۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در گوهردشت؛ همراه گارانتی 6 ماهه

اگر شما هم مانند دیگر مشتریان ما دغدغه پیدا کردن یک مرکز تعمیرات پکیج دیواری معتبر در گوهردشت را دارید، کافیست این مطلب را بخوانید تا با معتبر‌ترین مرکز + گارانتی 180 روزه آن، آشنا شوید.
تعمیر پکیج در گوهردشت

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج دیواری در گوهردشت

اکثر ما با وظیفه و عمکلرد پکیج دیواری در هر خانه آشنا هستیم و میدانیم که اگر روزی پکیج ما با مشکلی روبرو شود، ممکن است برنامه روزانه ما مختل و خراب شود؛ همچنین حتما میدانید که مدار و ساختار پکیج دیواری با آبگرمکن دیواری، بسیار متفاوت است و تعمیر یا باز کردن آن کار ساده‌ای نیست؛ به همین خاطر پیشنهاد میکنم اگر ساکن گوهردشت یا کرج هستید از یک مجموعه معتبر مانند فراتیک با ضمانت گارانتی 6 ماهه، خدمات دریافت کنید و یا از خدمات نمایندگی بوتان در کرج یا نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، مجموعه فراتیک استفاده کنید.

برای مثال چند وقت پیش یکی از کاربرانی که از طریق وبسایت فراتیک با ما آشنا شده بود، با ما تماس گرفت و گزارش خرابی پکیج را به ما داد تا تکنسین متخصص مجموعه به آنجا اعزام شود تا پکیج را مورد برسی و عیب یابی قرار دهد؛ هنگامی که تعمیرکار ما پکیج ایشان را برسی کرده بودند، متوجه شدند که یک تعمیرکار بی‌تجربه آن را دست کاری کرده و در آخر نتوانسته است مدار آن را به درستی جمع بندی کند؛ البته قابل ذکر است که بگوییم پکیج مشتری عزیز ما فقط با افت فشار پکیج ایران رادیاتور مواجه شده بود که تکنسین ما پولی از ایشان دریافت نکرده بود.

اگر ساکن گوهردشت هستید و قصد دارید و به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر پکیج در کرج میگردید، کافیست ابتدا با مجموعه فراتیک آشنا شوید و مزایا دریافت خدمات از فراتیک را بفهمید و سپس با توجه به اندوخته‌های جدید تان، بتوانید برای تشخیص یک تعمیرگاه متفرقه و یک تعمیرگاه معتبر، تصمیم بگیرید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در گوهردشت

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

نمایندگی تعمیر پکیج در گوهردشت

فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال تجربه و سابقه درخشان است که موفق به ارائه خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در سطح استان‌های تهران و البرز شده است؛ این مجموعه همچنین با ارائه خدمات با کیفیت و ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره تلاش در ارائه بهترین خدمات به مردم ایران کند.

پس اگر نیاز به خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه یا گوهردشت دارید، کافیست از طریق شماره تلفن‌هایی که بالا قرار داده‌ایم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

آیا تعمیرکار فراتیک از تخصص و تجربه کافی برخوردار است؟

پیش تر گفتیم که فراتیک با جذب تکنسین متخصص و ارائه گارانتی 6 ماهه خدمات، توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند و سپس با ارائه پشتیبانی 24 ساعته و مداوم، رضایت آنها را جلب کند؛ این گارانتی 6 ماهه خدمات تنها ضمانتی از سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده توسط فراتیک است، یعنی اگر تا 180 روز آینده مشکلی برای خدماتی که ما به شما ارائه کردیم، افتاد؛ ما آن را به رایگان برطرف خواهیم کرد.

البته شایان ذکر است که بگویم مجموعه فراتیک در هنگام استخدام تعمیرکار‌های متخصص، ابتدا آنها را از فیلتر تایید هویت و تایید مهارت عبور میدهد تا از تجربه و تخصص آنها در تعمیر پکیج، لباسشویی و یا … مطمعن شود؛ پس خیالتان از مهارت تکنسین مجموعه راحت باشد.

حالا فرض کنید که با مجموعه فراتیک برای تعمیر پکیج خود در گوهردشت تماس گرفتید و نیاز به یک تعمیرکار متخصص برای رفع مشکل دستگاهتان دارید، پس از حضور تکنسین در محل شما، ابتدا میبایست پکیج شما را مورد برسی و عیب یابی قرار دهند و سپس هزینه نهایی + قطعات مورد نیاز را به شما اعلام کنند.

پس از موافقت شما با شرایط اعلام شده از سوی تعمیرکار، تکنسین شروع به کار خواهد کرد تا دستگاه شما را مانند روز اولش تعمیر کند، اما در تمامی مراحل تعمیر یا سرویس پکیج بر آن نظارت داشته باشید و در آخر تعمیرکار موظف است تا تست صحت عملکرد پکیج را در حضور مشتری انجام دهد تا از عملکرد صحیح آن، مطمعن شوید.

فرض کنید برای پکیج شما مشکل علت صدای تق تق پکیج ایران رادیاتور پیش آمده و پس از انجام مراحل تعمیر پکیج توسط تعمیرکار مجموعه فراتیک، تکنسین حاضر شده موظف است تا پکیج را برای شما روشن کند وتا از برطرف شدن مشکل صدای پکیج مطمعن شوید.

نمایندگی تعمیر پکیج در گوهردشت

یکی از شاخص‌ها و ویژگی‌هایی که باید در انتخاب یک تعمیرگاه پکیج در گوهردشت، در نظر بگیرید؛ اخذ نمایندگی برند‌های مختلف است زیرا اگر یک مجموعه به صورت تخصصی در حوزه تعمیر پکیج فعالیت کند و مانند فراتیک موفق به دریافت نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور در گوهردشت شده باشد، میتواند بهترین انتخاب برای تعمیر دستگاه ما باشد.

همچنین مزیت‌هایی در شعب نمایندگی ما وجود دارد که غیر ممکن است آن را در جایی دیگر پیدا کنید، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید زیرا وقتی مشتریان ما با ما تماس میگیرند، در ابتدا دغدغه تعمیر و هزینه صحیح دستگاه خود را دارند و سپس با فهمیدن ویژگی به نام گارانتی 6 ماهه، دیگر هیچ دغدغه‌ای برا آنها باقی نمیماند.

تامین قطعات اصل و اورجینال هم جز همان دسته از ویژگی‌های مجموعه فراتیک هستند؛ فرض کنید مشکل علت افت فشار پکیج بوتان برای دستگاه شما پیش آمده که تکنسین پس از حضور در محل شما، متوجه میشود که پکیج نیاز به قطعه‌ای جدید دارد؛ بنابر این فراتیک آن را شرکت بوتان تهیه و فراهم میسازد.

هزینه تعمیرات پکیج در گوهردشت

هزینه تعمیر پکیج در فراتیک چقدر است؟

پیش از هر چیزی باید بگویم که در حوزه تعمیرات پکیج، ارائه هزینه خدمات پیش از برسی و عیب یابی کامل دستگاه، کار بسیار اشتباهی است زیرا شما از مشکل اصلی پکیج خود با خبر نیستید و نمیتوانید به صورت دقیق بگویید که مشکل فقط از قطعه X یا قطعه Y است.

اما مجموعه فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی میان تکنسین خود، توانسته هزینه تعمیرات پکیج را به حداقل میزان ممکن تبدیل کند، به صورتی که در بسیاری اوقات این قیمت کمتر از نرخ اتحادیه است.

مزایا دریافت خدمات تعمیر پکیج از فراتیک چیست؟

در این مطلب تمامی سعی و تلاش ما، ارائه یک دید گسترده از شاخص‌های انتخاب یک مجموعه معتبر برای تعمیر پکیج شما است؛ زیرا ما در فراتیک توانستیم تمامی این ویژگی‌ها را دور هم گرد آوری کنیم و از این ویژگی‌ها پیروی کنیم تا خدمات ما دارای بالاترین کیفیت موجود باشند؛ اما در این قسمت قصد داریم این ویژگی‌ها را به صورت یک لیست، ذکر کنیم تا بتوانید یک جمع بندی از آنها را داشته باشید و سپس برای تعمیر پکیج خود در گوهردشت تصمیم بگیرید.

  • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
  • ارائه فاکتور رسمی
  • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در گوهردشت
  • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
  • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
  • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
  • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
  • وقت شناسی و تامین امنیت
  • تامین قطعات اصل و اورجینال
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

در آخر من اگر قصد داشتم یک مجموعه را برای تعمیر پکیج خود در شهر گوهر دشت انتخاب کنم، از خدمات مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی یعنی فراتیک استفاده میکردم زیرا این مجموعه دارای ضمانت 180 روزه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته است؛ بنابراین برای تماس با این مرکز کافیست از شماره تلفن 09190335926 استفاده کنید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک