۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی پاکشوما در شهریار + معتبر‌ترین شعبه

امروزه پیدا کردن یک مرکز یا نمایندگی با تجربه و متخصص در حوزه تعمیرات لوازم خانگی، حتی با نام نمایندگی بسیار سخت شده است و می‌بایست برای تضمین عمر دستگاه خود، بهترین نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش پاکشوما را پیدا کنید.
نمایندگی پاکشوما در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پاکشوما شهریار

پاکشوما از برند‌های ایرانی و قدیمی در حوزه تولید لوازم خانگی است که قدمت بسیار زیادی در این مسیر داشته و خوشبختانه امروزه موفق شده تا پیشرفته‌ترین وسایل برقی و لوازم خانگی را در ایران تولید کند که این وسایل شامل ماشین لباسشویی، یخچال، ظرفشویی و … میباشد. اگر از لوازم خانگی پاکشوما استفاده می‌کنید، دریافت خدمات پس از فروش توسط نمایندگی پاکشوما در شهریار بسیار مهم و ارزشمند است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

معمولا لوازم خانگی با برند ایرانی بسیار ارزان تر از مابقی لوازم خانگی با برند خارجی هستند، اما این موضوع باعث پایین بودن کیفیت برند‌های ایرانی نخواهد شد؛ قیمت بالای لوازم خانگی خارجی اکثرا به دلیل تحریم ایران و غیر قانونی شدن آنها در کشور زیاد است. اما ارزش تعمیر لوازم خانگی پاکشوما بسیار بهتر و بصرفه تر از خرید یک دستگاه جدید است.

شماره تلفن نمایندگی پاکشوما در شهریار

برای ارتباط با نمایندگی پاکشوما در شهریار، میتوانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

      برای تعمیر یا سرویس دستگاه پاکشوما خود مانند ماشین لباسشویی و جاروبرقی و … میتوانید از طریق تماس تلفنی ما شماره بالا اقدام کنید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

      تعمیرات ماشین لباسشویی توسط نمایندگی پاکشوما در شهریار

      نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در شهریار

      در مورد کیفیت و ارزش تعمیر لوازم خانگی پاکشوما با همدیگر گفتگو کردیم ولی در این قسمت میخواهیم در مورد تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما و ارزش تعمیر آن با یکدیگر صحبت کنیم. همانطور که میدانید پاکشوما محصولات بسیار خوب در زمینه لوازم خانگی تولید میکند که ماشین لباسشویی یکی از بهترین آنهاست.

      وقتی کشورمان ایران در مرض تحریم قرار گرفت، بسیاری از کشور‌های خارجی به ایران هیچ جنسی وارد نکردند و باعث بالا رفتن قیمت لوازم خانگی شدند. برند‌هایی مانند نمایندگی اسنوا در شهریار از برند‌های ایرانی مانند پاکشوما هستند که قیمت پایین تری نسبت به دیگر ماشین لباسشویی‌هایی با مارک‌های دیگر دارند.

      فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی است که نمایندگی‌های زیادی از جمله نمایندگی سامسونگ در شهریار، نمایندگی دوو در شهریار و … را در شهر شهریار دریافت کرده است؛ این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این زمینه توانسته مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت‌شان باقی نگه دارد؛ همچنین تمامی خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در شهریار دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات هستند.

      گاهی اوقات مشکلات ساده و پیش پا افتاده‌ای مانند علت تلخیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما و یا لرزش لباسشویی پاکشوما میتواند از دلایلی باشند که اگر به آن توجه نکنیم، در دراز مدت باعث آسیب رسیدن به دیگر قطعات و هزینه تعمیر بسیار بالا در ماشین لباسشویی پاکشوما شوند.

      پس تعمیر لباسشویی در شهریار از اصلی ترین خدمات این مجموعه میباشد وهمانطور که میدانید اندیشه نیز از شهر‌های شهرستان شهریار است و خدمات تعمیر لباسشویی در اندیشه نیز یکی از دیگر خدمات نمایندگی پاکشوما میباشد.

      مزایا دریافت خدمات از نمایندگی پاکشوما در شهریار

      همه ما از مزایا و خوبی‌های دریافت خدمات از نمایندگی پاکشوما در شهریار میدانیم، نمایندگی یعنی یک شعبه و نماینده معتبر از سوی شرکت اصلی در شهر‌ها میباشد که میتوانید با خیال راحت انواع خدمات پس از فروش از جمله تعمیر و سرویس را به آنها بسپارید و از مهارت آنها مطمعن باشید.

      اولین مزیتی که فقط در شعبه نمایندگی پاکشوما مجموعه فراتیک دیده میشود، ضمانت گارانتی 6 ماهه برای خدماتی است که ما در فراتیک بهش ما ارائه میدهیم، بدین معنا که اگر هرگونه مشکلی برای خدماتی که ما به شما ارائه کردیم پیش آمد، ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

      دومین مزیتی که بسیار حایز اهمیت است، تامین قطعات اصل و اورجینال از شرکت مبدا توسط نمایندگی پاکشوما شعبه ما است. اینکه قطعه برای خود دستگاه باشد و یا اینکه یک قطعه کارکرده و کهنه باشد، در عملکرد دستگاه بسیار مهم است و اگر توجهی به آن نشود ممکن است با خرابی قطعات دیگر روبرو شویم.

      ویژگی‌های بسیار زیادی مانند پشتیبانی سریع، تعمیر و سرویس در محل، تعمیرکار‌های متخصص و … وجود دارد که قابل گنجایش در این مطلب نیستند.

      خدمات پس از فروش نمایندگی پاکشوما در شهریار

      خدمات پس از فروش لوازم خانگی پاکشوما در شهریار

      تمامی خدمات پس از فروش لوازم خانگی پاکشوما در قالب نمایندگی پاکشوما در مجموعه فراتیک به مشتریان عزیزمان ارائه میشود، فراتیک یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران و البرز است که خدماتی مانند تعمیر لباسشویی در کرج و … به مردم شریف این استان‌ها ارائه میکند.

      اگر هر‌گونه مشکلی برای لوازم خانگی پاکشوما تان پیش آمده که نیاز به رفع و تعمیر آن دارید میتوانید ابتدا با ما تماس بگیرید و مشکلتان را برای ما شرح بدهید؛ برای مثال مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی برای دستگاه‌تان پیش آمده، در ابتدا کارشناسان ما یک مشاوره برای رفع این مشکل به شما خواهند داد و در صورتی که مشکل برطرف نشد، تکنسین برای رفع مشکل به محل شما اعزام خواهد شد.

      زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

      خدمات تخصصی و در محل فراتیک

      تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

      ۱۰+ سال‌سابقه
      ۱۸۰ روز گارانتی

      تضمین کیفیت خدمات در نمایندگی پاکشوما شهریار-فراتیک

      شاید تا به اینجا کار با مرکز تعمیرات لوازم خانگی فراتیک آشنا شده باشید و از کیفیت خدمات آن آگاه شده باشید، همانطور که گفتیم شعبه نمایندگی پاکشوما ما در شهریار، اولین و تنها مرکزی است که برای خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه ارائه میکند تا کاربران هیچ دغدغه‌ای برای صحت عملکرد دستگاه خود نداشته باشند.

      تمامی تکنسین و تعمیرکار‌های ما در مرحله استخدام از فیلتر‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور میکنند تا مجموعه از میزان مهارت آنها در انواع لوازم خانگی مطمعن شود و به مشتریان‌مان اطمینان بدهیم که پرسنل ما از بالاترین میزان مهارت برخوردار هستند.

      برای دریافت خدمات با کیفیت و تضمین شده از نمایندگی پاکشوما در شهریار کافیست ما شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار به محل شما اعزام شود و درخواست شما را برای‌تان عملی کند.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک