۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوش در شهریار + معتبرترین شعبه

تعمیر و سرویس دستگاه در هر تعمیرگاه نامعتبر که از مدار پیجیده بوش اطلاعی نداشته باشند باعث آسیب رسیدن به دستگاه شما میشود؛ با ما همراه باشید تا بهترین و معتبر ترین نمایندگی بوش در شهریار را به شما معرفی کنیم.
نمایندگی بوش در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی بوش شهریار

بوش از قدیمی‌ترین برند‌های لوازم خانگی و برقی در سراسر دنیاست؛ این برند آلمانی که توسط روبرت بوش تاسیس و بنیانگذاری شده، در ابتدا فقط چند نوع ساده از لوازم برقی تولید میکرد، ولی هم اکنون بوش به یکی از غول ترین شرکت‌های تولید لوازم برقی در دنیا تبدیل شده است و میتوان گفت این برند با ارزش ترین برند لوازم خانگی در ایران است.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

متاسفانه به دلیل تحریم ایران از سوی کشور‌های خارجی، ورود لوازم خانگی بوش به ایران ممنوع شده است و به همین دلیل تمامی دستگاه‌های این برند با قیمت نجومی رو به بالا روبرو شدند. تعمیر و سرویس لوازم برقی برند بوش از جمله تعمیر لباسشویی بوش بسیار به صرفه تر از خرید یک دستگاه ایرانی است زیرا ارزش و کیفیت این نوع برند بسیار بالاتر از مابقی برند‌هاست.

شماره تلفن نمایندگی بوش در شهریار

برای تماس با نمایندگی بوش در شهریار میتوانید از طریق 2 راه ارتباطی زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    از این طریق میتوانید با نمایندگی بوش در شهریار تماس بگیرید و یا از طریق فرم درخواست تعمیر اقدام به درخواست کنید تا کارشناسان ما کمتر از 15 دقیقه با شما تماس بگیرند. البته خدمات نمایندگی بوش در اندیشه و نمایندگی بوش در فردیس هم، جزء خدمات شایان مجموعه فراتیک است.

    تعمیرات ماشین لباسشویی توسط نمایندگی بوش در شهریار

    نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در شهریار

    ماشین لباسشویی بوش نیز یکی از دیگر از محصولات ارزشمند شرکت بوش است که خدمات سرویس و تعمیر آن توسط مرکز تعمیرات لوازم خانگی فراتیک که نمایندگی معتبر بوش در شهریار است ارائه میشود؛ در نگهداری ماشین لباسشویی بسیار مهم است که هر چند وقت یکبار یک تعمیرکار آن را سرویس کند تا از بروز مشکلات پیش پا افتاده جلوگیری شود.

    قیمت ماشین لباسشویی‌های بوش نسبت به دیگر ماشین لباسشویی‌های مشابه بسیار گران‌تر و با ارزش‌تر است؛ به همین خاطر تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج یا تهران بسیار بصرفه تر از خرید یک ماشین لباسشویی جدید بی کیفیت است.

    فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی با اخذ بسیاری از نمایندگی‌هاست که با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی، سال هاست که خدمات تعمیرات لباسشویی در شهریار را ارائه میکند. همچنین تمامی خدماتی که توسط این مجموعه ارائه میشود دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه میباشد.

    گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی مانند علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش یا علت لرزش ماشین لباسشویی بوش برای دستگاه بوش ما پیش بی‌آید که بی توجهی به آنها باعث خرابی بیشتر و آسیب رسیدن به دیگر قطعات یک ماشین لباسشویی شود.

    مزایا دریافت خدمات از نمایندگی بوش در شهریار

    شاید برای شما هم سوال شده باشد که مگر با دریافت خدمات از نمایندگی بوش در شهریار، مزایایی هم نصیب ما میشود؟

    هنگامی که شما خدماتی مانند تعمیر لباسشویی یا سرویس لباسشویی از نمایندگی بوش شهریار دریافت می‌کنید، علاوه بر دریافت خدمات با کیفیت، تمامی کار‌هایی که ما برای شما انجام داده‌ایم دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه میباشند.

    تعمیر در محل از دیگر نکات مثبتی است که میتوان اشاره ویژه‌ای به آن کرد؛ وقتی تعمیرکار در محل شما شروع به تعمیر لوازم خانگی بوش‌تان کند، شما میتواند بر تمامی مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.

    تامین قطعات اورجینال و اصل از دیگر ویژگی‌های نمایندگی بوش در شهریار است که توسط شعب ما ارائه میشود.

    پشتیبانی سریع و آنی + تعمیرکاران با تجربه و متخصص نیز از مزایایی است که با دریافت خدمات از ما نصیبتان میشود.

    خدمات پس از فروش نمایندگی بوش

    خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش در شهریار

    همانطور که گفتیم بوش از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم ایران برخوردار است؛ به همین دلیل تقاضای نمایندگی و تعمیر آن که جز خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش میشود، در میان مردم رایج است.

    برای دریافت هر گونه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش یا هرگونه دستگاه دیگری کافیست با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید تا ابتدا مشاوره اولیه توسط کارشناسان ما به شما ارائه شود، سپس اگر نیاز به هرگونه سرویس یا تعمیری داشتید تعمیرکاران ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند تا شاهد بهترین خدمات با کیفیت باشید.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    تضمین کیفیت خدمات در نمایندگی بوش شهریار-فراتیک

    فراتیک نام مجموعه تعمیرات لوازم خانگی است که هم اکنون دارای بسیاری از نمایندگی‌های معتبر مانند نمایندگی سامسونگ در شهریار و نمایندگی اسنوا در شهریار میباشد که توانایی ارائه خدمات با کیفیت به مردم شریف این شهر را دارد.

    تمامی متخصصین نمایندگی بوش در شهریار دارای مهارت و تجربه چندین ساله در حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوش هستند، تعمیرکار‌های این مجموعه در هنگام استخدام از چندین مرحله تایید مهارت و تایید هویت عبور میکنند که توانایی آنها در همان‌جا برسی میشود.

    تامین قطعات اصل و اورجینال خود برند بوش از دیگر دغدغه مشتریان ما است که توانستیم آن را برطرف کنیم و هر طور که شده این قطعات را برای شما تهیه کنیم.

    از کیفیت خدمات و صحت عملکرد دستگاه خود بعد از خدمات فراتیک هیچ نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

    دیدگاه مشتریان ما در شهریار

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک