۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس + ضمانت گارانتی 6 ماهه

ماشین لباسشویی مانند یخچال و تلویزیون یکی از وسایل ضروری در خانه است که تعمیر آن نیاز به یک نیروی متخصص دارد در این مطلب به صورت تمام و کمال در مورد آن گفتگو کرده ایم، با ما همراه باشید!
تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرگاه ماشین لباسشویی در فردیس

تجربه تلخ خراب شدن ماشین لباسشویی ممکن است برای هر کسی که از این دستگاه استفاده می‌کند پیش بیاید، اما تعمیر و سرویس آن تنها باعث بازسازی مدار آن میشود، بلکه در بسیاری از مواقع باعث افزایش طول عمر و تضمین آن خواهد شد. ولیکن در بسیاری از مواقع سپردن تعمیر لباسشویی‌مان به یک فرد متفرقه یا یک تعمیرگاه متفرقه باعث به وجود آمدن خسارت‌های بسیار بیشتری به دیگر قطعات خواهد شد.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

فراتیک یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال سابقه درخشان میباشد که با بکارگیری تکنسین متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس توانسته است سال‌ها خدمت با ارزش به مشتریان خود در شهر فردیس ارائه کند.

با ما همراه باشید ، در این مطلب از وبسایت فراتیک – مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ، به صورت تمام و کمال در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس گفتگو کرده‌ایم ، با ما همراه باشید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

برای تماس با مجموعه فراتیک میتواند از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    اگر هم اکنون نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا و … دارید، کافیست از طریق شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن جواب شما را بدهند.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس

    تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس چه وظایفی دارد؟

    بعد از اینکه با مجموعه ما تماس گرفتید و درخواست خود را ثبت کردید، تعمیرکار متخصص مجموعه فراتیک به محل شما اعزام خواهند شد و سپس با توجه به مشکل پیش آمده در لباسشویی شما، موظف است تا مراحل زیر را طی کند:

        • تکنسین اعزام شده از سوی مجموعه فراتیک وظیفه دارد تا تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس را با در نظر گرفتن نکات ایمنی و هزینه به شما ارائه کنند.

        • تکنسین اعزام شده تجربه و تخصص کافی را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دارد و ایرادات مربوط به دستگاه را در کمترین زمان به شما میگویند.

        • تمامی مراحل تعمیرات ماشین لباسشویی در محل انجام میشود و شما میتواند مراحل تعمیر را نظارت کنید.

        • بعد از تمام شدن مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ، تکنسین موظف است تا تست درستی ماشین لباسشویی را بگیرد و سپس آن را به شما تحویل دهد.

        • پس از تکمیل شدن مراحل تعمیر و انجام تست ، تکنسین میبایست به شما فاکتور + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات را ارائه دهد و سپس هزینه پرداخت شود.

      مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در فردیس

      برند بوش یکی از محبوب ترین برند‌ها در میان لوازم خانگی است که در سال ۱۸۸۶ میلادی توسط روبرت بوش در آلمان تاسیس و بنیانگذاری شده است.

      نبود نمایندگی بوش در فردیس باعث شده تا برخی از کاربران بابت تعمیر آن نگران شوند ، مجموعه تخصصی فراتیک با در نظر گرفتن این موضوع تعمیرکارانی را در فردیس استخدام کرد و شروع به آموزش دادن آن‌ها کرد ، و با افتخار امروزه یکی از شرکت‌های قوی تعمیرات لوازم خانگی در سرتاسر ایران هستیم.

      مجموعه فراتیک با بکارگیری تعمیرکاران با تجربه ماشین لباسشویی بوش و ارائه خدمات با کیفیت + ضمانت گارانتی 6 ماهه توانسته به طور 100 درصد نگرانی مشتریان خود را برطرف کند ، پس اگر ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل شده ، برای تعمیر آن هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید و با مجموعه فراتیک تماس بگیرید.

      مشکلات رایج تعمیرات ماشین لباسشویی در فردیس

      نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی ، سامسونگ در فردیس

      خدمات نمایندگی ال جی در فردیس یا نمایندگی سامسونگ در فردیس، جزء دیگر خدمات ویژه مجموعه فراتیک هستند که دقت و وقت بسیار زیادی برای اخذ آنها مصرف کرده است؛ بنابر‌این اگر میخواهید لباسشویی‌تان زیر نظر نمایندگی و با استاندارد‌های جهانی تعمیر و برطرف شود، کافیست با ما تماس بگیرید.

      این دو برند در میان مردم جهان و ایران بسیار محبوب هستند به طوری که اگر کسی بخواهد ماشین لباسشویی بخرد، ابتدا به سراغ یکی از این 2 برند میرود.

      اگر ماشین لباسشویی شما هم شامل یکی از این دو برند است و دچار مشکل شده بدون هیچ نگرانی با تیم فراتیک تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکلتان برطرف شود زیرا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در فراتیک بسیار پایین تر از نرخ اتحادیه است و همینطور تمامی خدمات این مجموعه دارای گارانتی 6 ماهه است.

      تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ، زیمنس، ویرپول، زیرووات، ویرپول، حایر، وستل، پاناسونیک، بکو، مابه، کنوود، آریستون، جنرال الکتریک، توشیبا، لئونارد ، ایندزیت، فریجیدر، دوو، اسنوا در فردیس

      همانطور که گفتیم ماشین لباسشویی دارای یک ساختار پیچیده است و تعمیر آن نیاز به تخصص و تجربه دارد زیرا تعمیر کار بی تجربه میتواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

      اگر ماشین لباسشویی شما دچار ایراد و مشکل فنی شده و جز برند‌های پر استفاده بالاست ، حتما با یک تعمیرکار متخصص تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید و مشکلتان را برایش بازگو کنید.

      فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال سابقه درخشان است که برای مردم عزیز میهن‌مان ایران ایجاد شده ، این شرکت با بکارگیری تعمیرکاران با تجربه و متخصص و ارائه 24 ساعته پشتیبانی در خدمت مشتریان خود بوده و تضمین گارانتی 6 ماهه تمامی خدمات این مجموعه باعث شده تا دیگر هیچ جای نگرانی باقی نماند.

      هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

      هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

      یکی از مورادی که ممکن است ذهن کاربر را درگیر کند ، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس است ، قبل از هرچیزی باید بگوییم که هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در فراتیک به خاطر وجود زمینه رقابتی میان تکنسین ، بسیار ارزان‌تر از نرخ اتحادیه است.

      اکثر اوقات مشکل میتواند عمیق یا سطحی باشد و این مورد باید توسط تعمیرکار برسی و تمجید شود و گفتن قیمت قبل از برسی تعمیرکار عملا کار درستی نیست.

      برخی از هزینه خدمات در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی را میتوانید از طریق تماس با فراتیک استعلام کنید ولی در اکثر اوقات ، شما نمیتوانید مشکل را پیدا کنید و کارشناسان ما باید مشکلات ماشین لباسشویی شما را عیب یابی کنند.

      مزایا استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس توسط فراتیک

      در این مطلب به طور کمال و تمام به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس توسط فراتیک اشاره کردیم ولی از مهمترین مزایا استفاده از خدمات ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

      • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
      • ارائه فاکتور رسمی خدمات
      • تکنسین با تجربه و متخصص
      • فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس (هزینه کمتر)
      • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
      • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
      • احترام به مشتری و وقت شناسی
      • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

      تعمیرگاه ماشین لباسشویی در فردیس

      تضمین کیفیت خدمت با بالا‌ترین سطح در فراتیک

      به احتمال زیاد تا به اینجای مطلب با فراتیک و مزایا آن آشنا شدید و میدانید که اگر از خدمات مجموعه فراتیک استفاده کنید، ناخود‌آگاه شامل ویژگی‌ها و شاخص‌هایی خواهد شد که در تعمیر لباسشویی‌تان بسیار به کارتان خواهد آمد که وقت شناسی، تکنسین متخصص و با‌تجربه، تضمین گارانتی 6 ماهه، تامین قطعات اصیل و … تنها بخش کوچکی از آنها است.

      فراتیک در واقع یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که تا به امروز توانسته با گارانتی 6 ماهه خدمات به همراه سطح بالای کیفیت خدمات، مشتریان خود را راضی نگه دارد و همواره در این مسیر تلاش و قدم بردارد.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک