۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوتان در اندیشه + معتبر ترین مرکز

بوتان شاید بهترین شرکت تولید لوازم گزمایشی خانه در ایران است قدمت و سابقه درخشان این برند و قیمت پایین و بصرفه آن نسبت به دیگر لوازم گرمایشی باعث شده تا برند بوتان میزان محبوبیت زیادی میان مردم ایران داشته باشد، اگر نیاز به پشتیبانی نمایندگی بوتان در اندیشه دارید با شماره 09190335926 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست تعمیر، درخواست خود را ثبت کنید.
نمایندگی بوتان در اندیشه

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج بوتان در اندیشه

گفتیم که برند بوتان یکی از بهترین برند‌های تولید لوازم گرمایشی در ایران است و اکثر خانواده‌های ایرانی تقاضای دریافت پکیج بوتان از مابقی برند‌ها را دارند زیرا پکیج‌های بوتان قیمت پایین تری نسبت به دیگر برند‌ها را دارد.

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر بوتان در اندیشه میگردید که خدمات سرویس و تعمیر پکیج و رادیاتور را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، پیشنهاد ما مجموعه فراتیک است. فراتیک با پشتیبانی کارشناسان مجرب به صورت شبانه روزی در خدمت مردم شریف اندیشه میباشد.

فراتیک محبوب‌ترین و بهترین نمایندگی میان مردم اندیشه است. فراتیک با افتخار و سابقه درخشان بیش از یک دهه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات پس از فروش در اکثر برند‌های لوازم خانگی ارائه میدهد.

شرکت بوتان این ادعا را دارد که حدود 12 میلیون خانواده ایرانی از محصولات این شرکت استفاده میکنند، این عدد یعنی تقریبا نصف جمعیت کشور ایران، پس اگر این عدد واقعی باشد بوتان بهرین شرکت تولید لوازم گرمایشی در ایران است و ممکن است مقدار زیادی از محصولات خود را به کشور‌های همسایه صادر کند.

اگر احساس میکنید که نیاز به خدمات نمایندگی بوتان در اندیشه را دارید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    تعمیر پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در اندیشه توسط فراتیک

    مشکلات رایج در برند بوتان

    ارور A03 در پکیج بوتان

    این نوع ارور در پکیج بوتان مربوط به سیستم تهویه و هواکش میباشد، در صورت مشاهده این خطا سریعتا پکیج را خاموش کنید و با یک مرکز نمایندگی تماس بگیرید.

    ارور A04 در پکیج بوتان

    این خطا در پکیج های بوتان معمولا نشان این را میدهند که فشار آب کم است و به قدر کافی نیست، همچنین این خطا میتواند از خرابی پمپ و دیگر قطعات هم باشد.

    علت صدای پکیج بوتان میتواند علت‌ها و دلایل زیادی داشته باشد از رایج ترین آنها میتوان به خرابی فن، وجود هوا در مدار، خرابی سوپاپ و خرابی شیر پر کن باشد.

    خرابی فندک

    خرابی فندک پکیج بوتان میتواند از اصلی ترین دلایل روشن نشدن پکیج و گرم نکردن آب باشد.

    اولین قدم برای فهمیدن مشکل پکیج بوتان در اندیشه

    هر پکیج بسته به نوع مدل و سری آن خطا‌های متفاوتی دارد ولی ما سعی میکنی در این بخش از مطلب یکسری کار‌ها که باعث فهمیدن علت خرابی پکیح بوتان میشود را بفهمیم.

    اول از همه نزدیک‌ترین شیر آب به پکیج را پیدا کنید و مطمعن شوید که فشار آب به قدری است که پکیج را روشن کند که دوباره خاموش نشود، دوم اینکه مطمعن شوید برق پکیج وصل است. هنگامی که برق در پکیج نباشد فندک هم کار نمیکند و مشعل عملا هیچ توانایی برای گرم کردن آب ندارد.

    صفحه نمایش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان اندیشه

    در قدم دوم پکیج خود را چک کنید که دارای صفحه نمایش است یا خیر؟ پکیج‌‌های جدید بوتان اکثرا دارای صفحه نمایشی هستند که دما و … را در آن نمایش میدهند، اگر مشکلی برای پکیج بوتان شما پیش آمده باشد صفحه نمایش آن را در قالب کد ارور مانند A06 به شما نمایش خواهد داد.

    اگر پکیج شما صفحه نمایش ندارد پس قطعا دارای درجه فشار و اهرم حالت زمستانه و تابستانه است، عیب یابی این مدل از پکیج باید توسط تعمیرکار نمایندگی بوتان برسی شود و اگر نیاز به هرگونه تعمیر یا سرویس داشت به شما اعلام شود. اگر ساکن حومه شهریار هستید پیشنهاد میکنم از مطلب نمایندگی بوتان در شهریار استفاده کنید.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    خدمات با کیفیت در نمایندگی بوتان-فراتیک

    تا اینجا این مطلب در مورد خدمات و راهنمایی کاربران صحبت کردیم ولی اگر بخواهیم یک مرکز با کیفیت خدمات نمایندگی برند بوتان ما را انجام دهد باید چکار کنیم و چه اطلاعاتی داشته باشیم؟

    مجموعه ما با اخذ نمایندگی شرکت بوتان و ارائه خدمات با کیفیت سال هاست که توانسته مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد همچنین ما دارای نمایندگی بوتان در فردیس نیز هستیم.

    همچنین فراتیک با جذب تکنسین با تجربه و متخصص در حوزه لوازم خانگی و ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات با بیش از 10 سال سابقه درخشان به کار خود ادامه دهد و همواره هدف و مقصد نهایی این شرکت خدمت رسانی به مردم شریف ایران است در ادامه همین مطلب هم نظرات مشتریان عزیز ما بابت خدمات نمایندگی بوتان در اندیشه ذکر شده است و به شما نمایش داده خواهد شد.

    ارائه فاکتور رسمی و ضمانت گارانتی 6 ماهه دیگر هیچ جای نگرانی برای مشتریان ما باقی نگذاشته است، این به معنی است که اگر تا 6 ماه خدماتی که ما به شما ارائه کردیم دچار مشکلی شد، ما به رایگان آن را برای شما تعمیر و سرویس خواهیم کرد.

    رادیاتور در نمایندگی بوتان در اندیشه-فراتیک

    مزایا استفاده از خدمات نمایندگی بوتان در فراتیک

    این قسمت بسیار جذاب تر از بقیه بخش هاست چون میخواهیم در مورد اتفاقاتی که بعد از تعمیر پکیج و … برند بوتان از ما میگیرید گفتگو کنیم.

    بعد از اینکه تعمیر سرویس یا تعمیر شما را انجام داد و تست صحت اطمینان برای شما گرفت، شما میتوانید به انتخاب خود به تعمیرکار ما بگویید که یکی از وسایل یخچال، لباسشویی یا پکیج شما را عیب یابی و اگر نیاز به هر گونه سرویس یا تعمیر داشت آن را برای شما انجام دهد.

    اگر برای عیب یابی دستگاهتان به هر شرکت یا مجموعه ای مراجعه کنید، کمترین هزینه که برای شما خواهد داشت، هزینه ایاب و ذهاب + برسی کارشناس است که جمعا 300 هزار تومان میشود. ولی با دریافت خدمات نمایندگی از مجموعه ما این هزینه برای شما رایگان است.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک