۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در اندیشه + گارانتی و در محل

همیشه مراقبت و سرویس پکیج یکی از موارد مهم در هر خانه‌ای است، تصور کنید در یک روز سرد زمستانی در حمام هستید که ناگهان پکیج به دلیل رسوب و جرم گیری خراب میشود. سرمای آب و از کار افتادن رادیاتور‌‌ها در خوشبینانه ترین حالت ممکن شما را دچار سرما خوردگی می‌کند؛ با ما همراه باشید تا در انتخاب یک مرکز عالی برای تعمیر پکیج در اندیشه گفتگو کنیم.
تعمیر پکیج در اندیشه

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج در اندیشه

پکیج از قطعات و جزئیات بسیاری تشکیل شده که در صورت خرابی هر یک از آنها ممکن است مشکلات متعددی برای دستگاه ما ایجاد شود، قبل از انجام هر کاری دفترچه راهنمای پکیج را پیدا کنید و یک بار آن را مطالعه کنید زیرا با خواندن دفترچه راهنما، میتوانید اکثر مشکلات متداول و ساده خود را برطرف کنید.

سرویس سالانه از موارد استثنایی است که باعث افزایش طول عمر و عدم خرابی پکیج ما شود؛ در صورتی که مدت زیادی از آخرین سرویس پکیج‌تان میگذرد سریعا با نمایندگی یا یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مانند فراتیک که دارای نمایندگی بوتان در اندیشه و نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه است تماس بگیرید تا پکیج‌تان عیب یابی و سرویس شود.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

فراتیک نام یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی است که با بیش از یک دهه تجربه درخشان در این حوزه و اخذ نمایندگی‌های انواع پکیج‌های ایرانی، توانسته تا رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از برترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران و البرز تبدیل شود؛ این مجموعه همچنین با ارائه گارانتی 6 ماهه خدمات و فاکتور رسمی توانسته به صورت 100% نگرانی مشتریان خود را برطرف کند.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در اندیشه

برای تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی که شامل پکیج هم میشود، کافیست تا از دو راه زیر اقدام کنید:

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

از این طریق شما به راحتی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در دفعات ابتدایی یک مشاوره رایگان از ما دریافت کنید و اگر نیاز به هرگونه سرویس یا تعمیر پکیج بود، تعمیرکار در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شود تا تمامی خواسته شما را به اضافه گارانتی 6 ماهه برطرف کند.

نمایندگی تعمیر پکیج در اندیشه

وظایف تعمیرکار پکیج در اندیشه چیست؟

بعد از اینکه با تماس گرفتید و یا از طریق فرم درخواست تعمیر اقدام کردید، کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا در صورت ممکن با مشاوره اولیه شما را راهنمایی کنند و مشکل خود را حل کنید (برای مثال: علت خاموش شدن پکیج بوتان) ولی اگر نیاز به تعمیر،نصب یا سرویس پکیج بود، تعمیرکار به محل شما اعزام میشود تا دستگاه شما را تعمیر کند و مراحل آن به شرح زیر میباشد:

هنگامی که تعمیرکار در محل شما اعزام میشود اولین کار برسی پکیج و عیب یابی دستگاه شما است تا هزینه نهایی را به شما اعلام کند و اگر نیاز به قطعه و یا وسایل خارجی بود به شما اعلام کند. (لوله کشی و نصب مناسب پکیج یکی از معیار‌های مهم در عملکرد پکیج است)

پس از موافقت شما با هزینه، تعمیرکار شروع به تعمیر پکیج می‌کند و شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر پکیج نظارت کامل داشته باشید ولی نکته‌ای که بسیار حایز اهمیت است، پشتیبانی مداوم کارشناسان فراتیک است.

بعد از اتمام مراحل و تعمیر کامل پکیج شما توسط تعمیرکار ما، تکنسین موظف است تا تست صحت عملکرد پکیج را برای شما انجام دهد تا از کارکرد پکیج خود مطمعن شوید و در انتها فاکتور را دریافت کنید.

بدین ترتیب تعمیر پکیج شما در اندیشه کامل میشود و تا 180 روز یعنی 6 ماه مطمعن خواهید بود که هیچگونه مشکلی برای شما پیش نمی‌آید زیرا پکیج گارانتی است و البته عمر خدماتی که ما به شما داده‌ایم مادام العمر است.

تعمیر و سرویس رادیاتور در اندیشه

نمایندگی تعمیرات پکیج در اندیشه – سرویس پکیج در اندیشه

همانطور که گفتیم فراتیک از نمایندگی‌های معتبر بوتان و ایران رادیاتور در اندیشه و شهریار میباشد که در این قسمت بیشتر به این موارد اشاره خواهیم کرد و در مورد مزایا آن صحبت میکنیم.

اکثر برند‌های خارجی پکیج در ایران به دلیل تحریم هیچ نمایندگی ندارند و به صورت غیر قانونی به کشور وارد میشوند، ولی پکیج‌های دیگر برند‌ها دارای نمایندگی‌های معتبر هستند که میتوانید تمامی خدمات پکیج خود را به آنها واگذار کنید و مطمعن باشد که به بهترین نحوه ممکن آن را انجام میدهند.

اولین مزیت در تعمیر یا سرویس پکیج در نمایندگی پکیج اندیشه، تامین قطعات اصل و اورجینال از شرکت تولید کننده است، یعنی اگر پکیج شما نیاز به تعویض قطعه پیدا کند، فراتیک آن را از شرکت مبداء استعلام کرده و برای شما تهیه می‌کند.

دومین مزیت انتخاب مجموعه فراتیک میان مابقی تعمیرگاه پکیج، امنیت قطعات و معتبر بودن فراتیک است، اولین اقدامی که این شرکت کرده تضمین ضمانت گارانتی 6 ماهه برای خدماتش است و اقدام دوم جذب تکنسین متخصص و با تجربه + عبور آنها از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت است.

موارد بسیاری از مزایا نمایندگی وجود دارد که در این مطلب قابل ذکر نیستند و فقط باعث افزایش محتوای غیر از هدف میشوند

هزینه تعمیر پکیج در اندیشه

قیمت تعمیر پکیج در اندیشه

هزینه و قیمت تعمیر پکیج در اندیشه چیزی نیست که بتوان از پشت تلفن آن را به شما اعلام کنیم زیرا برای اعلام قیمت نهایی تعمیر پکیج شما ابتدا نیاز است تا دستگاه به صورت کامل برسی و عیب یابی شود.

توجه داشته باشید در بسیاری از موارد سرویس سالانه پکیج باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود که از خرابی و وجود مشکل در پکیج جلوگیری می‌کند.

مجموعه تخصصی فراتیک با ایجاد زمینه رقابتی تعمیر پکیج در میان تعمیرکار‌ها باعث شده تا نرخ سرویس دهی در فراتیک بسیار ارزان تر و پایین تر نسبت به دیگر تعمیرگاه‌ها و اتحادیه باشد، به همین دلیل مشتریان فراتیک برای تعمیر پکیج در کرج و تهران روزانه بیشتر و بیشتر میشوند.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

مزایا تعمیر پکیج در اندیشه توسط فراتیک

در این مطلب به صورت کلی با معیار‌های انتخاب یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آشنا شدیم و به صورت دقیق آنها را برایتان شرح دادیم ولی برخی از آنها را به صورت لیست برایتان آماده کرده‌ایم که هیچ وقت فراموش نکنید. که اگر نیاز به تعمیر پکیج در شهریار یا اندیشه داشتید با ما تماس بگیرید.

  • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
  • ارائه فاکتور رسمی
  • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در اندیشه
  • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
  • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
  • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
  • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
  • وقت شناسی و تامین امنیت
4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک