۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایدگی اسنوا در شهریار؛ شعبه مرکزی

انتخاب یک نمایندگی معتبر اسنوا در شهریار کار چندان ساده‌ای نیست؛ ابتدا باید از ضمانت و تضمین یک نمایندگی اطمینان حاصل کنیم و سپس به دنبال شماره تلفن و مشخصات آن باشیم؛ با ما همراه باشید.
نمایندگی اسنوا در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی اسنوا شهریار

اسنوا یکی از برند‌های ایرانی و پر طرفدار در کشور عزیزمان ایران است که سابقه زیادی در حوزه تولید لوازم خانگی دارد؛ اما هم اکنون چند سالی است که شرکت اسنوا بسیار جدی‌تر به فعالیت خود ادامه میدهد و انواع دستگاه‌های پیشرفته مانند تلویزیون و ماشین لباسشویی و … برای مردم ایران زمین تولید میکند. همچنن اسنوا برای تمامی آنها خدمات پس از فروش از جمله تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا ارائه میکند.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

لوازم خانگی اسنوا معمولا قیمت بصرفه و اقتصادی نسبت به دیگر لوازم برقی خارجی دارند اما همین قیمت هم در ایران منصفانه نیست و تقریبا لوازم خانگی با برند اسنوا، بسیار ارزشمند هستند. شاید برایتان سوال باشد که آیا تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی ارزش دارد؟ بله، تعمیر یا سرویس هر دستگاه از برند اسنوا، در هر شرایطی بسیار صرفه اقتصادی بهتری نسبت به خرید یک دستگاه جدید دارد.

شماره تلفن نمایندگی اسنوا در شهریار

برای تماس با نمایندگی اسنوا در شهریار، میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    اگر هر مشکلی برای دستگاه یا لوازم خانگی اسنوا تان پیش آمده، از طریق شماره تلفنی که در بالا قرار داده ایم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در برطرف کردن مشکل، به شما کمک کنند.

    تعمیرات ماشین لباسشویی توسط نمایندگی اسنوا در شهریار

    نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در شهریار

    بالاتر در مورد ارزش و کیفیت لوازم خانگی اسنوا با همدیگر صحبت کردیم؛ ماشین لباسشویی‌های برند اسنوا نیز یکی دیگر از محصولات محبوب و پر فروش این شرکت است که سالانه فروش بسیار بالایی در کشور دارند. در نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا شهریار، تخصصی ترین خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در شهریار به مشتریان عزیزمان ارائه میشود.

    هنگامی که کشور ایران از طرف کشور‌های خارجی تحریم شد، ورود اکثر برند‌های خارجی به ایران غیر قانونی شد؛ از این سو مردم مجبور شدند تا از ماشین لباسشویی‌های برند ایرانی استفاده کنند که اسنوا یکی از برترین برند‌های ماشین لباسشویی اسنوا در ایران میباشد.

    فراتیک یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران و کرج میباشد که تعمیر ماشین لباسشویی در کرج از شایع ترین خدمات این مرکز میباشد. فراتیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این حوزه و جلب رضایت مشتریان خود، توانسته نمایندگی اکثر برند ماشین لباسشویی مانند نمایندگی ال جی در شهریار و نمایندگی پاکشوما در شهریار را اخذ کند.

    مشکلات رایجی مانند لرزش ماشین لباسشویی اسنوا یا علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی اسنوا در ماشین لباسشویی‌های اسنوا وجود دارد که ممکن گاهی برای دستگاه خطرناک باشند و اگر علت اصلی آن را نفهمیم، باعث آسیب‌های مالی جدی شویم.

    اگر ساکن شهر اندیشه شهریار هستید جالب است بدانید که ما تمامی خدمات تعمیر لباسشویی در اندیشه را هم به شما عزیزان ارائه میکنیم.

    مزایا دریافت خدمات از نمایندگی اسنوا در شهریار

    همه ما میدانیم که نمایندگی چیست و چه مزایایی در هنگام تعمیر دستگاه‌مان در نمایندگی اسنوا دارد؛ نمایندگی یک شعبه و مرکز معتبر از سوی شرکت اصلی در یک شهر مشخص است که میتوانید با اطمینان کامل دستگاه خود را به آنها برای تعمیر یا سرویس بسپارید.

    در شعبه نمایندگی اسنوا در شهریار-فراتیک خدمات زیادی برای اکثر لوازم خانگی اسنوا ارائه میشود، اما مهمترین مزایا یا ویژگی این شعبه چیست؟

    اولین ویژگی که بسیار حایز اهمیت است، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات میباشد. زمانی که تعمیرکار‌های ما خدمتی از جمله سرویس یا تعمیر دستگاه را به شما ارائه میدهند، شما از سوی نمایندگی ضمانت گارانتی برای صحت عملکرد آن خدمت تا 6 ماه دریافت میکنید.

    دومین ویژگی که میتوانیم به آن اشاره کنیم، تامین قطعات اصل و اورجینال خود برند اسنوا از شرکت اصلی است. بدین معنا که اگر دستگاه برند اسنوا شما نیاز به هرگونه قطعه‌ای داشت، ما یک قطعه اصل و آکبند از کارخانه برای شما تهیه خواهیم کرد.

    پشتیبانی مداوم و سریع، تعمیر و سرویس در محل و تعمیرکار‌های متخصص از دیگر مزایای این شعبه از نمایندگی اسنوا در شهریار میباشد.

    خدمات پس از فروش نمایندگی اسنوا در شهریار

    خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا در شهریار

    فراتیک یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که از نمایندگی‌های معتبر اسنوا در شهریار و اندیشه و میباشد. شعبه نمایندگی لوازم خانگی اسنوا-فراتیک، تمامی خدمات پس از فروش برای انواع دستگاه‌های برند اسنوا را به مشتریان خود ارائه میکند.

    اگر نیاز به سرویس یا تعمیر دستگاه اسنوا خود دارید، کافیست با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید تا یک مشاوره اولیه جهت راهنمای از مشاورین ما دریافت کنید؛ برای مثال اگر با مشکل لرزش ماشین لباسشویی موقع خشک کن روبرو شدید و برای حل این مشکل با ما تماس گرفته‌اید، ابتدا یک مشاوره بابت راهنمایی و راهکار این مشکل را به شما میگوییم و سپس اگر ماشین لباسشویی نیاز به سرویس داشت، ما آن را برای شما برطرف میکنیم.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    تضمین کیفیت خدمات در نمایندگی اسنوا شهریار-فراتیک

    به احتمال زیاد تا به اینجا مقاله با مجموعه فراتیک آشنا شده‌اید؛ فراتیک نام یک مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی است که موفق به دریافت اکثر نمایندگی برند‌های مطرح در شهر‌های مختلف شده است.

    تمامی متخصصین و تکنسین مجموعه تسلا دارای سابقه و تجربه چند ساله و طولانی میباشد که در مرحله استخدام از فیلتر‌های متنوعی مانند تایید هویت و تایید مهارت عبور می‌کنند تا مجموعه مطمعن شوید که آنها از شرایط کافی برخوردار هستند.

    اگر نیاز به خدمات نمایندگی اسنوا در شهریار داشتید، با خیال راحت با ما تماس بگیرید؛ زیرا فراتیک با ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات دیگر هیچ جای نگرانی برای مشتریان خود باقی نگذاشته است.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک