۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوتان در کرج + در محل به همراه گارانتی

بوتان اولین و بزرگترین شرکت تولید لوازم گرمایشی در ایران است، این برند با سابقه و قدمت حدود 67 ساله توانسته جز بهترین شرکت‌های تولید پکیج در خاورمیانه باشد. اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر بوتان در کرج می‌گردید پیشنهاد میکنم با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا مشاوره اولیه و رایگان در مورد دستگاهتان از سوی کارشناسان ما دریافت کنید.
نمایندگی بوتان در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج و رادیاتور بوتان در کرج

اکثر لوازم برقی و خانگی با برند ایرانی را نمیتوان با یک برند خارجی مقایسه کرد زیرا کیفیت طراحی در برند‌های خارجی بسیار بالاتر از برند‌های ایرانیست ولی بوتان یکی از برند‌هایی است که میتوان به راحتی آن را با دستگاه‌های خارجی مقایسه کرد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

قدمت بالای برند بوتان که نزدیک به 67 سال است باعث شده این شرکت آزمون و خطاهای خو را انجام دهد و امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین برند‌های تولید و صادر لوازم گرمایشی در کشورمان ایران شود. جالب است بدانید که بوتان در سال‌های اولی که شروع به کار کرده بود تنها چند عدد اجاق گاز و پیک نیک تولید کرده بود ولی به مرور زمان این شرکت پیشرفت چشمگیری کرد.

کرج-البرز یکی از استان‌های ایرانمان است که مقدار زیادی شهر در آن وجود دارد اگر شما ساکن هر یک از این شهر‌ها هستید و نیاز به خدمات نمایندگی دارید ما بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهیم کرد، پس بهتر است تا با مجموعه فراتیک که سال هاست نمایندگی بوتان در این استان و نمایندگی بوتان در فردیس را به عهده دارد تماس بگیرید تا تکنسین متخصص این مجموعه که نمایندگی شرکت بوتان هستند در کمترین زمان ممکن و در محل مورد نظر شما، دستگاهتان را برسی و عیب یابی کنند. ((تمامی خدماتی که از سوی مجموعه فراتیک ارائه میشود دارای 6 ماه گارانتی است))

تعمیر پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در کرج توسط فراتیک

برای تماس با نمایندگی بوتان در کرج کافیست تا از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    مشکلات رایج در برند بوتان

    ارور A06 در پکیج بوتان

    این خطا نشان دهنده این است که آبگرم قطع شده است و در پکیج وجود ندارد و معمولا در صورت خرابی قطعه ان تی سی رخ خواهد داد.

    ارور A07 در پکیج بوتان

    این ارور هم نمایانگر قطع شدن آب گرم و وجود آب سرد در مدار پکیج بوتان است، در صورت مشاهده این خطا با نمایندگی بوتان تماس بگیرید.

    علت فشار کم آب پکیج بوتان

    علت فشار کم در پکیج بوتان علت‌های زیادی دارد که شایع ترین آنها : نشتی آب در پکیج، انسداد در مسیر جریان آب، آسیب به مبدل حرارتی و یا پوسیدگی و جرم گرفتگی لوله‌ها باشد.

    خرابی مبدل حرارتی

    مبدل حرارتی به زبان ساده همان لوله‌هایی هستند که آب در آن جریان دارد و در صورتی خرابی و نشتی آب از آن به بیرون راه پیدا میکند یا مسدود میشود.

    چگونه بفهمیم که پکیج بوتان ما سالم است؟

    تمامی لوازم برقی و خانگی، فرقی نمیکند از چه برندی باشد یا کجا تولید شده است به مرور زمان دچار فرسودگی، جرم گرفتگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و یا توسط عوامل خارجی دیگری دچار خرابی و اختلال در عملکرد در آنها میشود.

    سوال ما اینجاست که چگونه از صحت پکیج بوتان خود مطمعن شویم؟ هنگامی که پکیج با مشکلی روبرو میشود ممکن است در ظاهر سالم باشد ولی گاها عملکرد دچار وقفه یا مشکلی شده باشد. مشکلات زیادی در خراب شدن پکیج نقش دارند که اکثر آنها نمیتواند توسط شما برسی و عیب یابی شود ولی نسل جدید از پکیج بوتان صفحه نمایشی دارد که در آن دما و فشار آب نمایش داده میشود، همچنین این صفحه نمایش در مواقع خرابی موظف است تا ارور یا خطایی به ما نمایش دهد.

    صفحه نمایش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان کرج

    این خطاها و ارورها را میتوانید در اینترنت جستجو کنید و دلایل آن را متجه شوید ولی اگر پکیج بوتان شما صفحه نمایشی ندارد، باید پوسته رویین آن باز شود سپس با توجه به مشکل قطعات برسی و عیب یابی شوند در اینجور مواقع پیشنهاد میکنم با نمایندگی تماس بگیرید و مشکل خود را برای آنها توضیح دهید تا از وارد شدن خسارت‌ها مالی دیگر به دستگاه جلوگیری کنید.

    اگر در مناطق شهرستان شهریار زندگی میکنید، نگاهی به مقاله نمایندگی بوتان در شهریار بیندازید.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    اهمیت تعمیر دستگاه در نمایندگی بوتان چیست؟

    شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا برای تعمیر یا سرویس پکیج یا رادیاتور بوتان حتما باید به یکی از شعب نمایندگی بوتان مراجعه کنم؟ در کوتاه ترین جواب به این سوال باید بگویم که نمایندگی‌ها معتبر ترین مکان برای انجام خدمات دستگاه شما هستند و آنها میتوانند خدمات خود را تضمین کنند و برای آن گارانتی صادر کنند همچنین این نمایندگی‌ها میتوانند برای شما قطعات اصل و اورجینال تهیه کنند.

    وقتی از اهمیت تهیه قطعات اصل و اورجینال صحبت میکنیم دلایل زیادی دارد. اکثر کسانی که تعمیرات لوازم خانگی انجام میدهند و بی‌تجربه هستند قطعاتی که از یک پکیج دیگر باز کرده و تعمیر کرده‌اند را به دستگاه شما متصل و مونتاژ میکنند که همین امر باعث آسیب رسیدن به دیگر قطعات مانند برد پکیج و … میشوند.

    همچنین نمایندگی‌ها قابل پیگیری از خود شرکت بوتان هستند و از نظر امنیت مالی شما در بالاترین سطح هستند البته نسبت به دیگر مکان‌های تعمیر لوازم خانگی، اهمیت تعمیر پکیج یا رادیاتور در نمایندگی بوتان در کرج نکات دیگر بسیاری دارد که در مقالات دیگر هم در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

    ضمانت کیفیت خدمات نمایندگی بوتان در فراتیک

    فراتیک یکی از برترین و محبوب ترین نمایندگی‌های بوتان در استان کرج است که در شهر‌های زیادی از کرج مانند گوهردشت، فردیس و … خدمات ارائه میکند، مجموعه ما با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی، امروز به یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های این حوزه تبدیل شده است و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

    بعد از تماس شما با نمایندگی بوتان در کرج کارشناسان ما راهنمایی اولیه را به شما ارائه میکنند و در صورت رضایت شما تکنسین به محل برای تعمیر پکیج یا رادیاتور بوتان شما اعزام میشود.

    بعد از اینکه دستگاه به صورت کامل توسط کارشناس ما تعمیر، سرویس و عیب یابی شد، تعمیرکار موظف است تا تست صحت درستی پکیج را برای شما بگیرد و در صورت دریافت تایید شما، فاکتور رسمی از طرف مرکز + ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات را به شما ارائه کند. ((توجه کنید تمامی مراحل تعمیر و سرویس را میتوانید با کارشناس ما در میان بگذارید و یا پیگیری کنید))

    دریافت خدمات اضافی از نمایندگی بوتان

    رادیاتور در نمایندگی بوتان در کرج-فراتیک

    تا به اینجای مطلب در مورد خدمات و نمایندگی معتبر بوتان در کرج صحبت کردیم و اهمیت آن را برایتان گفتیم ولی شما با دریافت خدمات از نمایندگی ما مزایا و جایزه‌هایی هم دریافت میکنید.

    هنگامی که تعمیرکار به محل شما اعزام میشود و مراحل تعمیر را به اتمام میرساند، شما به انتخاب خود میتوانید یکی از لوازم خانگی خود (یخچال، لباسشویی، پکیج) را انتخاب کنید و تعمیرکار ما به رایگان آن را برای شما عیب یابی کند و اگر نیاز به تعمیر یا سرویس داشت خدمت شما اعلام کند.

    اگر پکیج یا رادیاتور بوتان شما دچار خرابی شده است، بهترین مکان برای تعمیر و سرویس دهی برای شما نمایندگی آن است. پس بدون اتلاف وقت با مجموعه فراتیک تماس 09190335926 بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکلتان در محل برطرف شود.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    2 پاسخ

    1. سلام خسته نباشید، ما پکیج بوتان داریم، در شهریار ساکن هستیم مجموعه فراتیک در شهریار ام خدمات بوتان داره؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک