۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در هشتگرد + گارانتی 180 روزه

انتخاب یک مرکز مناسب و معتبر برای تعمیر پکیج شما، شاید یکی از مهمترین کار‌ها یا تصمیم‌هایی باشد که میتوانید برای افزایش طول عمر پکیج خود بگیرید؛ برای رفع این موضوع کافیست با فراتیک آشنا شوید.
تعمیر پکیج در هشتگرد

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج دیواری در هشتگرد

خراب شدن پکیج و ایجاد هر گونه اختلال در عملکرد آن شاید هیچ ارتباطی با ما نداشته باشد اما انتخاب یک مرکز مناسب برای تعمیر پکیج‌مان، مهمترین تصمیمی است که ما باید برای افزایش طول عمر و سلامت دستگاه‌مان بگیریم؛ برای مثال چندی پیش یک خانم برای تعمیر پکیج در شهر هشتگرد با ما تماس گرفت که بسیار دغدغه درست شدن پکیج‌شان را داشت، زیرا 2 هفته قبل از آنکه با ما تماس بگیرد، از یک تعمیرگاه بی‌تجربه و نا‌معتبر خدمات دریافت کرده بود و همین کار موجب به خرابی بیشتر دستگاه و در نهایت، افزایش خسارت مالی به پکیج ایشان شده بود.

با پیگیری و پشتیبانی مداوم کارشناسان مجموعه فراتیک، در نهایت موفق به تعمیر این پکیج شدیم ولی هدف ما از شرح این تجربه، پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیر پکیج در هشتگرد است؛ زیرا با توجه به شرایط اقتصادی که در حال حاضر بر کشور حاکم است، خرید یک پکیج جدید برای مردم بسیار سخت شده؛ بنابر این تعمیر اساسی پکیج بسیار بصرفه تر از خرید یک دستگاه جدید است.

فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و پکیج دیواری است که با بیش از 10 سال سابقه درخشان و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، توانسته رضایت آنها را جلب کند و همواره تلاش در خدمت رسانی با کیفیت به مردم ایران زمین کند؛ فراتیک همچنین با ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و ارائه قطعات اصیل و اورجینال، جزء بهترین انتخاب‌های موجود برای تعمیر پکیج در کرج یا هشتگرد است.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات پکیج در هشتگرد

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

اگر شما هم نیاز به خدمات تعمیر پکیج در شهر هشتگرد دارید، میتوانید از طریق شماره تلفنی که در بالا قرار دادیم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و علت مشکل پیش آمده را جویا شوند.

نمایندگی تعمیرات پکیج در هشتگرد

وظایف تعمیرکار پکیج در هشتگرد به چه صورتی است؟

یکی از سوالاتی که شاید دغدغه هر فردی برای انتخاب یک مجموعه تعمیرات پکیج معتبر، در آن شهر باشد؛ وظایف تعمیرکار و میزان تجربه و تخصص کافی تکنسین است زیرا ارزش و قیمت پکیج دیواری‌های امروزی بسیار افزایش یافته و اگر تعمیرکار نتواند مشکل را به درستی برطرف کند، ممکن است در آینده مشکلاتی دیگر برای دستگاه پیش بیاید که سلامت پکیج را به خطر بی‌اندازد.

برای مثال اگر تعمیرکار نتواند به درستی مشکل علت نشت آب از پکیج بوتان یا علت سرد گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور را برطرف نماید، در آینده شاهد پوسیدگی پکیج و از بین رفتن قطعاتی هستیم که با آب ارتباط داشته‌اند؛ به همین خاطر فراتیک بر میزان تخصص و تجربه تعمیرکار نیز، بسیار تاکید دارد.

هنگامی که شما با مجموعه فراتیک، بابت تعمیر پکیج در عظیمیه، تعمیر پکیج در گوهردشت یا هشتگرد تماس میگیرید، مشاوران ما ابتدا با توجه به مشکل پیش آمده برای دستگاه، یک مشاوره به شما ارائه میدهند تا در صورت امکان بتوانید خودتان آن را برطرف و حل کنید. اما اگر موفق به رفع این مشکل نشدید، کارشناسان فراتیک برای ارسال تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

اولین وظیفه تعمیرکار پس از حضور در محل شما، برسی و عیب یابی کمال و تمام پکیج شماست تا بتوانید هزینه نهایی + قطعات مورد نیاز پکیج را به شما اعلام کند.

سپس بعد از توافق شما با شرایط و هزینه اعلام شده از سوی تعمیرکار، تکنسین مربوطه شروع به کار خواهد کرد اما در این حین شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر نظارت کامل داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی در این بابت داشتید، برطرف شود.

بعد از اتمام مراحل تعمیر، تعمیرکار موظف است تا در حضور شما تست صحت عملکرد پکیج را برایتان انجام دهد؛ این کار تنها به این دلیل انجام میشود که شما از عملکرد صحیح پکیج‌تان مطمعن شوید.

نمایندگی تعمیر پکیج در هشتگرد

فراتیک که یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی است، توانسته نمایندگی‌های اکثر برند‌های مطرح جهان را در استان البرز و تهران اخذ کند تا بتواند خدمات شایسته و با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه کند، از این سو بسیاری از کاربران نیز میتوانند با اعتماد به شعب نمایندگی، خدمات خود را با خاطر اطمینان به مجموعه فراتیک بسپارند.

نمایندگی به معنای واقعی یعنی یک شعبه یا مرکز که خدمات قبل از فروش یا پس از فروش به مشتریان خود در شهر یا استان مورد نظر، ارائه میکند؛ بنابر این تمامی مصرف کنندگان آن برند میبایست خدمات خود را از شعب نمایندگی دریافت کنند تا بتوانند سلامت دستگاه خود را تضمین کنند.

اما دو مورد ویژگی در شعبه‌های نمایندگی فراتیک وجود دارد که در هیچ یک از شعب نمایندگی‌های دیگر نخواهید دید و آن دو چیزی نیستند جز، ضمانت گارانتی 180 روزه خدمات و تامین قطعات اصیل یا اورجینال؛ البته موارد دیگری هم مانند تعمیر در محل، پشتیبانی 24 ساعته در هر روز از هفته و … جزء ویژگی‌هایی است که تنها در فراتیک قابل رویت است.

هزینه تعمیر پکیج در هشتگرد

در واقع هزینه تعمیر پکیج در هشتگرد، کلمه‌ای اشتباه است زیرا قیمت خدمات و قطعات در تمامی شهر‌های ایران به یک اندازه است اما در مواردی ممکن است برند پکیج شما به قدری خواص باشد که پیدا کردن قطعات آن، کار سختی باشد؛ در این صورت قیمت اعلام شده از سوی فروشگاه‌های لوازم یدکی پکیج، بیشتر از حد معمول خود خواهد بود.

البته برآورد نرخ خدمات تعمیر پکیج از پشت تلفن، تقریبا کار غیر ممکنی است زیرا دستگاه شما باید توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و عیب یابی شود و سپس قیمت نهایی خدمات آن به مشتری اعلام شود؛ همچنین فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تکنسین خود، توانسته هزینه تعمیرات را به حداقل میزان ممکن برساند.

هزینه تعمیر پکیج در هشتگرد

مزایا تعمیر پکیج در هشتگرد توسط فراتیک

تمایم سعی و تلاش ما در این مطلب و دیگر مطالب وبسایت فراتیک، خدمت رسانی به مردم شریف ایران است تا با توجه به شرایط اقتصادی، مجبور به خرید یک ماشین لباسشویی یا پکیج جدید نشوند؛ به همین خاطر در این مقاله یک دید گسترده از انتخاب یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی معتبر به همراه معرفی فراتیک، پرداختیم. اما قصد داریم تا یکبار دیگر، مزایا استفاده از خدمات مجموعه فراتیک را برای شما ذکر کنیم.

  • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
  • ارائه فاکتور رسمی
  • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در هشتگرد
  • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
  • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
  • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
  • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
  • وقت شناسی و تامین امنیت
  • تامین قطعات اصل و اورجینال
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

در انتها من به عنوان یک هموطن به شما پیشنهاد میکنم که اگر به دنبال یک تعمیرگاه یا مرکز برای تعمیر پکیج خود در هشتگرد هستید، حتما با مجموعه فراتیک تماس بگیرید زیرا این مجموعه با ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و تامین قطعات اصیل، دیگر هیچ جای دغدغه و نگرانی برای مشتریان خود باقی نمیگذارد.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

فرض کنید پکیج شما با مشکل روشن نشدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا روبرو شده است و شما نیاز به خدمات تعمیر پکیج در هشتگرد دارید، در این صورت اگر شما از خدمات فراتیک استفاده کنید، سلامت و عمر دستگاه خود را تضمین کرده‌اید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک