۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوتان در فردیس + شعبه مرکز

اگر بخواهیم یک پکیج یا رادیاتور بخریم که قیمت منصفانه با توجه به شرایط اقتصادی ما داشته باشد، بهترین گزینه برند بوتان است این شرکت سابقه بسیار طولانی از سال 1332 که مربوط به دوران قبل از انقلاب اسلامی است را دارد. اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر شرکت بوتان در شهر فردیس میگردید با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کند.
نمایندگی بوتان در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج بوتان در فردیس

اگر از لوازم گرمایشی برند بوتان استفاده میکنید توصیه میکنم حداقل یک بار دفترچه راهنما آن را مطالعه کنید تا از به وجود آمدن مشکلات ساده و پیش پا افتاده جلوگیری کنید و هزینه‌های مالی شما برای تعمیر یا سرویس دستگاه به حداقل برسد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

در حال حاضر 12 میلیون خانواده در ایران هستند که از محصولات و پکیج بوتان استفاده میکنند، همچنین فردیس با توجه به جمعیت قابل توجهی که دارد، نیاز است تا یک نمایندگی معتبر که دارای تعمیرکار‌های با تجربه است را در خود داشته باشد.

مجموعه فراتیک سال هاست که جز برترین نمایندگی‌ها در استان البرز است. این مجموعه میان مردم شریف فردیس بسیار محبوب و رضایت پسند است زیرا توانسته با بهترین تعمیرکار‌ها + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و ارائه فاکتور رسمی نمایندگی رضایت مشتریان خود را جلب کند پس اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمده و نیاز به تعمیر یا پشتیبانی دارید با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند همچنین اگر ساکن اندیشه هستید مطلب نمایندگی بوتان در اندیشه را مطالعه کنید.

دو راه ارتباطی برای تماس با نمایندگی بوتان در فردیس وجود دارید که شامل زیر هستند:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    مشکلات رایج در ایران رادیاتور

    ارور E01 در پکیج بوتان

    این خطا به دلیل نبودن گاز و روشن نشدن پکیج است یا اینکه میتواند به دلیل خرابی فندک باشد.

    ارور E02 در پکیج بوتان

    خطای E02 نمایانگر خرابی یا مشکل در کلید حرارتی میباشد که در این صورت ممکن است ترموستات حد برای پکیج فعال شود.

    این مشکل دلایل زیادی دارد مانند خرابی پمپ، سرد بودن آب، لوله کشی اشتباه، رسوب گرفتن مبدل و یا وجود هوا در مدار باشد.

    خرابی شیر پر کن

    هنگامی که شیر پر کن پکیج بوتان خراب یا دچار مشکلی شود مشکلاتی مثل افت فشار در پکیج یا قطعی شیر ورودی آب سرد شود.

    چطور بفهمیم پکیج بوتان چه مشکلی دارد؟

    وقتی اتفاق یا مشکلی برای پکیج بوتان ما پیش می‌آید اولین کاری که باید انجام دهیم چک کردن مواد اولیه‌‌ای است که به پکیج ما طزریق میشود، منظورم از این حرف یعنی اینکه برسی کنیم که آب به پکیج وصل است یا فشار آن مناسب با حجم بار پکیج است؟. دومین مواد اولیه پکیج بوتان هم گاز است هنگامی که گاز قطع شده باشد پکیج نمیتواند شروع به کار کند تا مبدل حرارتی را داغ کند.

    صفحه نمایش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان فردیس

    پکیج بوتان از قطعات و بخش‌های متفاوتی تشکلیل شده است که شناخت وظیفه هر قطعه و عملکرد آن نسبت به یک قطعه دیگر در پکیج بوتان کار یک تعمیرکار با تجربه و متخصص میباشد ولی در مواقعی شما میتوانید علت خرابی و کار نکردن پکیج خود را متوجه شوید که قیمت و هزینه آن را برآورد کنید.

    اگر پکیج بوتان شما از نسل جدید پکیج‌ها باشد باید دارای یک صفحه نمایش باشد که حاوی اطلاعاتی مانند فشار و حالت کارکرد دستگاه را در آن نشان دهد که وقتی مشکلی برای پکیج پیش می‌آید این مشکل به صورت یک کد که معروف به ارور یا خطا میباشد نشان داده شود. (مثال: ارور A06)

    سری‌های قدیمی و معمولی از پکیج بوتان صفحه نمایش دیجیتالی ندارند و به جای آن چند دکمه و دما سنج را روی دستگاه دارند که برسی و عیب یابی این نوع از پکیج باید توسط تعمیرکار چک شود و پوسته سفید روی پکیج به طور کامل باز و پیادی سازی شود.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    چرا حتما باید از خدمات نمایندگی بوتان در فردیس استفاده کنیم؟

    این قسمت میتواند یکی از مهمترین قسمت‌های مقاله ما باشد زیرا اهمیت مالی دستگاه بوتان شما در میان است و ممکن است دچار خسارت‌های قطعه‌ای و مالی دیگری شوید که گریبان گیر افراد زیادی شده است.

    نمایندگی تعمیر پکیج در فردیس توسط فراتیک

    پکیج بوتان معمولا باید هر 6 ماه تا 1 سال سرویس شود و نشتی‌ها، پوسیدگی‌ها و جرم گرفتگی‌های آن برطرف شود ولی اگر مدت زیادی از سرویس نکردن آن بگذرد ممکن است دستگاه با مشکلاتی روبرو شود که شما میتوانستید با یک سرویس سالانه عادی آن را برطرف کنید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

    از دلایل دیگر که اهمیت نمایندگی بوتان در فردیس میان دیگر تعمیراتی‌ها را نشان میدهد، گارانتی 6 ماهه‌ای است که برای خدمات خود ارائه میدهد. این کار نشان دهنده احترام به مشتری و مطمعن بودن از کیفیت کار نمایندگی بوتان است به زبان ساده تر اگر بخواهیم بگویم: یعنی اینکه تا 6 ماه هر مشکلی برای خدمتی که ما به شما ارائه کرده بودیم پیش آمد، ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد و اگر به جز فردیس ساکن شهر دیگری از کرج هستید حتما سری به مقاله نمایندگی بوتان در کرج بزنید.

    همچنین تامین قطعات اصل و اورجینال در نمایندگی از علت‌های دیگر این است که شما باید وسایل خود را در نمایندگی سرویس و تعمیر کنید زیرا تعمیرکار های بی‌تجربه با وارد کردن یک قطعه غیر اصل و فیک به دستگاه شما باعث خرابی دیگر قطعات شود.

    خدمات با کیفیت در نمایندگی بوتان فردیس فراتیک

    پکیج در نمایندگی بوتان فردیس-فراتیک

    در شهر فردیس وقتی حرف از نمایندگی بوتان میشود اولین چیزی که به ذهن مردم این شهر خطور میکند، مجموعه فراتیک است زیرا این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی امروزه یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین شعب نمایندگی بوتان در فردیس است.

    ما با جذب تعمیرکار و تکنسین با تجربه در شهر فردیس و عبور آنها از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت آنها و ارائه ضمانت گارانتی 180 روزه دیگر هیچ جای نگرانی برای مردم عزیز این شهر باقی نگذاشته‌ایم.

    اگر پکیج، شوفاژ یا رادیاتور شما نیاز به تعمیر داشت و تعمیرکار در حین تعمیر نیاز به یک قطعه داشت، ما آن قطعه را از خود شرکت بوتان تهیه میکنیم تا از صحت و درستی قطعه مطمعن شویم.

    دریافت جایزه از نمایندگی بوتان در فردیس

    از سال 1392 که تاسیس مجموعه فراتیک بوده تا به حال ما تلاش کرده‌ایم که خانه هیچ ایرانی در کشور نیاز به یک پکیج یا لباسشویی نداشته باشد و همواره دغدغه ما خدمت رسانی درست و رضایت‌مند به مردم شریف ایران بوده است ولی شاید یک سوال برایتان پیش آمده باشد که جایزه نمایندگی بوتان در فردیس چه چیزی میتواند باشد؟

    بعد از اینکه تعمیرکار دستگاه شما را تعمیر یا سرویس کرد و بعد تست صحت عملکرد آن را برای شما انجام داد شما میتوانید به دلخواه یکی از 3 دستگاه لباسشویی، پکیج، یخچال را انتخاب کنید و تا تعمیرکار مجموعه فراتیک آن را برسی و عیب یابی کند و اگر نیاز به تعمیر یا سرویس داشت به شما اعلام کند.

    از ابتدا تا انتها، تلاش بر این داریم که به مردیم شریف ایران خدمت رسانی و کمکی کنیم به همین خاطر اگر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمده لطفا با ما تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست تعمیر اقدام فرمایید.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک