۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در مهرشهر؛ گارانتی 180 روزه

انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیرات ماشین لباسشویی یکی از مهمترین تصمیم‌هایی است که شما میتوانید برای تامین سلامت دستگاه خود بگیرید، کافیست این مطلب را کمی بخوانید و سپس با توجه به اندوخته‌های جدیدتان تصمیم بگیرید.
تعمیر ماشین لباسشویی در مهرشهر

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر

چند وقت پیش یکی از ساکنان شهر مهرشهر استان البرز با ما برای تعمیر ماشین لباسشویی‌شان تماس گرفت و نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در کرج داشت؛ پس از اینکه تکنسین متخصص ما به محل اعزام شد، با چهره ناراضی مشتری به دلیل دریافت خدمات از یک تعمیرگاه متفرقه روبرو شد که علت اصلی آن تعمیر نادرست دستگاه ایشان بود، البته مشتری بابت این نارضایتی حق داشت زیرا تعمیرکار بی‌تجربه بعد از تعمیر دستگاه‌شان، بسیاری از قطعات اصل و اورجینال را با قطعات فیک یا نامعتبر تعویض کرده بود.

با اینکه ماشین لباسشویی آسیب‌های جدی خورده بود، ولی کارشناسان و تعمیرکار‌های ما موفق به تعمیر آن شدند و خوشبختانه توانستند بهترین قطعات را برای ماشین لباسشویی‌شان فراهم کنند؛ منظور کلی ما از این تعریف کردن این تجربه، انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر لوازم خانگی تان است زیرا سپردن این کار مهم به افراد نامعتبر میتواند آسیب‌های مالی و … به دستگاه شما وارد کند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مجموعه دریافت خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر یعنی فراتیک آشنا کنیم، زیرا فراتیک یک مجموعه بسیار تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که توانسته با ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات + جذب تکنسین متخصص و اخذ نمایندگی اکثر برند‌های معتبر، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    اگر شما هم به تازگی با مشکلی در ماشین لباسشویی خود مواجه شده‌اید که فکر میکنید نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در مهرشهر کرج دارید، میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که بالا برایتان قرار دادیم با ما تماس بگیرید و یا به راحتی درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر

    وظایف تعمیرکار ماشین لباسشویی در مهرشهر چیست؟

    هنگامی که شما برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج، با مجموعه فراتیک تماس میگیرید، کارشناسان ما ابتدا یک مشاوره اولیه به شما ارائه خواهند کرد تا در صورت ممکن بتوانید خودتان آنها را برطرف کنید، ولی در صورتی که موفق به برطرف کردن آن نشدید، کارشناسان ما برای اعزام تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

    در مرحله اول زمانی که تعمیرکار به محل شما اعزام شد شما میبایست آن را با شرکت خبر دهید، سپس تعمیرکار شروع به انجام برسی و عیب یابی دستگاه شما خواهد کرد تا هزینه و قیمت نهایی + قطعات را به شما اعلام کند و سپس در صورت توافق شما با شرایط اعلام شده، شروع به کار کند.

    تخصص و تجربه تکنسین‌های مجموعه فراتیک از قبل برسی شده و شایان ذکر است که بگویم تمامی تعمیرکار‌های این مجموعه از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور کرده‌اند.

    بعد از موافقت شما با هزینه و قیمت اعلام شده، تعمیرکار شروع به کار خواهد کرد تا دستگاه شما را مانند روز اولش تعمیر کند، در این حین شما میتوانید تمامی مراحل تعمیر ماشین لباسشویی‌تان را ببینید و بر آن نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، آن را از تکنسین مربوطه سوال کنید.

    تعمیر ماشین لباسشویی در شهر‌های مختلف استان البرز مانند تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت یا تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس، تنها جزء کوچکی از خدمات گسترده این مجموعه در استان‌های تهران و البرز (کرج) است.

    پس از انجام تمامی مراحل تعمیر، تکنسین موظف است تا تست صحت دستگاه را در حضور مشتری انجام دهد تا صاحب ماشین لباسشویی از عملکرد صحیح آن اطمینان پیدا کند.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر

    مجموعه فراتیک جزء محدود مراکز تعمیری است که توانسته اکثر برند‌های مطرح حاضر در جهان مسلط باشد و تخصص کافی در تعمرات آن داشته باشد زیرا نه تنها موفق به اخذ نمایندگی‌های زیادی در استان البرز شده است، بلکه توانسته تعمیرکار‌های با تجربه‌ای در این زمینه را گرد هم بیاورد.

    یکی از مزیت‌های مجموعه فراتیک در ارائه خدماتش، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است؛ این ویژگی باعث شده تا کاربران زیادی به مجموعه ما اعتماد کنند و خدمات تعمیر لوازم خانگی‌شان را به ما بسپارند زیرا این ویژگی اثبات بر این دارد که اگر دستگاه شما تا 6 ماه آینده دچار مشکلی شد (تنها خدمات ما)، ما به رایگان آن را برای شما تعمیر خواهیم کرد.

    همچنین در مواقعی که ماشین لباسشویی شما نیاز به قطعه‌ای داشته باشد، فراتیک میتواند آن را از شرکت مبداء تهیه کند؛ برای مثال مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو یا تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آریستون برای دستگاه شما پیش آمده که برای تعمیر آن نیاز به قطعات جدید پیدا کردید.

    هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر

    هزینه یا قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در مهرشهر

    پر حاشیه ترین قسمتی که باعث درگیر شدن مغز مشتریان ما میشود، هزینه یا قیمت تعمیر ماشین لباسشویی است زیرا وضعیت اقتصادی این روز ها در جامعه در سطح خوبی قرار ندارد و مردم مجبور هستند تا با کیفیت ترین و محبوب ترین مجموعه را میان دیگران انتخاب کنند.

    چند وقت پیش یکی از مشتریان ما به اسم خانم سجادی برای استعلام هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش‌شان با ما تماس گرفت تا هزینه دقیق آن را از کارشناسان ما جویا شود، ولی بعد از شنیدن جمله ((قیمت خدمات بستگی به شدت خرابی دستگاه دارد))، به یک تعمیرگاه دیگر مراجعه کرده بود که در آخر با ما تماس گرفت و از هزینه بسیار زیادی که از ایشان گرفته بودند، بسیار ناراضی شده بود.

    با دریافت خدمات از فراتیک، چه مزایایی دریافت میکنم؟

    در این مطلب سعی کردیم تا دید وسیعی از انتخاب یک مجموعه معتبر برای تعمیرات ماشین لباسشویی‌تان در مهرشهر به شما داده باشیم و همچنین در مزایا دریافت خدمات از این مجموعه را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید بهترین انتخاب را میان فراتیک و دیگر مراکز تعمیرات، انجام دهید.

    ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

    ارائه فاکتور رسمی خدمات

    تکنسین با تجربه و متخصص

    فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در مهرشهر (هزینه کمتر)

    تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

    پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

    احترام به مشتری و وقت شناسی

    تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    در آخر، من اگر میخواستم مرکزی را برای تعمیر لوازم خانگی خود در مهرشهر استان البرز انتخاب کنم، حتما از خدمات فراتیک استفاده میکردم زیرا فراتیک نه تنها خدمات با کیفیتی به من ارائه میکرد، بلکه با گارانتی 6 ماهه خدمات آن را تضمین هم میکرد. پس کافیست با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک