۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعمیرات لباسشویی اسنوا با گارانتی 6 ماهه

ماشین لباسشویی‌های اسنوا یکی از بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار ایران هستند که امروزه درصد بسیار بالایی از مردم ایران از آن استفاده میکنند، بنابر‌این اگر قصد نصب، تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی اسنوا خود را دارید، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا
۱۰+ سال سابقه
۱۵۰k+ مشتری راضی
۵۵۰+ تکنسین فعال
۱۸۰ روز گارانتی

نحوه تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی اسنوا

برای تعمیر لباسشویی اسنوا، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

مراحل تعمیر لباسشویی اسنوا

در صورت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی از فراتیک، مراحل زیر را طی خواهید کرد

ثبت درخواست تعمیر

درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با 65579819-021 تماس بگیرید

تماس کارشناس با شما

بعد از تایید اطلاعات شما ، کارشناسان فراتیک جهت راهنمایی و انتقال اطلاعات اولیه با شما تماس خواهند گرفت

اعزام تکنسین و اعلام هزینه

بعد اعزام تکنسین به محل شما ، دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی و هزینه خدمات اعلام میگردد

تعمیر دستگاه و اتمام سفارش

دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر شده و با تست صحت دستگاه تحویل مشتری میشود

سوالات متداول

برخی از سوالات پر‌تکرار و رایج در این قسمت جمع آوری شده است

برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در مجوعه فراتیک، کافیست با شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

تمامی کارشناسان و تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک، قبل از جذب و استخدام از فیلتر‌ها و آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور می‌کنند.

بله تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا و دیگر برند‌ها، دارای ضمانت گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه خواهد بود.

این زمان ممکن است بستگی به محل سکونت شما داشته باشد، اما فراتیک با پشتیبانی سریع و شبانه روزی، تلاش به ارسال تعمیرکار در کمترین زمان ممکن را دارد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در فراتیک بسیار کمتر از نرخ اتحادیه و قانونی است؛ همچنین استعلام قیمت پیش از حضور تعمیرکار در محل امکان پذیر نیست.

بله، مجموعه فراتیک توانایی تامین قطعات اصیل و اورجینال در تمامی برند‌های موجود را خواهد داشت.

بله، تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل شما انجام خواهد شد و شما میتوانید بر تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشید.

ارور‌های رایج ماشین لباسشویی اسنوا

برخی از ارور‌های رایج و پر‌تکار ماشین لباسشویی اسنوا

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی اسنوا

ارور یا خطای E1 زمانی رخ میدهد که شیر برقی موفق به آبگیری نشود، میتوانید قطعاتی مانند هیدروستات یا شیر اب را برسی کنید تا از فشار کافی آب در لوله مطمعن شوید.

نشتی آب از لباسشویی اسنوا

اگر با ارور E4 در ماشین لباسشویی اسنوا مواجه شدید، اتصلات زیر دستگاه را برسی کنید تا از عدم نشتی آب مطمعن شوید.

ایجاد اختلال در عملکرد موتور لباسشویی اسنوا

هنگامی که با ارور E5 در لباسشویی اسنوا مواجه شدید، با یک تعمیرکار برای برسی موتور لباسشویی تماس بگیرید.

بروز مشکل فنی شدید در موتور یا برد الکترونیکی

خطای E6 یکی از ارور‌های مهم در لباسشویی است که نمایانگرد بروز مشکل در بخش موتور یا بخش سخت افزاری برد الکترونیکی است.

بروز مشکل در بخش فنی موتور لباسشویی اسنوا

این ارور هم میتواند از سوی خرابی موتور یا برد الکترونیکی ما باشد، لطفا در مواجه شدن با این ارور با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

بروز مشکل در بخش فنی درب لباسشویی

این مشکل معمولا از سوی بخش درب لباسشویی یعنی خرابی میکروسوئیچ، خرابی زبانه درب یا خرابی برد الکترونیکی پیش می‌آید.

داغ شدن بیش از حد لباسشویی اسنوا

این مشکل معمولا از سوی المنت دستگاه رخ میدهد، همچنین میتواند مشکل پیش آمده از سوی برد الکترونیکی باشد.

باز ماندن درب لباسشویی

این مشکل زمانی پیش می‌آید که درب لباسشویی بنا به هر دلیل باز مانده باشد، شاید میکروسوئیچ، زبانه درب یا برد الکترونیکی دچار مشکلی شده باشد.

عدم ورود آب به لباسشویی

ابتدا مطمعن شوید که ورودی آب به لباسشویی مسدود نشده باشد، سپس قطعاتی مانند شیر برقی، پمپ تخلیه، هیدورستات، برد الکترونیکی و ... را برسی کنید.

نظرات مشتریان ما

بخش کوچکی از نظرات مشتریان مجموعه فراتیک

آیا تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا ارزش دارد؟

اسنوا یک برند ایرانی با چندین سال سابقه درخشان در حوزه تولیدات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و یخچال است که امروزه توانسته درصد بسیار بالایی از بازار ایران را در دست بگیرد؛ ماشین لباسشویی‌های اسنوا معمولا کیفیت بسیار خوبی دارند ولیکن هر لباسشویی با هر کیفیتی، امکان خرابی و بروز مشکل در مدار خود را دارد، زیرا تمامی قطعات یک ماشین لباسشویی در دراز مدت ممکن است دچار فرسودگی، از کار افتادگی و خرابی شود.

اما تعمیر، سرویس و بازسازی یک ماشین لباسشویی اسنوا بسیار بهتر و بصرفه‌تر از خرید یک لباسشویی جدید با یک برند ناشناخته و متفرقه است، برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر لباسشویی آریستون با ما تماس گرفت که در نهایت متوجه شدیم ایشان یک لباسشویی اسنوا هم دارد که به دلیل خرابی برد الکترونیکی آن، تصمیم به خرید یک لباسشویی اریستون جدید کرده است. در نهایت تعمیرکار مجموعه فراتیک موفق به تعمیر هر دو لباسشویی (آریستون و اسنوا) شد ولی صاحب این لباسشویی‌ها هرگز باور نمیکرد که لباسشویی اسنوا اش تعمیر شود.

بنابر‌این اگر احساس می‌کنید که لباسشویی اسنوا شما با مشکلی مواجه شده است که نیاز به تعمیر آن دارید، کافیست با مجموعه فراتیک از طریق شماره تلفن 65579819-021 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کنند و در نهایت لباسشویی شما را مانند روز اول تعمیر و بازسازی کند.

انسداد مسیر تخلیه آب از ماشین لباسشویی اسنوا

آیا تکنسین لباسشویی اسنوا توانایی تعمیر آن را دارد؟

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که در هنگام استخدام و جذب تکنسین، ابتدا آنها را از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور میگذراند تا از میزان تخصص و تجربه کافی آنها در این حوزه مطمعن شود. بنابر‌این تمامی تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک دارای تخصص و تجربه کافی در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا هستند و ما با ضمانت گارانتی 6 ماهه، تضمین ارائه خدمات با کیفیت را به شما خواهیم داد.

در ضمن هنگامی که شما از خدمات مجموعه فراتیک استفاده می‌کنید، از ضمانت گارانتی 6 ماهه و قطعات اصیلی برخوردار میشود که این ویژگی‌ها تنها در مجموعه فراتیک قابل مشاهده و رویت هستند. همچنین در این صورت هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت کیفیت خدمات تعمیر و نصب نخواهید داشت.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا چقدر خواهد بود؟

فرقی نمیکند که از مجموعه فراتیک خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ دریافت میکنید یا خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا، در هر صورت هزینه و دستمزد خدمات یکسان خواهد بود؛ ولیکن قطعات ماشین لباسشویی اسنوا در بسیاری از مواقع ارزان‌تر هستند زیرا اسنوا یک ماشین لباسشویی بسیار پر‌استفاده در ایران است و معمولا قطعات یدکی و مکانیکی آن، در بازار بیشتر هستند.

همچنین هزینه خدمات در مجموعه فراتیک بسیار پایین‌تر و بصرفه‌تر از دیگر تعمیرگاه‌های موجود است و این قیمت ممکن است در اکثر مواقع حتی پایین‌تر از نرخ اتحادیه باشد، اما استعلام و پیگیری هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا، پیش از برسی و عیب یابی آن توسط یک تعمیرکار، امکان پذیر نخواهد بود زیرا در این صورت مطمعن نیستید که کدام بخش از دستگاه دچار مشکل شده است.

چه ضمانتی برای خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا وجود خواهد داشت؟

اگر تا به اینجای مطلب همراه ما بودید، حتما با کلمه ضمانت گارانتی 6 ماهه مواجه و روبرو شده‌اید؛ در واقع این گارانتی به معنای این است که اگر طی مدت 180 روز، مشکلی برای آن بخش که مورد سرویس یا تعمیر قرار گرفته پیش آمد، ما آن قسمت را به رایگان برای شما تعمیر و بازسازی خواهیم کرد تا از میزان کیفیت خدمات ارائه شده مطمعن باشید.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا

چگونه متوجه علت مشکل لباسشویی اسنوا خود شویم؟

اکثر ماشین لباسشویی‌های اسنوا دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی هستند که در مواقع بروز مشکل، این صفحه نمایش یک قطعه کد به صورت ارور (E1, E2) به شما نمایش خواهد داد، بنابر‌این شما میتواند با توجه به ارور نمایش داده شده، معنای آن را با توجه به ارور‌های بالا در بیاورید و سپس اقدام به تعمیر آن کنید.

همچنین میتوانید مشکل خود را در بخش مقالات وبسایت فراتیک جستجو کنید، برای مثال مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی برای دستگاه شما پیش آمده که میتوانید در این مطلب دلایل و علت‌های آن را بفهمید و سپس با توجه به راه حل‌های موجود، اقدام به تعمیر و بازسازی کنید.

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

یکی از مشکلات رایج در اکثر ماشین لباسشویی‌ها مشکل تخلیه نشدن آب است، این مشکل در نهایت باعث کثیف ماندن لباس‌ها میشود زیرا آب آلوده توانایی خروج از لباسشویی را نخواهد داشت و در این صورت مواد شوینده آلوده در مخزن باقی خواهد ماند.

در اکثر مواقع علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی اسنوا میتواند شامل اجسام و اشیاء‌ای شود که مانع از تخلیه آب میشوند، بنابر‌این ابتدا فیلتر پمپ تخلیه و شیلنگ تخلیه را برسی کنید ولی اگر موفق به برطرف کردن مشکل نشدید، باید با یک تعمیرکار متخصص برای برسی و عیب یابی قطعاتی مانند پمپ تخلیه، تماس بگیرید.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

لرزش ماشین لباسشویی اسنوا معمولا یک مشکل بسیار پر‌تکرار در لباسشویی هاست که اکثر افراد تجربه این مشکل را در خاطر خود دارند، اگر هم اکنون با این مشکل مواجه شدید، ابتدا پایه‌های دستگاه را تنظیم و تراز کنید و سپس با تکان دادن لباسشویی، مطمعن شوید که دستگاه شما دچار لغزش و ناترازی نیست.

در این مشکل قطعات بسیار زیادی مانند خرابی بلبرینگ، خرابی کمک فنر‌ها، خورده شدن و ناترازی پایه‌ها، وجود پیچ ترنسفر در دستگاه و … میتوانند باعث به وجود آمدن لرزش و جابجایی شوند که اگر اقدام به تعمیر آن نکنید، ممکن است دیگ ماشین لباسشویی آسیب ببینید و باعث خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ و شفت شود.

دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

یکی دیگر از مشکلاتی که میتواند باعث مختل شدن عملکرد یک لباسشویی شود، نچرخیدن دیگ آن است زیرا هر وقت این مشکل برای ماشین لباسشویی اسنوا ما پیش بیاید، مدار لباسشویی از چرخه خود خارج میشود و عملا دیگر هیچ کاربردی در تمیز کردن لباس‌های ما نخواهد داشت.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا ما میتواند از مشکلات مانند خرابی برد الکترونیکی، فرسودگی یا شکستن بلبرینگ، شفت و سه نظام، خرابی موتور، فرسودگی تسمه‌ها و … نشئت بگیرد. بنابر‌این اگر قصد دارید با تمامی دلایل آن آشنا شوید، میبایست به بخش مقالات ما نگاهی بی‌اندازید.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی اسنوا

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی اسنوا هم مانند نچرخیدن دیگ، از مشکلاتی است که باعث پایان یافتن چرخه شستشو یک لباسشویی میشود. اما اولین کاری که قبل از هر اقدامی باید به آن بپردازید، اتصال لباسشویی به برق است زیرا در بسیاری از اوقات خرابی سیم اتصال لباسشویی، خرابی پریز برق، کمبود ولتاژ، بروز مشکل در محافظ برق (در صورت وجود)، میتواند باعث بروز این مشکل در لباسشویی ما شود.

البته دلایل بسیار زیادی مانند خراب شدن هر قطعه و بروز یک خطا بر روی برد الکترونیکی، خرابی مدار برد الکترونیکی (به صورت سخت افزاری و نرم افزاری)، بروز مشکل در سیم پیچی لباسشویی و … میتواند باعث به وجود آمدن مشکل روشن نشدن لباسشویی اسنوا شود.

آنچه با یکدیگر یاد گرفتیم

در این مطلب به مشکلات متداول ماشین لباسشویی اسنوا پرداختیم و برای هر یک از آنها یک منبع معتبر که راه حل‌های خود را دارد، ارائه کردیم. امیدواریم که تا به اینجای مطلب مشکل شما برطرف شده باشد اما اگر فکر می‌کنید که لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد، پیشنهاد میکنم از خدمات مجموعه فراتیک استفاده کنید تا با ارائه هزینه مناسب، ضمانت گارانتی 6 ماهه، تامین قطعات اصیل و اورجینال، از سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده مطمعن شوید.