۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با گارانتی 6 ماهه

با افزایش قیمت پکیج‌های دیواری، دیگر در هنگام خرابی پکیج ایران رادیاتور، خرید یک پکیج جدید کار عاقلانه و بصرفه‌ای نیست زیرا میتوانید با هزینه بسیار کمتر اقدام به تعمیر، سرویس و بازسازی آن کنید. بنابر‌این کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید تا مشکل‌تان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر پکیج ایران رادیاتور

در صورت دریافت خدمات تعمیر پکیج از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای تعمیر، سرویس پکیج ایران رادیاتور خود، کافیست از طریق شماره تلفن 65579819-021 با ما در ارتباط باشید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

بله، تمامی تعمیرکار‌های پکیج در فراتیک، از فیلتر‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور کرده‌اند.

بله تمامی خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

هر زمان که شما وقت آزاد داشته باشید، تعمیرکار‌های مجموعه ما آماده به خدمت رسانی هستند.

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

ارور‌های رایج پکیج ایران رادیاتور

تعدادی از ارور‌های پرتکرار و رایج در پکیج ایران رادیاتور

خرابی برد الکترونیکی

این ارور معمولا به خاطر خرابی برد الکترونیکی بر روی پکیج ظاهر میشود.

خرابی پرشر فن یا برد

این ارور هم معمولا به دلیل خرابی پرشر فن یا بروز مشکلی در عملکرد برد الکترونیکی به وجود می‌آید.

بروز مشکل در قسمت فن

معمولا هنگامی که قسمت فن دستگاه با مشکلی مواجه شود و یا رله فن آن بر روی برد الکترونیکی با مشکلی مواجه شود، این مشکل به وجود خواهد آمد.

قطع شدن گاز در پکیج

این مشکل معمولا به خاطر قطع شدن گاز، خرابی شیر گاز، خرابی شیر ماژول و ... به وجود می‌آید.

دلایل زیادی دارد

255);">این خطا معمولا به خاطر دلایل زیر به وجود می‌آید: سنسور حد دستگاه فعال شده است، پمپ پکیج دچار مشکل شده است یا برد الکترونیکی به آن فرمان نمیدهد، بسته بودن یا معیوب بودن ایرونت هوا، انسداد مدار رادیاتور به دلیل رسوب و جرم گرفتگی یا بسته بودن شیر رادیاتور، مبدل اصلی رسوب گرفته باشد، خرابی یا نیم سوز بودن سنسور شوفاژ

عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن

دلیل این مشکل در دفترچه راهنمای پکیج، به خاطر عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن است.

عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن

این ارور در دفترچه راهنما به دلیل عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن آمده است.

خرابی سنسور NTC

این خطا معمولا به خاطر خرابی در بخش سنسور NTC پکیج ایران رادیاتور به وجود می‌آید.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

آیا تعمیر پکیج ایران رادیاتور ارزش مالی و زمانی دارد؟

بله، پکیج ایران رادیاتور اگر در هر شرایطی باشد، قابل تعمیر است و هزینه آن بسیار ارزان‌تر از خرید مجدد یک پکیج دیواری حداقل 20000000 تومانی معادل 20 میلیون تومان است. بنابر‌این اگر یک پکیج ایران رادیاتور از هر مدلی که دارید و به تازگی با مشکلی مواجه شده و یا سلامت و طول عمر آن برای‌تان مهم است، هر چه سریع‌تر اقدام به تعمیر و یا سرویس دستگاه کنید.

بگذارید یکی از تجربه‌های مجموعه فراتیک را که طی 11 سال خدمت رسانی به مردم شریف ایران کسب نموده، خدمت شما عرض کنم؛ در واقع چندی پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر پکیج بوتان با ما تماس گرفت؛ هنگامی که تعمیرکار مجموعه فراتیک به محل اعزام شد، سریعا با سوراخ شدن مبدل پکیج ایشان مواجه شد که در نهایت با پیگیری‌های لازم در مجموعه، این مشکل به راحتی برطرف و عیب‌یابی شد. ولیکن اصل موضوع به این اشاره دارد که اگر سلامت دستگاه برای‌تان مهم است، هر سال حداقل یکبار اقدام به سرویس آن کنید.

علت سرد گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

آیا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور توانایی عیب‌یابی مشکل را دارد؟

تمامی تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک در هنگام جذب و استخدام، ابتدا از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور می‌کنند و سپس با توجه به آزمون‌های عملکرد آزمایی روز به روز به تجربه‌های جدیدی دست میابند. بنابر‌این خیال‌تان از بابت مهارت و توانایی تعمیرکار مجموعه فراتیک بابت تعمیر پکیج ایران رادیاتور‌تان مطمعن باشد زیرا تمامی خدمات ما دارای 6 ماه ضمانت گارانتی است.

آیا خدمات تعمیر پکیج دارای گارانتی است؟

صد‌در‌صد بله، از آنجایی که شعار مجموعه فراتیک آرامش، برطرف شدن دغدغه مشتریان و تعمیر اقتصادی-ارزان لوازم خانگی است؛ یک گارانتی یا ضمانت برای تمامی خدمات خود ارائه کردیم که بیشتر برای رفع دغدغه و نگرانی مشتریان‌مان است.

فرض کنید تعمیرکار ارسالی از سوی فراتیک به محل شما اعزام شده و پکیج‌تان را تعمیر می‌کند؛ ولی پس از یک بازه 30 روزه، مجدد همان مشکل برای بخشی که تعمیر شده بود، اتفاق می‌افتد. در این صورت مجموعه فراتیک موظف است این مشکل را به رایگان و با هزینه خود مجموعه، برطرف و عیب‌یابی کند.

معمولا چه قطعاتی در پکیج ایران رادیاتور خراب میشود؟

اگر بخواهیم به پر استفاده‌ترین وسایل در خانه اشاره کنیم، یخچال، لباسشویی و البته پکیج حتما در آن لیست قرار خواهد داشت؛ زیرا پکیج به دلیل اینکه به صورت مداوم با آب و دمای بسیار بالا مواجه است، امکان بروز مشکل در مدار خود و یا خرابی را خواهد داشت. همینطور اگر حداقل هر یک سال یکبار، اقدام به سرویس پکیج خود نکنید؛ امکان جرم‌گیری و انسداد مبدل و لوله‌ها وجود خواهد داشت.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

قطعاتی مانند مبدل اولیه و ثانویه، برد پکیج (به خاطر نوسان برق)، فن‌ها و اتصالات بیشتر در معرض خرابی و از بین رفتن قرار دارند.

علت صدای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال استراحت هستید، ولی ناگهان صدای مهیب یا تق تق پکیج، آرامش را برای‌تان حرام کند. در واقع ما مقاله علت صدای پکیج ایران رادیاتور را چند وقت پیش همراه با تمامی دلایل و راه حل‌ها برای‌تان به اشتراک گذاشتیم که میتوانید با مطالعه آن و صرف وقت اندکی، سریعا این مشکل را برطرف نمایید.

صدای گوش خراش پکیج ایران رادیاتور متاسفانه چند حالت مختلف دارد که امکان دارد برای هر مصرف کننده‌ای پیش بیاید؛ البته توجه کنید که صدای معمولی و یا تحت فشار پکیج در دمای بالا را با این صدا اشتباه نگیرید.

صدای انفجار پکیج ایران رادیاتور: اگر در هنگام روشن شدن پکیج با صدای مهیبی مانند انفجار مواجه میشوید، علت آن خرابی یون جرقه‌زن، تنظیم نبودن ارتفاع آن و یا خرابی مشعل است.

صدای تق تق پکیج ایران رادیاتور: همچنین اگر با صدایی مانند تق تق در پکیج مواجه میشوید، احتمال دارد که آب ورودی به پکیج سرد بوده و در اثر گرمای شدید با این صدا مواجه شود و یا لرزش پمپ، وجود هوا و … باعث به وجود آمدن این مشکل شده است.

صدای سوت یا زوزه پکیج ایران رادیاتور: این مشکل هم میتواند به خاطر خرابی پروانه‌های فن، سرد بودن آب ورودی، رسوب گیری، وجود هوا و دیگر دلایل باشد.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور چیست؟

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث اذیت و آزار ما مخصوصا در حمام میشود، سرد و گرم شدن آب است که در مقاله علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور به صورت کامل همراه با دلایل و راه‌حل‌ها شرح داده‌ایم.

صدای پکیج ایران رادیاتور

در واقع هنگامی که آب کافی در لوله‌ها وجود نداشته باشد و پکیج نتواند به صورت مداوم به فشار آب مناسبی دسترسی داشته باشد، با سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج مواجه خواهیم شد. البته دلایلی زیاد دیگری مانند خرابی قطعات احتراق مانند یون و مشعل، خرابی سنسور NTC، خرابی برد الکترونیکی، بروز مشکل در ساختار فلومتر و … وجود دارد.

علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

همانطور که گفتیم پکیج در خانه جزء پر استفاده‌ترین وسایل است که اگر با مشکلی در مدار خود مواجه شود، دیگر امکان استفاده از آب گرم و حمام را نخواهیم داشت؛ همینطور گرمایش محیط خانه یا محل کار هم در فصل زمستان بر عهده پکیج و رادیاتور ها خواهد بود.

بنابر‌این اگر پکیج شما به تازگی با مشکلی مواجه شده است که علت آن را نمیدانید، میتوانید از مطلب علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور استفاده کنید تا با تمامی دلایل و راه حل‌های آن آشنا شوید. اما میتوانید قبل از هر چیزی، بار پکیج، اتصال پکیج به برق و گاز، فشار مناسب آب را هم برسی کنید.

چرا باید از خدمات مجموعه فراتیک برای تعمیر پکیج استفاده کنم؟

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی از جمله پکیج ایران رادیاتور با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که تا به امروز موفق به ارائه خدمات با کیفیتی همراه با ضمانت گارانتی 6 ماهه شده که در نهایت منجر به جلب رضایت آنها شده است.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی