۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی دوو در شهریار؛ خدمات پس از فروش

هر شخصی که از لوازم خانگی دوو استفاده می‌کند، باید در انتخاب یک نمایندگی معتبر برای دریافت خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو، اطلاعاتی داشته باشد برای مثال شعبه‌ای برای نمایندگی دوو در شهریار وجود دارد که تمامی خدماتش دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه میباشد.
نمایندگی دوو در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی دوو شهریار

دوو یکی از برترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی در ایران است که مانند اسنوا، وسایلی مانند ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و … تولید می‌کند. این برند‌های ایرانی بعد از بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی بسیار رشد زیادی کردند و همواره تلاش میکنند تا از رقبای خارجی خود بهتر باشند. حال اگر دارای یک وسیله با برند دوو هستید، نگران خرابی و خدمات پس از فروش آن نباشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

تمامی دستگاه‌های برند دوو، قیمت ارزان تری نسبت به دیگر وسایل خارجی موجود در بازار ایران دارد؛ به همین خاطر ممکن است بعضی از کاربران فکر کنند که کیفیت ساخت دستگاه‌های ایرانی کمتر از دستگاه‌های خارجی است اما ایگونه نیست و دستگاه‌های ایرانی مانند دوو، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تعمیر و سرویس آن بسیار بصرفه تر از خرید یک دستگاه جدید است.

شماره تلفن نمایندگی دوو در شهریار

برای تماس با ما کافیست از طریق یکی از دو راه ارتباطی زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

      مشتریان ما برای دریافت خدمات از نمایندگی دوو در شهریار، میتوانند از طریق شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرند و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنند تا کارشناسان ما برای ارائه راهنمایی و مشاوره اولیه با آنها تماس بگیرد.

      تعمیرات ماشین لباسشویی توسط نمایندگی دوو در شهریار

      نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در شهریار

      ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک نسل جدید دوو یکی از بی نقض ترین و بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار ایران است که قیمت بسیار بسیار اقتصادی تری نسبت به رقبای خود دارد. ماشین لباسشویی‌های دوو روز به روز پیشرفت خواهد کرد و بهترین مزیت آن، خدمات پس از فروش عالی+نمایندگی معتبر این برند در شهریار است.

      هنگامی که شما یک ماشین لباسشویی دوو تهیه میکنید، اولین کاری که باید انجام بدهید، خواندن دفترچه راهنمای لباسشویی دوو است. دومین گزینه حیاتی حفظ و نگهداری صحیح از دستگاه است؛ اولین کار برای جلوگیری از نوسان برق در ماشین لباسشویی استفاده از محافظ برق و سرویس سالانه که موجب افزایش طول عمر میشود، میباشد.

      فراتیک نام مجموعه تعمیرات لوازم خانگی است که نمایندگی اکثر برند‌های مطرح جهان مانند نمایندگی بوش در شهریار و نمایندگی پاکشوما در شهریار را اخذ و دریافت کرده است و آماده خدمت رسانی به تمامی مردم استان البرز و تهران، برای خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل را دارد.

      همچنین اگر گاهی احساس کردید که مشکلی مانند تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو یا علت لرزش لباسشویی دوو برای ماشین لباسشویی‌تان اتفاق افتاد، با یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید و علت مشکل را از آنها جویا شوید تا اگر نیاز به سرویس یا تعمیر لباسشویی در شهریار داشتید، به آن رسیدگی کنند.

      مزایا دریافت خدمات از نمایندگی دوو در شهریار

      اکثر مشتریان و کاربرانی که در حال این قسمت از مطلب هستند، با معنا و مزایا نمایندگی دوو در شهریار آشنا هستند اما اگر بخواهیم یک توضیح کوتاه از کلمه نمایندگی به شما بدهیم: نمایندگی یک برند یا شرکت یعنی یک شعبه یا نماینده معتبر از سوی شرکت مبداء برای انجام خدمات پس از فروش و فروش در شهر یا محلی که از قبل مشخص شده است.

      اولین و شایع ترین مزیتی که در نمایندگی دوو در شهریار به مشتریان عزیزمان ارائه میشود، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است؛ یعنی وقتی تکنسین ما یکی از دستگاه‌‌های شما را تعمیر کند و بعد از چند وقت مشکلی برای آن ایجاد شود، فراتیک آن را به رایگان تعمیر خواهد کرد.

      دومین مزیت نمایندگی دوو در شهریار فراهم کردن قطعات اصل و اورجینال از شرکت تولید کننده مبداء است، در این صورت شما از صحت دستگاه و قطعات آن اطمینان خاطر کامل دارید.

      مزایا و خوبی‌های دیگری مانند پشتیبانی دائم، تعمیر لباسشویی دوو در محل، تکنسین متخصص و با تجربه و … ‌وجود دارد که قابل گنجایش در این بخش از مقاله ما نیست.

      خدمات پس از فروش نمایندگی دوو در شهریار

      خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو در شهریار

      بعد از خرید هر یک لوازم خانگی برند دوو، باید از خدمات پس از فروش آن در شهر خود مطمعن شوید. خوشبختانه اگر ساکن شهریار هستید و نیاز به دریافت خدمات پس از فروش هر یک از دستگاه‌های دوو دارید، کافیست با نمایندگی دوو در شهریار تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل‌تان برطرف شود.

      بیش از 10 سال است که مجموعه فراتیک خدمات پس از فروش مطرح‌ترین برند‌های لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه میدهد و توانسته رضایت تمامی آنها را جلب کند؛ ممکن است گاهی مشکلاتی برای ماشین لباسشویی یا دیگر وسایل شما پیش بی‌آید که نیاز به راهنمایی داشته باشید؛ در ابتدا پیشنهاد میکنم که سری به مقالات وبسایت فراتیک بی‌اندازید ولی اگر مشکل‌تان برطرف نشد، میتوانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما درخواست راهنمایی کنید.

      زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

      خدمات تخصصی و در محل فراتیک

      تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

      ۱۰+ سال‌سابقه
      ۱۸۰ روز گارانتی

      تضمین کیفیت خدمات در نمایندگی دوو شهریار-فراتیک

      تا به اینجا در موارد زیادی در مورد تضمین کیفیت خدمات نمایندگی دوو در شهریار با همدیگر گفتگو کردیم؛ همچنین مزایا دریافت خدمات فراتیک نیز مانند ضمانت گارانتی 6 ماهه، تامین قطعات اصل و … در بالاتر ذکر شد.

      فراتیک یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که یکی از ویژگی‌های آن دریافت نمایندگی برند‌های مطرح جهان و ایران است.

      همچنین تمامی تعمیرکار‌های فراتیک در هنگام استخدام، از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور میکند تا مجموعه از صحت مهارت آنها اطمینان کامل داشته باشد و رضایت مشتری را جلب کند.

      برای دریافت هرگونه خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو، کافیست با نمایندگی بوش در شهریار (09190335926) تماس بگیرید.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک