۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه + گارانتی خدمات

ایران رادیاتور یکی از شرکت‌های قدیمی و معتبر در حوزه تولید لوازم گرمایشی در ایران است که با 40 سال سابقه توانسته مشتریان خود را رضایتمند باقی نگه دارد؛ این شرکت از ابتدا در حوزه تولید شوفاژ آلمینیومی و پکیج‌های گازی فعالیت کرده که نمایندگی‌های بسیاری در ایران دارد. اگر نیاز به خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه دارید با شماره 09190335926 تماس حاصل فرمایید.
نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه

برند ایران رادیاتور از معدود برند‌هایی است که جز بهترین برند‌های تولید لوازم گرماشی در ایران و خاورمیانه میباشد. ایران رادیاتور به دلیل کیفیت خوب تولید و قیمت بصرفه آن خواهان و طرفداران زیادی در سراسر کشورمان، ایران دارد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

ولیکن هر دستگاه برقی که ما در خانه داریم بعد از چند مدت استفاد باید سرویس و برای کارکرد مجدد خود آماده شوند؛ گاهی اوقات یک سرویس سالیانه معمولی دستگاه باعث میشود تا از بروز مشکلات و هزینه‌های اضافی جلوگیری شود، مخصوصا پکیج ایران رادیاتور، زیرا مدام با آب و حرارت بالا سر و کار دارند.

توجه داشته باشید که اگر پکیج شما برند بوتان است؛ از نمایندگی بوتان در اندیشه استفاده فرمایید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی فراتیک، معتبرترین نمایندگی ایران رادیاتور در سطح اندیشه است که با ارائه فاکتور رسمی و ضمانت گارانتی 6 ماهه + پشتیبانی قوی و شبانه روزی در مراحل تعمیر، کیفیت خدمات خود را تضمین میکند. پس اگر نیاز به سرویس یا خدماتی در رابطه با نمایندگی ایران رادیاتور دارید و ساکن حومه اندیشه و شهریار هستید، از طریق شماره 09190335926 با ما در تماس باشید و یا مقاله نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار را مطالعه کنید.

شما میتوانید از طریق دو راه ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

  • تماس با شماره تلفن 09190335926

  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

مشکلات رایج در ایران رادیاتور

ارور E10 در پکیج ایران رادیاتور

ارور E10 در پکیج ایران رادیاتور به معنای پخش و نشت دود در محیط است، این خطا را جدی بگیرید و درب‌ها و پنجره‌ها را باز بگذارید و سپس اقدام به تعمیر آن کنید.

ارور E12 در پکیج ایران رادیاتور

این خطا در پکیج‌های ایران رادیاتور به معنای خرابی برد الکترونیکی است، برد حتما باید توسط یک نیروی متخصص برسی و عیب یابی شود.

علت سرد بودن آب پکیج ایران رادیاتور

علت سرد بودن آب دلایل زیادی در پکیج دارد این مشکل میتواند بخاطر کم بودن فشار آب یا فاصله زیاد مشعل از مبدل‌ها باشد.

خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

اگر برد پکیج ایران رادیاتور با مشکل روبرو شود تمامی قطعات دستگاه دچار اختلال در عملکرد خود میشوند. تعمیر این قطعه از پکیج را فقط به مراکز معتبر بسپارید.

چگونه ایرادات پکیج ایران رادیاتور را بفهمیم؟

متاسفانه پکیج یکی از لوازم خانگی است که بیشتر از وسایل دیگر در معرض خراب شدن قرار میگیرد از این سو ما راهکار‌هایی برای زمانی که پکیج شما دچار مشکلی شده است را آماده کرده‌ایم.

صفحه نمایش پکیج دیواری ایران رادیاتور در نمایندگی اندیشه

به طور کلی پکیج‌های ایران رادیاتور تقسیم به دو نسل یا سری میشوند، یکی از این نسل‌ها معروف به نسل جدید هستند که قیمت بیشتری نسبت به دیگر پکیج‌های ایران رادیاتور دارد. ویژگی حایز اهمیتی که این نوع پکیج‌ها نسبت به دیگر پکیج‌ها دارند صفحه نمایش پیشرفته و ال ای دی است که در آن قرار دارد.

دسته دوم پکیج‌های ایران رادیاتور، پکیج‌های معمولی هستند که قیمت پایین تری نسبت به دسته اول دارند و قسمت مناسب و اقتصادی تری دارند.

در اولین قدم شما باید مطمعن شوید که شیر‌های ورودی به آب پکیج باز باشند و پکیج دسترسی به فشار گاز مناسبی داشته باشد. در دومین قدم باید به یک شیر آب نزدیک به پکیج ارجاع کنید و از فشار مناسب آب اطمینان خاطر پیدا کنید.

با توجه به توضیحات بالا اگر پکیج ایران رادیاتور شما از نسل جدید پکیج‌ها و همچنین دارای صفحه نمایش باشد باید ارور مربوطه این مشکل را پیدا کنید و سپس نسب به تعمیر آن اقدام فرمایید.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

ارور یا خطای پکیج ایران رادیاتور معمولا به صورت چشمک زن در صفحه نمایش نمایان میشود.

اگر پکیج شما از نوع اقتصادی پکیج‌های ایران رادیاتور باشد نمیتوان ارور‌های آن را برسی کرد و باید نسبت به نوع مشکل پیش آمده قطعه‌های پکیج را باز کرد و سپس شروع به تست و عیب یابی کرد پس اگر ساکن اندیشه و شهریار نیستید و در حومه استان البرز زندگی میکنید از خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در کرج استفاده کنید.

اهمیت نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

اکثر شما عزیزان اهمیت تعمیر و سرویس دستگاه خود در نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه را میدانید ولی برخی دیگر از کاربران اهمیت آن را نمیدانند و خیلی راحت پکیج چندین میلیونی خود را به یک مرکز غیر معتبر میسپرند.

اولین اهمیت تعمیر وسایل در نمایندگی فراهم سازی قطعات اورجینال است که اگر پکیج یا رادیاتور نیاز به قطعه ای پیدا کند، نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه خیلی راحت آن را از شرکت رهیابی کرده و قطعه مورد نیاز برای پکیج شما فراهم خواهد شد.

در مواردی که تعمیر کار‌های مجموعه فراتیک گزارش داده‌اند دیده شده که تعمیرکار بی‌تجربه با قرار دادن یک فیوز نامناسب باعث سوختن برد پکیج شده و تقریبا نیمی از پکیج از کار افتاده بود و تعمیرکار بی‌تجربه هم قابل پیگیری نبود و کسی هم او را نمیشناخت که خسارت دستگاه را از آن بگیرد.

رادیاتور در نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه

دلایل زیادی برای مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه وجود دارد که شرح آنها در این مطلب قابل گنجایش نیست ولی به زبان ساده نمایندگی یعنی یک مرکز مورد تعمیر از سوی خود شرکت سازنده دستگاه.

خدمات با کیفیت در نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه

مجموعه فراتیک که یکی از نمایندگی‌ها محبوب و برتر در اندیشه است، سال هاست با جذب متخصص با تجربه مشتریان خود را راضی نگه میدارد و همواره تلاش دارد که به مردم شریف ایران خدمت رسانی کند.

هنگامی که شما با کارشناسان مجموعه فراتیک تماس میگیرید؛ تیم پشتیبانی ما با شما هماهنگ بابت ارسال تکنسین به محل هماهنگ میشود. وقتی تکنسین از سوی نمایندگی به محل شما اعزام شد ابتدا موظف است تا پکیج یا شوفاژ ایران رادیاتور شما را عیب یابی کند و سپس هزینه نهایی را به شما اعلام کند.

در صوتی که شما از مقدار هزینه رضایت کافی را داشتید؛ تعمیرکار در محل شروع به تعمیر پکیج شما میکند و همواره شما میتوانید بر مراحل تعمیر نظارت کامل داشته باشید. زمانی که مراحل تعمیر به پایان رسید، تعمیرکار میبایست تست صحت پکیج را در حضور شما امتحان کند و در صورت رضایت شما فاکتور هزینه + ضمانت گارانتی 6 ماهه را به شما تحویل دهد.

پکیج دیواری در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه توسط فراتیک

مسئله‌ای که بسیار حایز اهمیت است، گارانتی خدمات 180 روزه (6ماه) مجموعه فراتیک است که این گارانتی جدا از گارانتی نمایندگی است؛ یعنی در طول 6 ماه هر خرابی و مشکلی که برای خدماتی که ما به شما ارائه کرده‌ایم پیش آمد ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک