۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه + ضمانت گارانتی 6 ماهه

لباسشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در خانه است که بیشتر از بقیه وسایل در خانه میتواند در مرز خراب شدن قرار بگیرد ، در این مطلب در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه گفتگو کردیم ، با ما همراه باشید.
تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرگاه ماشین لباسشویی در اندیشه

ما یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی در اندیشه هستیم که سابقه بیش از 10 سال در این کار داریم؛ ولیکن اگر در انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیرات لباسشویی خود دقت نکنید، ممکن است هزینه بسیار زیادی برای جبران خسارات ناشی از بی‌تجربه بودن تعمیرکار تازه وارد بپردازید.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه نیازمند یک نیروی متخصص و با تجربه است که سال‌ها این کار را انجام داده و دارای تجربه کافی باشد، زیرا با افزایش شدن بیش از حد  قیمت ماشین لباسشویی و هوشمند شدن آن، تعمیر لباسشویی دیگر کار هر کسی نیست و نیاز به یک تعمیرکار متخصص به همراه یک مجموعه که ضمانت کیفیت خدمات را تضمین کند دارد.

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه

برای ثبت درخواست تعمیر خود میتوانید از دو راه زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    اگر نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش، الجی، سامسونگ، اسنوا، دوو، پاکشوما و … دارید، کافیست از طریق شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما مشکل شما را به همراه گارانتی 6 ماهه برسی و برطرف کنند.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در شهریار

    تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه چه وظایفی دارد؟

    شاید برای شما هم سوال شده باشد که تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه چه وظایفی دارد و چگونه ماشین لباسشویی شما را در منطقه اندیشه تعمیر میکند ، در این قسمت از مطلب به شما خواهیم گفت :

    1. تکنسین اعزام شده از سوی مجموعه فراتیک وظیفه دارد تا تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه را با در نظر گرفتن نکات ایمنی و هزینه به شما ارائه کنند.
    2. تکنسین اعزام شده تجربه و تخصص کافی را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دارد و ایرادات مربوط به دستگاه را در کمترین زمان به شما میگویند.
    3. تمامی مراحل تعمیرات ماشین لباسشویی در محل انجام میشود و شما میتواند مراحل تعمیر را نظارت کنید.
    4. بعد از تمام شدن مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ، تکنسین موظف است تا تست درستی ماشین لباسشویی را بگیرد و سپس آن را به شما تحویل دهد.
    5. پس از تکمیل شدن مراحل تعمیر و انجام تست ، تکنسین میبایست به شما فاکتور + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات را ارائه دهد و سپس هزینه پرداخت شود.

    چرا باید تعمیرات لباسشویی در اندیشه را به فراتیک بسپاریم؟

    پیش‌تر در مورد افزایش قیمت نوسانی و به شدت ماشین لباسشویی‌ها با همدیگر گفتگو کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تعمیر یک لباسشویی با هر برندی بسیار مقرون بصرفه‌تر از خرید یک لباسشویی جدید با برند‌های متفرقه و ارزان قیمت است زیرا نرخ و هزینه تعمیرات در بسیاری از مواقع حتی کمتر از 200 هزار تومان خواهد بود.

    بنابر‌این اگر ساکن اندیشه در شهریار هستید و میخواهید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج یا تعمیر ماشین لباسشویی در شهریار و اندیشه استفاده کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید و سپس منتظر تماس ما باشید.

    هنگامی که از خدمات مجموعه فراتیک استفاهد کنید، ناخود‌آگاه دارای برخی ویژگی‌ها و شاخص‌هایی میشوید که تنها در فراتیک قابل رویت هستند، برای مثال وقت شناسی، تعمیر در محل، تامین قطعات اصیل و اورجینال برند، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و … تنها جزء کوچکی از آنها هستند.

    فراتیک همچنین دارای شعب مختلفی از برند‌ها مانند نمایندگی بوش در اندیشه یا نمایندگی ال جی در اندیشه است که میتوانید با خیال راحت خدمات نمایندگی از جمله تعمیر، سرویس و یا نصب دستگاه خود را از آنها دریافت کنید.

    مشکلات رایج تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی ، سامسونگ در اندیشه

    برند‌های الجی و سامسونگ هر دو از معروف‌ترین برند‌های جهان هستند که توانستند با تولید وسایل برقی مشتریان خود را راضی نگه دارند ، این دو شرکت هر ساله تعداد زیادی ماشین لباسشویی تولید میکنند و به سرتاسر جهان ارسال میکنند.

    اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد و دستگاه شامل یکی از دو برند بالا است بی‌درنگ با فراتیک تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکلتان حل شود.

    هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی به دلیل وجود حوزه رقابتی در میان تکنسین بسیار پایین بوده و مطمعن باشید که بهترین خدمات + هزینه پایین به شما ارائه خواهد شد.

    تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ، زیمنس، ویرپول، زیرووات، ویرپول، حایر، وستل، پاناسونیک، بکو، مابه، کنوود، آریستون، جنرال الکتریک، توشیبا، لئونارد ، ایندزیت، فریجیدر، دوو، اسنوا در اندیشه

    همینطور برند‌ها زیادی از لباسشویی وجود دارد که به دلیل تحریم و غیر قانونی شدن ورود آنها به ایران، ممکن است نمایندگی بسیار کمی در ایران داشته باشند؛ ولیکن شما میتوانید با اعتماد به مجموعه فراتیک و سپردن خدمات تعمیر، نصب و سرویس آن به ما، طول عمر لباسشویی خود را گارانتی و ضمانت کنید.

    برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون با ما تماس گرفته بود که نیاز به تعمیر برد لباسشویی آریستون خود داشت، اما هیچ مجموعه‌ توانایی تعمیر یک برد کم‌یاب و ایتالیایی را نداشته بود؛ ولیکن وقتی لباسشویی زیر دست تعمیرکار‌های مجموعه فراتیک آمد، توانستیم برد لباسشویی را در کمتر از 40 دقیقه تعمیر و بازسازی کنیم و یک سرویس رایگان لباسشویی هم به ایشان هدیه دهیم.

    هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه

    شاید این موضوع ذهن شما را هم درگیر کرده که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس و اندیشه چقدر است؟ قبل از هر چیزی باید به شما بگوییم که هزینه تعمیرات در مجموعه فراتیک به دلیل وجود زمینه رقابتی میان تکنسین بسیار پایین تر از نرخ اتحادیه است.

    برخی از هزینه خدمات در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی را میتوانید از طریق تماس با فراتیک استعلام کنید ولی در اکثر اوقات ، شما نمیتوانید مشکل را پیدا کنید و کارشناسان ما باید مشکلات ماشین لباسشویی شما را عیب یابی کنند.

    مزایا استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه توسط فراتیک

    در این مطلب به طور کمال و تمام به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه توسط فراتیک اشاره کردیم ولی از مهمترین مزایا استفاده از خدمات ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

    • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
    • ارائه فاکتور رسمی خدمات
    • تکنسین با تجربه و متخصص
    • فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه (هزینه کمتر)
    • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
    • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
    • احترام به مشتری و وقت شناسی
    • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

    با فراتیک خدمات سریع و با کیفیت را تجربه کنید

    مشکلات رایج تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه

    لباسشویی یکی از وسایل پر استفاده و ضرروی در خانه است که بیشتر در معرض خراب شدن قرار دارد ، تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه نیاز به یک نیروی متخصص و با تجربه دارد زیرا تعمیر نادرست دستگاه میتواند خسارت های جبران ناپذیری را وارد کند در صورت مشکل در عملکرد دستگاه میتوانید با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل خود را با گارانتی 6 ماهه خدمات و ارائه فاکتور رسمی حل کنید.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    2 پاسخ

    1. سلام چقدر طول میکشه تا تعمیرکار لباسشویی رو درست کنه

      1. خانم احمدوند عزیز، پروسه تعمیر هر ماشین لباسشویی بستگی به نوع و شدت خرابی دستگاه میباشد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک