۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیرات ظرفشویی ال‌جی با گارانتی 6 ماهه

با افزایش قیمت لوازم خانگی و کم شدن توان عموم برای خرید یک نوع جدید، پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال‌جی کار ساده‌ای نیست و باید یک مرکز معتبر مانند فراتیک پیدا کنید تا تمامی خدمات‌شان دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه باشد. بنابر‌این اگر نیاز به تعمیر ظرفشویی خود دارید، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال‌جی
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات ظرفشویی ال‌جی

برای تعمیر ظرفشویی ال جی، کافیست از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر ظرفشویی ال‌جی

در صورت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

تمامی تکنسین و تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک دارای حداقل 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی هستند و به همین خاطر به شما تضمین گارانتی 6 ماهه خدمات را خواهیم داد.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

شعار مجموعه فراتیک کیفیت بالا و هزینه پایین است؛ بنابر‌این مطمعن باشید تعمیرکار ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهد شد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال‌جی طبق نرخ اتحادیه و قانونی است ولی در بسیاری از مواق به دلیل وجود زمینه رقابتی، این مقدار به کمترین نرخ خود خواهد رسید.

بله، فراتیک در اکثر شهر‌های استان تهران و البرز، نمایندگی قانونی و معتبر دارد که از این طریق موفق به تامین قطعات اصیل و اورجینال خواهد شد.

بله، تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل شما انجام خواهد شد و در این صورت هیچ دستگاهی از محل شما خارج نمیشود.

ارور‌های رایج ماشین ظرفشویی ال‌جی

برخی از ارور‌های رایج و پر‌تکرار در ماشین ظرفشویی ال‌جی

شناسایی کف بیش از حد در دستگاه

امکان دارد از مواد شوینده متفرقه و دستی استفاده کرده باشید و یا مسیر تخلیه آب دچار مشکل شده باشد.

فعال شدن قفل کودک

درب ظرفشویی را باز کنید و دکمه Child Lock را به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیر فعال شود؛ در غیر این صورت با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

تشخیص نشتی آب در ماشین ظرفشویی

هنگامی که ارور AE را در ماشین ظرفشویی مشاهده میکنید، امکان دارد مدار دستگاه دچار نشتی شده باشد.

اختلال در عملکرد سیستم گرمایش

در صورت مواجه شدن با این ارور امکان بروز مشکل در سیستم گرمایشی از جمله سنسور گرمایش، المنت هیتر و برد الکترونیکی وجود دارد.

ورود بیش از حد آب به ظرفشویی

در هنگام خرابی شیر برقی و ورود بیش از حد آب به ماشین ظرفشویی احتمال بروز این ارور وجود دارد.

بروز مشکل در موتور مقسم آب

در صورت دیدن این ارور بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی ال‌جی بهتر است با یک مرکز تعمیرات ظرفشویی تماس بگیرید.

وجود نشتی در مدار دستگاه

احتمال دارد چیزی در مسیر تخلیه آب گیر کرده باشد و یا قطعاتی مانند پمپ تخلیه و هیدروستات دچار مشکل شده باشند.

قطع و وصل شدن جریان برق

اگر جریان برق دچار قطع و وصلی شده باشد و یا فشار آن دچار کاهش شده باشد، احتمال بروز این مشکل وجود خواهد داشت.

عدم ورود آب مصرفی به ظرفشویی

هنگامی که ماشین ظرفشویی به دلیل خرابی قطعاتی مانند شیر برقی و یا کمبود فشار آب، موفق به آبگیری نشود این ارور به نمایش در می‌آید.

تخلیه ناموفق آب ماشین ظرفشویی ال‌جی

اگر مانعی بر سر راه مسیر تخلیه آب وجود داشته باشد و یا قطعاتی مانند پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشند، ماشین ظرفشویی نمیتواند به درستی آب را تخلیه کند.

خرابی موتور پمپ شستشو

ارور LE نمایشگر خرابی موتور ماشین ظرفشویی شما است.

خرابی ترمیستور و سنسور دما

این ارور یعنی دمای آب در ماشین ظرفشویی به بیشتر مقدار خود رسیده و باید قطعاتی مانند ترمیستور و سنسور دما را برسی کنید.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

آیا تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی ارزش دارد؟

ماشین ظرفشویی مانند دیگر وسایل موجود در محیط خانه، دارای ارزش و اهمیت بالایی هستند؛ اگر از مسائل مالی و … بگذریم، ظرفشویی اهمیت بسیار بالایی در سلامتی پوست ما دارد زیرا مواد شوینده‌ای که در هنگام شستن ظروف با پوست دست ما در تماس هستند، دارای اسید‌های مضری هستند که در طولانی مدت باعث بیماری‌های خطرناکی خواهند شد.

البته اگر به سراغ ارزش و قیمت ماشین ظرفشویی‌های ال جی برویم، صد‌در‌صد به دنبال بهترین گزینه رفتیم؛ زیرا ماشین ظرفشویی‌های ال‌جی تا به امروز با بهترین تکنولوژی و ساختار در مدار ظرفشویی‌های خود به فعالیت خود ادامه داده است و موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است.

برای مثال چند وقت پیش برای تعمیر یک ماشین ظرفشویی بوش به خانه یکی از مشتریان‌مان مراجعه کردیم که متاسفانه به خاطر تخلیه نکردن آب ماشین ظرفشویی ال‌جی سابق‌شان، اقدام به خرید یک ماشین ظرفشویی جدید کرده بودند که با تلاش مستمر کارشناسان مجموعه فراتیک، هر دو ماشین ظرفشویی با قیمت بسیار اندکی تعمیر شد.

از بین بردن بوی بد در ماشین ظرفشویی ال‌جی

تکنسین متخصص و با تجربه فراتیک برای تعمیر ظرفشویی ال‌جی

فراتیک قبل از اینکه هر تعمیرکار یا کارشناسی را برای تعمیر ماشین ظرفشویی مشتریان خود استخدام و بکارگیری کند، ابتدا آنها را توسط آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت آزمایش میکند تا از عملکرد حرفه‌ای آنها در این کار مطمعن شود و سپس با توجه به نمونه کار‌ها و رزومه‌هایشان اقدام به جذب آنها کند.

بنابر‌این بابت مهارت تکنسین مجموعه فراتیک در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی‌های ال‌جی اطمینان خاطر کامل داشته باشید زیرا در صورت عدم رضایت شما از خدمات ارائه شده، میتوانید با ضمانت گارانتی 6 ماهه از آن مطمعن شوید.

گارانتی 6 تا 8 ماهه برای تمامی خدمات فراتیک

احتمالا با خواندن این سر‌تیتر به یکی از مزایا مجموعه فراتیک که گارانتی 6 ماهه خدمات است، پی برده‌اید؛ در واقع این گارانتی تنها برای رفع دغدغه و نگرانی مشتریان بابت تعمیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازمی است که توسط مجموعه فراتیک تعمیر میشود است.

اگر پس از تعمیر ماشین ظرفشویی ال‌جی تان توسط تکنسین مجموعه فراتیک، از عملکرد آن راضی نبودید و یا طی یک مدت زمان کوتاه مشکلی برای آن قسمت که تعمیر شده بود، پیش آمد؛ فراتیک موظف است تا با ارسال یک تعمیرکار مجرب به محل، اقدام به تعمیر و بازسازی مجدد دستگاه شما کند.

چگونه متوجه مشکل پیش آمده در ماشین ظرفشویی ال‌جی مان شویم؟

اگر ماشین ظرفشویی ال‌جی شما دارای یک صفحه نمایش LED باشد، به احتمال زیاد از فناوری تشخیص خرابی توسط برد الکترونیکی برخوردار است؛ به این معنا که اگر مشکلی در مدار ماشین ظرفشویی‌تان به وجود بیاید، برد الکترونیکی آن را شناسایی میکند و در نهایت با یک قطعه کد در صفحه نمایش LED دستگاه نشان میدهد.

سپس میتوانید با جستجوی آن قطعه کد در وبسایت فراتیک که در بالا نمونه‌ای از آن را برایتان قرار دادیم؛ علت آن مشکل را بیابید و سپس با راه حل‌های ارائه شده، اقدام به تعمیر آن کنید.

چرا ماشین ظرفشویی ال‌جی روشن نمیشود؟

روشن نشدن ماشین ظرفشویی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که باعث متوقف شدن چرخه شستشو ظروف و از کار افتادن دستگاه خواهد شد. در بسیاری از اوقات این مشکل میتواند به خاطر خرابی قطعات مکانیکی و فنی باشد ولی در بسیاری اوقات هم این مشکل میتواند به خاطر مشکلات بسیار کوچک‌تر مانند قطع شدن برق ساختمان باشد. به هر حال میتوانید با مجموعه فراتیک برای رفع این مشکل تماس بگیرید و یا به راه حل‌های زیر توجه کنید.

  • عدم اتصال ماشین ظرفشویی ال‌جی به برق

اصلی‌ترین علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی میتواند به خاطر عدم اتصال آن به برق باشد، لطفا تبدیل، محافظ، چند راهی برق و سیم اتصال برق لباسشویی را برسی و عیب یابی کنید.

  • از کار افتادن برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال‌جی هم میتواند یکی از دلایل اصلی برای روشن نشدن این دستگاه باشد، زیرا تمامی دستورات و تصمیات ابتدا در برد الکترونیکی پردازش و عیب‌یابی میشود.

قرار دادن مناسب ظروف در ماشین ظرفشویی ال‌جی

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی ال‌جی

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی ال‌جی از دیگر مشکلات رایجی است که اگر یک مدت طولانی از این دستگاه استفاده کرده باشید، حتما برایتان پیش آمده و تجربه تلخی از این موضوع را تجربه کردید. در اولین مرحله این مشکل میتواند به خاطر انسداد مسیر تخلیه باشد، زیرا اگر ظروف را در هنگام قرار دادن در دستگاه از باقی مانده غذا تمیز نکنید؛ باعث انسداد و مسدود شدن مسیر تخلیه و فیلتر خواهد شد.

همچنین دلایل دیگری مانند خراب شدن پمپ تخلیه آب و یا ایراد در برد الکترونیکی نیز میتواند باعث این موضوع شود.

چرا ظرفشویی ال‌جی مان با نشتی آب مواجه شده است؟

ماشین ظرفشویی مانند لباسشویی، سر و کار زیادی با آب و مواد شوینده دارد، همچنین باقی مانده غذا بر روی ظروف هم میتواند باعث انسداد مسیر تخلیه آب و فیلتر پمپ تخلیه شود. بنابر‌این هر چند وقت یکبار صافی ماشین ظرفشویی‌تان را برسی و تمیز کنید و یا در هنگام بروز مشکلی مانند نشتی آب، از سلامت اتصالات و لوله تخلیه اطمینان پیدا کنید.

طبق تجربه پیش آمده در سابقه مجموعه فراتیک، یکبار برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و رفع نشتی آب ظرفشویی به خانه یکی از مشتریان‌مان مراجعه کردیم که متاسفانه ایشان اصلا نگاهی به فیلتر یا صافی ظرفشویی خود نمی‌اندخت و همین موضوع باعث انسداد مسیر تخلیه آب و خرابی هیدروستات شده بود که در نهایت آب بیش از مقدار خود در ظرفشویی باقی میماند البته این موضوع در 40 دقیقه توسط تعمیرکار مجموعه ما برطرف شد.

چرا بوی بدی از ماشین ظرفشویی ال‌جی استشمام میکنم؟

بوی بد در ماشین ظرفشویی ال‌جی فارق از اینکه برای چه برند یا شرکتی باشد، میتواند به خاطر باقی ماندن غذای موجود در ظروف باشد که در نهایت در صافی ظرفشویی فاسد میشوند و یا سرویس نکردن و عدم رعایت بهداشت در دستگاه باشد.

چرا ظروف در ظرفشویی ال‌جی آن‌طور که میخواهیم تمیز نمیشود؟

قبل از شرح هر موضوعی ابتدا پیشنهاد میکنم بهداشت را در محیط خانه و ظرفشویی رعایت کنید و حداقل یکبار هم که شده دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید تا نحوه صحیح استفاده از ماشین ظرفشویی را یاد بگیرید. همچنین نکات زیر را مطالعه کنید تا اشتباهی در این مراحل نداشته باشید.

  • قرار دادن نادرست ظروف در ماشین ظرفشویی
  • استفاده نادرست از مواد شوینده و یا استفاده از مواد شوینده متفرقه
  • انتخاب برنامه نادرست شستشو
  • جرم گرفتن منافظ ظرفشویی
  • انتخاب نادرست دمای آب هنگام شستشو ظروف

با فراتیک از خدمات با کیفیت همراه با ضمانت برخوردار شوید!

فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که تا به امروز موفق به ارائه خدمات بسیار با کیفیتی به مردم شریف ایران شده است؛ همچنین شایان ذکر است که بگوییم تمامی خدمات مجموعه فراتیک دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه است که در صورت عدم رضایت شما از خدمات ارائه شده، سریعا آن را برسی و عیب یابی خواهیم کرد.