۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت + گارانتی 6 ماهه

یکی از مهمرین مسائلی که در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی برای شما پیش میاید، انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر دستگاه شماست که در این مطلب قصد داریم به شما معتبر‌ترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت + ضمانت گارانتی 6 ماهه را به شما معرفی کنیم.
تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات ماشین لباسشویی در گوهردشت

هر دستگاه برقی بعد از یک مدت استفاده نیاز به سرویس و سیستم بازسازی در نگه داری خود دارد که اگر انجام نشود، ممکن است مشکلاتی برای لباسشویی ما پیش بیاید که نیاز به تعمیر آن داشته باشیم؛ در واقع گاهی اوقات هم مشکلاتی که برای دستگاه ما پیش می‌آید، ممکن است از سوی ما نباشد و خود به خود دچار این مشکل شده باشد.

با توجه به وضعیت اقتصادی که هم اکنون بر ایران حاکم است، دیگر خرید یک ماشین لباسشویی جدید با هر برندی به صرفه نیست زیرا شما میتوانید با قیمت بسیار پایین تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید و لباسشویی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و مثل روز اولش کنید.

مهمترین بخش برای پیدا کردن یک مرکز تعمیرات لباسشویی در کرج، یافتن یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی مانند فراتیک است که برای تمامی خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه کند؛ فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال سابقه درخشان است که تا به امروز موفق به دریافت بسیاری از نمایندگی‌ها و ایجاد شعب تعمیر لباسشویی در کرج شده است.

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

اگر ساکن گوهردشت در استان البرز هستید و مشکلی برای ماشین لباسشویی‌تان پیش آمده که نیاز به تعمیر آن دارید، کافیست با شماره تلفن‌های بالا تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید.

خراب شدن ماشین لباسشویی در گوهردشت

تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج چه وظایفی دارد؟

هنگامی که شما با مجموعه فراتیک برای تعمیر ماشین لباسشویی خود تماس میگیرید، ابتدا یک مشاوره اولیه برای دریافت راهنمایی به شما از طرف کارشناسان ما اعطا میگردد تا نیازی به تعمیر و هزینه اضافی برای شما نباشد؛ ولی اگر مشکل شما به قدری وخیم بود که نیاز به تعمیرکار و عیب یابی داشت، کارشناسان ما برای اعزام تعمیرکار به محل با شما هماهنگ خواهند شد.

پس از هماهنگی‌های لازم تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد و اولین کاری که موظف به انجام آن است، برسی و عیب یابی مشکلات دستگاه شما است؛ وقتی که مراحل برسی و عیب یابی به اتمام رسید، تعمیرکار هزینه نهایی تعمیر را به شما اعلام خواهد کرد.

فرض کنید برای لباسشویی شما مشکل علت لرزش لباسشویی بوش یا علت تخلیه نشدن لباسشویی سامسونگ پیش آمده است که نیاز به تعمیر آن دارید، پس از اینکه شما با شرایط و هزینه تعمیر موافقت کردید، تعمیرکار شروع به کار خواهد کرد تا لباسشویی شما را مانند روز اولش تعمیر کند.

در حین تعمیر دستگاه شما میتوانید بر تمامی مراحل آن نظارت کامل داشته باشید تا تخصص و تجربه تکنسین را مشاهده کنید، زمانی که تمامی مراحل تعمیر به اتمام رسید، تکنسین موظفه است تا فاکتور و هزینه را به شما اعلام کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در گوهردشت

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در گوهردشت

گوهردشت یکی از شهر‌های تقریبا بزرگ در استان البرز است که جمعیت زیادی را به خود گرفته و روز به روز در حال پیشرفت و آبادی است؛ مردم شریف این شهر نیز جز بهترین مردمان استان البرز هستند که لایق دریافت بهترین خدمات تعمیر برای انواع دستگاه و لوازم خانگی خود مانند ماشین لباسشویی هستند.

مجموعه فراتیک هم اکنون خدمات شایسته‌ای در گوهردشت و کرج به مشتریان خود اعطا میکند که واقعا نیاز به تعریف و تمجدید دارند؛ برای مثال خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج و یا تعمیر لباسشویی ال جی در کرج، جزء کوچکی از خدمات مجموعه فراتیک هستند که دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات هستند.

یکی از امتیاز‌های ویژه‌ای که تنها در مجموعه فراتیک قابل مشاهده است، ضمانت نامه گارانتی 6 ماهه است که تنها در این مجموعه قابل رویت میباشد و اگر از خدمات ما استفاده کنید، شامل حال شما خواهد شد؛ یعنی اگر بعد از انجام خدمات توسط تکنسین ما، هر گونه مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

تامین قطعات اصلی و اورجینال از دیگر مزایا این مجموعه است که در اکثر نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی هم قابل مشاهده نیست، یعنی اگر در حین تعمیر ماشین لباسشویی‌تان نیاز به هر گونه قطعه‌ای که داشته باشید، فراتیک آن را از شرکت مبداء برند آن تهیه خواهد کرد. قابل ذکر است که بگوییم فراتیک نه تنها در گوهردشت بلکه در تمامی شهر‌های کرج مانند تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس هم خدمات شایانی ارائه میکند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت

شاید پر تکرار ترین سوالی که از کارشناسان ما پرسیده میشود همین هزینه یا قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت است که به احتمال زیاد برای شما هم سوال شده است، پس تصمیم گرفتیم در این قسمت از مقاله به این دغدغه کاربران و مشتریان مان پاسخ بدهیم.

در واقع قبل از اینکه دستگاه شما توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و عیب یابی نشود، نمیتوان قیمت و هزینه درستی را به شما اعلام کرد زیرا هیچکس از پشت تلفن نمیتواند مشکل اصلی دستگاه را بفهمد و قیمت آن را اعلام کند، اصلا شاید مشکل آن قطعه بسیار سطحی باشد و با یک هزینه بسیار پایین تعمیر شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت

پس در نتیجه شما برای هزینه دقیق از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی، باید ابتدا با یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مانند فراتیک تماس بگیرید تا آنها هزینه را با برسی دقیق به شما اعلام کنند.

مزایا دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در گوهردشت توسط فراتیک

به احتمال زیاد تا به اینجای کار با مزیت‌های دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت توسط فراتیک آشنا شدید، ولی در این بخش قصد داریم به اکثر ویژگی‌ها و امتیاز‌های خدمات مجموعه فراتیک اشاره کنیم تا شما عزیزان نیز بتوانید آنها را بخوانید و سپس با توجه به این نکات، بهترین مرکز برای تعمیر لباسشویی خود در شهر گوهردشت را انتخاب کنید.

برای مثال مشکلاتی مانند علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آاگ یا علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی آریستون برای شما پیش آمده که میخواهید یک مرکز معتبر را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کنید.

ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

ارائه فاکتور رسمی خدمات

تکنسین با تجربه و متخصص

فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت (هزینه کمتر)

تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

احترام به مشتری و وقت شناسی

تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه سابقه و تجربه درخشان است که توانسته با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، رضایت آنها را جلب کند و با پشتیبانی مداوم تلاش در حل مشکلات آنها با بهترین کیفیت حال حاضر کند، برای دریافت خدمات از این مجموعه میتوانید با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک