۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی سامسونگ در فردیس؛ شعبه معتبر و اصلی

سامسونگ یک برند بسیار ارزشمند است که با تحریم ایران، قیمت لوازم این برند بسیار بیشتر و بیشتر شد؛ به همین خاطر اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمده و ساکن فردیس هستید، پیشنهاد میکنم از خدمات نمایندگی سامسونگ در فردیس استفاده کنید تا از خسارت‌های بیشتر جلوگیری کنید.
نمایندگی سامسونگ در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در فردیس

خرابی و ایجاد مشکل در عملکرد هر دستگاهی به مرور زمان، یک امر بسیار طبیعی و نرمال است؛ اما بی‌توجهی به مشکل پیش آمده در آینده مشکلات بسیار زیادی را میتواند برای ما به ارمغان بیاورد. برای نمونه چند وقت پیش یک خانم برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج با ما تماس گرفت که پس از حضور تعمیرکار متخصص نمایندگی سامسونگ در کرج (فردیس)، متوجه شدیم مشکل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ و بی‌اهمیت بودن به آن، باعث به وجود آمدن چنین مشکلی در مدار و ساختار دستگاه برقی ایشان شده است.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

اما با تلاش‌های پی‌در‌پی و مداوم مجموعه فراتیک، در نهایت موفق به تعمیر این دستگاه شدیم؛ ولی موضوعی که بسیار حایز اهمیت است، پیدا کردن یک مرکز یا نمایندگی معتبر سامسونگ در فردیس است زیرا اگر شما هم طبق تجربه آن خانم، به مشکل دستگاه خود بی‌اهمیت باشید؛ در نهایت باید هزینه و خسارت بیشتری را در دستگاه خود متحمل شوید.

بنابر‌این اگر نیاز به خدمات پس از فروش (تعمیر، نصب، سرویس) دستگاه سامسونگ خود دارید، کافیست با شعب نمایندگی سامسونگ در فردیس (مجموعه فراتیک) تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما به همراه ضمانت نامه گارانتی 6 ماهه خدمات و قطعات اصیل و اورجینال برطرف شود. در ادامه این مطلب نیز به شاخص‌ها و ویژگی‌های یک نمایندگی معتبر سامسونگ در فردیس اشاره خواهیم کرد تا اگر نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس یا ظرفشویی، یخچال و … داشتید، با اطمینان خاطر شعبه‌های نمایندگی مجموعه فراتیک را انتخاب کنید.

شماره تلفن نمایندگی سامسونگ در فردیس

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    اگر احساس می‌کنید مشکلی در عملکرد دستگاه سامسونگ شما به وجود آمده و نیاز به خدمات نمایندگی سامسونگ در فردیس یا شهر‌های نزدیک به فردیس مانند نمایندگی سامسونگ در شهریار یا نمایندگی سامسونگ در اندیشه دارید، کافیست با شماره تلفن بالا تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید.

    تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی سامسونگ در فردیس

    آیا تعمیرکار نمایندگی سامسونگ در فردیس از تخصصی کافی برخوردار است؟

    یکی از موضوعاتی که ممکن است ذهن هر کسی را درگیر کند، مطمعن بودن از میزان تخصص و تجربه تعمیرکار است؛ زیرا بسیاری از لوازم برقی سامسونگ از ارزش و قیمت زیادی برخوردار هستند که برای تعمیر آن میبایست ابتدا از تخصص تعمیرکار آن مطمعن شد.

    فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال سابقه درخشان است که موفق به دریافت نمایندگی بسیاری از برند‌های مطرح جهان شده است. فراتیک و شعب نمایندگی آن، در هنگام جذب نیرو و تعمیرکار، ابتدا آنها را توسط آزمون‌های مهارت و تایید هویت می‌آزماید تا از تخصص و تجربه کافی آنها در این حوزه مطمعن شود.

    همچنین شما در هنگام تعمیر دستگاه میتوانید بر تمامی مراحل نظارت کامل داشته باشید زیرا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما در محل خودتان انجام میشود، در این حین اگر سوال یا ابهامی برایتان ایجاد شد، میتوانید آن را از تعمیرکار حاضر شده در محل بپرسید.

    در مرحله آخر هنگامی که تعمیر دستگاه شما به اتمام رسید، تعمیرکار موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور شما انجام دهد تا از عملکرد صحیح وسیله خود مطمعن شوید و سپس هزینه نهایی را به تکنسین پرداخت کنید.

    نتایج عدم دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ در فردیس چیست؟

    هنگامی که شما از شعبه‌های نمایندگی سامسونگ مجموعه فراتیک خدمات دریافت میکنید، به خودتان و دستگاه‌تان ضمانت سلامت و افزایش طول عمر وسیله خود را داده‌اید زیرا فراتیک در همان اول یک ضمانت نامه گارانتی 6 ماهه را به شما اعطا میکند تا در صورت خرابی دستگاه یا عدم رضایت طی 180 روز آینده، همان بخشی که توسط فراتیک تعمیر شده بود را به رایگان مجدد تعمیر کنیم.

    فرض کنید مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ برای دستگاه‌تان پیش آمده و نیاز به تعمیر آن پیدا کردید، بنابر‌این شما مطمعن هستید که پس از انجام خدمات تعمیر توسط نمایندگی سامسونگ در فردیس (فراتیک)، دیگر نیاز به تعمیر آن قسمت نخواهید داشت و برای 6 ماه آن مشکل در تضمین گارانتی است.

    اما اگر از خدمات این مجموعه استفاده نکنید و از یک تعمیرگاه متفرقه خدمات دریافت کنید، در مرحله اول ممکن است تعمیرکار بی‌تجربه موفق به تعمیر دستگاه شما نشود و باعث خرابی مدار وسیله برقی شما شود؛ همینطور اگر این تعمیرکار دست کج داشته باشد و توسط یک شرکت معتبر تضمین نشود، به احتمال زیاد قطعه‌های ارزشمندی را از روی دستگاه شما برمیدارد.

    تخصص و تجربه در هنگام جذب تعمیرکار در نمایندگی یکی از مهمترین شاخص‌های مجموعه فراتیک است زیرا آرامش و آسایش مشتری پس از انجام خدمات توسط ما، مهمترین نکته در خدمات ماست. همچنین تعمیرکار‌های ما در نمایندگی بوش در فردیس نیز به همین اصل پایدار هستند.

    اگر از خدمات نمایندگی سامسونگ در فردیس راضی نباشیم، چه کسی پاسخگو است؟

    در محتوای این مطلب اشاره زیادی به گارانتی 6 ماهه خدمات کردیم، در واقع این گارانتی برای برطرف کردن دغدغه کاربران از ابهامات پیش آمده در ذهن‌شان است تا مطمعن شوند تعمیرکار‌های نمایندگی سامسونگ در فردیس، این مشکل را به خوبی برطرف خواهند کرد.

    این گارانتی به معنای این است که اگر طی 180 روز مشکلی برای آن بخش که توسط نمایندگی تعمیر شده است پیش آمد، مجموعه فراتیک مسئولیت آن را به عهده خواهد گرفت و آن مشکل را به رایگان برطرف خواهد کرد.

    خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ فردیس

    هزینه تعمیر دستگاه در نمایندگی سامسونگ فردیس چقدر است؟

    اعلام هزینه دقیق تعمیر یا سرویس دستگاه سامسونگ شما از پشت تلفن تقریبا کار امکان ناپذیری است زیرا قبل از اعلام هزینه دقیق خدمات، دستگاه شما باید به صورت کامل مورد برسی و عیب یابی قرار بگیرد تا در نهایت قطعه‌های خراب شده و دستمزد مکانیکی آن تخمین زده شود.

    اما شعب نمایندگی سامسونگ در مجموعه فراتیک، با ایجاد کردن یک زمینه رقابتی میان تعمیرکار‌ها، توانسته هزینه خدمات را حداقل میزان خودش برساند.

    ویژگی‌های دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ در فردیس چیست؟

    تمامی تلاش ما در محتوای این مطلب کمک به مردم شریف فردیس بود تا بتوانند یک شعبه معتبر نمایندگی سامسونگ را از یک شعبه نامعتبر تشخیص دهند و سپس با توجه به شاخص‌های اعلام شده، تصمیم به انتخاب یک مجموعه مناسب برای تعمیر دستگاه با ارزش سامسونگ‌شان بگیرند؛ در این قسمت نیز لیستی از ویژگی‌های دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ در فردیس (شعبه فراتیک) را آماده کردیم.

       

        • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

        • ارائه فاکتور رسمی خدمات

        • تکنسین با تجربه و متخصص

        • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی سامسونگ در فردیس (هزینه کمتر)

        • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

        • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

        • احترام به مشتری و وقت شناسی

        • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

      اما اگر سلامت و طول عمر دستگاه برای شما مهم است، پیشنهاد میکنم از خدمات مجموعه فراتیک با ضمانت گارانتی 6 ماهه استفاده کنید.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک