۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج + گارانتی 6 ماه

از هر سه خانواده در ایران حداقل یک خانواده ایرانی از پکیج‌ها یا شوفاژ‌های ایران رادیاتور استفاده میکند این بدین معناست که محصولات شرکت ایران رادیاتور از محبوبیت بالایی برخوردار است که این مقدار طرفدار در ایران دارد؛ شرکت ایران رادیاتور ادعا دارد که سومین شرکت برتر تولید لوازم گرمایشی در خاورمیانه است و بهترین شوفاژ‌های آلمینیومی در جهان را تولید میکند. نمایندگی بهترین مرکز برای سرویس و تعمیر وسایل ایران رادیاتور است پس اگر ساکن کرج هستید و نیاز به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج دارید با شماره 09190335926 تماس بگیرید تا کارشناس ما شما را راهنمایی کند.
نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج

ایران رادیاتور شرکت بزرگی است که احتمالا میدانید در حوزه تولید لوازم گرمایشی مانند شوفاژ، رادیاتور و پکیج دیواری فعالیت میکند؛ ایران رادیاتور نزدیک به 40 سال است که تاسیس شده و مهمان خانه ایرانی‌ها شده است گرچه ما در این مطلب به دنبال تاریخچه و سرگدشت این برند نیستیم ولی نیاز است که بدانید ایران رادیاتور یک شرکت ایرانی بی کیفیت نیست.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

اگر پکیج یا هر دستگاهی دارید که تولید برند ایران رادیاتور هستند و عملکرد آنها مختل شده است، نیاز است تا به یک نمایندگی معتبر در شهر خودتان رجوع کنید. فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که از نمایندگی‌های برتر ایران رادیاتور با چندین جایزه از طرف خود شرکت ایران رادیاتور میباشد. وظیفه انسانی و ملی این مجموعه خدمت رسانی با کیفیت به مردم شریف ایران زمین است که حتی در شهرستان شهریار هم خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار ارائه میکند.

کافیست با ما تماس بگیرید تا از تمامی خدمات نمایندگی ایران رادیاتور برخوردار شوید و دستگاه مورد نظرتان با ضمانت گارانتی 180 روزه یعنی 6 ماهه تعمیر و سرویس شود.

شما میتوانید از طریق دو راه ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    مشکلات رایج در ایران رادیاتور

    ارور 70 در پکیج ایران رادیاتور

    خطای 70 پکیج ایران رادیاتور به نشانه گرم شدن بیش از حد پکیج است، معمولا در اینطور مواقع پکیج از کار میفتد و پس از سرد شدن دوباره روشن خواهد شد لطفا این خطا را جدی بگیرید تا از خسارت‌های مالی جلوگیری کنید.

    ارور 30 و 40 در پکیج ایران رادیاتور

    برد پکیج مانند مغز انسان میباشد، یعنی همه قطعات یک پکیج دستورات خود را از برد الکترونیکی میگیرند و این ارور هم نمایانگر خرابی برد پکیج میباشد.

    علت لرزش پکیج ایران رادیاتور

    لرزش از مشکلات شایع و پرتکرار در اکثر پکیج هاست دلیل اصلی لرزش میتواند از پمپ یا پروانه‌اش باشد ولی رسوب گیری مبدل هم نقش بسزایی در آن دارد.

    خرابی شیر برقی در پکیج ایران رادیاتور

    شیر برقی وظیفه کنترل میزان آب خروجی و ورودی به پکیج را دارد، در صورت خرابی این قطعه ممکن است آب بسیار سرد شود یا هیچوقت پکیج از خاموش شدن دست نکشد.

    چگونه از مشکل پکیج دیواری ایران رادیاتور با خبر شویم؟

    به طور کلی نمیشود علت اصلی پیش آمدن یک مشکل در پکیج را بفهمیم تا وقتی که دستگاه توسط یک تعمیرکار نمایندگی برسی و عیب یابی شود ولی میتوانیم تا حدود از علت مشکل پیش آمده با خبر شویم و نسب به آن اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور کنیم که اگر نیاز به تعمیر بود و ساکن شهر فردیس البرز بودید با خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس به راحتی مشکل خود را برطرف کنید.

    صفحه نمایش پکیج دیواری ایران رادیاتور در نمایندگی کرج

    در مرحله اول باید شیر ورودی آب و شیر ورودی گاز به پکیج دیواری خود را چک کنیم تا بسته نباشد و فشار متناسبی داشته باشند زیرا فشار کم مواد اولیه ورودی آب باعث نابرابری در آنها و ایجاد اختلال در دستگاه میشود.

    در مرحله دوم به نزدیکترین شیر آب به پکیج دیواری ایران رادیاتور مراجعه میکنیم تا مطمعن شویم فشار آب مناسب است، بعضی وقت‌ها فشار کم آب باعث میشود تا پکیج کار نکند و زمانی که کار می‌کند ناگهان خاموش شود.

    در مرحله سوم اگر پکیج ایران رادیاتور شما به زبان عامیانه (مدل جدید) باشد باید یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی پوسته خود داشته باشد تا اطلاعاتی نذیر بار، فشار و حالت زمستانه یا تابستانه دستگاه را در آن نمایش دهد؛ اگر پکیج این قابلیت را داشته باشد به راحتی میتوانیم از خطا و ارور آن با خبر شویم تا علت اصلی این مشکل را بفهمیم.

    زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

    خدمات تخصصی و در محل فراتیک

    تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

    ۱۰+ سال‌سابقه
    ۱۸۰ روز گارانتی

    معمولا خطای پکیج ایران رادیاتور به صورت چشمک زن در صفحه نمایش دستگاه نشان داده میشود.

    اگر پکیج شما از نسل عادی پکیج‌ها باشد متاسفانه دسترسی به صفحه نمایش دیجیتالی ندارید و فقط چند اهرم فشار و … بر روی پکیج میبینید و در هنگام خرابی باید نسبت به شدت مشکل قطعات را برسی و عیب یابی کنید.

    چرا باید به نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج مراجعه کنم؟

    این بخش مطلب یکی از مهم ترین بخش‌هاست زیرا در مورد اهمیت مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور گفتگو میکنیم.

    پکیج دیواری در نمایندگی ایران رادیاتور در کرج توسط فراتیک

    دلایل زیادی برای اینکه مشتریان ما به نمایندگی ایران رادیاتور در کرج مراجعه کنند است؛ برای مثال یکی از مشتریان ما که چند وقت گذشته تعمیرکار مجموعه فراتیک برای تعمیر پکیج شان به آنها مراجعه کرده بود میگفت: ((چند وقت قبل یک شماره از روی دیوار برداشتم و برای تعمیر لباسشویی به آنها زنگ زدم که در آخر متوجه شدم برد لباسشویی بوش من که 14 میلیون تومان قیمت داشته را با یک برد خراب معاوضه کرده و در نهایت گفته این لباسشویی قابل تعمیر نیست.))

    توجه کنید اگر از پکیج برند بوتان استفاده میکنید حتما از نمایندگی بوتان در کرج استفاده نمایید.

    نمایندگی یعنی یک نماینده معتبر از سوی شرکت مبدا که مجوز تعمیر و سرویس دهی به مشتریان این برند را دارد، اگر از نمایندگی خدماتی دریافت کنید که نیاز به تعویض قطعه‌ای در پکیج شما باشد مطمعن باشید که نمایندگی آن را از شرکت تهیه می‌کند و یک قطعه اورجینال و اصل به پکیج شما متصل خواهد شد.

    امنیت دستگاه یکی از مهمترین فاکتور‌هایی است که باید به نمایندگی خود شرکت مراجعه کنید، اگر مشکلی برای پکیج شما حین تعمیر بی‌افتد؛ نمایندگی باید در قبال آن پاسخگو باشد زیرا روز اول تعهد امنیت دستگاه مشتری و خسارت مالی آن را به گردن گرفته است و از طرف دیگر تمامی خدماتی که گارانتی به شما ارائه میکند دارای 6 ماه گارانتی ضمانت می‌باشد.

    کیفیت در خدمات مجموعه فراتیک-نمایندگی ایران رادیاتور در البرز

    به غیر از اینکه فراتیک یکی از بهترین شعبه‌های پر افتخار نمایندگی ایران رادیاتور در استان البرز است باید از خود مرکز تعمیرات تخصصی فراتیک صحبت کنیم؛ فراتیک یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که با بیش از 10 سال سابقه درخشان توانسته است مشتریان خود را رضایتمند باقی نگه دارد.

    رادیاتور در نمایندگی ایران رادیاتور کرج

    فراتیک-نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در کرج با جذب تکنسین متخصص و با تجربه و عبور آنها از فیلتر تایید هویت و تایید مهارت؛ توانسته یکی از بزرگترین مجموعه‌های تعمیرات لوازم خانگی در تهران و البرز باشد و همواره تلاش میکند تا بهترین خدمات را به مردم شریف ایران اعطا کند.

    کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور آمادگی دریافت تماس و نظرات شما در هر وقت از شبانه روز هستند، همچنین تمامی خدماتی که توسط فراتیک انجام میشود دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه است که این بدین معناست: هر زمان که خدماتی که ما به شما ارائه کردیم دچار کوچک ترین مشکلی شد، ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

    کارشناسان پاسخگویی ما به طور شبانه روز آماده دریافت تماس از طرف شما هستند تا هرگونه مشکل یا اختلالی که در عملکرد پکیج ایران رادیاتور شما وجود دارد را توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای برطرف کند؛ برای تماس با نمایندگی ایران رادیاتور با شماره تماس 09190335926 با ما در تماس باشید.

    4.5/5
    مقالات مرتبط
    نظر شما درباره این مقاله چیست؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بنر فراتیک