۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در پرند + گارانتی 6 ماهه

شاید انتخاب یک مرکز تعمیرات پکیج معتبر در پرند، یکی از مهمترین تصمیماتی باشد که ممکن است شما برای سلامت دستگاه خود میگیرید؛ با ما همراه باشید زیرا قصد داریم در محتوای این مطلب به بهترین و معتبر‌ترین مرکز تعمیرات پکیج در پرند بپردازیم.
تعمیر پکیج دیواری در پرند

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج در پرند

پکیج همواره یکی از ضروری ترین وسایل برقی،گازی در خانه هر ایرانی است که اگر روزی با مشکلی مواجه شود، ممکن است لایف استایل و برنامه روزانه ما به طور کلی مختل کند؛ برای مثال فرض کنید در یک روز سرد زمستانی پکیج ما با افت فشار پکیج ایران رادیاتور مواجه میشود که اگر به موقع نتوانیم مشکل آن را عیب یابی کنیم، پکیج از کار می‌افتد و به کلی خاموش خواهد شد.

پرند هم یکی از شهر‌های بزرگ در تهران است که جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده و هر روز رو به پیشرفت و آبادی است؛ پس پیدا کردن یک مرکز معتبر همراه با ضمانت گارانتی 6 ماهه مانند مجموعه فراتیک، دیگر کار ساده و آسانی نیست؛ اگر پکیج شما هم با مشکلی مواجه شده است که نیاز به خدمات تعمیر پکیج در پرند یا تعمیر پکیج در شهر‌های دیگر مانند تعمیر پکیج در شهرقدس یا تعمیر پکیج در شهریار دارید، پیشنهاد میکنم با فراتیک تماس بگیرید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در پرند

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    نمایندگی تعمیر پکیج در پرند

    اگر احساس میکنید پکیج شما هم دچار مشکلی شده که نیاز به خدمات تعمیر یا سرویس آن دارید، میتوانید به راحتی با شماره تماسی که بالا قرار دادیم با ما تماس تلفنی بگیرید و یا از طریق فرم درخواست تعمیر، درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ارائه راهنمایی و مشاوره با شما تماس بگیرند.

    وظایف تعمیرکار پکیج در پرند چیست؟

    هنگامی که شما با مجموعه فراتیک برای تعمیر پکیج خود در پرند تماس میگیرید، کارشناسان ما ابتدا یک مشاوره اولیه برای راهنمایی و رفع مشکلات اولیه توسط خودتان به شما ارائه می‌کنند تا نیاز به تعمیر و هزینه اضافی نباشد؛ اما اگر برای پکیج شما مشکل جدی پیش آمده باشد، کارشناس برای اعزام تعمیرکار به محل با شما هماهنگ خواهد شد.

    پس از حضور تکنسین در محل شما، تعمیرکار موظف است تا پکیج شما را به صورت کامل برسی و عیب یابی کند و سپس هزینه و قیمت نهایی را به شما اعلام کند.

    هنگامی که شما با شرایط تعمیر دستگاه خود موافقت کردید، تعمیرکار برای تعمیر پکیج شما شروع به کار خواهد کرد که شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر نظارت کامل داشته باشید.

    قابل ذکر است که بگویم فراتیک خدمات نمایندگی تعمیر پکیج در شهریار هم به مشتریان خود ارائه میکند.

    پس از اتمام تمامی مراحل تعمیر، تکنسین موظف است تا تست صحت دستگاه را در حضور شما برایتان انجام دهد تا از عملکرد صحیح پکیج خود مطمعن شوید و سپس تعمیرکار فاکتور را به شما اعطا کند.

    نمایندگی تعمیرات پکیج در پرند

    در بالاتر به خدمات نمایندگی مجموعه فراتیک در شهر پرند اشاره کردیم ولی در این بخش قرار است تا اشاره ویژه‌تری به این موضوع کنیم؛ در واقع فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی در شهر‌های استان تهران و البرز است که دارای شعب نمایندگی زیادی در شهر‌های مختلف است.

    فراتیک هم اکنون توانسته شعب برخی از برند‌ها مانند نمایندگی ایران رادیاتور در پرند یا نمایندگی بوتان در پرند را اخذ کند و به مردم شریف این شهر خدمات درخشانی در حوزه تعمیرات پکیج و لوازم خانگی ارائه کند.

    یکی از ویژگی هایی که فقط شعب نمایندگی از آن برخوردار است و آن را از دیگر تعمیرگاه‌های پکیج متمایز میکند، تامین قطعات اصل و اورجینال از شرکت مبداء است؛ برای مثال پکیج شما با مشکل علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff روبرو شده است و نیاز به یک سنسور جدید دارد که فراتیک به راحتی میتواند آن را از شرکت مبداء تهیه کند.

    ویژگی‌ها و امتیاز‌های دیگری هم مانند ضمانت گارانتی 6 ماهه، تعمیر در محل، تکنسین با تجربه، پشتیبانی داعم و … وجود دارد که قابل گنجایش در این مطلب نیست و آن را در مقاله نمایندگی‌ها توضیح دادیم.

    هزینه تعمیر پکیج در پرند

    هزینه تعمیر پکیج در پرند

    یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از کارشناسان ما پرسیده میشود قیمت یا هزینه تعمیر پکیج است که در واقع جواب و پاسخ مشخصی برای آن وجود ندارد، زیرا قبل از اعلام هزینه خدمات پکیج، دستگاه باید توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و عیب یابی شود و سپس هزینه نهایی و مشخص به شما اعلام شود.

    اما برخی از خدمات مانند سرویس سالانه پکیج را میتوانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما استعلام بگیرید.

    فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی میان تعمیرکار‌های خود توانسته قیمت و هزینه تعمیرات پکیج را به کمترین نرخ ممکن تبدیل کند تا دیگر هیچ جای نگرانی و دغدغه‌ای برای مشتریان ما باقی نماند. و بتوانیم رضایت آن ها را جلب کنیم.

    مزایا تعمیر پکیج در پرند توسط فراتیک

    تا به اینجای مطلب شاید با بسیاری از ویژگی‌های مجموعه فراتیک آشنا شده باشید ولی در این قسمت میخواهیم به صورت یک لیست به ویژگی‌هایی و امتیاز‌های مرکز تعمیرات لوازم خانگی فراتیک که این مجموعه را از دیگر تعمیرگاه‌ها متمایز میکند، اشاره کنیم.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    حالا فرض کنید با مشکل افت فشار پکیج ایران رادیاتور در دستگاه خود مواجه شده‌اید که نیاز به خدمات تعمیرات پکیج دارید و میخواهید با ویژگی‌های یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی آشنا شوید و سپس آن را انتخاب کنید.

       

        • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماهه)

        • ارائه فاکتور رسمی و بروز

        • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در پرند

        • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک

        • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی

        • تعمیر پکیج در محل و در اسرع وقت

        • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت مبداء

        • وقت شناسی و تامین امنیت

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک