۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوتان در شهریار + معتبر‌ترین مرکز

اگر شما دارای یک پکیج، شوفاژ و یا رادیاتور هستید که برند آن بوتان است، به شما تبریک میگویم زیرا بوتان یکی از شرکت های تولید لوازم گرمایشی با قدمت و کیفیت بسیار بالا در سطح ایران است، فراتیک یکی از نمایندگی‌های معتبر شرکت بوتان در شهریار است که با ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت گارانتی جز محبوب ترین شعب این برند در شهریار شناخته میشود، چنانچه پکیج شما دچار مشکلی شده است با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا مشکلتان در اسرع وقت برطرف گردد.
نمایندگی بوتان در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج بوتان در شهریار

همانطور که گفتیم برند بوتان که دارای زیر مجموعه‌های متعددی مانند بیتا و … است از سال‌ها پیش یعنی در دوران پهلوی کار خود را شروع کرد و سپس در سال 1360 با جدیت زیادی کار خود را ادامه داد و به گفته خود این شرکت، ((بوتان جز 3 برند برتر در تولید آبگرمکن‌های گازی در دنیا است)) که مقدار زیادی پکیج دیواری را به اروپا صادر میکند.

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر در شهریار می‌گردید به شما پیشنهاد میکنم از خدمات مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم لوازم خانگی – فراتیک، که محبوب ترین شعبه نمایندگی برند بوتان در غرب تهران یعنی شهریار و اندیشه است، استفاده کنید زیرا مجموعه ما با تامین قطعات اورجینال و اصل خود شرکت بوتان و ارائه 6 ماهه گارانتی خدمات، این تضمین را به مشتریان خود داده که بعد از تعمیر پکیج شما توسط ما دیگر نگران خراب شدن آن نباشید.

برای تماس با نمایندگی بوتان در شهریار میتوانید از طریق دو راه ارتباطی زیر اقدام کنید :

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

مشکلات رایج در برند بوتان

ارور A01 در پکیج بوتان

این نوع خطا از پکیج برند بوتان نشان این است که مشعل گاز دچاز یک مشکل شده است، دلایل زیادی میتواند نشان این ارور باشد ولی از مشخص ترین آنها میتوان به نبود گاز شهری، خرابی شیر گاز و یا خرابی فندک اشاره کرد.

ارور A02 در پکیج بوتان

این ارور نشان دهنده خرابی یا سوختن کلید حرارتی پکیج بوتان است. خرابی این قطعه میتواند دلایل مختلف زیادی داشته باشد ولی رایج ترین آنها گرمایش زیاد آب در مدار خود است.

سرد شدن آب گرم

علت سرد شدن آب گرم دلایل زیادی دارد که اگر بخواهیم به آن اشاره کنیم باید یک مقاله برایش بنویسیم ولی اصلی ترین دلایل آن میتواند از کم بودن فشار آب، خرابی مشعل، خراب بودن NTC و … باشد.

خرابی برد الکتریکی

برد الکتریکی در هر دستگاهی مانند یک مغز عمل میکند و وظیفه ارسال تمامی دستورات به قطعات را دارد،اگر این قطعه با مشکل روبرو شود عملکرد دستگاه به کل مختل و دچار مشکل میشود.

چگونه بفهمیم که پکیج بوتان ما چه مشکلی دارد؟

برای اینکه بفهمیم پکیج ما چه مشکلی دارد باید با مراحلی را طی کنیم، منظور من از اینکه بفهمیم چه مشکلی دارد این است که بفهمیم کدام قطعه از دستگاه ما دچار مشکل و یا خرابی شده است.

تعمیر پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در شهریار توسط فراتیک

در اولین قدم باید به نزدیک‌ترین شیر آب به پکیج‌تان بروید و چک کنید که فشار آب خوب است یا نه؟ معمولا پکیج در آشپزخانه نصب میشود و نزدیک‌ترین شیر آب به آن در آشپزخانه قرار دارد ولی منظور ما از اینکه ببینیم شیر آب فشار خوبی دارد یا خیر چیست؟ هنگامی که آب به اندازه ناچیز یا فشار کمی در جریان باشد مشعل پکیج روشن نمیشود و یا اگر روشن شود سریع خاموش میشود و دلیل آن هم کمبود فشار آب است.

در قدم دوم به سمت پکیج خود بروید و برسی کنید که پکیج شما دارای صفحه نمایش است یا خیر، بعضی از پکیج‌های نسل جدید از برند بوتان دارای صفحه نمایشی است که در مواقعی که پکیج ما دچار مشکلی میشود یک ارور مانند (E01, E07, ERR) در آن نمایش داده میشود و از این طریق میتوانیم از مشکلات آن با خبر شویم.

اگر پکیج بوتان ما صفحه نمایشی نداشت، برسی کنید که تمامی شیر آب‌های متصل به دستگاه صحت دارند و جایی دچار نشتی و خرابی نشده است، اگر از این مورد مطمعن شدید و خرابی هنوز هم ادامه داشت باید پوسته پکیج کاملا باز شود و قطعات دیگر آن برسی شود، پیشنهاد میکنم در چنین مواقعی به یک نمایندگی معتبر بوتان در محل زندگیتان تماس بگیرید تا مشکلتان را عیب یابی و برطرف کنند.

صفحه نمایش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان

چرا برای تعمیر باید حتما به نمایندگی بوتان در شهریار مراجعه کنم؟

همانطور که خود شرکت بوتان گفته است: تعمیر وسایل این شرکت تنها زمانی میتواند معتبر و دارای ضمانت باشد که به یکی از شعب نمایندگی‌های ما در شهر خود مراجعه کرده باشید.

اگر بخواهیم از اهمیت تعمیر پکیج در نمایندگی بوتان صحبت کنیم باید به چند موضوع اصلی اشاره کرد، اگر دستگاه شما دارای گارانتی و ضمانت باشد، زمانی که شما دستگاه را توسط یک شرکت یا مجموعه دیگر تعمیر کنید گارانتی آن از بین خواهد رفت.

از دیگر اهمیت تعمیر وسایل در نمایندگی باید به تامین قطعات اصل همان برند اشاره کرد، هنگامی که شما از یک شرکت بلاذکر و متفرقه خدمات میگیرید باید به این نکته که قطعات اصل هستند یا خیر هم توجه کنید.

همچنین نمایندگی‌ها اطمینان خاطر امنیت خانه شما هنگامی که تعمیرکار به محل شما اعزام شده است را هم خواهند داد و دیگر نگرانی برای امنیت مالی خود ندارید.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

تضمین کیفیت خدمات توسط فراتیک

مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی فراتیک از شعب معروف و مردم پسند بوتان در شهرستان شهریار است این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی توانسته است مشتریان خود را در بالاترین سطح خودشان باقی نگه و همواره رضایت آن‌ها را جلب کند.

مجموعه فراتیک با ارائه فاکتور رسمی + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات به مشتریان خود دیگر هیچ دغدغه‌ای بابت خراب شدن مجدد دستگاه قرار نداده است و برخی از نظرات مشتریان خود را در انتهای این صفحه قرار داده‌ایم.

همینطور این مرکز با جذب تکنسین متخصص و عبور آنها از فیلتر تایید هویت و تایید مهارت در حوزه لوازم خانگی توانسته تا جز بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در استان تهران و البرز شود. همچنین فراتیک در نمایندگی بوتان در اندیشه و نمایندگی بوتان در فردیس هم شعبه دارد.

خدمات و مزایا اضافی تعمیر لوازم شما توسط نمایندگی بوتان در شهریار

رادیاتور در نمایندگی بوتان در شهریار-فراتیک

در این مطلب به صورت جامع در مورد مزایا و ارائه خدمات نمایندگی بوتان توسط مجموعه فراتیک گفتگو کردیم و در بالاتر نحوه تماس و دریافت راهنمایی توسط ما را به شما گفتیم ولی اگر ابهامی در این موضوع برای شما پیش آمده و جایی از این مطلب را متوجه نشده‌اید میتوانید با شماره 09190335926 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست تعمیر، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما کمتر از 30 دقیقه با شما تماس بگیرند.

شاید برای شما هم سوال شده باشد که مگر با دریافت خدمات از نمایندگی بوتان چه مزایایی نسیب ما میشود؟

با دریافت خدمت نمایندگی از مجموعه ما نه تنها تضمین کیفیت خدمات به شما ارائه میشود، بلکه تعمیرکار به رایگان مابقی لوازم خانگی که شامل یخچال، لباسشویی و پکیج میشود را برایتان عیب یابی میکند و اگر نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد به شما اعلام میکند.

اگر به هر طریقی نتوانستید با فراتیک تماس بگیرید، میتوانید در ادامه همین مطلب کامنت یا یک نظر ثبت کنید و درخواست خود را در آن بیان کنید.

دیدگاه مشتریان ما در شهریار

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک