۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس

ایران رادیاتور شرکتی ایرانی در حوزه تولید لوازم خانگی با بیش از 40 سال سابقه است که مصرف کنندگان زیادی در سرتاسر ایران دارد. اگر پکیج یا شوفاژ ایران رادیاتور دچار اختلال و مشکلی شود، خیلی مهم است که دستگاه را در نمایندگی ایران رادیاتور تعمیر و سرویس شود پس اگر ساکن استان البرز هستید و نیاز به خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس دارید؛ با شماره 09190335926 تماس بگیرید.
نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در فردیس

سال هاست که پکیج ایران رادیاتور مهمان خانه مردم عزیز ایران است و باعث دلگرمی آنها بوده است. ایران رادیاتور اگر اولین شرکت برتر تولید لوازم گرمایشی در ایران نباشد، 100% دومین رتبه در این حوزه را دارد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

سرویس گرفتن و خدمات دهی نمایندگی خود شرکت بسیار مهم تر از مابقی مکان‌های تعمیرات لوازم خانگی است زیرا نمایندگی به این معناست که، این مکان یک مرکز معتبر است که نماینده ما در شهر شما میباشد و شما به راحتی میتوانید خدمات تعمیر و سرویس خود را با اطمینان به آنها بسپارید و اگر جز دیگر شهر‌های استان البرز هستید پیشنهاد میکنم یک سری به مقاله نمایندگی ایران رادیاتور در کرج بی‌اندازید.

فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی در ایران است که از نمایندگی‌های معتبر ایران رادیاتور در شهر فردیس میباشد. مجموعه فراتیک به غیر از نمایندگی شرکت، بعد از هر سرویس یک گارانتی 6 ماهه خدمات برای مشتریان خود اعطا می‌کند تا هیچ جای نگرانی برای شما عزیزان باقی نماند.

برای تماس با نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس میتوانید از طریق دو راه ارتباطی زیر اقدام کنید :

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    مشکلات رایج در ایران رادیاتور

    ارور E91 در پکیج ایران رادیاتور

    خطای E91 مربوط به جریان و ولتاژ برق است که اگر نادیده گرفته شود منجر به خرابی سیستم برقی دستگاه میشود، ولتاژ برق (بیش از 260 و کمتر از 180)

    ارور E30 در پکیج ایران رادیاتور

    این خطا هم مربوط به قسمت دیگری از برد الکترونیکی دستگاه میباشد در اینطور مواقع نمیشود علت اصلی این ارور را گفت و باید برد توسط یک متخصص عیب یابی و تعمیر شود.

    علت فشار کم آب پکیج ایران رادیاتور

    فشار کم یکی از مشکلات رایج در انواع پکیج‌ها میباشد به طور معمول این مشکل از رسوب گیری مبدل و خرابی پمپ میباشد.

    خرابی مشعل پکیج ایران رادیاتور

    پکیج همان شعله یا آتشی است که به آب ورودی پکیج ایران رادیاتور گرما میبخشد؛ اگر شعله دچار خرابی و مشکلی شود آب سرد میباشد.

    چگونه متوجه مشکل پکیج ایران رادیاتور خود شویم؟

    در سری مقاله‌های که در مورد مشکلات ایران رادیاتور داشتیم در مورد این موضوع به طور کامل گفتگو کرده‌ایم ولی اگر بخواهیم یک توضیح ساده در این رابطه برای شما عزیزان بیان کنیم به صورت زیر است:

    اگر پکیج ایران رادیاتور شما از نسل جدید پکیج‌های این برند باشد؛ باید یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی پکیج نصب شده باشد تا اطلاعات فشار و نوع عملکرد را در آن نمایش دهد.

    در این صورت هنگامی که مشکلی در پکیج ایران رادیاتور شما پیش بی‌آید؛ شما باید به پکیج مراجعه کنید و ارور روی صفحه نمایش آن را که به صورت یک تکه کد کوتاه مانند E01,E02 است را بخوانید و سپس علت و دلیل آن را متوجه شوید.

    صفحه نمایش پکیج دیواری ایران رادیاتور در نمایندگی فردیس

    قبل از انجام هر کاری میبایست شما حداقل یکبار فترچه راهنمای پکیج را مطالعه فرمایید تا از مشکلات متداول و پیش پا افتاده جلوگیری کنید. همچنین در مطلب نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار در مورد ارور پکیج ایران رادیاتور آموزش‌هایی داده شده است

    اگر پکیج ایران رادیاتور شما از نسل معمولی پکیج‌ها باشد، دیگر دسترسی به صفحه نمایش هوشمند ندارید تا ارور‌هایی که از برد به آن ارسال میشود را مطالعه کنید. قبل از هر کاری باید به شیر آب نزدیک به پکیج مراجعه کنید تا از فشار کافی آب اطمینان خاطر پیدا کنید.

    اگر تمامی ورودی‌های آب و گاز به پکیج دارای فشار مناسبی بودند باید با نمایندگی ایران رادیاتور بابت برسی و عیب یابی پکیج تماس بگیرید زیرا دلیل مشکل شما میتواند از لوله کشی نامناسب یا خرابی یک قطعه در پکیج باشد.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    علت مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس چیست؟

    از مزایا مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور هر چقدر که بگویم کم است ولی اگر بخواهیم خیلی کوتاه به آنها اشاره کرد: تامین قطعات اصل و اورجینال از شرکت ایران رادیاتور، امنیت قطعات و صحت دستگاه در نمایندگی، تعمیر در محل، قیمت و هزینه مناسب، تحویل سریع و آنی، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، ارائه فاکتور رسمی و … .

    در اولین مورد باید در مورد تضمین قطعات اصل صحبت کنیم، این موضوع یعنی وقتی که قطعه‌ای از پکیج شما خراب شده باشد و قابل تعمیر نباشد ما آن قطعه را با هزینه مناسب شرکتی از خود شرکت ایران رادیاتور تهیه و برای شما نصب خواهیم کرد.

    پکیج دیواری در نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس توسط فراتیک

    دومین مورد قیمت مناسب است، تمامی هزینه و قیمت‌هایی که برای شما گفته شده است نرخ اتحادیه و حتی پایین تر است زیرا مجموعه فراتیک با فراهم کردن یک زمینه رقابتی در میان تعمیرکار‌ها باعث شده تا میزان هزینه تعمیر بسیار پایین تر از مابقی نمایندگی‌ها باشد.

    سومین گزینه‌ای که بسیار حایز اهمیت است تعمیر دستگاه در محل و جلوی شما میباشد. وقتی نیروی متخصص به محل شما اعزام میشود شما میتوانید تمامی مراحل سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را مشاهده کنید و بر آنها نظارت کامل داشته باشید و در صورت صحت عملکرد هزینه را بپردازید.

    خدمات با کیفیت در نمایندگی ایران رادیاتور فردیس

    مجموعه فراتیک یک مرکز تعمیر لوازم خانگی با بیش از یک دهه سابقه درخشان است که با ارائه خدمات با کیفیت و پشتیانی مادام آنها بعد از مراحل تعمیر مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت باقی نگه دارد.

    مجموعه فراتیک با اخذ نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس سال هاست که خدمات مثبت به مشتریان خود در شهر بزرگ فردیس ارائه میکند. تمامی خدماتی که توسط نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس ارائه میشود دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه یا 180 روزه میباشد این بدین معناست که اگر هر مشکلی تا مدت زمان مشخص شده برای خدماتی که ما برایتان انجام دادیم پیش بی‌آید ما به رایگان آن را برای شما تعمیر خواهیم کرد.

    رادیاتور در نمایندگی ایران رادیاتور فردیس

    اگر نیاز به هرگونه خدمات پشتیبانی و سرویس برای دستگاه ایران رادیاتور خود داشتید با شماره 09190335926 تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست تعمیر با ما در ارتباط باشید.

    هدیه‌ای از طرف نمایندگی ایران رادیاتور فردیس به مشتریان

    به احتمال زیاد شاید برایتان سوال شده باشد که هدیه نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس چیست و چگونه شامل حال ما میشود؟

    اگر برای بار اول از نمایندگی بوتان در فردیس سرویس یا خدمتی در بابت دستگاهتان دریافت کرده باشید ما برای شما هدیه‌ای در نظر گرفتیم. وقتی تعمیر پکیج یا شوفاژ ایران رادیاتور شما به اتمام رسید و رضایت کامل داشتید، میتوانید از تعمیرکار تقاضا کنید تا یکی از دستگاه لباسشویی، پکیج، یخچال شما را برسی و عیب یابی کند و هزینه نهایی را به شما اعلام کند.

    اگر از برند بوتان استفاده میکنید و ساکن شهر فردیس هستید پیشنهاد میکنم از  خدمات نمایندگی بوتان در فردیس استفاده کنید.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک