۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرات لباسشویی سامسونگ با گارانتی 6 ماهه

ارزش یک ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار بیشتر از یک ماشین لباسشویی چینی یا ایرانی است؛ بنابر‌این اگر نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ خود دارید، با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی سامسونگ

در صورت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

تمامی کارشناسان و تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک، قبل از جذب و استخدام از فیلتر‌ها و آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور می‌کنند.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

این زمان ممکن است بستگی به محل سکونت شما داشته باشد، اما فراتیک با پشتیبانی سریع و شبانه روزی، تلاش به ارسال تعمیرکار در کمترین زمان ممکن را دارد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

بله، مجموعه فراتیک توانایی تامین قطعات اصیل و اورجینال در تمامی برند‌های موجود را خواهد داشت.

بله، تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل شما انجام خواهد شد و شما میتوانید بر تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشید.

ارور‌های رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

برخی از ارور‌های رایج و پر‌تکار ماشین لباسشویی سامسونگ

عدم آبگیری لباسشویی سامسونگ

ارور E1 نمایانگر عدم آبگیری دستگاه است، در این صورت باید فشار آب ساختمان، باز بودن شیر آب، خرابی شیر برقی و ... را برسی کنید.

تخلیه ناموفق لباسشویی سامسونگ

E2 یعنی ماشین لباسشویی سامسونگ نمیتواند آب را تخلیه کند، در این صورت میتوانید شیلنگ تخلیه، فیلتر، پمپ و ... را مورد برسی و عیب یابی قرار دهید.

بروز مشکل در موتور لباسشویی

در صورت مواجه شدن با این ارور، میبایست با یک تعمیرکار متخصص در ارتباط باشید.

عدم تخلیه آب لباسشویی

این خطا مربوط به مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی است.

خرابی سنسور تشخیص سطح آب

در صورتی که با این ارور مواجه شدید، باید با یک تعمیرکار برای تعمیر و تعویض هیدروستات تماس بگیرید.

ورود بیش از حد آب به لباسشویی

این خطای پر‌تکرار میتواند به دلیل خرابی هیدروستات، شیلنگ آب، اتصالات و ... در ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

بروز مشکل و خرابی در درب لباسشویی

ابتدا مطمعن شوید که درب ماشین لباسشویی بسته است، سپس میتوانید خرابی زبانه درب، خرابی میکروسوئیچ و ... را چک کنید.

وجود نشتی آب در مدار لباسشویی

پیشنهاد میکنم برای رفع این ارور با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های دستگاه برسی شود.

بروز مشکل در المنت لباسشویی سامسونگ

ممکن است مشکلی برای المنت و یا اتصالات آن به وجود آمده باشد.

فعال شدن سنسور‌های تشخیص دما

به احتمال زیاد وقتی این خطا را می‌بینید، دمای لباسشویی به حداکثر میزان خود رسیده و سنسور‌های تشخیص دما، لباسشویی را خاموش کرده‌اند.

نشتی آب به داخل دستگاه

باید دلایل نشتی آب مانند استفاده بیش از حد از مواد شوینده یا خرابی اتصالات دستگاه را برسی کنید.

عدم برقراری ارتباط با دستگاه

پیشنهاد میکنم برای رفع این مشکل با یک تعمیرکار تماس بگیرید، ممکن است برد الکترونیکی لباسشویی دچار مشکلاتی شده باشد.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

چرا باید اقدام به تعمیر لباسشویی سامسونگ کنیم؟

سامسونگ و ال جی جزء برند‌های مطرح و پرطرفدار در سطح جهان است که بسیاری از مردم ایران و دیگر کشور‌ها، هنگام خرید یک ماشین لباسشویی جدید، ابتدا به سراغ لباسشویی‌های سامسونگ، الجی و بوش خواهند رفت؛ البته بهتر است همین ابتدای مطلب به شما بگوییم اگر از لباسشویی ال جی استفاده میکنید، برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کافیست با ما تماس بگیرید تا مشکلتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه برسی و برطرف گردد.

در واقع اکثر مردم لباسشویی سامسونگ را به علت کیفیت و قیمت بسیار بصرفه آن، به دیگر لباسشویی‌ها ترجیه می‌دهند. بنابر‌این اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما هم با مشکلی مواجه شده است که احساس می‌کنید نیاز به تعمیر آن دارید، بهترین راه حل تماس با مجموعه فراتیک برای تعمیر لباسشویی با ارزان‌ترین نرخ موجود به همراه گارانتی 6 ماهه خدمات است.

حدود 2 یا 3 ماه پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اینورتر با ما تماس گرفت که اولین سوال او این بود:(( ماشین لباسشویی من به تازگی اصلا روشن نمیشه و نمیدونم مشکلش چیه؟ به چند جا زنگ زدم ولی همشون گفتند که برد الکترونیکی شما سوخته و نیاز به تعمیر دارید و لباسشویی ارزش ندارد)). ولی پس از پیگیری تکنسین متخصص مجموعه فراتیک و نمایندگی سامسونگ، در نهایت موفق شدیم که برد لباسشویی را با هزینه 650.000 تعمیر و بازسازی کنیم.

مراحل تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ چگونه خواهد بود؟

هنگامی که شما از هر طریقی با مجموعه فراتیک آشنا شده‌اید و از طریق راه‌های ارتباطی تماس تلفنی یا درخواست تعمیر، با ما ارتباط برقرار می‌کنید؛ کارشناسان ما ابتدا یک مشاوره اولیه برای ارائه راهکار‌های ساده و پیش پا افتاده به شما ارائه خواهند کرد تا نیاز به حضور تکنسین و ایجاد هزینه‌های تعمیرکار نباشد. اما اگر مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ شما به قدری جدی باشد که نیاز به حضور تعمیرکار باشد، کارشناسان ما برای اعزام تکنسین به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ

زمانی که تعمیرکار در محل شما حاضر شد، اولین کاری که موظف به انجام آن است، برسی و عیب یابی ماشین لباسشویی شما است تا در نهایت بتواند هزینه خدمات + قطعات را به شما اعلام کند. پس از تایید شما با شرایط اعلام شده، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر دستگاه شما خواهد کرد و نکته بسیار حایز اهمیت، نظارت کامل شما بر روی مراحل تعمیر ماشین لباسشویی‌تان است.

هرگاه تعمیرکار مجموعه فراتیک احساس کند که ماشین لباسشویی مانند روز اولش تعمیر شده، موظف به انجام تست صحت عملکرد لباسشویی سامسونگ شما خواهد بود تا در این صورت شما مطمعن شوید لباسشویی‌تان مانند روز اول تعمیر و بازسازی شده است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از سوالات پر تکرار که ممکن است ذهن شما را بسیار درگیر کند، هزینه و قیمت خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ است که در همین ابتدای این پارگراف باید به شما بگویم فراتیک ارزان‌ترین نرخ ارائه خدمات تعمیر، سرویس و نصب را میان دیگر تعمیرگاه‌ها دارد؛ علت وجود این اختلاف قیمتی بسیار پایین هم به دلیل وجود یک زمینه رقابتی میان تعمیرکار‌ها است.

اما اعلام هزینه خدمات قبل از برسی و عیب یابی دستگاه شما توسط یک تعمیرکار، کار امکان پذیری نخواهد بود؛ زیرا هنگامی که یک مشکل مانند تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی برای دستگاه ما پیش می‌آید، ما نمیدانیم که مشکل حتما از پمپ تخلیه است یا اشیاء مانع و سد راه تخلیه آب شده است.

چه ضمانتی برای خدمات ارائه خواهد شد؟

پیش‌تر گفتیم که اگر خدماتی مانند نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج یا تهران از ما دریافت کنید، علاوه بر تضمین کیفیت خدمات ارائه شده، یک ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات نیز به شما ارائه خواهد شد تا در نهایت هیچ دغدغه‌ای برای خراب شدن مجدد دستگاه خود نداشته باشید.

ماشین لباسشویی سامسونگ

این گارانتی به طوری خواهد بود که اگر دستگاه شما طی 180 روز دچار مشکل یا خرابی در آن بخش که تعمیر شده است، شود؛ ما آن را به رایگان برای شما تعمیر و بازسازی خواهیم کرد تا در این صورت از کیفیت بالای خدمات ما مطمعن باشید.

چه قطعاتی امکان خرابی در لباسشویی سامسونگ را دارد؟

ماشین لباسشویی یکی از لوازم برقی در خانه است که به علت سر و کار با آب، گرما، لرزش و …، امکان بسیار زیادی در خرابی و بروز مشکل پس از یک مدت استفاده را خواهد داشت؛ بنابر‌این اگر قطعاتی مانند پمپ تخلیه، کمک فنر‌ها، پایه‌ها، لاستیک درب، برد الکترونیکی دچار مشکلاتی شود، یک امر بسیار عادی و نرمال است ولی اگر اقدام به تعمیر آن نکنید، ممکن است در آینده مشکلات بسیار زیاد دیگری را برای شما به ارمغان بیاورد.

دلیل تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ چیست؟

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ در واقع میتواند شامل دلایل و توضیحات بسیار زیادی شود که در مقاله جداگانه‌ای به آن مشکلات پرداخیم؛ در واقع دلیل اصلی تخلیه نشدن آب در بسیاری از مواقع گرفتگی در سد راه تخلیه آب است؛ یعنی ممکن اشیاء و اجسام باعث مسدود شدن راه تخلیه آب در خرطومی و لوله تخلیه آب باشد.

همچنین خرابی پمپ تخلیه،مسدود شدن فاضلاب، انسداد فیلتر پمپ تخلیه و … میتواند از مشکلاتی باشد که باعث تلخیه نشدن آب و جمع شدن آب در دیگ دستگاه ما باشد که اگر نگاهی به مقالات وبسایت فراتیک بی‌اندازید، بی‌شک میتوانید بهترین پاسخ و راه حل را برای این مشکل بیابید.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

اگر بخواهیم به دنبال علت لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ باشیم، اولین کاری که میبایست انجام دهیم، برسی و تنظیم کردن پایه‌ها از طریق تراز کردن ماشین لباسشویی است؛ یعنی اگر پایه‌ها کمی لغزش کنند و در جای مناسبی قرار نگرفته باشند، احتمال لرزش لباسشویی و تکان خوردن آن به حداکثر میزان خود خواهد رسید تا در نهایت با صحنه عجیب و غریب تکان خورد لباسشویی مواجه شوید.

البته دلایل بسیار زیادی در این مشکل وجود دارد که در محتوای مقاله آن به تمامی دلایل و راه حل‌های آن پرداخته‌ایم؛ اما در یک جمع بندی نهایی میتوانیم به خرابی کمک فنر‌ها، خرابی و شکستگی بلبرینگ، وجود پیچ ترنسفر و … اشاره ویژه‌ای در مورد مشکل لرزش لباسشویی سامسونگ کنیم.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در محل شما توسط فراتیک

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

یکی از مشکلات بسیار بد و تاسف بار که باعث هزینه زیادی در تعمیر لباسشویی سامسونگ خواهد شد، نچرخیدن دیگ دستگاه است؛ زیرا هنگامی که این مشکل برای لباسشویی ما به وجود می‌آید، قطعات با ارزشی مانند موتور، سه نظام، بلبرینگ و … دچار خرابی و از کار افتادگی شده‌اند.

اما گاهی اوقات هم ممکن است مشکلات ساده‌ای مانند شل شدن یا خرابی تسمه موتور، در علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ، نقش مهمی داشته باشد.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ در بسیاری از مواقع به دلیل خرابی سیم پیچی و مدار جریان الکتریکی در لباسشویی است؛ اما گاهی اوقات دلیل این مشکل میتواند باعث قطعی برق و عدم اتصال ماشین لباسشویی شما به برق باشد، یعنی شاید پریز برق دچار مشکلی شده باشد و یا سیم متصل شده به برق توسط موش یا دیگر حیوانی خورده شده باشد.

همچنین علت دیگری به نام خرابی برد الکترونیکی نیز میتواند اصلی‌ترین دلیل پیدایش این مشکل در لباسشویی ما باشد.

چه چیزی با یکدیگر یاد گرفتیم؟

در این مطلب سعی کردیم دید وسیعی از انتخاب یک تعمیرگاه مناسب و بصرفه برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به شما ارائه کنیم تا با استفاده از این معیار‌ها از بروز مشکلات و خسارات ناشی از پیدا کردن یک تعمیرکار بی‌تجربه در امان باشید. اما اگر می‌خواهید مشکل‌تان با ضمانت گارانتی 6 ماهه و در بالا‌ترین سطح کیفیت انجام شود، کافیست با فراتیک تماس بگیرید.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که امروزه موفق به دریافت بسیاری از نمایندگی‌های سامسونگ در سطح استان البرز و تهران شده است؛ این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، یک ویژگی بسیار شایسته به نام گارانتی 6 ماهه خدمات نیز دارد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش هم جزء خدمات شایان و با ارزش این مجموعه است.