۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ال جی در فردیس + گارانتی 180 روزه طلایی

اگر قصد دارید که وسایل‌تان عمر بیشتری داشته باشند، پیدا کردن یک نمایندگی معتبر ال جی برای استفاده از خدمات تعمیر یا سرویس آنها، بهترین راه حلی است که میتوانید برای آن پیدا کنید.
نمایندگی ال جی در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات ال جی در فردیس

اکثر مردم ایران هنگام خرید یک لباسشویی، یخچال یا ظرفشویی جدید، به سراغ وسایلی با برند ال جی خواهند رفت، زیرا محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی نسبت به رقبای خود برخوردار است و به همین خاطر تعمیر یا سرویس آن بسیار مقرون بصرفه‌تر از خرید یک دستگاه جدید ایرانی است؛ در این مطلب نیز قصد داریم بهترین شعبه نمایندگی ال جی در فردیس را به شما معرفی کنیم و در ادامه قصد داریم به ویژگی‌ها و مزایا مورد نیاز یک مرکز برای دریافت خدمات پس از فروش اشاره کنیم تا در آینده از به وجود آمدن خسارت‌های مالی جلوگیری کنید.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

در واقع سپردن دستگاه شما با برند ال جی (اشاره به ارزشمند بودن دستگاه)، به هر تعمیرگاه متفرقه‌ای نه تنها باعث افرایش خرابی آن میشود، بله باعث تعویض بسیاری از قطعات با قطعات فرسوده و کهنه میشود؛ برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج با ما تماس گرفته بود که تعمیرکار نمایندگی ال جی در فردیس، پس از حضور در محل مشتری، متوجه تعویض برد الکترونیکی دستگاه با یک برد سوخته و از کار افتاده شده بود.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه خدمات پس از فروش بسیاری از برند‌های مطرح جهان است که هم اکنون موفق به دریافت نمایندگی‌های متعددی مانند نمایندگی ال جی در اندیشه، نمایندگی ال جی در کرج و فردیس شده است؛ این مجموعه همچنین خدمات شایسته‌ای برای تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس به مشتریان خود اعطا میکند که قابل ذکر است بگوییم تمامی خدمات این مجموعه دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه هستند.

شماره تلفن نمایندگی ال جی در فردیس

  • تماس با شماره تلفن 65579819-021
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

اگر به دنبال یک شعبه معتبر نمایندگی ال جی در شهر فردیس هستید، کافیست از طریق شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر تماس از سوی کارشناسان نمایندگی باشید.

خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی در فردیس

مراحل تعمیر وسایل شما توسط تعمیرکار نمایندگی ال جی در فردیس چگونه است؟

هنگامی که شما با شعب نمایندگی ال جی (مجموعه فراتیک)، برای دریافت خدمات پس از فروش تماس میگیرید، کارشناسان ما ابتدا سعی میکنند تا یک راه حل با توجه به مشکل پیش آمده به شما ارائه کنند تا در صورت امکان خودتان بتوانید این مشکل را در خانه برطرف کنید و دیگر نیاز به هزینه‌های گزاف و اضافی نباشد.

اما اگر مشکل دستگاه شما قدری حاد باشد که نیاز به خدمات تعمیر یا سرویس داشته باشید، کارشناسان ما برای اعزام تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

بعد از اینکه تعمیرکار در محل مشخص شده حاضر شد، ابتدا موظف است تا دستگاه شما را مورد برسی و عیب یابی قرار دهد تا هزینه نهایی خدمات و قطعات را به شما اعلام کند تا در صورت تایید شما با شرایط اعلام شده، تکنسین شروع به انجام خدمات کند.

فرض کنید مشکل علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی برای دستگاه شما پیش آمده و تعمیرکار هزینه نهایی خدمات را 400,000 هزار تومان اعلام کرده است.

در نهایت تعمیرکار پس از انجام تمامی مراحل خدمات، موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور مشتری انجام دهد تا از عملکرد صحیح وسیله خود مطمعن شوید.

عدم دریافت خدمات از نمایندگی ال جی در فردیس، چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

اکثر کسانی که از خدمات نمایندگی ال جی در فردیس استفاده میکنند، مطمعن هستند که کیفیت خدمات ارائه شده در بالاترین سطح ممکن است؛ زیرا نمایندگی در معنای واقعی یعنی یک شعبه یا شخص از سوی شرکت مبداء در یک شهر مشخص شده که مشتریان آن شرکت با خیال راحت میتوانند خدمات پس از فروش خود را از این شعبه دریافت کنند.

اولین مزیتی که تنها در شعب نمایندگی ال جی در فردیس (فراتیک) قابل مشاهده است، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات به همراه فاکتور رسمی است. یعنی اگر طی 180 روز مشکلی برای خدمات ارائه شده پیش آمد، فراتیک آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهد کرد.

تامین قطعات اصیل و اورجینال، پشتیبانی 24 ساعته، تعمیر در محل، امنیت کامل و … نیز جزء شاخص‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز هر نمایندگی در هر شهری است که این شعبه از این ویژگی‌ها برخوردار است.

حالا فرض کنید این ویژگی‌ها در یک تعمیرگاه متفرقه وجود ندارد و دستگاه شما پس از انجام خدمات توسط آنها، با همان مشکلات قدیمی مواجه شده است و آنها دیگر هیچ تضمینی برای خدمات خود ندارد. در این لحظه شما فرق شعب نمایندگی ال جی فراتیک را با دیگر مراکز تعمیر خواهید فهمید.

تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی ال جی در فردیس

چه تضمینی برای خدمات ارائه شده نمایندگی ال جی وجود دارد؟

پیش‌تر در مورد چیزی به نام ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات با همدیگر صحبت کردیم و گفتیم که اگر طی مدت زمان 180 روز، هرگونه مشکلی که برای خدمات ارائه شده از سوی شعب نمایندگی مجموعه فراتیک، پیش آمد؛ ما دستگاه شما را به رایگان تعمیر خواهیم کرد.

نمایندگی ال جی در فردیس چه وجه تمایزی نسبت به دیگر رقبای خود دارد؟

در تمامی مطالب وبسایت فراتیک، تنها هدف ما ارائه دانش و دید گسترده‌تری از نحوه استفاده خدمات تعمیر لباسشویی ال جی و ارائه راهکار‌های برطرف کردن یک مشکل در حوزه لوازم خانگی و برقی است؛ در محتوای این مقاله نیز به مزایا و ویژگی‌های نمایندگی ال جی در فردیس پرداختیم اما قصد داریم تا یکبار دیگر آنها را به صورت یک لیست به شما نمایش دهیم.

  • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
  • ارائه فاکتور رسمی خدمات
  • تکنسین با تجربه و متخصص
  • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی الجی در فردیس (هزینه کمتر)
  • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
  • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
  • احترام به مشتری و وقت شناسی
  • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

فراتیک خدمات دیگری مانند نمایندگی بوش در فردیس و نمایندگی سامسونگ در فردیس هم به مشتریان خود ارائه میکند که اگر نیازی به آنها داشتید، کافیست با ما تماس بگیرید و یا اینکه درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت کنید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک