود می‌آید که مرحله تخلیه آب بیش از حد طولانی شده و مشکلی برای تخلیه آب به وجود آمده است.

گرم نشدن آب ماشین لباسشویی بوش

ارور E19 در ماشین لباسشویی بوش یعنی مرحله گرم کردن آب بیش از حد طولانی شده، شاید برد الکترونیکی و یا المنت‌های دستگاه دچار مشکل شده است.

اختلال در عملکرد موتور ماشین لباسشویی

این ارور زمانی نمایش داده میشود که موتور ماشین لباسشویی دچار مشلی شده باشد، در این صورت حتما با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

خرابی سیستم آبگیری و نشتی آب

این خطا مربوط به زمانی است که ماشین لباسشویی موفق به آبگیری نیست و یا مشکلی برای سیستم آبگیری پیش آمده است.

ارور‌های F ماشین لباسشویی بوش

ارور‌های F و E در لباسشویی بوش معنای یکسانی خواهند داشت

نشت آب از ماشین لباسشویی

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی یکی از قطعات آبرسانی در لباسشویی به وجود آمده باشد.

آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی

این مشکل زمانی به وجود می‌آید که سطح آبگیری تشخیص داده نشود و قطعه هیدروستات دچار مشکل شده باشد.

خرابی سیستم آبرسانی لباسشویی

لطفا مطمعن شوید که شیر آب لباسشویی باز است و آب دچار نشتی یا قطعی نشده باشد.

بروز مشکل در موتور لباسشویی

ارور F45 زمانی برای لباسشویی به نمایش درمی‌آید که موتور با مشکلی مواجه شده باشد.

خرابی برد الکترونیکی دستگاه

خرابی برد به دلیل استفاده بیش از حد از دستگاه یا نوسانات برق به وجود می‌آید.

خرابی و خاموش شدن کلی لباسشویی

در صورت مواجه شدن با این ارور، حتما با فراتیک یا یک مرکز تعمیرات لبابسشویی بوش تماس بگیرید.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

چرا باید اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود کنیم؟

ماشین لباسشویی‌های بوش به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند، جزء بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار جهانی است؛ بنابر‌این اگر شما هم یک ماشین لبابسشویی بوش دارید که احساس می‌کنید خرابی یا مشکلی در مدار آن وجود دارد، بهتر است هر چه زود‌تر اقدام به تعمیر آن کنید تا اینکه کار از کار بگذرد و دیگر به فکر خرید یک لباسشویی با برند ایرانی یا متفرقه باشید.

برای مثال چند ماه پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی با ما تماس گرفت و اولین سوالی که از ما پرسید این بود که آیا تعمیر ماشین لباسشویی بوش من با مدل WAW3256 ارزش هزینه و وقت من صرف شده را خواهد داشت؟ حالا به نظر شما یک ماشین لباسشویی بوش با قیمت حال حاضر (45 میلیون تومان)، ارزش و هزینه تعمیر را دارد یا اینکه برویم یک ماشین لباسشویی ایرانی و ارزان قیمتب بخریم؟

علت بوی بد در ماشین لباسشویی بوش

آیا تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش در فراتیک از تخصص و تجربه کافی برخوردار است؟

تمامی تعمیرکار‌های موجود در مجموعه فراتیک، در هنگام جذب از فیلتر‌ها و آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور کرده‌اند؛ یعنی قبل از اینکه کاری را به آنها بسپاریم، ابتدا یک لباسشویی بوش که متعلق به مجموعه است را در اختیار‌شان میگذاریم تا از میزان تخصص و تجربه کافی آنها برای تعمیر لباسشویی‌های شما مطمعن شویم.

البته تمامی مراحل تعمیر توسط تعمیرکار مجموعه فراتیک در محل شما انجام خواهد شد و نیاز به جابجایی و حمل ماشین لباسشویی بوش به هیچ وجه نخواهد بود؛ همچنین تمامی خدمات ارائه شده از سوی مجموعه فراتیک دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه یا 180 روزه خدمات هستند، یعنی اگر مشکلی برای خدمات ارائه شده طی 180 روز آینده پیش بیاید، فراتیک مسئولیت آن را به عهده خواهد گرفت.

چه تضمینی برای خدمات تعمیر لباسشویی بوش توسط فراتیک وجود دارد؟

چندین بار در محتوای این صفحه و دیگر مطالب وبسایت فراتیک در مورد ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات با یکدیگر گفتگو کرده‌ایم، این گارانتی در واقع به خاطر برطرف کردن نگرانی و دغدغه مشتریان ما به وجود آمده تا به آنها تضمین دهیم، تمامی خدمات ارائه شده دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود و تعمیرکار‌های این مجموعه از نظر تخصص و تجربه در بالا‌ترین سطح ممکن آماده انجام خدمات شما هستند.

چه قطعاتی در ماشین لباسشویی بوش بیشتر در معرض خرابی هستند؟

مشکلاتی مانند تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، لرزش ماشین لباسشویی، روشن نشدن ماشین لباسشویی و نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی از مشکلات بسیار رایج در لباسشویی‌های بوش است که قطعات زیادی مانند پمپ تخلیه، پایه‌ها، کمک فنر‌ها، دیگ، موتور و برد الکترونیکی در معرض خرابی و ایجاد اختلال در عملکرد‌شان وجود خواهد داشت.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی بوش چیست؟

لرزش ماشین لباسشویی بوش یکی از مشکلات بسیار پر‌تکرار و رایج در این دستگاه است که امروزه بسیاری از کاربرانی که با ما برای تعمیر لباسشویی بوش تماس میگیرند، دچار این مشکل شده اند. در بسیاری از اوقات میتوانید این مشکل را از طریق تنظیم یا تراز کردن پایه‌های دستگاه برطرف کنید. همچنین در صورتی که پایه‌های دستگاه بر روی رگه‌های سرامیک یا موزاییک باشد، امکان لرزش دستگاه چندین برابر خواهد شد.

ماشین لباسشویی بوش

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش چیست؟

اگر هم اکنون با مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش مواجه شدید، ابتدا میبایست به کمک مقاله‌ای که در وبسایت فراتیک وجود دارد، آب دستگاه را خالی کنید و سپس با توجه به راه حل‌های ارائه شده مانند تخلیه فیلتر، برسی کردن لوله تخلیه آب، برسی خروجی فاضلاب، استفاده از مواد شوینده با کیفیت و …، مسیر تخلیه آب را برسی و برطرف کنید.

البته گاهی اوقات تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی میتواند دلایل زیاد دیگری داشته باشد که در مقاله‌های وبسایت به تمامی دلایل آن به همراه راه حل پرداختیم؛ برای مثال مشکلاتی مانند خرابی پمپ تخلیه باید توسط یک تعمیرکار متخصص و با تجربه برسی و عیب یابی گردد.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از مشکلات رایج و پر‌تکرار که میتواند ارزش ماشین لباسشویی بوش را در هنگام خرابی از بین ببرد، روشن نشدن دستگاه است؛ اکثر اوقاتی که این مشکل برای لباسشویی ما پیش می‌آید، به احتمال زیاد برد الکترونیکی ما دچار خرابی یا مشکل سخت افزاری-نرم افزاری شده است.

اما در اولین قدم پیشنهاد میکنم اگر برق در سیستم ماشین لباسشویی وجود ندارد، ابتدا از اتصال لباسشویی به برق مطمعن شوید و سپس از صحت عملکرد پریز برق مطمعن شوید؛ اما اگر نتوانستید مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش را برطرف کنید، با یک تعمیرکار متخصص و با تجربه کمک بگیرید.

دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن به دلیل خرابی زبانه درب یا میکروسوئیچ پیش بیاید، همین باز نشدن درب ماشین لباسشویی بوش است؛ هنگامی که این مشکل رخ میدهد، یکی از قطعاتی که وظیفه باز کردن درب دستگاه را دارد، به درستی عمل نمی‌کند و در نهایت این مشکل در مدار ایجاد میشود که برد الکترونیکی هم نقش مهمی در این قسمت ایفا می‌کند.

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بوش

دیگ ماشین لباسشویی هم جزء مهمترین قطعه‌های مکانیکی موجود در لباسشویی بوش است که ارزش و قیمت بسیار بالایی نسبت به دیگر قطعات دارد. زمانی که بلبرینگ، شفت و یا سه نظام دچار مشکل خاصی شده باشد و به آن بی‌اهمیت باشیم، این قطعات پس از یک مدت نابود خواهند شد و اثرات بسیار بدی مانند نچرخیدن دیگ بر روی دستگاه ما خواهند گذاشت.

البته دلایل زیادی دیگری مانند خرابی موتور، خرابی برد الکترونیکی و … در مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بوش نقش بسیار مهمی دارند که با کمک از مجموعه فراتیک میتواند آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با گارانتی 180 روزه تعمیر کنید.

چرا باید از خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مجموعه فراتیک استفاده کنیم؟

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که امروزه موفق به دریافت بسیاری از مشتریان خود با ارائه خدمات با کیفیت به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات شده است. همچنین این مجموعه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعمیر لباسشویی بوش شما در محل خواهد بود زیرا قیمت بصرفه خدمات فراتی + تامین قطعات اصیل و اورجینال دیگر هیچ جای بحثی باقی نگذاشته است.

برای دریافت خدمات از فراتیک کافیست از طریق تماس با شماره تلفن 65579819-021 و ثبت درخواست از طریق فرم درخواست تعمیر، درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.