۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در عظیمیه + گارانتی و قطعات اورجینال

گاهی اوقات میتوانید با سرویس سالانه از بروز خرابی در پکیج خود جلوگیری کنید اما گاهی اوقات هم نمیتوانید جلوی خراب شدن دستگاه خود را بگیرید، اما انتخاب یک مجموعه تعمیرات پکیج معتبر در عظیمیه، شاید تصمیم بسیار مهمی باشد که میتوانید برای سلامت پکیج خود بگیرید.
تعمیر پکیج در عظیمیه

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج دیواری در عظیمیه

برای لحظه‌ای دنیای خود را بدون آب گرم فرض کنید، به احتمال زیاد میتوانید به زندگی خود در این شرایط ادامه دهید ولی ممکن است مشکلاتی زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد؛ فرض کنید ساعت 6 صبح روز شنبه از خواب بیدار شدید و قرار است تا ساعت 7 در جلسه‌ای مهم حاضر شوید که ناگهان با خاموش شدن پکیج بوتان یا ایران رادیاتور خود روبرو میشوید، بنابر این ممکن است بدون دوش گرفتن روز خود را شروع کنید و یا با آب سرد به حمام بروید که در نهایت باعث ایجاد اختلال در سلامتی بدن و زمان شما میشود.

شاید هم اکنون که این مقاله را میخوانید با همین مشکل روبرو شدید و در حال دست و پنجه نرم کردن با پکیج خود هستید، اما فارق از اینکه چه مشکلی برای پکیج شما پیش آمده، ابتدا باید یک مرکز معتبر در حوزه تعمیرات پکیج در کرج یا شهر‌های این استان مانند: تعمیر پکیج در گوهردشت یا عظیمیه، را پیدا کنید که خدمات آنها مانند مجموعه فراتیک دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات باشد و خیال‌تان از میزان تخصص و تجربه کافی، تعمیرکار‌های آن مرکز، راحت باشد.

پیشنهاد ما در مواقعی که پکیج شما نیاز به تعمیر یا سرویس دارد، قطعات فراتیک است زیرا مجموعه فراتیک با ارائه خدمات با کیفیت و جذب تکنسین متخصص در شهر‌های مختلف استان البرز و تهران، موفق به جلب رضایت مشتریان خود بوده است و همچنین تمامی خدمات آنها دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه بوده که توانسته در اکثر مواقع، قطعات اصل و اورجینال را برای دستگاه مشتریان حاضر نماید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در عظیمیه

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

شما به راحتی میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن‌هایی که بالا قرار دادیم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به درخواست شما رسیدگی کنند.

نمایندگی تعمیر پکیج در عظیمیه

وظایف تعمیرکار پکیج در عظیمیه چیست؟

هنگامی که شما قصد تعمیر پکیج خود را دارید و با مجموعه فراتیک تماس میگیرید، ابتدا یک مشاوره اولیه برای مشکل پکیج خود از سوی کارشناسان ما دریافت میکنید تا در صورت امکان، خودتان مشکل پکیج را عیب یابی کنید و آن را برطرف کنید؛ البته برطرف کردن مشکل توسط خود مشتری در صورتی امکان پذیر است که مشکل وارد شده به پکیج مانند علت افت فشار پکیج بوتان، سطحی باشد.

بعد از اینکه مشکل توسط کارشناس برسی شد و متوجه شدید که دستگاه شما نیاز به برسی و عیب یابی توسط یک تکنسین متخصص را دارد، کارشناسان مجموعه فراتیک برای ارسال تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

پس از حضور تعمیرکار در محل شما، ابتدا شروع به برسی و عیب یابی پکیج شما خواهد کرد تا بتواند هزینه نهایی + قطعات مورد نیاز را به شما اعلام کند؛ برای مثال مشکل روشن نشدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا برای شما پیش آمده که پس از برسی تکنسین متوجه شدیم، نیازمند یک سنسور NTC جدید است.

پس از موافقت شما با شرایط اعلام شده از سوی تعمیرکار فراتیک، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد تا دستگاه شما را مانند روز اول تعمیر کند؛ در این حین شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، آن را از تکنسین مربوطه بپرسید و یا از طریق تماس با شماره تلفن فراتیک، آن را از کارشناسان ما استعلام کنید.

بعد از اتمام مراحل تعمیر، تکنسین حاضر شده موظف است تا تست صحت عملکرد پکیج را در حضور شما انجام دهد، سپس شما مطمعن میشوید که پکیج‌تان درست شده است و دیگر هیچ مشکلی در عملکرد آن وجود ندارد.

نمایندگی تعمیرات پکیج در عظیمیه

اگر یک مجموعه تخصصی تعمیرات پکیج در استان تهران یا البرز، گارانتی 6 ماهه خدمات برای تمامی خدمات خود ارائه کند و همچنین موفق به دریافت نمایندگی برند‌های مطرح پکیج جهان شده باشد، قطعا بهترین انتخاب برای تعمیر پکیج ما است و اگر من جای شما باشم، بدون هیچ وقفه‌ای این تصمیم را میگیرم که از خدمات مجموعه فراتیک استفاده کنم.

معنای واقعی نمایندگی یعنی یک شعبه یا مرکز که میتواند از سوی شرکت مبداء، خدمات پس از فروش یا قبل از فروش به کاربران این شرکت ارائه کند و دیگر هیچ دغدغه‌ای برای تعمیر نادرست دستگاه‌شان نداشته باشند؛ از این سو فراتیک برای جلب رضایت مشتریان خود توانسته، نمایندگی برند‌های زیادی را در سطح استان تهران و البرز اخذ کند.

تامین قطعات اصیل و اورجینال + گارانتی 180 روزه مجموعه فراتیک، از دیگر مزایایی هستند که تنها در شعب نمایندگی این مرکز قابل دسترسی هستند؛ یعنی اگر با مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff مواجه شدید و نیاز به یک پمپ جدید در دستگاه خود دارید، فراتیک آن را از شرکت مبداء با قیمت پایین و کیفیت بالا تهیه خواهد کرد.

هزینه تعمیر پکیج در عظیمیه

هزینه تعمیر پکیج در عظیمیه چگونه است؟

فرقی نمیکند جزء کدام شهر از کشور ایران باشید زیرا نرخ خدمات در تمامی شهر‌ها برابر و یکسان است؛ اما قیمت دهی برای خدماتی که قرار است ارائه شود کار درستی نیست، زیرا برای عیب یابی و برسی کامل دستگاه باید از یک تعمیرکار متخصص و با تجربه کمک بگیرید؛ برای مثال مشکل علت خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه در دستگاه شما پیش آمده که قطعا هیچکسی نمیداند دقیقا کدام قطعه دچار مشکل یا خرابی شده است.

اما نرخ و هزینه خدمات تعمیر پکیج در مجموعه فراتیک، به علت ایجاد یک زمینه رقابتی میان تعمیرکار‌ها و تکنسین، به پایین ترین نرخ خود رسیده است و در بسیاری اوقات این قیمت شاید بسیار کمتر از دیگر تعمیرگاه‌ها و نرح اتحادیه تبدیل شود.

مزایا و ویژگی خدمات تعمیر پکیج در مجموعه فراتیک چیست؟

شاید تا به اینجای مطلب با اکثر ویژگی‌ها و امتیاز‌های فراتیک آشنا شده باشید زیرا در محتوای این مطلب سعی کردیم به شما شاخص‌ها و ویژگی‌های را منتقل کنیم تا در انتخاب یک مرکز تعمیرات پکیج برای تعمیر پکیج خود، تصمیم درست و به جایی بگیرید؛ اما در این قسمت قصد داریم تمامی این ویژگی‌ها را به صورت یک لیست و خلاصه وار به شما ارائه کنیم.

  • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
  • ارائه فاکتور رسمی
  • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در گوهردشت
  • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
  • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
  • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
  • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
  • وقت شناسی و تامین امنیت
  • تامین قطعات اصل و اورجینال
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

در آخر پیشنهاد میکنم اگر قصد دارید تا یک مجموعه معتبر را برای تعمیر پکیج خود انتخاب کنید، ابتدا با شاخص‌های یک تعمیرگاه معتبر که خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه ارائه میکند، آشنا شوید و سپس میان فراتیک و دیگر مراکز تعمیر پکیج، یک تصمیم صحیح و به جا بگیرید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک