۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی سامسونگ در شهریار + معتبر‌ترین مرکز

قطعا پیدا کردن یک نمایندگی معتبر سامسونگ در شهریار کار ساده‌ای نیست، امروز میخواهیم به شما یک نمایندگی سامسونگ در شهریار معرفی کنیم که تمامی خدمات‌شان دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه میباشد.
نمایندگی سامسونگ در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی سامسونگ شهریار

در اکثر خانه‌‌های ایرانی حداقل یک وسیله برقی با برند سامسونگ وجود دارد؛ سامسونگ از برترین و مطرح‌ترین برند‌های حال حاضر دنیاست که مصرف کنندگان بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. سامسونگ در تولید تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … بسیار عالی عملکرده، به طوری که اگر بخواهیم یک وسیله جدید برای خانه بخریم حتما نگاهی به برند سامسونگ می‌اندازیم.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

در سال‌های اخیر به دلیل تحریم ایران از سوی کشور‌های بیگانه، واردات اکثر لوازم خانگی با برند خارجی به ایران ممنوع شد و متاسفانه قیمت لوازم خانگی سامسونگ به صورت نجومی بالا رفت. ولی گاها ممکن است این لوازم خانگی به صورت غیر قانونی وارد خاک کشور شوند که دارای قیمت بسیار بالایی هستند. در این صورت ارزش تعمیر و سرویس یک دستگاه سامسونگ در نمایندگی آن بسیار بهتر از خریدن یک دستگاه جدید است.

شماره تلفن نمایندگی سامسونگ در شهریار

برای تماس با نمایندگی سامسونگ در شهریار کافیست، یکی از راه‌های ارتباطی زیر را انتخاب کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    مشتریان عزیز ما میتوانند با از طریق تماس تلفنی با شماره بالا و یا از طریق فرم درخواست تعمیر آنلاین، درخواست خود را ثبت کنند تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و علت مشکل دستگاه سامسونگ شما را جویا شوند؛ در ابتدا شما یک مشاوره راهنمایی از کارشناسان ما دریافت می‌کنید اما اگر این مشکل حل نشد، می‌بایست یک تعمیرکار به محل شما اعزام شود.

    تعمیرات ماشین لباسشویی توسط نمایندگی سامسونگ در شهریار

    نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در شهریار

    ماشین لباسشویی سامسونگ مانند تلویزیون سامسونگ، از برترین محصولات این شرکت است که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان، مخصوصا کشور خودمان ایران دارد. نسل جدید ماشین لباسشویی‌های سامسونگ برای تعمیر یا سرویس نیاز به یک تعمیرکار متخصص دارد که تجربه و تخصص کافی در آشنایی با مدار لباسشویی سامسونگ را داشته باشد.

    تعمیر ماشین لباسشویی در کرج، شهریار، تهران و یا تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه از جمله خدماتی است که توسط نمایندگی ما ارائه میشود؛ در واقع تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ از تخصصی ترین خدمات مجموعه فراتیک است. فراتیک نام مجموعه تعمیرات لوازم خانگی است که با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی به یکی از محبوب ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ تبدیل شده است.

    ممکن است گاهی مشکلاتی برای ماشین لباسشویی سامسونگ ما اتفاق بی‌افتد که در ابتدا فکر کنیم هیچ آسیبی به دستگاه ما نمیرساند برای مثال یکی از مشتریان ما حدود 3 ماه به لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ هیچ اهمیتی نداده بود که در نهایت منجر به سوختن برد الکترونیکی آن شده بود. تخلیه نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ از دیگر دلایل مشکل جدی در هر ماشین لباسشویی است که در صورت نادیده گرفتن آن، ممکن است مشکلات مالی بسیاری برایمان ایجاد شود.

    مزایا دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ در شهریار

    به احتمال زیاد همه شما عزیزان معنی نمایندگی را میدانید، نمایندگی یعنی یک نماینده یا شعبه معتبر از سوی خود شرکت که میتوانید با خیال راحت خدمات تعمیر یا سرویس دستگاه‌تان را به آن بسپارید.

    اولین نکته مهم در نمایندگی سامسونگ شهریار، امنیت دستگاه و تامین قطعات اصل است؛ یعنی شما با خیال راحت دستگاه خود را برای تعمیر به نمایندگی میسپارید و دیگر هیچ دغدغه یا استرسی برای صحت عملکرد وسایل خود ندارید.

    دومین نکته تضمین ضمانت گارانتی 6 ماهه تمامی خدمات نمایندگی سامسونگ در شهریار است که البته این آپشن فقط در شعبه ما ارائه میشود.

    نکات زیاد بسیاری وجود دارد که قابل گنجایش در این مطلب نیستند ولی همین را بدانید که خدمات پس از فروش بهتر است فقط در نمایندگی آن برند انجام شود، که در این صورت شما میتوانید از خمات نمایندگی سامسونگ در اندیشه یا نمایندگی سامسونگ در فردیس نیز استفاده کنید.

    خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ

    خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ در شهریار

    ارزش واقعی یک دستگاه زمانی فهمیده میشود که تمامی قطعات یک دستگاه مانند ماشین لباسشویی فابریک و اصل همان شرکت باشد؛ اگر وسایل خود را به یک تعمیرگاه متفرقه برای تعمیر یا سرویس بسپارید، مطمعن باشید که در اولین مرحله ممکن است که آنها از مدار دستگاه سر در نیاورند و در مرحله دوم باعث جابجایی قطعات اصل و فیک شوند.

    فراتیک نه تنها خدمات نمایندگی سامسونگ را در شهریار ارائه میدهد، بلکه نمایندگی بوش در شهریار و نمایندگی ال جی در شهریار را نیز اخذ کرده است.

    برای دریافت هرگونه خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ در شهریار کافیست تا از طریق شماره 09190335926 یا از طریق فرم درخواست تعمیر آنلاین با ما در ارتباط باشید؛ کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات، نظرات و پیشنهادات شما است.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    تضمین کیفیت خدمات در نمایندگی سامسونگ شهریار-فراتیک

    بگذارید ابتدا از فراتیک برایتان بگویم: فراتیک یک مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی با بیش از یک دهه سابقه و تجربه درخشان است، این مرکز هواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و موفق هم بوده و میباشد.

    تمامی تعمیرکار‌های فراتیک دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستند، همچنین آنها در هنگام استخدام از فیلتر‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور می‌کنند تا از تخصص آنها اطمینان کافی داشته باشیم.

    ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و تامین قطعات اورجینال و … تنها بخشی از مزایا دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ شهریار است و بسیاری از آنها را در مقاله نمایندگی بوش در شهریار برای شما توضیح دادیم؛ کافیست با ما تماس بگیرید تا هرگونه سوال یا مشکل شما در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک