۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در شهرقدس + گارانتی

پیدا کردن یک مرکز معتبر تعمیرات پکیج در شهرقدس که برای تمامی خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه کند و تعمیرکار‌های آن از چندین فیلتر تایید هویت و تایید مهارت عبور کرده باشد، کار ساده‌ای نیست پس همراه ما باشید تا با فراتیک آشنا شوید!.
تعمیر پکیج در شهرقدس

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج دیواری در شهرقدس

پکیج دیواری یکی از وسایل ضروری در خانه است که اگر یک روز با مشکلی روبرو شود، تمامی برنامه روزانه و لایف استایل یک فرد مختل میشود؛ فرض کنید صبح روز شنبه ساعت 7:30 دقیقه از خواب بلند شدید و میخواهید برای شروع یک روز کاری جدید ابتدا دوش بگیرید که ناگهان با خرابی پکیج روبرو میشوید.

اگر برای پکیج شما هم مشکلی پیش آمده، فرقی نمیکند از هر برند یا شرکتی که باشد؛ پیشنهاد میکنم از خدمات و نمایندگی‌های فراتیک مانند نمایندگی بوتان در شهر قدس یا نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس، استفاده کنید. زیرا فراتیک برای تمامی خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه میکند و در ضمن یکی از بهترین + پایین ترین نرخ قیمت در بین تمامی تعمیرگاه‌های استان تهران را دارد.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات پکیج در شهرقدس

برای تماس با مرکز تعمیرات پکیج در شهرقدس یا نمایندگی، از طریق 2 راه ارتباطی زیر اقدام کنید:

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

نمایندگی تعمیر پکیج در شهرقدس

راحت ترین راه برای تماس با فراتیک، تماس تلفنی از طریق شماره تلفنی است که در بالاتر برای شما قرار دادیم؛ همچنین به راحتی میتوانید درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و مشکل پکیج را از شما جویا شوند.

وظایف تعمیرکار پکیج در شهرقدس چیست؟

هنگامی که شما با مجموعه فراتیک برای تعمیر پکیج خود تماس میگیرید، اگر مشکل پکیج شما با یکسری کار‌های اولیه مانند برسی کردن فشار آب، گاز و برق توسط خوتان برطرف نشد و نیاز به یک تعمیرکار برای پکیج خود داشتید؛ کارشناسان ما هماهنگی زمان اعزام تکنسین به محل شما را برایتان انجام خواهند داد.

در مرحله اول تعمیرکار موظف است تا پکیج شما را به صورت کامل مورد برسی و عیب یابی قرار دهد سپس قیمت نهایی خدمات + قطعات را به شما اعلام کند.

پس از موافقت شما با هزینه، تعمیرکار شروع به تعمیر پکیج شما خواهد کرد؛ پس شما میتواند بر تمامی مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، آن را از تکنسین حاضر بپرسید.

پس از انجام تمامی مراحل تعمیر، تکنسین موظف است تا تست صحت دستگاه را در حضور مشتری برای آنها بگیرد و در نهایت فاکتور را به مشتری تحویل دهد.

دریافت خدمات نمایندگی پکیج، توسط فراتیک

با توجه به محتوای ابتدای مقاله، فراتیک موفق به دریافت شعب نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور در شهر قدس شده است و توانسته خدمات مثبتی به مشتریان خود اعطا کند که اگر شما هم ساکن شهر قدس هستید و نیاز به تعمیرات پکیج دارید، میتوانید جز مشتریان رضایتمند ما شوید.

در واقع هنگامی که از نمایندگی برند پکیج خود خدمات دریافت میکنید، عمر و قطعات پکیج خود را تضمین کردید و به آینده دستگاه خود فکر کرده‌اید؛ نمایندگی در لغت به معنای یک شخص یا مرکز به عنوان نماینده یا جانشن آن برند در یک شهر است؛ برای مثال شما با ارور پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff مواجه شدید و از نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس خدمات تعمیر دریافت میکنید.

یکی از مزایایی که شعب نمایندگی فراتیک در شهر‌های مختلف به مشتریان خود ارائه میکند، تامین قطعات اصل و اورجینال + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است؛ یعنی وقتی که پکیج شما در هنگام تعمیر نیاز به تعویض قطعه‌ای داشته باشد، فراتیک آن را از شرکت مبداء، برای پکیج شما تهیه می‌کند.

همچنین اگر نیاز به تعمیر پکیج خود در شهر قدس یا شهر‌های اطراف آن مانند تعمیر پکیج در شهریار یا تعمیر پکیج در کرج را داشتید، میتوانید با فراتیک تماس بگیرید تا تکنسین متخصص در اسرع وقت به محل شما اعزام شود.

هزینه تعمیرات پکیج در شهر قدس

هزینه تعمیر پکیج در شهرقدس

تقریبا هیچکسی نمیتواند هزینه و قیمت تعمیرات پکیج را به صورت دقیق به شما اعلام کند زیرا شما نمیتوانید از مشکل دقیق پکیج خود سر در بیاورید، برای مثال ممکن است مشکل سرد گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور برای پکیج شما پیش آمده باشد و یکی از قطعات آن دچار مشکل شده باشد.

در مرحله اول شاید فکر کنید که میتوانید قطعه خراب را پیدا کنید، اما حتی اگر این کار رو هم بکنید باید تمامی مدار پکیج را برسی و عیب یابی کنید زیرا شاید مشکل فقط به همان قطعه مربوط نباشد و شاید حتی این مشکل از طرف برد الکترونیکی، اشتباهی به قطعه ارسال شده باشد.

منظور کلی ما یعنی اینکه قیمت تعمیر پکیج، ابتدا باید توسط یک تعمیرکار برسی و عیب یابی شود و سپس نتیجه نهایی آن به مشتری اعلام شود. ولی قیمت و هزینه خدماتی مانند ایاب و ذهاب یا سرویس سالانه پکیج را از طریق پشتیبانی استعلام کنید.

تضمین خدمات با کیفیت در تعمیرات پکیج شهرقدس

تا به اینجای کار در مورد بسیاری از اصول انتخاب یک مرکز معتبر تعمیرات پکیج با همدیگر صحبت کردیم و یک دید وسیع نسبت به این موضوع به شما ارائه کردیم تا در صورتی که دستگاه شما با مشکلی روبرو شد، این معیار‌ها را در نظر بگیرید و سپس در مورد انتخاب فراتیک(مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی) تصمیم گیری کنید.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

مهمترین اصل در انتخاب یک مرکز برای تعمیرات پکیج، تضمین گارانتی خدمات است؛ یعنی تعمیرگاه آنقدر از تخصص تعمیرکار‌های خود مطمعن باشد که برای خدمات پس از تعمیر آنها هم فکری کرده باشد و ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه کند. همچنین تامین قطعات اصل از دیگر اصول این موضوع مهم است.

فراتیک یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که با سابقه بیش از 10 ساله، توانسته رضایت مشتریان خود را با ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده، جلب کند. این مجموعه با فعالیت چند ساله در شهر قدس و قلعه حسن خان، بهترین قیمت + بهترین کیفیت خدمات را همواره به مشتریان خود در سراسر این شهر عزیز ارائه خواهد کرد، کافیست با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید و مابقی کار را به آنها بسپارید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک