۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار؛ همراه ضمانت 6 ماه

ایران رادیاتور یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه تولید شوفاژ آلمینیومی، پکیج و مشعل در ایران است که خواهان و مصرف کنندگان زیادی در سرتاسر ایران دارد. اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر در شهریار میگردید که خدمات سرویس و تعمیر دستگاه ایران رادیاتور شما را ارائه کند با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا تمامی مشکلات شما با گارانتی 6 ماهه خدمات برطرف گردد.
نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شهریار

هر پکیج یا رادیاتوری در اثر گذر زمان نیاز به سرویس و تعمیر دارد این موضوع نه تنها در مورد لوازم گرمایشی بلکه در مورد تمامی لوازم برقی در خانه هم صدق میکند. در مواقعی که مشکلی برای دستگاه ایران رادیاتور شما پیش می‌آید بهترین مرکز برای تعمیر دستگاه نمایندگی آن است.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

مجموعه فراتیک با بیش از 10 سال سابقه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی یکی از نمایندگی‌های برتر ایران رادیاتور در شهریار میباشد که با بکارگیری زبده ترین تعمیرکار‌ها در سطح شهریار؛ سال ها مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت باقی نگه داشته است. همینطور نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار برای تمامی خدمات خود ضمانت خدمات 6 ماهه ارائه میکند.

برای تماس با نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار میتوانید از طریق راه ارتباطی زیر اقدام به تماس کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    همانطور که گفتیم ایران رادیاتور جز دو برند ایرانی برتر در حوزه تولید لوازم گرمایشی است که بر اساس ادعا خودشان دومین برند معروف در حوزه تولید شوفاژ آلمینیومی در جهان هستند. قیمت بصرفه و عالی پکیج‌های ایران رادیاتور که مطابق با وضعیت اقتصادی مردم است، باعث شده تا اکثر خانواده‌های ایرانی به این برند روی بیاورند.

    مشکلات رایج در ایران رادیاتور

    ارور E1 در پکیج ایران رادیاتور

    این خطا به دلیل قطع شدن پرشر سوئیچ آب میباشد که وظیفه آن جلوگیری از فشار زیاد در پکیج است.

    ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور

    این ارور نمایانگر خرابی شعله یا مشعل پکیج میباشد، معمولا این خطا زمانی رخ میدهد که گاز قطع شده باشد و یا …

    صدای زیاد در پکیج ایران رادیاتور از مشکلات پر‌تکرار در هر پکیجی است که دلایل اصلی آن رسوب گرفتن مبدل، سرد بودن آب ورودی، خراب شدن پمپ و یا اختلال در فن‌های پکیج باشد.

    خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور

    در مواقعی که پمپ دچار مشکل شود، لرزش و صدای زیادی از آن احساس میشود و یا شاید آب کمی در آن در گردش باشد و دمای آب آنطور که باید نیست.

    چگونه متوجه مشکل پکیج ایران رادیاتور خود شویم؟

    برای هر لوازم برقی که در خانه دارید راهکار هایی وجود دارد که به راحتی میتوانیم از مشکل و خرابی آن با خبر شویم؛ در مورد پکیج هم میتوانیم از طریق ارور صفحه نمایش علت خرابی دستگاه را متوجه شویم.

    پکیج دیواری در نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار توسط فراتیک

    قبل از هر اقدامی ابتدا به نزدیک‌ترین شیر آب به پکیج مراجعه کنید و مطمعن شوید که فشار آب مناسب با فشار بار پکیج ایران رادیاتور است، این کار باعث میشود تا مطمعن شویم میزان آب ورودی به پکیج دچار کاهش نشده زیرا زمانی که فشار آب ورودی یا همان سرد در پکیج کم باشد، پکیج روشن نخواهد شد یا اگر روشن هم شود به سرعت خاموش میشود.

    در قدم بعدی شما باید به پکیج ایران رادیاتور خود مراجعه کنید و چک کنید که پکیج یا آبگرمکن شما دارای صفحه نمایش دیجیتالی است یا خیر؟ وقتی پکیج شما از نسل جدید دستگاه‌های ایران رادیاتور باشد معمولا یک صفحه نمایش دیجیتالی یا LED دارد که توسط برد دستگاه به این صفحه نمایش اطلاعاتی فرستاده میشود. هنگامی که دستگاه دچار اختلال یا خرابی شود این قطعه ارور دستگاه را به صورت یک کد کوتاه نشان میدهد.

    هنگامی که شما از خطای دستگاه خود با خبر شوید به راحتی میتوانید مشکل پکیج خود را پیدا کنید و سپس اقدام به تعمیر آن کنید. اگر ساکن هر جایی از شهر اندیشه هستید از خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه ما استفاده کنید.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    اگر پکیج ایران رادیاتور شما نیز مانند خیلی از پکیج‌های دیگر صفحه نمایشی نداشت؛ باید برای عیب یابی پوسته پکیج باز شود و سپس نسبت به مشکلی که برای شما پیش آمده قطعات برسی و عیب یابی شوند که پیشنهاد میکنم از تجربه نمایندگی‌ها استفاده کنید.

    چرا حتما باید از نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار سرویس بگیرم؟

    نمایندگی‌ها یک شعبه و نماینده معتبر از سوی شرکت هستند که میتوانید با خیال راحت دستگاه خود را به آن بسپارید و انتظار درست شدن آب با بهترین کیفیت را داشته باشید.

    زمانی که شما پکیج ایران رادیاتور خود را به یک مرکز متفرقه تعمیرات لوازم خانگی بسپارید باید انتظار درست تعمیر نشدن وسایل خود را هم داشته باشید. حتما چند وقت پیش یکی از مشتریان ما که به نمایندگی ایران رادیاتور مجموعه فراتیک مراجعه کرده بود شاکی از این بود که پکیج مثل روز اولش کار نمیکند؛ که با عیب یابی و برسی کارشناسان ما متوجه شدیم که بسیاری از قطعات اصلی و اورجینال دستگاه باز شده و به جای آن لوازم فرسوده و استوک بسته شده.

    صفحه نمایش پکیج دیواری ایران رادیاتور در نمایندگی شهریار

    با سرویس گرفتن از نمایندگی ایران رادیاتور شما مطمعن هستید که پکیج شما امنیت کامل دارد و قطعات اصل خود کارخانه برای آن تهیه میشود. البته در مجموعه فراتیک سعی میشود تا جای ممکن از تعویض قطعه خودداری کنیم و به جای آن قطعه را تعمیر کنیم زیرا این کار صرفه اقتصادی بالایی برای مشتریان ما دارد. با خواندن مقاله علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور میتوانید از بسیاری مشکلات سرویس سالانه جلوگیری کنید.

    کیفیت بالا در نمایندگی ایران رادیاتور شهریار توسط فراتیک

    فراتیک یکی از مراکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران و البرز با بیش از 10 سال سابقه است که با جذب نیروی متخصص و با تجربه که از فیلتر‌های تایید مهارت و تایید هویت عبور کرده تا به امروز به کار خود ادامه دهد و مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت باقی نگه دارد.

    با ارائه گارانتی 180 روزه خدمات فراتیک دیگر هیچ جای نگرانی برای مشتریان ما باقی نمی‌ماند؛ منظور از ضمانت گارانتی یعنی اگر تا 180 روز برای هر چیزی که ما تعمیر یا سرویس کردیم مشکلی پیش آمد ما به رایگان آن را برای شما درست خواهیم کرد.

    بالاتر گفتیم که تامین قطعات اورجینال از شرکت ایران رادیاتور تنها وظیفه نمایندگی هاست . مجموعه فراتیک یکی از محبوب ترین نمایندگی‌های ایران رادیاتور در شهریار میباشد که اکثر مردم منطقه شهریار با آن آشنا هستند. همچنین فراتیک در استان البرز و شهر فردیس هم خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس را ارائه میکند.

    هدیه ما به شما برای دریافت سرویس از نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار

    شاید هم اکنون برای شما هم سوال شده باشد که مگر با دریافت یک سرویس از مجموعه فراتیک که نمایندگی برتر ایران رادیاتور در شهریار است؛ هدیه‌ای دریافت میکنم؟

    رادیاتور در نمایندگی ایران رادیاتور شهریار

    بله شما با دریافت خدمات از نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار یک جایزه پیش ما دارید آن هم این است که بعد از تست صحت اطمینان از عملکرد دستگاه شما توسط تعمیرکار ما، شا به درخواست خود میتوانید یکی از 3 دستگاه یخچال، لباسشویی و پکیج را انتخاب کنید تا تعمیر کار ما آن را برای شما برسی و عیب یابی کند و اگر نیاز به تعمیر یا هر‌گونه سرویس داشت به شما اعلام کند.

    اگر اختلالی در عملکرد دستگاه شما ایجاد شده و نیاز به راهنمایی و پشتیبانی دارید، تیم پشتیبانی مجموعه فراتیک آماده دریافت تماس‌های شما هستند تا نهایت کمک را به مردم شریف ایران زمین کنند. اگر از آبگرمکن شرکت بوتان استفاده می‌کنید، لطفا مقاله نمایندگی بوتان در شهریار را مطالعه کنید و برای ارتباط با ما کافیست با شماره 09190335926 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست تعمیر اقدام کنید.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک