۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج + 180 روز گارانتی

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل شده و ساکن کرج هستید، در این مطلب به طور کامل در مورد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج و راه حل آن گفتگو کرده‌ایم.
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج

به احتمال زیاد هم اکنون که این مطلب را میخوانید با مشکلی در ساختار لباسشویی سامسونگ خود مواجه شدید که متوجه شدید دستگاه نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در کرج دارد؛ فرض کنید دستگاه شما با مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ مواجه شده است، در این حین پیدا کردن یک مرکز معتبر و تخصصی برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی  سامسونگ که صحت عملکرد دستگاه شما را تضمین کند، کار ساده‌ای نیست اما ما میخواهیم شما را با فراتیک آشنا کنیم.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از برترین برند‌ها در ماشین لباسشویی هاست ولی حتی این برند هم گاهی اوقات دچار اختلال فنی میشود، مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی – فراتیک، با 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج و بکارگیری تکنسین متخصص توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند و برای خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه کند.

نحوه تماس با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    بنابر این اگر لباسشویی سامسونگ‌تان با مشکل وخیمی روبرو شده است که فکر میکنید نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی دارید، کافیست از طریق تماس با شماره تلفن بالا و یا ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم، درخواست خود را ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

    چرا لباسشویی سامسونگ باید در محل شما تعمیر شود؟

    ساختار ماشین لباسشویی سامسونگ مانند ساختار بدن انسان است و اجزای مختلفی مانند برد ، موتور ، شیر برقی و … در عملکرد آن نقش دارد. تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ باید به تمامی اجزای این دستگاه مسلط باشد و تجربه تعمیر آنها را داشته باشد.

    جابجایی ماشین لباسشویی به دلیل وزن سنگین آن بسیار سخت است، ممکن است شما بتوانید ماشین لباسشویی را از خانه خارج کنید ولی توجه داشته باشید که اگر دستگاه با جایی برخود کند، ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به شما وارد کند.

    اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل شده است و ساکن کرج، میتوانید با فراتیک تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به محل شما اعزام شوند. ولی اگر ساکن شهریار یا اندیشه هستید میتوانید مقاله تعمیر ماشین لباسشویی در شهریار را بخوانید، همچنین در مطلب تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه به نکات مفیدی اشاره کرده‌ایم.

    وظایف تعمیرکار مجموعه فراتیک پس از حضور در محل چیست؟

    شاید برای شما هم سوال شده باشد که مراحل تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج و توسط فراتیک چگونه است؟

    زمانی که شما با مجموعه فراتیک تماس میگیرید، تعمیرکار برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج به محل شما اعزام خواهد شد و موظف است طبق مراحل ذکر شده پایین عمل کند:

    بعد از اینکه شما با ما تماس میگیرید و کارشناس به محل شما اعزام میشود ، ابتدا عیب یابی انجام میشود و سپس تعمیرکار موظف است تا قیمت نهایی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را به شما اعلام کند.

    پس از تایید هزینه توسط شما ، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر میکند و شما میتواند مراحل تعمیر را نظارت کنید.

    زمانی که مراحل تعمیر لباسشویی به اتمام رسید ، تعمیرکار موظف است هزینه خدمات را فاکتور کند و + ضمانت گارانتی 6 ماهه به شما ارائه کند و سپس شما هزینه را پرداخت کنید.

    هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج چقدر است؟

    پر تکرار‌ترین و رایج‌ترین سوالی که از کارشناسان مجموعه فراتیک پرسیده میشود، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرج یا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس است.

    فراتیک با فراهم کردن زیر‌ساخت زمینه رقابتی میان تکنسین، توانسته است پایین ترین نرخ تعمیر ماشین لباسشویی را برای مشتریانش برآورد کند. (75 درصد پایین تر از نرخ اتحادیه)

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج به المان‌های زیادی بستگی دارد و دستگاه باید توسط یک تعمیرکار با تجربه به صورت کامل تست و عیب یابی شود و سپس هزینه به شما اعلام شود.

    تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با فراتیک

    مزایا دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

    در این مطلب به طور کمال و تمام به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج توسط فراتیک اشاره کردیم ولی از مهمترین مزایا استفاده از خدمات ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

    • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
    • ارائه فاکتور رسمی خدمات
    • تکنسین با تجربه و متخصص
    • فضای رقابتی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج (هزینه کمتر)
    • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
    • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
    • احترام به مشتری و وقت شناسی
    • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

    آیا سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ مهم است؟

    هر دستگاهی به مرور زمان نیاز به تعمیر و سرویس دارد، زیرا قطعات و اجزای آن دچار خاک و پرز و رسوب میشوند. برای مثال یکی از مشکلاتی که ممکن است در صورت سرویس نکردن لباسشویی برای دستگاه ما پیش بیاید، لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ است؛ سرویس به موقع ماشین لباسشویی میتواند 90% درصد مواقع از خرابی آن جلوگیری کند درست مانند انسان که هر چند وقت یکبار باید توسط یک دکتر چکاپ و برسی شود.

    ماشین لباسشویی سامسونگ حداقل باید بین 6 ماه تا 1 سال برسی و سرویس شود، اگر ماشین لباسشویی شما خیلی وقت است که سرویس نشده، سریعا با یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

    در سرویس ماشین لباسشویی خدمات زیادی ارائه میشود ولی از مهمترین آنها میتوان به این موضوعات اشاره کرد: جرم گیری دیگ و سبد ماشین لباسشویی، چکاپ پمپ تخلیه آب و تمیز کردن فیلتر ، تمیز کردن شیر برقی و تعویض فیلتر آب ، چکاپ موتور و ذغال آن ، چک کردن تسمه و … .

    سوالات متداول

    شما میتوانید از طریق فرم ثبت تعمیر و یا تماس با شماره 65579819-021 درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین مدت زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

    شرکت فراتیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و کسب رضایت مشتری و البته دریافت نماد های اعتماد جز برترین شرکت ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی با ارائه گارانتی 6 ماهه و فاکتور رسمی میباشد.

    بله ، تمامی خدمات فراتیک دارای 180 روز یا 6 ماه گارانتی میباشد.

    زیرا ماشین لباسشویی‌های سامسونگ با وزن زیادی که دارند، جابجایی و حمل و نقل بسیار سختی خواهند داشت؛ همچنین ممکن است در حین حمل و نقل مشکلات دیگری برای آن به وجود بیاید.

    زیرا ماشین لباسشویی های سامسونگ در طولانی مدت ممکن است دچار مشکلاتی مانند تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی که سبب اصلی آن رسوب گیری است، شود.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک