۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff + راه حل

گاهی اوقات بزرگترین مشکلی که ممکن است برای پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff ما پیش بیاید، روشن نشدن و یا خاموش شدن آن باشد که در این مطلب به صورت کامل به دلایل و راه حل‌های آن خواهیم پرداخت.
علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

آنچه در این مقاله میخوانید

علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

هنگامی که مشکلی برای پکیج ما پیش میاید، فرقی نمیکند که از چه مدل پکیج با چه برندی استفاده کنیم زیرا درخواست نهایی شما از این دستگاه گرم کردن آب مصرفی مورد نیاز و گرمایش خانه (رادیاتور‌ها یا گرمایش از کف) است؛ اگر از سرویس سالانه برای نگهداری دستگاه خود استفاده نکنیم به احتمال زیاد پکیج ما دچار خرابی میشود زیرا سرویس سالانه پکیج ایران رادیاتور نه تنها باعث رفع مشکلات جزئی و جمع آوری رسوب از دستگاه میشود، بلکه باعث افزایش طول عمر دیگر قطعات پکیج نیز خواهد میشود.

در واقع دلایل و علت‌های زیادی برای روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff ما وجود دارد که در محتوای این مطلب به رایج‌ترین آنها خواهیم پرداخت که به احتمال زیاد با ارائه همین راهکار‌ها پکیج شما مانند روز اول، به عملکرد خود ادامه خواهد داد؛ پس کافیست برای دقایقی توجه خود را به این مقاله بسپارید و با دقت آن را مطالعه کنید.

علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

افت فشار آب در پکیج

آب، گاز و برق از مواد اولیه و سوختی اصلی است که پکیج ما برای عملکرد صحیح خود به آن نیاز دارد، اگر فشار آب ساختمان یا واحد مسکونی ما به هر دلیلی با کاهش فشار روبرو شود، دستگاه مدام نیاز به آب بیشتری پیدا میکند تا در آخر با ارور پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff، بر روی صفحه نمایش دستگاه مواجه شوید.

برای مطمعن شدن از فشار مناسب آب میتوانید به نزدیک‌ترین شیر آب به پکیج خود مراجعه کنید و با باز کردن شیر، از فشار مناسب آب مطمعن شوید ولی دلایل دیگری مانند رسوب و جرم گرفتن لوله‌ها نیز از دلایل اصلی و اساسی کمبود فشار آب در دستگاه ما است.

افت فشار آب همچنین از علت‌های سرد گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور است.

قطع شدن برق یا گاز در پکیج

همانطور که در بالاتر گفتیم، برق و گاز هم از مواد اولیه پکیج ایران رادیاتور ما هستند که اگر هر یک از آنها در دستگاه وجود نداشته باشد، امکان روشن شدن پکیج به کلی از بین میرود؛ برای مثال اگر گاز در پکیج وجود نداشته باشد، مشعل نمیتواند کار کند و آب مورد نیاز ما را گرم کند.

همانطور بسیاری از قطعات و سنسور‌های پکیج نیز به کمک برق کار میکنند که برد الکترونیکی هم کی از همین قطعه هاست.

هوا گرفتن مدار پکیج

یکی دیگر از دلایلی که باعث خاموش شدن و روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff ما میشود، هوا گرفتن کلی مدار پکیج از طریق هوای رادیاتور‌ها است که در این هنگام ممکن است با خطایی بر روی صفحه نمایش یا چراغ قرمز روبرو شوید.

به راحتی میتوانید از طریق جستجوی آموزش هواگیری پکیج ایران رادیاتور، پکیج خود را هواگیری کنید تا نیاز به هیچگونه تعمیر پکیج در کرج نباشد.

انسداد لوله‌ها توسط رسوب و جرم

آب مصرفی ما به دلیل وجود املاح بسیار بالا در آن ممکن است به مرور زمان در پکیج رسوب و جرم به وجود بیاورد که در نهایت منجر به مسدود شدن لوله‌ها و مسیر آب در دستگاه ما شود.

برای جلوگیری از ایجاد رسوب و جرم در پکیج، میتوانید از سرویس سالانه پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff استفاده کنید.

خرابی یون جرقه زن دستگاه

یون جرقه زن در پکیج مانند جرقه فندک عمل میکند، وقتی گاز از شیر عبور میکند و به مشعل میرسد، وظیفه یون جرقه زن ایجاد یک جرقه برای تبدیل گاز به آتش و شروع عملیات گرم شدن آب است؛ وقتی که این قطعه دچار مشکلی شده باشد هیچ جرقه‌ای برای روشن کردن گاز و تبدیل آن به آتش وجود ندارد.

برای تعمیر یا تعویض این قطعه، پیشنهاد ما مراجعه به یک نمایندگی ایران رادیاتور در شهرتان مانند نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس یا نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه است.

خراب شدن پمپ پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور l24ff

پمپ پکیج نیز وظیفه گردش آب در مدار پکیج و رادیاتور‌‌ها را دارد که اکثر ما با وظیفه کلی یک پمپ آب در هر دستگاهی آشنا هستیم، هنگامی که پمپ پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff ما با مشکلی در عملکرد خود روبرو شود، پکیج از کار می‌افتد و به احتمال زیاد یک خطا بر روی صفحه نمایش خود به ما نمایش میدهد.

پمپ پکیج یکی از اصلی ترین قطعه‌های موجود در پکیج است که تعمیر یا تعویض آن نیازمند یک تعمیرکار متخصص و با تجربه است.

داغ شدن بیش از حد پکیج

از دلایل اصلی دیگری که میتواند باعث بروز هرگونه مشکلی مانند از کار افتادن پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff شود، افزایش بیش از حد دما در دستگاه ما است؛ یعنی وقتی که محیط پکیج بیش از حد داغ شود، سنسور NTC برای جلوگیری از خراب شدن دیگر قطعات یک دستور به برد برای خاموش کردن کلی دستگاه ارسال میکند.

اختلال در عملکرد سنسور NTC

سنسور NTC در تمامی پکیج‌های پیشرفته وجود دارد که وظیفه اصلی آن تشخیص دمای محیط پکیج است؛ هنگامی که دما به بیشترین حد خود در دستگاه برسد این قطعه یک هشدار به برد الکترونیکی برای خاموش کردن پکیج ما ارسال میکند تا قطعات دیگری دچار این دمای زیاد و آتش سوزی قرار نگیرند.

این سنسور هم یکی از قطعات حساس در پکیج ما است که برای تعمیر یا تعویض آن پیشنهاد میکنم از یک مجموعه معتبر که خدمات تعمیر پکیج در شهر‌های مختلف ارائه میکند کمک بگیرید، برای مثال فراتیک در تمامی شهر‌های تهران و البرز مانند تعمیر پکیج در فردیس و یا تعمیر پکیج در اندیشه خدمات ارائه میکند.

مسدود شدن مسیر دودکش

یکی دیگر از شایع‌ترین دلایلی که میتواند باعث خاموش شدن پکیج ما شود، انسداد مسیر دود کش پکیج ایران رادیاتور ما است که در واقع سنسور‌‌هایی در این پکیج‌ها طراحی شده که وقتی دود و گاز از پکیج تخلیه نشود، این سنسور‌ها یک گزارش به برد الکترونیکی برای خاموش کردن دستگاه ارسال میکنند.

علت سرد شدن رادیاتور های پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

اختلال در عملکرد برد الکترونیکی پکیج

اکثر ما با وظیفه برد الکترونیکی در انواع دستگاه و لوازم برقی آشنا هستیم، برد الکترونیکی در پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff هم یکی از مهمترین قطعات این دستگاه هستند که اگر مشکلی برای آن ایجاد شود، دستگاه به کلی از کار می‌افتد و عملا دیگر هیچ کاربردی ندارد.

اما گاهی اوقات هم ممکن است مشکل سخت افزاری قابل رفع‌ای برای برد ایجاد شده باشد که اگر به یک تعمیرکار متخصص برد الکترونیکی سپرده شود، به راحتی قابل برطرف شدن است.

در اینطور مواقع پیشنهاد ما برای تعمیر و رفع این مشکل از پکیج‌تان مجموعه فراتیک است، زیرا فراتیک با بیش از چند دهه تجربه و ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، هیچ جای نگرانی برای مشتریان خود باقی نگذاشته است.

سخن پایانی

در این مطلب به تمامی مشکلات و دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل l244ff پرداختیم تا کمکی برای رفع این مشکل در دستگاه‌تان کرده باشیم؛ امیدواریم که تا به اینجای کار مشکل‌تان برطرف شده باشد ولی اگر نیاز به خدمات تعمیر پکیج داشتید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات مجموعه فراتیک است زیرا فراتیک برای تمامی خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه میکند.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

البته اگر از نوع m این پکیج استفاده میکنید، میتواند از مقالات علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff یا ارور پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff استفاده کنید.

 

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک