۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج + گارانتی 180 روزه

ماشین لباسشویی هم مانند سایر دستگاه‌های برقی نیاز به سرویس و تعمیر دارد، اگر ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل شده و ساکن کرج هستید اصلا نگران نباشد، با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت بخوانید.
تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در کرج

هنگامی که در مورد خرید یک ماشین لباسشویی جدید حرف میزنیم، بهترین برندی که برای انتخاب یک دستگاه جدید به ذهنمان می‌آید، برند بوش است زیرا بوش با چندین سال سابقه در خشان در تولید لوازم برقی با کیفیت به یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای خرید یک دستگاه جدید تبدیل شده است؛ به همین خاطر اگر یک لباسشویی با برند بوش دارید که با مشکلی در عملکرد خود مواجه شده است، تعمیر آن بسیار بصرفه تر از خرید یک لباسشویی با برند‌های ژاپنی یا ایرانی است.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

همانطور که در بالاتر خواندیم ماشین لباسشویی بوش دارای ارزش بالایی است بنابر‌این تعمیر ماشین لباسشویی بوش آن بسیار بهتر از خرید یک ماشین لباسشویی جدید است، اگر ساکن کرج هستید و ماشین لباسشویی بوش شما دچار اختلال و مشکل شده، بهتر است با یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مانند شرکت ما یعنی فراتیک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و مشکل شما را + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، برطرف کند.

نحوه تماس با مرکز تعمیر لباسشویی بوش در کرج

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    هنگامی که ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل یا اختلال میشوید، فرقی نمیکند که ساکن کدام یک از شهر‌های استان البرز هستید، میتوانید از خدمات شایان مجموعه فراتیک در شهر‌های مختلف مانند تعمیر لباسشویی در فردیس یا تعمیر لباسشویی در مهرشهر به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه استفاده کنید.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در کرج

    ارائه خدمات نمایندگی بوش در کرج

    نمایندگی شاید بهترین مرکز یا مکانی باشد که میتوانید خدمات پس از فروش یا قبل از فروش خود را از آنها دریافت کنید زیرا نمایندگی یعنی یک شعبه یا مجموعه که نماینده‌ای از سوی شرکت مبداء (اصلی) است که توانایی ارائه خدمات تعمیرات، سرویس و نصب در یک شهر یا استان مشخص مانند البرز (کرج) را دارد.

    خوشبختانه مجموعه فراتیک یکی از مجموعه‌های تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با برند بوش در سطح کشور است که با جذب تکنسین متخصص تعمیرات بوش، موفق به دریافت نمایندگی‌های بوش در کرج شده است و به همین سبب، فراتیک به یکی از برترین انتخاب‌ها برای تعمیر لباسشویی بوش در کرج تبدیل شده است.

    همچنین برخی ویژگی و شاخص‌هایی در شعب نمایندگی مجموعه فراتیک وجود دارد که تقریبا در هیچ مرکز تعمیرات لوازم خانگی، قادر به رویت آنها نیستید برای مثال ضمانت گارانتی 6 ماهه یا تامین قطعات اصیل و اورجینال جزء همین ویژگی‌های مجموعه فراتیک است که در بسیاری از مواقع میتواند دغدغه مشتری را به صورت کامل از بین ببرد.

    تعمیر ماشین لباسشویی بوش با فراتیک

    آیا تعمیرکار مجموعه فراتیک از میزان تجربه و تحصص کافی برخوردار است؟

    یکی از سوال‌های امکان دارد در حال حاضر مغز شما را هم درگیر کرده باشد این است که آیا تعمیرکار مجموعه فراتیک از تخصص و تجربه کافی برخوردار است؟ در واقع مجموعه فراتیک یکی از مراکز بسیار سخت گیر در مرحله جذب تکنسین متخصص است زیرا در هنگام جذب و استخدام تعمیرکار‌ها، ابتدا توسط آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت سنجیده میشوند و سپس عضو تکنسین‌های متخصص این مجموعه میشوند.

    هنگامی که شما با فراتیک برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی بوش خود در کرج تماس میگیرید، ابتدا مشکل خود را برای کارشناسان ما بیان میکنید و سپس کارشناسان ما با توجه به مشکل شما، راه حل‌های موجود آن مشکل را به شما ارائه میکنند؛ برای مثال فرض کنید مشکل لرزش ماشین لباسشویی بوش، برای دستگاه شما ایجاد شده و نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در کرج دارید.

    اما اگر مشکل وخیمی برای لباسشویی بوش شما پیش آمده باشد که نیاز به تعمیر آن داشته باشید، کارشناسان مجموعه برای اعزام تکنسین به محل، با شما هماهنگ خواهند شد و پس از حضور تعمیرکار در محل، ابتدا موظف است تا دستگاه شما را مورد برسی و عیب یابی قرار دهد تا هزینه نهایی + قطعات مورد نیاز را به شما اعلام کند.

    بعد از موافقت شما با شرایط اعلام شده از سوی تعمیرکار، تکنسین مربوطه شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد و در همین حین شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر، نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوالی برایتان پیش آمد، آن را از تعمیرکار بپرسید. در نهایت تعمیرکار پس از انجام تمامی مراحل تعمیر، موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور مشتری انجام دهد.

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج

    رایج‌ترین و پر تکرار‌ترین سوال که به ذهن شما خطور میکند این است که، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج چقدر است یا اینکه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش چیست؟

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرج به چیز‌های زیادی بستگی دارد و عیب یابی ماشین لباسشویی بوش شما باید توسط یک تعمیرکار با تجربه چک و برسی شود زیرا گاهی اوقات ممکن است مشکل برای شما سطحی و عادی باشد مانند علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی، ولی از نگاه تعمیرکار ممکن است این مشکل هزاران دلیل داشته باشد و باید این دلایل چک شود.

    در کل، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در مجموعه فراتیک بدلیل وجود زمینه رقابتی میان تکنسین بسیار پایین تر از نرخ عمومی و اتحادیه است و اگر زمانی خدمات ما دچار مشکل و اختلال شوند ما حاضریم این مشکلات را به رایگان برای شما برطرف کنیم.

    هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در کرج

    سرویس ماشین لباسشویی بوش در منزل

    هر ماشین لباسشویی با هر برندی بعد چند مدت استفاده کردن نیاز به سرویس دارد. حالا این سرویس ماشین لباسشویی بوش به چه دردی میخورد؟

    سرویس ماشین لباسشویی بوش باعث میشود دستگاه از خرابی و اختلال‌های ناشی از فرسودگی قطعات دستگاه جلوگیری کند، درست مانند یک انسان که لازم است هر چند وقت یکبار توسط یک دکتر برسی و چکاپ شود و اگر دچار بیماری شده، آن را درمان کند.

    اگر مدت زیادیست که از ماشین لباسشویی خود استفاده میکنید و آن را سرویس نکرده‌اید سریعا با یک مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا ماشین لباسشویی شما را سرویس کنند، زمان تقریبی برای سرویس ماشین لباسشویی بوش بین 6 ماه تا 1 سال است.

    در سرویس ماشین لباسشویی بوش تعمیرکار کار‌های مختلفی انجام میدهد ولی اگر بخواهم به این سوال شما جواب دهم که خدمات سرویس ماشین لباسشویی بوش شامل چه مواردی است؟ جواب به شرح زیر است:

    برخی از موارد اولیه در سرویس ماشین لباسشویی بوش : جرم گیری دیگ و سبد ماشین لباسشویی، چکاپ پمپ تخلیه آب و تمیز کردن فیلتر ، تمیز کردن شیر برقی و تعویض فیلتر آب ، چکاپ موتور و ذغال آن ، چک کردن تسمه و … .

    مزایا دریافت از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش از فراتیک

    در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل در مورد شاخص‌های انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر لباسشویی بوش گفتگو کنیم تا بتوانید یک مرکز تعمیرات تخصصی تعمیرات بوش را از یک تعمیرگاه نامعتبر تشخیص دهید؛ امیداوریم تا به اینجای مطلب توانسته باشید با مزایا دریافت خدمات از فراتیک آشنا شده باشید.

    • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
    • ارائه فاکتور رسمی خدمات
    • تکنسین با تجربه و متخصص
    • فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج (هزینه کمتر)
    • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
    • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
    • احترام به مشتری و وقت شناسی
    • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات ماشین لباسشویی بوش است که تا به امروز توانسته با ارائه خدمات با کیفیت + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، تامین قطعات اصیل و اورجینال و پشتیبانی 24 ساعته رضایت مشتریان خود را جلب کند..

    سوالات متداول

    شما میتوانید از طریق فرم ثبت تعمیر و یا تماس با شماره 65579819-021 درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین مدت زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

    شرکت فراتیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و کسب رضایت مشتری و البته دریافت نماد های اعتماد جز برترین شرکت ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی با ارائه گارانتی 6 ماهه و فاکتور رسمی میباشد.

    بله ، تمامی خدمات فراتیک دارای 180 روز یا 6 ماه گارانتی میباشد.

    مجموعه فراتیک در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل لباسشویی بوش شما را برطرف کند، بنابر این مطمعن باشید در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما برای رفع مشکل در محل شما حاضر میشوند

    هزینه تعمیر لباسشویی بر اساس قیمت‌های اعلام‌شده توسط گروه نرخ‌گذاری اتحادیه محاسبه می‌شود. ازآنجایی‌که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به عواملی مانند برند دستگاه، نوع مشکل و قطعه آسیب‌دیده بستگی دارد، یک مبلغ مشخص را نمی‌توان برای آن بیان کرد.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    5 پاسخ

    1. سلام من حدود 5 ساله که ماشین لباسشویی اسنوا رو خریدم آیا به سرویس نیاز داره؟

      1. درود، دوست عزیز سرویس ماشین لباسشویی اسنوا باعث افزایش طول عمر و سلامت دستگاه میشه، همچنین در همین حین ممکنه بسیاری از مشکلاتی که شما از اون غافل بودید هم برطرف بشه.

    2. درخواست تعمیر توی سایت ثبت کردم چقدر طول میکشه جواب بدید؟

      1. کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت اما اگر عجله دارید، میتوانید با شماره 65579819 تماس بگیرید.

    3. از خدمات شرکت فراتیک استفاده کردم و به جز قیمت منصفانه از کیفیت خدماتشون خیلی راضی هستم
      شاید کمتر از 40 دقیقه کل ماشین لباسشویی رو تعمیر کردن

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک