۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس؛ شعبه اصلی

شاید مشکلی برای پکیج ایران رادیاتور شما پیش آمده و هم اکنون نیاز به دریافت خدمات از معتبر‌ترین نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس دارید؛ تنها نیاز است در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین شعبه نمایندگی این برند را در شهر قدس پیدا کنید.
نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شهر قدس

ایران رادیاتور یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند‌های تولید لوازم گرمایشی در سطح جهان است که با تولید پکیج‌های دیواری، شوفاژ‌های آلومینیومی، حوله خشک کن، رادیاتور و … درصد بسیار بالایی از بازار ایران و خاورمیانه را تصاحب کند؛ از این رو بسیاری از مردم ایران (تقریبا 12 میلیون خانواده ایرانی) از محصولات با کیفیت این شرکت استفاده میکنند.

ولی سرویس یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور تنها در صورتی ضمانت میشود که آن را به یک نمایندگی معتبر در شهر قدس بسپارید؛ در واقع سپردن پکیج شما به یک تعمیرگاه یا مرکز متفرقه و نامعتبر، نه تنها باعث خرابی بیشتر دستگاه شما میشود، بلکه باعث کاهش عمر دستگاه و تعویض قطعات اصل با قطعات نامعتبر میشود.

برای دریافت خدمات از شهر قدس و شهر‌های اطراف آن مانند نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار و نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه، کافیست با ما تماس بگیرید تا مشکل دستگاه‌تان در اسرع وقت با ضمانت گارانتی 6 ماهه برطرف گردد.

شماره تلفن نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس

برای تماس با نمایندگی ایران رادیاتور، کافیست از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

      تعمیر پکیج دیواری در نمایندگی شهر قدس توسط فراتیک

      شما میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره تماسی که بالا قرار داده‌ایم، به راحتی با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید.

      آموزش فهمیدن مشکل پکیج ایران رادیاتور

      برای فهمیدن مشکل پکیج ایران رادیاتور در اولین قدم باید مطمعن شویم که فشار پایداری از برق و گاز در پکیج‌مان جریان دارد، سپس به سراغ نزدیک‌ترین شیر آب به دستگاه برویم و با باز کردن آن، از فشار مناسب آب در پکیج مطمعن شویم یا فشار مانومتر(فشار سنج آب) از مقدار 1.5 بیشتر باشد؛ در صورتی که از این مقدار پایین تر بود با باز کردن شیر پر‌کن که در قسمت زیرین پکیج قرار دارد، آن را تنظیم کنید.

      پکیج‌های ایران رادیاتور از دو نوع مدل L و مدل M تشکیل شده است که مدل L درای یک صفحه نمایش است و مدل M پکیج‌های ایران رادیاتور، بدون صفحه نمایش، و معمولا دارای تعدادی چراغ بر روی پنل خود هستند.

      اگر پکیج از نوع مدل‌های L باشد شما به راحتی میتوانید مشکل آن را از طریق خطایی که بر روی صفحه نمایش نشان میدهد، پیدا کنید و با جستجوی آن در محیط اینترنت، دلایل و علت‌های آن مشکل را بفهمید.

      اما اگر دستگاه شما از نوع مدل‌های M باشد، میتوانید مشکل آن را از طریق روشن شدن چراغ‌های LED که بر روی پنل آن قرار دارد بفهمید و نسبت به آن در اینترنت جستجو کنید؛ برای مثال ارور 406080 پکیج ایران رادیاتور.

      اگر به هر دلیلی نتوانستید دلایل و علت‌های مشکل پکیج خود را دریابید، میتوانید از طریق تماس با نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس-فراتیک، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و علت آن را از نیروی پشتیبانی ما جویا شوید.

      مزایا دریافت خدمات از نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

      شاید با خواندن این موضوع از مقاله سوال برایتان پیش بیاید که مزایا دریافت خدمات از نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس چیست؟ هنگام دریافت خدمات از نمایندگی شعب ما در سراسر استان تهران و البرز، ویژگی و مزایایی شامل حال شما میشود که تقریبا در هیچ نمایندگی و تعمیرگاهی آن را پیدا نمیکنید.

      تعمیر پکیج دیواری در نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

      اولین ویژگی شعب نمایندگی ایران رادیاتور مجموعه فراتیک، تضمین گارانتی 6 ماهه خدمات است؛ گارانتی خدمات نمایندگی به معنای این است که اگر تا 6 ماه هر مشکلی برای خدماتی که ما به شما ارائه کردیم پیش آمد، ما به رایگان آن را برای شما درست خواهیم کرد.

      دومین ویژگی نمایندگی ایران رادیاتور که بسیار حایز اهمیت است، تامین قطعات اصل و اورجینال از شرکت مبداء است؛ برای مثال مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور در حالت زمستانه برای دستگاه شما پیش آمده و در هنگام تعمیر، نیاز به تعویض قطعه پیدا میکنید.

      مزایا و ویژگی‌های بسیار دیگری در خدمات نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس وجود دارد که قابل گنجایش در این مطلب نیست مانند: تکنسین باتجربه و متخصص، پاسخگویی و پشتیبانی سریع، ارائه فاکتور رسمی و … .

      بهترین خدمات در نمایندگی ایران رادیاتور شهر قدس

      به احتمال زیاد تا به اینجای کار با فراتیک و شعب نمایندگی آن در شهر قدس آشنا شده‌اید؛ در محتوای این مطلب چندین بار به ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات اشاره کردیم، در واقع این ویژگی نمایندگی‌های ایران رادیاتور فراتیک باعث شده تا افراد زیادی تعمیرات پکیج در شهر قدس و شهر‌های اطراف آن مانند تعمیر پکیج در شهریار و تعمیر پکیج در اندیشه را به نمایندگی‌های ایران رادیاتور ما بسپارند.

      زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

      خدمات تخصصی و در محل فراتیک

      تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

      ۱۰+ سال‌سابقه
      ۱۸۰ روز گارانتی

      اگر بخواهم فراتیک را به صورت خلاصه به شما معرفی کنم باید اینگونه بیان کنم که فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران و البرز است که با جذب تکنسین متخصص و با‌تجربه در شهر‌های مختلف توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود اعطا کند و همواره رضایت آنها را جلب کند.

      پس اگر نیازی به خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در شهر قدس-قلعه حسن خان داشتید، بدون اتلاف وقت با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، مشکل شما به همراه ضمانت گارانتی 6 ماهه برطرف گردد.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک