۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ با گارانتی 6 ماهه

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و تخصصی در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ با بیش از 10 سال سابقه درخشان هستید که برای تمامی خدمات‌شان گارانتی 6 ماهه ویژه ارائه می‌کند، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید تا مشکل‌تان در اسرع وقت توسط کارشناسان ما برطرف شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر ظرفشویی سامسونگ

در صورت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

تمامی کارشناسان و تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک، قبل از جذب و استخدام از فیلتر‌ها و آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور می‌کنند.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

این زمان ممکن است بستگی به محل سکونت شما داشته باشد، اما فراتیک با پشتیبانی سریع و شبانه روزی، تلاش به ارسال تعمیرکار در کمترین زمان ممکن را دارد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

بله، مجموعه فراتیک توانایی تامین قطعات اصیل و اورجینال در تمامی برند‌های موجود را خواهد داشت.

بله، تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل شما انجام خواهد شد و شما میتوانید بر تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشید.

ارور‌های رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

برخی از ارور‌های رایج و پر‌تکار ماشین ظرفشویی سامسونگ

مسدود شدن فیلتر دستگاه

در صورتی که با ارور E1 در ماشین ظرفشویی سامسونگ مواجه شدید، فیلتر یا صافی ظرفشویی را تمیز کنید.

خرابی منبع تغذیه آب

ابتدا مطمعن شوید شیر آب متصل به ظرفشویی باز است، سپس فشار آب و خرابی شیلنگ را برسی کنید.

بروز مشکل در پمپ تخلیه

هنگامی که پمپ تخلیه دستگاه با مشکلی مواجه شده باشد، این ارور به نمایش در می‌آید.

دمای آب در ظرفشویی به حداکثر میزان رسیده

هنگامی که دمای آب به حداکثر میزان خود برسد این ارور به نمایش درمی‌آید که نشان از خرابی المنت یا برد الکترونیکی است

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی

احتمال دارد شیر آب متصل به ظرفشویی بسته باشد یا فشار آب ساختان دچار کمبود فشار شده باشد. البته خرابی قطعاتی مانند شیر برقی و برد الکترونیکی هم مهم است.

عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی

این ارور نمایانگر تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی است و امکان انسداد مسیر تخلیه وجود خواهد داشت.

پایین بودن سطح آب

ارور 9E برای وقتی است که سنسور تشخیص آب دچار مشکلی شده باشد و یا برد الکترونیکی این مشکل را به اشتباه تشخیص دهد.

هنگ کردن دکمه‌های پنل ظرفشویی

اگر این مشکل با ریست کردن ظرفشویی برطرف نشد، با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

عدم ارتباط با برد الکترونیکی

ماشین ظرفشویی را ریست کنید و اگر مشکل برطرف نشد، با مجموعه فراتیک جهت مشاوره تماس بگیرید.

داغ شدن بیش از حد آب ظرفشویی

احتمال خرابی سنسور تشخیص دما، المنت هیتر و برد الکترونیکی وجود دارد.

بروز مشکل در المنت دستگاه

ارور HE نمایانگر بروز مشکل در المنت ماشین ظرفشویی سامسونگ است.

نشتی آب از ماشین ظرفشویی

هنگامی که با ارور LE در ماشین ظرفشویی سامسونگ روبرو شدید، اتصلات و لوله تخلیه را برسی کنید.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

کمی در مورد ارزش ماشین ظرفشویی سامسونگ بدانید!

انسان‌ها به صورت قریزه‌ای، پس از یک بازه زمانی طولانی علاقه خود را به وسایل خود از دست میدهند و مدام علاقه دارند که یک نوع جدید و تازه از آن را داشته باشند؛ برای مثال کسانی که یک ماشین میخرند، پس از یک سال به اصطلاح (دلشان را میزند) و قصد خرید یک ماشین جدید و تازه را دارند.

این موضوع معمولا در مورد ماشین ظرفشویی هم رایج است ولی اگر یک ماشین ظرفشویی سامسونگ دارید، قدر آن را بدانید زیرا روز به روز توان مردم برای خرید یک ماشین ظرفشویی جدید، آن هم از برند سامسونگ کمتر و کمتر میشود. این ارزش از زمانی زیاد شد که ورود لوازم خانگی با برند‌های خارجی به کشور ممنوع شد. اما امکان دارد مدل‌هایی از ظرفشویی‌های سامسونگ را در بازار ایران بیابید که از هر 100 عدد، 20 عدد اصلی و عمده دیگری از آنها متفرقه باشند.

بنابر‌این اگر یک ماشین لباسشویی با برند خارجی مانند سامسونگ دارید، پیشنهاد میکنم هر چه زود‌تر برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا هر لحظه امکان افزایش میزان خسارت ناشی از خرابی در ظرفشویی‌تان امکان دارد. البته انتخاب یک مرکز معتبر و مناسب اهمیت بسیار زیادی در تعمیر صحیح و سلامت دستگاه‌تان دارد.

قرار دادن مناسب ظروف در ماشین ظرفشویی اسنوا

تعمیرکار و کارشناس کاربلد با بیش از 10 سال تجربه در فراتیک!

اگر تعمیرکار و کارشناس متخصصی برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما در محل حاضر نباشد، نمیتواند این دستگاه را به درستی تعمیر کند؛ بنابر‌این فراتیک دقت بسیار بالایی در انتخاب تعمیرکار‌های متخصص در سطح شهر میکند تا بتواند رضایت مشتری را به طور 100 درصد جلب کند.

تا به امروز هیچ نیروی متخصصی در مجموعه فراتیک زیر 10 سال سابقه نداشته است، البته سابقه کار برای فراتیک ملاک نیست و در هنگام استخدام آنها را از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت میگذراند تا میزان مهارت آنها در بخش مربوطه سنجیده شود.

چه ضمانتی پس از تعمیر ظرفشویی سامسونگ وجود دارد؟

ما برای اینکه مشتریان‌مان از میزان کیفیت خدمات‌مان اطمینان خاطر کامل داشته باشند، شرایطی را تحت ضمانت گارانتی 6 ماهه به وجود آوردیم که در این صورت شما اگر طی یک مدت زمانی کوتاه مشکلی برای آن بخش که تعمیر شده بود پیش آمد، فراتیک موظف است آن را به رایگان برای شما تعمیر و بازسازی کند.

البته فرقی نمیکند که از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال‌جی استفاده کردید و یا از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و …، این شرایط در نهایت شامل حال تمامی خدمات مجموعه فراتیک میشود.

نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ

عیب یابی ماشین ظرفشویی سامسونگ بستگی به مشکل پیش آمده دارد، در بسیاری اوقات امکان دارد ماشین ظرفشویی روشن نشود و یا به درستی آب را تخلیه نکند. اغلب ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ دارای ساختار تشخیص مشکل هستند و در هنگام خرابی ارور‌هایی را برای شما به نمایش میگذارند.

اگر اروری بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی خود میبینید، میتوانید در همین صفحه کمی بالا بروید و با ارور‌های رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ مواجه شوید.

چرا ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن نمیشود؟

مشکلاتی مانند روشن نشدن ظرفشویی که باعث از کار افتادن چرخه شستشو ظروف در دستگاه میشود، اما گاهی اوقات این مشکلات میتواند به خاطر استفاده نادرست ما از ظرفشویی‌مان باشد؛ برای مثال شاید محافظ برقی که ظرفشویی به آن متصل است، دچار نقص فنی شود و ما فکر کنیم که ماشین ظرفشویی سامسونگ‌مان از کار افتاده و نیاز به تعمیر دارد.

ولیکن شاخص‌های زیادی میتواند باعث تاثیر در روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ شود، برای مثال خرابی برد الکترونیکی، ایراد در عملکرد میکروسوئیچ، قطع شدن سیم برق دستگاه و … میتواند یکی از دلایل این مشکل در دستگاه شما باشد.

از بین برد بوی بد در ماشین ظرفشویی اسنوا

علت بوی بد در ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

بوی بد در هر دستگاهی نشان از عدم رعایت بهداشت و سرویس ماهانه دستگاه است، زیرا وقتی پس از هر بار مصرف از ماشین ظرفشویی، صافی و فیلتر آن را تمیز نکنید؛ امکان دارد باقی مانده غذایی که بر روی ظروف به جا مانده است در نهایت فاسد شود و کپک بزند.

بنابر‌این سعی کنید قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی آن ها را تا حد ممکن تمیز کنید (غذای باقی مانده بر روی آن را تمیز کنید) تا از بروز مشکلاتی مانند تخلیه نشدن آب و باقی ماندن بوی بد در ظرفشویی جلوگیری کنید.

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی سامسونگ!

همانطور که گفتیم ماشین ظرفشویی مانند لباسشویی، سر و کار زیادی با آب و گرما دارد؛ بنابر‌این اگر یکی از قطعات فنی یا مسیر تخلیه آب دچار اختلال شود، آب در ماشین ظرفشویی باقی میماند و امکان تخلیه شدن را نخواهد داشت.

در بسیاری از اوقات این مشکل میتواند به خاطر مسدود شدن فیلتر و یا لوله تخلیه آب باشد، ولیکن شاخص‌های زیادی مانند خرابی پمپ تخلیه آب، نقص فنی در برد الکترونیکی و … هم میتواند باعث تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی سامسونگ شود.

چرا فراتیک را برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ انتخاب کنیم؟

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که با بیش از 10 سال سابقه در خدمت رسانی به مردم شریف ایران، توانسته جایگاه خوبی را در میان مردم داشته باشد و همواره تلاش در جلب رضایت مشتریان خود کند.

اگر شما هم نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود دارید و بابت هزینه، سطح کیفیت خدمات و … نگران هستید، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید تا مشکل دستگاه شما با ضمانت گارانتی 6 ماهه برسی و برطرف گردد.