۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در عظیمیه + گارانتی 6 ماهه

با افزایش تعمیرگاه‌های نامعتبر در سطح شهر عظیمیه، دیگر پیدا کردن یک مرکز معتبر با ضمانت گارانتی 6 ماهه مانند فراتیک، کار ساده‌ای نیست؛ بنابر این در این مطلب قصد داریم یک مجموعه با کیفیت تعمیرات لباسشویی در عظیمیه را به شما معرفی کنیم.
تعمیر ماشین لباسشویی در عظیمیه

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات ماشین لباسشویی در عظیمیه

وقتی ماشین لباسشویی ما با مشکلی مواجه میشود، باید سریعا اقدامی برای برطرف کردن آن کنیم زیرا مشکلاتی مانند لرزش ماشین لباسشویی هنگام خشک کن یا تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو و … در طولانی مدت باعث افزایش شدت خرابی دستگاه و آسیب رسیدن به دیگر قطعات ماشین لباسشویی ما شود؛ البته خراب شدن لباسشویی هم باعث میشود تا برنامه روزانه ما دچار اختلال شود و از نظر زمانی با تاخیر زیادی روبرو شویم.

فرض کنید یک روز گرم تابستانی بعد از انجام کار‌های روزانه به خانه آمده‌اید و قصد دارید تا برای شروع یک روز کاری جدید، لباس‌های خود را بشویید تا با لباس‌های آراسته و تمیز، روز خود را شروع کنید ولی بعد از اینکه لباس‌ها را در لباسشویی قرار میدهید، ناگهان با مشکلی در عملکرد دستگاه خود مواجه میشود؛ بنابراین نیاز است تا به فکر تعمیر لباسشویی در کرج یا عظیمیه باشید.

به همین خاطر هدف ما در این مطلب معرفی معتبرترین و بهترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در عظیمیه است و همچنین قصد داریم تا شاخص‌های انتخاب یک مرکز معتبر در حوزه تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه بدهیم تا بتوانید فرق یک تعمیرگاه معتبر با یک تعمیرگاه نامعتبر را تشخیص دهید و سپس با توجه به این شاخص‌ها و ویژگی‌ها، بتوانید یک تصمیم درست بگیرید.

اما بهترین گزینه پیشنهادی ما برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی در عظیمیه، قطعا مجموعه فراتیک با ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است زیرا این مجموعه به غیر این ویژگی، مزایا دیگری هم دارد که در ادامه این مطلب قصد داریم به آنها بپردازیم.

شماره تلفن تعمیرات لباسشویی در عظیمیه

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

همانطور که گفتیم اگر مشکلی در ماشین لباسشویی شما وجود دارد که فکر میکنید نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در شهر‌های البرز مانند تعمیر لباسشویی در مهرشهر، تعمیر لباسشویی در گلشهر یا عظیمیه را دارید، بدون اتلاف وقت با شماره تماسی که بالا قرار داده‌ایم، با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیرند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در عظیمیه

وظایف تعمیرکار لباسشویی در عظیمیه به چه شکل است؟

بعد از اینکه شما با مجموعه فراتیک برای برسی و عیب یابی دستگاه خود تماس گرفتید، کارشناسان ما تمام سعی خود را میکنند تا مشکل و راه حل لباسشویی را به شما رائه دهند تا در صورت امکان خودتان بتوانید آن را برسی و رفع کنید؛ اما اگر دستگاه شما با مشکل جدی روبرو شده بود، کارشناسان مجبور هستند تا تعمیرکار را، جهت رفع این مشکل به محل شما اعزام کنند.

تعمیرکاری که برای تعمیر لباسشویی شما به عظیمیه اعزام میشود، دارای مهارت و تخصص کافی است زیرا مجموعه فراتیک قبل از استخدام هر یک از تکنسین خود، ابتدا آنها را از طریق فیلتر‌های تایید مهارت و تایید هویت مهک میزند و سپس اقدام به جذبشان میکند.

بعد از حضور تعمیرکار در محل شما، ابتدا موظف است تا لباسشویی شما را برسی و عیب یابی کند تا بتواند هزینه و قیمت نهایی را به شما اعلام کند؛ سپس در صورتی که شما با شرایط اعلام شده موافق بودید، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد.

بنابر این تکنسین حاضر شده در محل شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد، در این شما نیز میتوانید بر تمامی کار‌هایی که انجام میدهد نظارت داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، آن را از تکنسین مجموعه سوال کنید.

بعد از اتمام کار تعمیر دستگاه، تعمیرکار موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور مشتری انجام دهد، تصور کنید مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی، برای دستگاه شما پیش آمده که از فراتیک خدماتی را دریافت کردید و تعمیرکار آن را به اتمام رسانده، حالا وقتش رسیده تا تعمیرکار لباسشویی رو روشن کند و در حضور شما مطمعن شود که آب لباسشویی به درستی تخلیه میشود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در عظیمیه

اگر یک مجموعه جزء بهترین مراکز تعمیر لباسشویی در استان البرز و تهران باشد و همینطور موفق به دریافت نمایندگی اکثر برند‌های مطرح دنیا شده باشد، دیگر هیچ جای دغدغه‌ای برای این کسب و کار باقی نمی‌ماند و میتواند با خیال راحت آن را برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در هر جای استان تهران و البرز، انتخاب کنید.

فراتیک جزء محدود مراکز تعمیرات لوازم خانگی است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکند؛ همچنین این مجموعه هدف و تمرکز خود را بر روی افزایش کیفیت خدمات خود قرار داده تا بتواند بهترین خدمات را به مردم ایران زمین تقدیم کند.

همچنین اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار در مورد کیفیت خدمات در نمایندگی صحب کنم، باید به ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات یا تامین قطعات اصل و اورجینال اشاره کنم؛ برای مثال لباسشویی شما بعد از انجام خدمات با مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ مواجه شده است، کافیست با فراتیک تماس بگیرید تا این مشکل به صورت رایگان برطرف و رفع گردد.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در عظیمیه

قیمت انجام خدمات تعمیر لباسشویی در عظیمیه چقدر است؟

قبل از هر چیزی باید به خدمت شما برسانم که فراتیک با گرد آوری تکنسین متخصص در هر شهر و ایجاد زمینه رقابتی میان آنها، باعث شده تا نرخ قیمت تعمیرات را در این مجموعه به حداقل قیمت برساند.(در برخی اوقات حتی کمتر از نرخ اتحادیه)

همچنین هزینه یا قیمت خدمات تعمیر لباسشویی در همه شهر‌های استان البرز و تهران یکسان است و فرقی نمیکند در عظیمیه باشید یا زعفرانیه؛ ولی تخمین نرخ تعمیرات هر دستگاهی قبل از برسی و عیب یابی آن توسط یک تعمیرکار متخصص، تقریبا غیر ممکن است؛ زیرا قیمت انجام خدمات در هر دستگاهی بستگی به شدت خرابی و قطعات مورد نیاز آن است.

مزایا دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در عظیمیه توسط فراتیک

هدف ما از ارائه این مطلب تنها آشنایی شما با یک مرکز تعمیرات معتبر است زیرا اگر نتوانید یک تعمیرگاه معتبر را برای تعمیر لباسشویی خود پیدا کنید، در آینده دچار خسارت‌ها و آسیب‌های مالی بسیار بزرگی خواهید شد که برطرف کردن آنها کار ساده‌ای نیست؛ همچنین قصد داریم یک بار دیگر مزایا دریافت از فراتیک را به صورت خلاصه وار، جمع آوری کنیم.

ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

ارائه فاکتور رسمی خدمات

تکنسین با تجربه و متخصص

فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در عظیمیه (هزینه کمتر)

تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

احترام به مشتری و وقت شناسی

تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

تا به اینجا شاید دید گسترده‌ای از انتخاب یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی برای انجام خدمات لباسشویی خود را گرفتید؛ حالا تصمیم و انتخاب با شماست که از خدمات فراتیک با ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، استفاده میکنید یا از خدمات تعمیرگاه‌های نامعتبر؛ همچنین میتوانید از مجله خانگی فراتیک برای برطرف کردن مشکلات لباسشویی خود استفاده میکنید برای مثال چند وقت پیش مقاله علت لرزش لباسشویی بوش، بر روی وبسایت منتشر شد.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک