۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیرات ظرفشویی بوش با گارانتی 6 ماهه

اکر به دنیال یک مرکز معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش هستید، کافیست با شماره تلفن مجموعه فراتیک (65579819-021) تماس بگیرید تا مشکل‌تان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بالاترین سطح کیفیت و گارانتی 6 ماهه خدمات در محل شما عیب یابی و بازسازی شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش

از طریق تماس با شماره تلفن‌های زیر یا فرم درخواست تعمیراقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر ظرفشویی بوش

از زمانی که با ما تماس می‌گیرید تا تعمیر کامل دستگاه، مراحل زیر را طی می‌کنید

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در ذهنتان ایجاد شود را برای‌تان فراهم کردیم

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است؛ همچنین تمامی تکنسین این مجموعه در هنگام جذب، از فیلتر‌های سخت تایید هویت و تاید مهارت عبور می‌کنند.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

فراتیک در تلاش است تا در کمترین زمان ممکن تکنسین را به محل مورد نظر اعزام کند

هزینه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در بسیاری اوقات پایین‌تر از نرخ اعلامی از سوی اتحادیه است، البته اعلام هزینه تعمیرات قبل از عیب یابی و برسی تعمیرکار، امکان پذیر نیست.

بله، اگر ماشین ظرفشویی شما در حین تعمیر نیاز به قطعه‌ای داشته باشد، مطمعن باشید که فراتیک اصیل‌ترین قطعه موجود در بازار را تهیه خواهد کرد.

ارور‌های E ماشین ظرفشویی بوش

معنای ارور‌های E و F معمولا یکسان و برابر هستند

مشکل در گرمایش آب

امکان خرابی سنسور گرمایش، المنت هیتر و برد الکترونیکی وجود دارد.

گرم نشدن آب در ماشین ظرفشویی

در هنگامی که با ارور E02 مواجه شدید، باید سنسور گرمایش و المنت ماشین ظرفشویی را مورد برسی قرار دهید.

عدم پر شدن آب در ماشین ظرفشویی

در مواجهه با این ارور، باید مسیر آبرسانی به ماشین ظرفشویی را مورد برسی قرار دهید.

خرابی سنسور کنترل فشار آب

هنگامی که این ارور به نمایش در می‌آید، احتمال خرابی سنسور‌های کنترل فشار آب و خرابی آب پاش‌های دستگاه وجود دارد.

پر شدن بیش از حد مخزن ظرفشویی

این ارور مربوط به زمانی است که کنترل آب در ظرفشویی از دست رفته و امکان خرابی قطعاتی مانند هیدروستات و شیربرقی و ... وجود دارد.

اختلال در عملکرد درب ظرفشویی

مشکلی در درب ماشین ظرفشویی به وجود آمده که عملکرد آن را مختل کرده و بنابر‌این احتمال خراب شدن میکروسوئیچ، زبانه درب، و برد الکترونیکی وجود خواهد داشت.

ارور‌های F ماشین ظرفشویی بوش

ارور‌های F و E در ظرفشویی بوش معنای یکسانی خواهند داشت

خرابی هیتر یا سنسور گرمایش

امکان دارد قطعاتی مانند هیتر یا سنسور گرمایش دچار مشکل شده باشند و نتوانند آب را گرم کنند.

سنسور درجه حرارت با اختلال مواجه است

هنگامی که سنسور درجه حرارت یا المنت دستگاه نتواند آب را گرم کند، این مشکل به نمایش در می‌آید.

ظرفشویی قادر به آبگیری نیست

هنگامی که ماشین ظرفشویی به هر دلیلی نتواند آبگیری را انجام دهد این ارور را خواهید دید؛ امکان دارد فشار آب کم باشد یا قطعاتی مانند شیر برقی و هیدروستات با مشکل مواجه شده باشد.

اختلال در عملکرد سنسور کنترل آب

هنگامی که این ارور را بر روی ظرفشویی خود دیدید، به احتمال زیاد ماشین ظرفشویی با اختلال در عمکلرد سنسور کنترل آب و یا آب پاش‌ها مواجه شده است.

آبگیری بیش از حد دستگاه

اگر آب بیش از حد وارد مخزن آب ماشین ظرفشویی شود و قطعاتی مانند هیدروستات نتواند آن را به برد الکترونیکی اخطار دهد، با این ارور روبرو میشوید.

احتمال خرابی درب یا سنسور کیفیت آب

دو دلیل مختلف برای این ارور وجود دارد، یکی احتمال خرابی قطعات درب و دیگری خرابی سنسور کنترل کیفیت آب است.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

چرا باید ماشین ظرفشویی بوش را تعمیر کنیم؟

احتمالا هنگامی که ماشین ظرفشویی بوش خود را از میان دیگر برند‌ها انتخاب کردید، فروشنده از میزان کیفیت و ارزش آن با شما گفتگو کرده است. بوش تقریبا جزء بهترین برند‌های تولید لوازم خانگی در جهان است؛ همچنین جالب است بدانید این برند آلمانی پس از تحریم ایران و غیر قانونی شدن ورود آن به کشور، بسیار ارزشمند‌تر و قیمت آن بیشتر شده است؛ به قدری که این ماشین ظرفشویی تقریبا در میان مردم کم‌یاب شده است.

اما اگر هم اکنون یک ماشین ظرفشویی بوش دارید که نیاز به تعمیر دارد، اصلا درنگ نکنید و سریعا اقدام به تعمیر آن کنید زیرا در صورت خرابی مدار دستگاه و استفاده مکرر از آن، نه تنها باعث افزایش خرابی آن میشوید؛ بلکه امکان دارد خسارت مالی زیادی به ساختار ماشین ظرفشویی خود وارد کنید. بنابر‌این اگر نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارید، با یک مرکز معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش، مانند مجموعه فراتیک تماس بگیرید زیرا تمامی خدمات مجموعه فراتیک دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه میباشد.

از بین برد بروی بد ماشین ظرفشویی بوش

آیا تعمیرکار فراتیک میتواند ظرفشویی بوش را به درستی تعمیر کند؟

تمامی تعمیرکار‌ها و پرسنل مجموعه فراتیک در گذشته از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور کرده‌اند؛ به همین خاطر شما میتوانید با خیال راحت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود را به فراتیک بسپارید و در نهایت با ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، دیگر هیچگونه نگرانی بابت خراب شدن مجدد آن نداشته باشید.

همچنین اگر در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود از مهارت و برخورد تکنسین ارسال شده راضی نبودید، میتوانید این موضوع را با پشتیبانی مجموعه فراتیک در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت این موضوع را پیگیری کنند و در صورت رضایت، تعمیرکار را تعویض نمایند.

چه تضمینی برای خدمات پس از تعمیر ظرفشویی وجود خواهد داشت؟

فراتیک برای رفع دغدغه و نگرانی مشتریان خود و همچنین تضمین سطح کیفیت خدمات خود، یک ضمانت گارانتی 6 ماهه به مشتریان خود ارائه میکند که در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده و یا خرابی آن در 6 ماه آینده، فراتیک آن را به رایگان برای شما تعمیر و بازسازی خواهد کرد.

کدام مشکل بیشتر در ساختار ماشین ظرفشویی به وجود می‌آید؟

ماشین ظرفشویی هم مانند دیگر وسایل موجود در خانه امکان خرابی و بروز مشکل در مدار آن وجود خواهد داشت، زیرا قطعه‌های مصرفی و مکانیکی در آن وجود دارد که اگر سرویس نشوند، به مرور زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی قرار میگیرند. ولیکن مشکلاتی هستند که بیشتر در مدار ماشین ظرفشویی به وجود می‌آیند و هر از گاهی امکان خرابی آنها وجود خواهد داشت.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی که علت آن خرابی برد الکترونیکی یا قطع شدن برق در مدار ظرفشویی است و یا تخلیه نکردن آب که علت آن میتواند خرابی پمپ تخلیه و یا گرفتگی فیلتر باشد نیز جزء مشکلات رایج و پر‌تکرار است.

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

هنگامی که وسیله‌ای روشن نمیشود، یا مشکل بسیار بزرگی در مدار آن به وجود آمده است و یا مشکل بسیار کوچکی مانند قطع شدن انرژی الکتریسیته رخ داده است. بنابر‌این بهترین راه حل سپردن ظرفشویی به یک تعمیرکار متخصص و با تجربه است؛ ولیکن قبل از هرکاری به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • از اتصال دستگاه به برق مطمعن شوید

اگر محافظ برق دچار مشکل شده باشد و یا سیم‌های آن دچار اتصالی شده باشد، امکان قطع برق وجود دارد.

  • خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش

برد الکترونیکی جزء مهمترین قطعات موجود در ماشین ظرفشویی است که در صورت بروز مشکل در مدار آن، امکان روشن نشدن ماشین ظرفشویی وجود خواهد داشت.

قرار دادن مناسب ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

علت نشتی آب در ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

نشتی آب ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که معمولا پس از یک مدت طولانی در مصرف ماشین ظرفشویی برای این دستگاه پیش می‌آید؛ این مشکل معمولا به خاطر خرابی یا پوسیدگی اتصالات موجود در مسیر آب دستگاه به وجود می‌آید. ولیکن گرفتگی یا مسدود شدن مسیر انتقال آب هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

بنابر‌این اگر مشکلی مانند نشتی آب دارید، کافیست ابتدا اتصالات و شیلنگ تخلیه آب ماشین ظرفشویی بوش خود را برسی کنید تا اگر مشکلی در آن قسمت احساس کردید، خودتان اقدام به تعویض و یا تعمیر آن کنید. اما اگر موفق به پیدا کردن مشکل نشدید، کافیست با مجوعه فراتیک برای رفع این مشکل تماس بگیرید.

علت بوی بد در ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

بوی بد ماشین ظرفشویی بوش در اغلب اوقات به دلیل گرفتگی منافذ تخلیه آب و باقی ماندن ته‌مانده غذا ها در صافی دستگاه است که در طولانی مدت باعث کپک زدن و فاسد شدن آنها میشود. برای رفع این مشکل باید هر چند وقت یکبار صافی ظرفشویی را تمیز کنید. همچنین سرویس و نگهداری مناسب از ماشین ظرفشویی و قطعات آن مانند واشر درب، میتواند از بروز چنین مشکلی جلوگیری کند.

علت تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی از همان ابتدای خلق خود تا به امروز تنها یک وظیفه داشته آن هم تمیز کردن ظروف مصرفی ما بوده است؛ بنابر‌این اگر نتواند ظروفی که در آن قرار دارد را تمیز کند، عملا به درد هیچگونه کاری نخواهد خورد.

گاهی اوقات ممکن است مشکل تمیز نشدن ظروف به خاطر مصرف نادرست ما باشد، ولی برخی اوقات هم این مشکل میتواند به خاطر خرابی قطعات مکانیکی مانند پمپ تخلیه آب باشد.

اما قبل از هرکاری بهتر است نحوه استفاده صحیح از ظرفشویی بوش را یاد بگیرید، برای مثال انتخاب برنامه درست، استفاده از مقدار صحیح مواد شستشو، انتخاب صحیح دمای آب و سرویس سالانه نیز را برسی کنید.

چرا باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با فراتیک تماس بگیرم؟

شاید تا به اینجای این مطلب با مزایا و میزان کیفیت مجموعه فراتیک آشنا شده باشید؛ فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی است که با بکارگیری تکنسین متخصص در شهر‌های مختلف استان البرز و تهران و …، تا به امروز موفق به دریافت حداکثر میزان رضایت مشتریان خود با ارائه گارانتی 6 ماهه و سطح بالای کیفیت خدمات شده است.