۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در شهریار + ضمانت گارانتی

خرابی پکیج از دردسر‌های بزرگیست که ممکن است لایف استایل و زندگی شخصی ما را مختل کند و باعث به هم خوردن برنامه روزانه ما شود؛ از طرفی دیگر سرویس و تعمیر نکردن به موقع پکیج باعث آسیب‌های جدی مانند سوراخ شدن لوله‌ها و رسوب گیری مبدل و ... شود، با ما همراه باشید.
تعمیر پکیج در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج دیواری در شهریار

پکیج یا همان آبگرمکن دیواری از وسایل ضرروی در خانه است که در صورت خرابی یا وجود اختلال در کارکرد آن بسیار اذیت خواهیم شد؛ شاید توجه نکرده باشید ولی پاک شدن چربی‌های زیاد از روی قابلمه و ظروف بدون وجود آب گرم، جالب نیست.

در این مقاله قصد توضیح دادن در مورد تاریخچه و … پکیج را نداریم بلکه قصد داریم تا یک مرکز معتبر تعمیرات پکیج در شهریار را به شما معرفی کنیم که نمایندگی بسیاری از برند‌های محبوب پکیج مانند نمایندگی بوتان در شهریار یا یک شرکت ایرانی معتبر، مانند نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار که تضمین اعتبار این مجموعه را به شما ارائه میکند.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

فراتیک همان مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی در شهریار است، که با بیش از یک دهه سابقه در این حوزه و ارائه خدمات مثبت و رضایتمند به مردم شریف این شهر باعث شده تا نمایندگی‌های معتبر را جذب کند و با بکاربگیری تکنسین متخصص و با تجربه + ضمانت گارانتی 6 ماهه، هیچ جای نگرانی برای مشتریان خود باقی نگذارد و همواره تلاش کند تا با توجه به شرایط اقتصادی امروزه با کمترین نرخ اتحادیه و با کیفیت ترین حد ممکن؛ پکیج شما را تعمیر و سرویس کند.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در شهریار

برای تماس با مجموعه فراتیک برای تعمیر پکیج در شهریار کافیست از دو راه زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

    شما به راحتی میتوانید با شماره تلفن ذکر شده تماس بگیرید تا در ساده ترین حالت ممکن از کارشناسان ما یک مشاوره اولیه دریافت کنید و یا از طریق فرم درخواست تعمیر که در پایین صفحه دکمه‌اش را می‌بینید، درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین ما در کمترین از 15 دقیقه با شما در تماس شوند.

    نمایندگی تعمیر پکیج در شهریار

    تعمیرکار پکیج در شهریار چه وظایفی دارد؟

    از زمانی که شما با مجموعه فراتیک تماس می‌گیرید تا زمانی که پکیج شما توسط تعمیرکار ما سرویس و تعمیر میشود، مراحلی طی و پشت سر گذاشته میشود که برای بعضی از کاربران چگونگی انجام این مراحل سوال است.

    هنگامی که شما برای بار اول با مرکز تعمیرات لوازم خانگی فراتیک تماس می‌گیرید، کارشناسان ما به شما یک راه حل یا راهنمایی که مربوط به مشکل پکیج‌تان است را توضیح میدهد؛ برای مثال پکیج شما دچار نشتی و چیکه آب شده است که باید ابتدا لوله‌ها و مبدل را چک کنید و … .

    بعد از اینکه مشاوره اولیه را توسط کارشناسان ما دریافت کردید و موفق به تعمیر پکیج خود نشدید، تعمیرکار مجموعه برای تعمیر پکیج شما در زمان و مکان مشخص، با شما هماهنگ میشود.

    سپس تعمیرکار در زمان مشخص شده با شما هماهنگ میشود و در محل شما حاضر میشود، که شروع به برسی و عیب یابی پکیج شما می‌کند؛ توجه داشته باشید که پکیج بیتا همان زیر مجموعه پکیج بوتان است و اگر این مارک از پکیج را داشتید پیشنهاد میکنم، نمایندگی پکیج بیتا در شهریار را مطالعه کنید.

    بعد از اعلام هزینه پکیج توسط تعمیرکار فراتیک به شما، اگر موافق بودید تکنسین شروع به تعمیر پکیج شما در محل می‌کند و شما میتواند نظاره گر تمامی مراحل باشید. بعد از اینکه تمامی مراحل به اتمام رسید، تعمیرکار موظف است تا تست صحت پکیج را برای شما انجام دهد و سر‌انجام فاکتور را به شما اعطا کند.

    نمایندگی تعمیرات پکیج در شهریار – سرویس پکیج در شهریار

    تعمیر و سرویس رادیاتور در شهریار

    در محتوای این مطلب برایتان توضیح دادیم، فراتیک جز نمایندگی‌های برتر بوتان و ایران رادیاتور شهریار و اندیشه است که با بیش از 10 سال سابقه در حوزه خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تمامی مناطق تهران و کرج، توانسته به یکی از مراکز مردم پسند تبدیل شود و با افتخار توانسته خدمات رضایتمندی به مردم عزیز ایران ارائه دهد. همچنین برای استفاده از خدمات تعمیر پکیج در اندیشه از این قسمت اقدام کنید.

    تعمیر پکیج ایساتیس در شهریار و تعمیر پکیج لورچ در شهریار از دیگر خدماتی است که توسط مجموعه فراتیک در شهرستان شهریار انجام میشود، در واقع فراتیک با جذب تکنسین متخصص و با تجربه و آموزش آنها با برند‍‌های پکیج روز دنیا، این تضمین را به مشتریان خود بدهد که تمامی خدمات دارای گارانتی 6 ماهه است.

    شاید ساکن یکی از شهر‌های کرج مانند فردیس باشید و نیاز به تعمیر پکیج در کرج یا داشته باشید و حالا در حال مطالعه این مقاله هستید؛ همانطور که گفتیم فراتیک خدمات در تمامی مناطق استان کرج و تهران ارائه می‌کند و این یعنی اگر حتی نیاز به تعمیر پکیج در فردیس هم داشتید، با ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلتان حل شود.

    سرویس پکیج در شهریار از دیگر خدماتی است که توسط مجموعه ما ارائه میشود؛ سرویس پکیج سالانه خود را جدی بگیرید زیرا با همین سرویس ساده و پیش پا افتاده می‌توانید از آسیب‌های مالی به پکیج خود جلوگیری کنید.

    هزینه تعمیر پکیج در شهریار

    مهمترین بخش این مطلب برای کاربران هزینه و قیمت تعمیر پکیج در شهریار است، در واقع باید به جز کیفیت تعمیر و معتبر بودن مرکز تعمیرات، هزینه هم نسبت خوبی به دیگر رقبا داشته باشد.

    هزینه تعمیر پکیج در شهریار

    ولی ممکن است برخی از تعمیراتی‌ها قیمت خیلی پایین تری داشته باشند که باید به آن شک کرد!؛ دلیلش هم بسیار ساده است زیرا وقتی هیچ پشتیبانی برای تعمیر پکیج خود نداشته باشید و یا کسی ضمانت گارانتی برای آن ارائه نکند، جان پکیج ما به خطر بی‌افتد و معلوم نباشد که کدام قطعه از آن توسط یک فرد متفرقه که هیچ اعتباری هم نزد کسی ندارد، برداشته شود و دیگر به شما پس داده نشود.

    هزینه تعمیر پکیج تلفنی و غیر حضوری قابل برآورد نیست، شاید گاهی اوقات با خود فکر کنید که قطعه ایکس خراب شده و هزینه‌اش فلان مقدار است. ولی عیب یابی و تست قطعات پکیج باید توسط یک تعمیرکار ماهر و با تجربه برسی شود و سپس قیمت نهایی آن به شما اعلام شود.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    مزایا استفاده از خدمات فراتیک

    شاید تا به اینجای کار از اعتبار و مزایا شرکت فراتیک آگاه شده باشید ولی در این بخش مقاله اشاره کوتاهی در حد ذکر، به آنها می‌پردازیم تا هیچ جای سوال و ابهامی برای شما وجود نداشته باشد.

        • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)

        • ارائه فاکتور رسمی

        • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در شهریار

        • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک

        • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی

        • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن

        • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی

        • وقت شناسی و تامین امنیت

      سخن پایانی

      بابت وقت گران بهایی که برای خواندن این مقاله صرف کردید بسیار متشکریم، قطعا این وقت و مطلب به شما دید وسیعی برای تعمیر لوازم خانگی‌تان خواهد داد که در آینده به کمکتان می‌آید تا از بروز ضرر‌های مالی بسیاری جلوگیری کنید و از آنها بکاهید.

      اگر هرگونه مشکل یا خرابی در پکیج خود می‌بینید که قادر به رفع آن نیستید، با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار ما به محل شما اعزام شود و پکیج شما با ضمانت گارانتی 6 ماهه و ارائه فاکتور رسمی برطرف شود.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      2 پاسخ

      1. سلام ما پکیج بوتان داریم متاسفانه نشتی اب داره خواستم ببینم درست بشه هزینه اش چقدر هست

        1. درود، بله نشتی آب در پکیج قابل تعمیر است
          کافیست درخواستتون رو از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید
          همجنین مقاله علت نشتی آب از پکیج بوتان میتونه کمک بزرگی بهتون کنه.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک