۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در مهرشهر + گارانتی 180 روزه خدمات

شاید خراب شدن پکیج اصلا هیچ ارتباطی با زندگی روز مره ما نداشته باشد ولی انتخاب یک مرکز مناسب برای تعمیر پکیج در مهرشهر، به ما مربوط است و در آینده میتواند ارتباط مستقیمی با سلامت پکیج ما داشته باشد.
تعمیر پکیج در مهرشهر

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج دیواری در مهرشهر

دستگاهی مانند پکیج دیواری که بسیار با آب و حرارت بالا سر و کار دارد، اگر سالانه به طور منظم سرویس نشود، امکان خرابی آن به حداکثر میزان خود خواهید رسید؛ بنابر این خراب شدن پکیج ما فارق از اینکه جزء هر برندی که است، یک امر بسیار طبیعی میباشد زیرا گاهی اوقات مشکلاتی که برای پکیج شما پیش می‌آید ممکن است اصلا هیچ ارتباطی با طریقه مصرف ما از آن نداشته باشد و علت خرابی آن یک نوسان ساده در برق بوده است که در نهایت منجر به خرابی برد برد الکترونیکی شده است.

اما با توجه به شرایط اقتصادی که هم اکنون بر جو کشور ما حاکم است، تعمیر پکیج در مهرشهر یا هر شهر دیگری که ساکن آن هستید، بسیار اقتصادی‌تر و بصرفه‌تر از خرید یک پکیج جدید است؛ پس اگر قصد دارید از خدمات تعمیر پکیج در کرج یا شهر‌های آن مانند تعمیر پکیج در هشتگرد یا مهرشهر استفاده کنید، کافیست این مطلب را بخوانید ولی در همین ابتدا پیشنهاد میکنم اگر مایل هستید از یک مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی که موفق به اخذ بسیاری از نمایندگی برند‌های مختلف جهان شده است، به نام فراتیک استفاده کنید.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که با ارائه خدمات با کیفیت و جذب تکنسین متخصص در هر شهر، توانسته به یکی از بهترین مراکز تعمیرات پکیج در استان البرز و تهران تبدیل شود؛ حایز ذکر است که بگوییم تمامی خدمات فراتیک دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است تا دیگر هیچگونه دغدغه‌ای بابت تعمیر نادرست پکیج خود نداشته باشید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در مهرشهر

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

اگر برای پکیج شما هم مشکلی پیش آمده که موفق به برطرف کردن آن نشدید و ساکن هر یک از شهر‌های استان البرز مانند مهرشهر یا فردیس هستید، کافیست با شماره تلفنی که در بالا قرار داده‌ایم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

نمایندگی تعمیرات پکیج در مهرشهر

آیا تعمیرکار مجموعه فراتیک دارای تجربه و تخصص کافی است؟

هنگامی شما با فراتیک برای دریافت خدمات تعمیرات لوازم خانگی تماس میگیرید، کارشناسان ما در ابتدا سعی میکنند یک مشاوره اولیه در جهت رفع مشکل به شما ارائه کنند تا در صورت امکان خودتان بتوانید آن را برسی و برطرف نمایید، اما اگر موفق به رفع این مشکل نشدید، کارشناسان ما برای اعزام تعمیرکار متخصص به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

همچنین فراتیک در هنگام جذب تکنسین و تعمیرکار‌های خود، ابتدا توسط آزمون‌های تایید مهارت و تایید هویت، میزان مهارت آنها را برآورد می‌کند و سپس تصمیم به استخدام آنها در مجموعه فراتیک خواهند کرد؛ بنابر این تمامی مشتریان ما میتوانند از میزان مهارت تعمیرکاری که برای تعمیر پکیج‌شان اعزام میشود، اطمینان خاطر کامل داشته باشند.

زمانی که تعمیرکار مجموعه فراتیک در محل شما حاضر میشود، اولین وظیفه آن برسی و عیب یابی کامل پکیج شما است تا بتواند تخمین دقیق از هزینه و میزان قطعات را به شما اعلام کند؛ برای مثال مشکل افت فشار پکیج بوتان، برای دستگاه شما پیش آمده که تعمیرکار ابتدا باید نشتی و … پکیج را برسی کند.

بعد از موافقت شما با شرایط اعلام شده از سوی کارشناس مجموعه فراتیک، تعمیرکار شروع به انجام مراحل تعمیر خواهد کرد و در همین حین شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر، نظارت کامل داشته باشید؛ اما در برخی مواقع مراحل تعمیر ممکن است به کارگاه فراتیک کشیده شود، برای مثال مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff برای دستگاه شما پیش آمده و برد الکترونیکی دستگاه نیاز به تعمیر پیدا کرده است.

فرقی نمیکند از خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه یا مهرشهر استفاده میکنید، در هر شهری که باشید باید مراحلی که در بالا برایتان شرح دادیم را طی کنید؛ بنابر این پس از انجام تمامی مراحل پکیج، تکنسین حاضر شده در محل باید تست صحت عملکرد پکیج را در حضور شما انجام دهد تا از عملکرد صحیح پکیج‌تان اطمینان خاطر داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات پکیج در مهرشهر

اما اگر یک مجوعه‌ای مانند فراتیک، تخصصی در حوزه تعمیرات پکیج فعالیت کند و همچنین موفق به دریافت نمایندگی بسیاری از برند‌های مطرح جهان شده باشد، شاید بهترین انتخابی باشد که میتوانیم در هنگام انتخاب یک تعمیرگاه بین یک مرکز تعمیر پکیج معتبر در مهرشهر، میکنیم.

معنای واقعی نمایندگی یعنی شما میتوانید به یک شعبه یا یک مرکز که خدمات پس از فروش یا قبل از فروش را از سمت شرکت مبداء آن مجموعه ارائه میکند، اعتماد کنید و تمامی خدمات تعمیر یا سرویس پکیج خود را به آنها بسپارید که در حال حاضر فراتیک موفق به دریافت نمایندگی بوتان در مهرشهر و نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر، شده است.

البته مزایا و ویژگی‌های دیگری هم در شعب نمایندگی‌های فراتیک دیده میشود که در هیچ یک از شعب نمایندگی دیگر مراکز تعمیر، پیدا نخواهد شد برای مثال فراتیک برای تمامی خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه میکند و همچنین میتواند برای تمامی پکیج‌ها، قطعات اصل و اورجینال آن را از شرکت مبداء تهیه و فراهم سازد؛ فرض کنید که پکیج شما با ارور پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff مواجه شده است و شما نیاز به یک سنسور NTC جدید دارید، در این صورت فراتیک آن را به راحتی برای پکیج شما فراهم خواهد ساخت.

هزینه تعمیر پکیج در مهرشهر

هزینه تعمیر پکیج در مهرشهر چقدر است؟

سوالی که شاید پر تکرار ترین و رایج ترین سوال در مراحل تعمیر پکیج باشد، هزینه و قیمت تعمیر پکیج است که جواب مشخصی برای آن وجود ندارد، زیرا وقتی که پکیج شما توسط یک تعمیرکار مورد برسی و عیب یابی قرار نگیرد و مشکلات آن به صورت دقیق پیدا نشود، نمیتوانیم یک قیمت دقیق از نرخ خدمات به شما ارائه کنیم.

اما شایان ذکر است که بگوییم نرخ انجام خدمات در فراتیک بسیار پایین تر از نرخ دیگر مراکز تعمیر پکیج است زیرا فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تعمیرکار‌های خود، توانسته یک زمینه رقابتی برای به حداقل رساندن نرخ تعمیرات پکیج ایجاد کند.

مزایا دریافت خدمات تعمیر پکیج در مهرشهر توسط فراتیک چیست؟

در این مطلب سعی کردیم یک دید گسترده از انتخاب یک مرکز معتبر برای تعمیر پکیج در مهرشهر به شما بدهیم تا در صورت نیاز بتوانید یک تعمیرگاه نامعتبر را از یک تعمیرگاه معتبر، تشخیص دهید و سپس برای دریافت خدمات از هر یک از آنها، تصمیم بگیرید؛ اما در این قسمت قصد داریم به صورت خلاصه آنها را گرد هم جمع آوری کنیم و بار دیگر برای شما در پایین همین قسمت قرار دهیم.

  • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
  • ارائه فاکتور رسمی
  • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در مهرشهر
  • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
  • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
  • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
  • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
  • وقت شناسی و تامین امنیت
  • تامین قطعات اصل و اورجینال
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

اما در آخر پیشنهاد میکنم اگر واقعا به سلامت پکیج و میزان کیفیت تعمیر آن اهمیت میدهید، حتما از خدمات مجموعه فراتیک استفاده کنید زیرا در محتوای این مطلب به ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و میزان تخصص و تجربه کافی تکنسین این مجموعه اشاره کردیم و گفتیم که این مرکز دارای پشتیبانی مداوم در هر ساعت از شبانه روز و هر روز از هفته است.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک