۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر + گارانتی 180 روزه

انتخاب یک مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی معتبر در گلشهر شاید مهمترین تصمیمی باشد که شما میتوانید برای افزایش طول عمر دستگاه خود بگیرید، با ما همراه باشید تا معتبرترین مجموعه تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر را به شما معرفی کنیم.
تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات ماشین لباسشویی در گلشهر

همانطور که انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در گلشهر میتواند مزایا و ویژگی‌هایی را به شما برساند، انتخاب یک مرکز نامعتبر میتواند مشکلات بسیار مهمی را در ساختار دستگاه شما ایجاد کند؛ برای مثال چندی پیش یکی از مشتریان ما برای بار اول با ما تماس گرفت و مشکل دستگاه خود را بیان کرد، هنگامی که تعمیرکار متخصص ما در محل مشتری حاضر شد، متوجه تعمیر نادرست و اشتباه یک فرد بی‌تجربه شد و آن را سریعا به شرکت گزارش داد.

پس از برسی و عیب یابی‌های طولانی و طاقت فرسا، تعمیرکار مجموعه فراتیک موفق به تعمیر ماشین لباسشویی مشتری‌مان شد ولی در کل میخواهم بگویم که اگر هر تعمیرکار بی تجربه یا تعمیرگاه نامعتبر را برای تعمیر ماشین لباسشویی خود انتخاب کنید، ممکن است خسارت‌های مالی بسیار زیادی به شما و لوازم خانگی‌تان وارد شود.

در این مطلب فارق از اینکه قصد داریم به شما معتبر‌ترین مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی و لوازم خانگی را در گلشهر به شما معرفی کنیم، قصد داریم تا دید گسترده‌ای از انتخاب یک تعمیرگاه معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی به شما بدهیم تا در صورت نیاز بتوانید یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی خوب را از بد تشخیص دهید.

فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال سابقه و تجربه درخشان است که توانسته با خدمات با کیفیت و ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، به یکی از بهترین مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی در کرج و استان تهران تبدیل شود و موفق به جلب رضایت مشتریان خود شود.

شماره تلفن نمایندگی تعمیر لباسشویی در گلشهر

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

اگر به تازگی اختلالی در عملکرد ماشین لباسشویی شما به وجود آمده که فکر میکنید نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج یا خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج و یا … دارید، کافیست از طریق شماره تماسی که در بالا قرار دادیم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در گلشهر

آیا تعمیرکار مجموعه فراتیک دارای تخصص و تجربه کافی است؟

هنگامی که شما با ما برای تعمیر دستگاه خود تماس میگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت میکنید، کارشناسان ما یک مشاوره اولیه برای برسی مشکل و رفع آن توسط خودتان به شما میدهد تا در صورت امکان نیاز به هزینه اضافی نباشد، ولی اگر موفق به برطرف کردن مشکل دستگاه خود نشدید، کارشناسان ما برای اعزام تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

قبل از شرح وظایف تعمیرکار ارسال شده از طرف مجموعه فراتیک، باید از میزان تخصص و تجربه کافی آنها برای شما بگویم؛ در واقع ما در هنگام جذب یک تعمیرکار در فراتیک، ابتدا توسط آزمون‌های تایید هویت و تایید مهارت از میزان تجربه و تخصص کافی آنها مطمعن میشویم و سپس به آنها کاری را میسپاریم؛ بنابر این شما میتوانید اطمینان کافی از تخصص تکنسین ما داشته باشید.

بعد از اینکه تکنسین در محل شما حاضر شد، ابتدا میبایست دستگاه شما را برسی و عیب یابی کند تا هزینه نهایی خدمات + قطعات را به شما اعلام کند تا در صورت رضایت شما، شروع به انجام مراحل تعمیر و عیب یابی کند.

پس از موافقت شما با شرایط اعلام شده، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد؛ در این حین شما میتوانید تمامی مراحل انجام خدمات را ببینید و بر آن نظارت داشته باشید.

سپس بعد از انجام تمامی خدمات، تعمیرکار موظف است تا تست صحت عملکرد ماشین لباسشویی را در حضور شما بگیرد؛ برای مثال مشکل علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی برای دستگاه شما پیش آمده که بعد از مراحل تعمیر، تکنسین موظف است تا تست صحت عملکرد را برای شما بگیرد و مطمعن شوید ماشین لباسشویی هیچگونه لرزشی ندارد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر

فراتیک یک مجموعه بسیار تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که امروزه موفق به دریافت بسیاری از نمایندگی برند‌های برتر جهان شود؛ از این سو شما میتوانید خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی را هم از این مرکز دریافت کنید زیرا این مجموعه توانسته تعمیرکار تمامی برند‌ها را دور هم گرد آوری کند و از تخصص آنها مطمعن شود.

همانطور که گفتیم فراتیک خدمات شایانی در استان البرز ارائه میکند که تعمیر لباسشویی در مهرشهر یا تعمیر لباسشویی در عظیمیه جز محدود خدمات این مجموعه است؛ ولی در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های نمایندگی و مزیا دریافت خدمات از نمایندگی صحبت کنیم.

معنای واقعی نمایندگی یعنی یک مرکز یا شخص که نماینده یک برند معروف در یک شهر یا استان مشخص است و خدمات قبل از فروش یا پس از فروش را از طرف این شرکت به مشتریانش ارائه میدهد؛ بنابر این شما میتوانید با خیال راحت از شعب نمایندگی فراتیک خدمات دریافت کنید.

مزایا دیگری مانند گارانتی 6 ماهه، تعمیر در محل، تامین قطعات اصل و اورجینال، پشتیبانی 24 ساعته و … نیز جزء دیگر ویژگی‌های خدمات مجموعه فراتیک است که میتواند از شاخص‌های انتخاب یک مرکز مناسب باشد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر چقدر است؟

هزینه و قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر یکی از دغدغه کاربرانی است که قصد دارند از هر تعمیرگاهی خدماتی دریافت کنند؛ در واقع اعلام هزینه تعمیر لباسشویی قبل از برسی و عیب یابی کامل دستگاه توسط یک تعمیرکار، کار عاقلانه و نادرستی است زیرا کسانی از شدت مشکل و خرابی دستگاه قبل از برسی هیچ آگاهی ندارد.

در کل مزایا دریافت خدمات از مجموعه فراتیک چیست؟

تمامی تلاش ما در ارائه این مطلب این بود که به شما یک مجموعه معتبر تعمیرات لوازم خانگی مانند فراتیک را معرفی کنیم و همچنین بتوانیم دید وسیعی در انتخاب یک مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی معتبر به شما بدهیم تا بتوانید توانایی انتخاب یک تعمیرگاه متفرقه را از یک تعمیرگاه درست، تشخیص دهید.

ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

ارائه فاکتور رسمی خدمات

تکنسین با تجربه و متخصص

فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در گلشهر (هزینه کمتر)

تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

احترام به مشتری و وقت شناسی

تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

همانطور که گفتیم فراتیک یک مجموعه بسیار تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که تمرکز اصلی خود را در این حوزه قرار داده تا در آینده بتواند خدمات با کیفیتی که مردم ایران زمین لایق آن هستند را به مشتریان خود ارائه دهد؛ همچنین تمامی خدمات این مرکز دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه است که بتواند دغدغه کاربران را بخاطر صحت عملکرد دستگاه، برطرف کند.

برای تماس با فراتیک کافیست با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک