۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در پرند + گارانتی 180 روزه خدمات

اگر ساکن پرند هستید و برای ماشین لباسشویی‌تان مشکلی پیش آمده که اخیرا در عمکرد آن اختلال ایجاد کرده، این مطلب از وبسایت فراتیک کمک زیادی به شما خواهد کرد.
تعمیر ماشین لباسشویی در پرند

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرگاه ماشین لباسشویی در پرند

پرند یکی از شهر‌های جدید تازه تاسیس در شهرستان رباط کریم است که به گفته ویکی پدیا جمعیتی بالغ بر 310000 نفر جمعیت دارد.

وجود بعضی از وسایل برقی در خانه ضروری و تقریبا اجباری است، برای مثال یخچال: یخچال یکی از لوازم برقی مهم در خانه است به طوری که اگر زمانی به مشکل بخورد و به موقع تعمیر نشود، تمامی مواد غذایی دچار خرابی و گندیدگی میشود.

ماشین لباسشویی هم یکی از رکن‌های مهم و ضروری در خانه است، فرض کنید ماشین لباسشویی ندارید یا به هر دلیلی به مشکل خورده و شما میبایست حجم زیادی از لباس را با دست بشویید. این کار در خوشبینانه ترین حالت باعث از بین رفتن پوست شما در اثر برخورد مداوم مواد شوینده‌ای است که اسید بالایی دارند.

در این مطلب از وبسایت فراتیک سعی کردیم با جزئیات دقیق در مورد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در پرند و خدمات مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی، یعنی فراتیک گفتگو کنیم، اگر ماشین لباسشویی‌تان نیاز به تعمیر یا سرویس دارد به دنبال یک مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی معتبر که برای خدمات خود گارانتی انجام میدهد بگردید.

شرکت فراتیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان، انجام خدمات در محل شما و ارائه فاکتور رسمی همراه با ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، توانسته مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در پرند

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در پرند

ماشین لباسشویی یکی از وسایل گران قیمت و با ارزش در خانه است که خرید آن نیاز به بودجه قابل توجهی دارد پس نمیتوان تعمیر آن را به هر تعمیرکار بی‌ تجربه‌ای سپرد، زیرا نه تنها از مدار پیچیده آن سر در نمیاورند بلکه باعث خرابی قطعات دیگر در ماشین لباسشویی شما نیز میشوند.

برای تماس با مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی – فراتیک، میتوانید از راه‌های ارتباطی زیر اقدام به تماس با کارشناسان ما کنید:

  • تماس با شماره تلفن 09190359583
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در پرند چه وظایفی دارد؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که وقتی با مجموعه فراتیک تماس بگیرم، تعمیرکاران آنها چطور ماشین لباسشویی من در پرند را برسی و تعمیر خواهند کرد.

ابتدا باید به شما بگویم که کارشناسان فراتیک به صورت تلفنی پیگیر تمامی مراحل تعمیر و جلب رضایت کامل شما هستند، اما زمانی که شما با ما تماس میگیرید تعمیرکار در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام خواهد شد و موظف است تا مراحل زیر را طی کند.

زمانی که تعمیرکار در محل شما حاضر میشود، اولین اقدام برسی و عیب یابی ماشین لباسشویی شماست و سپس موظف است تا هزینه نهایی خدمات را به شما اعلام کند.

پس از موافقت شما با تعمیر، تعمیرکار شروع به طی کردن مراحل تعمیر در محل میکند و شما میتوانید تمامی مراحل را با دقت مشاهده کنید.

پس از اتمام مراحل تعمیر، تکنسین موظف است تا ماشین لباسشویی را برایتان تست کنید و تایید عملکرد را از شما بگیرد.

بعد از تمامی مراحل بالا تعمیرکار باید با ارائه فاکتور رسمی از سوی شرکت، هزینه خدمات را از شما دریافت کند.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در پرند

تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در پرند

بوش یکی از معروف‌ترین برند‌ها میان تمامی لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی است. به طوری که مردم اغلب بین تمامی برند‌ها بوش یا ال جی را انتخاب میکنند.

بدلیل تحریم ایران و عدم ورود قانی ماشین لباسشویی بوش و کم یاب شدن آن، اقلب تعمیرکار‌ها از ساختار و مدار پیچیده آن آگاه نیستند و خیال میکنند بوش هم مانند بقیه برند‌های لوازم خانگی است.

مجموعه تخصصی فراتیک با آموزش تکنسین زبده و با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، این تضمین را به شما میدهد که اگر بعد تعمیر تا 6 ماه از عملکرد ماشین لباسشویی بوش خود ناراضی بودید با مجموعه ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان تعمیر شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی ، سامسونگ در پرند

برند ال جی و سامسونگ هم از بهترین برند‌ها در حوزه لوازم خانگی هستند ولی با این حال مشکل و خرابی گریبان گیر این دو برند معروف هم خواهد شد.

اگر ماشین لباسشویی‌تان دچار مشکلاتی مانند لرزش شده است، پیشنهاد میکنم دو مقاله علت لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ و علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی را مطالعه کنید، در اکثر مواقع این مشکل میتواند توسط خودتان حل و برسی شود.

ولی شاید مشکل جدی تر از این حرف‌ها باشد و ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر یا سرویس پیدا کند در این صورت میبایست با یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی معتبر تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ، زیمنس، ویرپول، زیرووات، ویرپول، حایر، وستل، پاناسونیک، بکو، مابه، کنوود، آریستون، جنرال الکتریک، توشیبا، لئونارد ، ایندزیت، فریجیدر، دوو، اسنوا در پرند

اگر ماشین لباسشویی‌تان جز یکی از برند‌های بالاست و دچار مشکلی شده که موجب اختلال در عملکرد آن شده، ابتدا به قسمت مقالات وبسایت ما بروید.

فراتیک روزانه مقالات مختلف در حوزه مشکلات لوازم خانگی و برقی منتشر میکند که میتواند کمک زیادی به شما کند و گاهی اوقات مشکلات شما را حل کند.

اگر بنا به هر دلیلی مشکلتان حل نشد، با یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی معتبر مانند فراتیک تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ماشین لباسشویی به محل شما اعزام شود.

قابل ذکر است که فراتیک در شهر‌های نزدیک به پرند هم خدمات میدهد و مقاله‌ای دارد، تعمیر ماشین لباسشویی در شهریار و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در پرند

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در پرند

پر تکرار‌ترین سوالی که از ما پرسیده میشود و اغلب ذهن شما را درگیر خود میکند، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در پرند است که در این بخش در مورد آن توضیح خواهیم داد.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی گاهی اوقات از طریق تماس با مجموعه ما قابل پیگیری و استعلام است ولی برخی از اوقات ماشین لباسشویی باید توسط تعمیرکار برسی و عیب یابی شود و در این صورت قیمت به شما اعلام شود.

مجموعه فراتیک با فراهم کردن زمینه رقابتی میان تعمیرکار‌ها و تکنسین توانسته است نرخی بسیار پایین تر از اتحادیه را برآورد کند، پس از خاطرتان بابت قیمت پایین خدمات در مرکز ما آسوده باشد.

مزایا استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در پرند توسط فراتیک

در این مطلب به طور کمال و تمام به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در پرند توسط فراتیک اشاره کردیم ولی از مهمترین مزایا استفاده از خدمات ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
  • ارائه فاکتور رسمی خدمات
  • تکنسین با تجربه و متخصص
  • فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در پرند (قیمت پایین)
  • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
  • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
  • احترام به مشتری و وقت شناسی
  • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

با فراتیک خدمات سریع و با کیفیت را تجربه کنید

لباسشویی یکی از وسایل پر استفاده و ضرروی در خانه است که بیشتر در معرض خراب شدن قرار دارد ، تعمیر ماشین لباسشویی در پرند نیاز به یک نیروی متخصص و با تجربه دارد زیرا تعمیر نادرست دستگاه میتواند خسارت های جبران ناپذیری را وارد کند در صورت مشکل در عملکرد دستگاه میتوانید با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل خود را با گارانتی 6 ماهه خدمات و ارائه فاکتور رسمی حل کنید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک