۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ال جی در کرج به همراه گارانتی 180 روزه

اگر قرار باشد که خدمات پس از فروش خود را به جایی بسپاریم، نمایندگی بهترین انتخاب ما از نظر قیمت و کیفیت است؛ پس اگر نیاز به خدمات نمایندگی ال جی در کرج دارید، کافیست نگاهی به این مقاله بی‌اندازید.
نمایندگی ال جی در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

اکثر ما با مزایا و ویژگی‌های نمایندگی ال جی آشنا هستیم، به همین خاطر هنگامی که مشکلی برای دستگاه ما پیش می‌آید، بدون اتلاف وقت به دنبال یک نمایندگی معتبر ال جی در شهر‌مان میگردیم؛ در این مقاله هم سعی داریم تا معتبر‌ترین و بهترین نمایندگی ال جی در کرج را به شما معرفی کنیم و در مورد هر یک از مزایا و شاخص‌های مورد نیاز یک تعمیرگاه لوازم خانگی گفتگو کنیم. البته فراتیک دارای شعب زیادی از نمایندگی ال جی در فردیس و نمایندگی ال جی در شهر شهریار است که در صورت نیاز، میتوانید از خدمات آنها استفاده کنید.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

اما تعمیر هر دستگاهی از جمله ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، تلویزیون، پکیج دیواری و … در یک تعمیرگاه متفرقه، در آینده میتواند مشکلات بسیار بزرگی را برای ما به ارمغان بیاورد، زیرا تجربه در مجموعه فراتیک اثبات کرده که یک تعمیرکار بی‌تجربه میتواند آسیب‌های بسیار زیادی به مدار دستگاه وارد کند؛ به همین خاطر فراتیک در مرحله جذب تکنسین و تعمیرکار، بسیار سخت گیر است و فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت زیادی بر سر راه آنها قرار داده است.

در واقع فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان است که در طی این سال‌ها موفق به دریافت بسیاری از نمایندگی‌های ال جی، بوش و سامسونگ در شهر‌های مختلف استان البرز و تهران شده است؛ به همین دلیل اگر از محصولات برند سامسونگ استفاده میکنید و ساکن استان البرز هستید، میتوانید از مقالات نمایندگی سامسونگ در کرج یا نمایندگی بوش در کرج استفاده کنید.

شماره تلفن نمایندگی ال جی در کرج

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    بنابر‌این اگر نیاز به خدمات پس از فروش محصولات ال جی دارید، کافیست با شماره تلفنی که بالا قرار داده‌ایم با ما تماس بگیرید و یا اینکه درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و مشکل شما را با ضمانت گارانتی 6 ماهه برطرف کنند.

    خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی در کرج

    مراحل تعمیر توسط تعمیرکار نمایندگی ال جی در کرج چگونه است؟

    فرض کنید که برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج با ما تماس گرفتید و نیاز به خدمات تعمیر از طرف نمایندگی دارید، در این صورت کارشناسان ما ابتدا سعی می‌کنند تا یک مشاوره اولیه به شما ارائه کنند تا در صورت امکان خود شما بتوانید مشکل را برطرف کنید که در این صورت نیاز به هزینه اضافی برای خدمات نیست.

    اما اگر مشکل به قدری عمیق باشد که نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی داشته باشید، تعمیرکار ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهند شد تا دستگاه شما را مورد برسی و عیب یابی قرار دهد. سپس تعمیرکار موظف است تا هزینه نهایی قطعات + خدمات را به شما اعلام کند.

    ممکن مشکل شما در مرحله اول سطحی باشد اما پس از برسی دقیق توسط تعمیرکار، مشکلات دیگری در قسمت مکانیکی آن دیده شود، برای مثال در مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی، ممکن است قطعات زیادی مورد خرابی قرار گرفته باشند.

    در آخرین مرحله نیز پس از انجام تمامی مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تکنسین موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور مشتری انجام دهد تا از عملکرد درست دستگاه مطمعن شوید.

    عدم دریافت خدمات از نمایندگی ال جی در کرج، چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

    نمایندگی یعنی یک شعبه یا شخص معتبر از سوی شرکت مبداء برای ارائه خدمات پس از فروش یا قبل از فروش به مشتریان آن برند یا شرکت (ال جی)، که شما میتوانید با خیال راحت خدمات خود را به آنها بسپارید و از میزان تخصص و تجربه کافی آنها مطمعن باشید.

    اگر بخواهیم به صورت بسیار سطحی و کوتاه به این مزایا و ویژگی‌ها اشاره کنیم، ضمانت گارانتی 6 ماهه جزء ویژگی‌های بسیار کلیدی و مهمی است که تنها در شعب نمایندگی مجموعه فراتیک قابل مشاهده است. این گارانتی یعنی اگر پس از انجام خدمات مشکلی برای آن قسمت که تعمیر شده پیش آمد، مجموعه فراتیک آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهد کرد.

    اهمیت به مشتری، وقت شناسی، امنیت، پشتیبانی 24 ساعته، تعمیر در محل و تامین قطعات اصیل و اورجینال از دیگر خدمات شایسته شعب نمایندگی ال جی در کرج است. فرض کنید در حین برطرف کردن مشکل لرزش ماشین لباسشویی ال جی، نیاز به قطعه‌ای به نام کمک فنر دارید که فراتیک آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شرکت مبداء تهیه میکند.

    تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی ال جی در کرج

    چه تضمینی برای خدمات ارائه شده نمایندگی ال جی در کرج وجود دارد؟

    پیش‌تر در مورد یک ویژگی به نام ضمانت گارانتی 6 ماهه صحبت کردیم، در واقع مجموعه فراتیک زمانی که احساس کرد مشتریان دچار دغدغه و نگرانی برای تعمیر دستگاه خود شدند، یک ویژگی به نام گارانتی به خدمات خود اضافه کرد تا دغدغه کاربران خود را از هر جهت برطرف کند.

    این ویژگی یعنی اگر طی مدت زمان 6 ماه، مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد که مربوط به همان بخش تعمیر شده است، ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

    نمایندگی ال جی در کرج چه وجه تمایزی نسبت به دیگر رقبای خود دارد؟

    همانطور که گفتیم، پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیر دستگاه ال جی شما، کار بسیار ساده‌ای نیست زیرا در صورت پیدا کردن یک مرکز نامعتبر ممکن است خسارت‌های زیادی به دستگاه شما وارد شود. اما در این قسمت یک لیست از شاخص‌ها و ویژگی‌ها ایجاد کردیم تا بتوانید نگاهی به آنها بی‌اندازید و تعمیرگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

       

        • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

        • ارائه فاکتور رسمی خدمات

        • تکنسین با تجربه و متخصص

        • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی الجی در کرج (هزینه کمتر)

        • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

        • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

        • احترام به مشتری و وقت شناسی

        • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

      در آخر پیشنهاد میکنم اگر نیاز به هرگونه خدمات نمایندگی ال جی مانند تعمیر ماشین لباسشویی در کرج یا تعمیر پکیج در کرج دارید، از خدمات مجموعه فراتیک با ضمانت 180 روزه استفاده کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای خدمات ارائه شده، یک تضمین برای برطرف کردن آن به صورت رایگان وجود داشته باشد.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک