۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوتان در پرند + ضمانت گارانتی 180 روزه

در این شرایط اقتصادی دیگر خرید یک دستگاه جدید به جای تعمیر پکیج بوتان کار منطقی نیست؛ پس با ما همراه باشید تا به شما بهترین و معتبر‌ترین شعبه نمایندگی بوتان در پرند را معرفی کنیم.
نمایندگی بوتان در پرند

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی پکیج بوتان در پرند

هم اکنون که این مطلب را میخوانید، به احتمال زیاد مالک یک پکیج بوتان هستید که نیاز به خدمات نمایندگی بوتان در شهر پرند دارید و یا اینکه میخواهید یک پکیج جدید را خریداری کنید؛ به هر حال در اینجا قصد داریم تا به شما بهترین و معتبر‌ترین مرکز تعمیرات پکیج در پرند و شعب نمایندگی بوتان را به شما معرفی کنیم، پس پیشنهاد میکنم برای دریافت یک دید جدید، برای انتخاب یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی با ما همراه باشید.

شرکت بوتان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید پکیج‌های گازی در ایران و سراسر جهان میباشد، این شرکت ادعا دارد که جز سومین شرکت بزرگ دنیا در حوزه تولیدات پکیج‌های دیواری است و امروزه مهمان بیش از 12 میلیون خانواده ایرانی که تقریبا نصف جمعیت ایران است، میباشد.

حالا فرض کنید که مشکل روشن نشدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا برای شما پیش آمده که ابتدا پیشنهاد میکنم از مجله لوازم خانگی وبسایت ما استفاده کنید ولی اگر به هر طریقی مشکلتان برطرف نشد، میتوانید از خدمات نمایندگی بوتان در پرند استفاده کنید و تا جای امکان از مشاورین ما برای دریافت راهنمایی و آگاهی از مشکل پکیج خود، استفاده کنید.

شماره تلفن نمایندگی بوتان در پرند

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

تعمیر پکیج دیواری در نمایندگی بوتان پرند توسط فراتیک

اگر پکیج بوتان شما هم به هر دلیل به مشکلی برخورده است، میتوانید از طریق تماس با شماره تلفنی که بالا قرار دادیم یا ثبت درخواست آنلاین از طریق فرم درخواست تعمیر، با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به عیب یابی و برسی مشکل شما بپردازند و در برطرف کردن آن به شما کمک کنند.

چگونه متوجه مشکل پکیج بوتان خود شویم؟

اگر هم اکنون مشکلی برای پکیج شما پیش آمده است، برسی و عیب یابی آن توسط خودتان بسیار مهم و ضروری است؛ در این صورت شما متوجه مشکل کلی پکیج خود میشود ولی عیب یابی دقیق آن و تشخیص صحت عملکرد قطعات مربوطه، تنها تخصص و وظیفه یک تعمیرکار با تجربه در حوزه تعمیرات پکیج بوتان است.

در اولین قدم باید مطمعن شوید که آب مصرفی پکیج بوتان شما یک فشار مناسب و پایدار دارد، پس ابتدا به نزدیک‌ترین شیر آب (آشپزخانه) مراجعه کنید و مطمعن شوید که پکیج شما با کمبود فشار آب روبرو نیست زیرا یکی از دلایل رایج در خاموش شدن پکیج بوتان، همین کمبود فشار آب است.

همینطور گاز و برق نیز یکی از مهمترین و اساسی ترین دلایل برای عملکرد صحیح یک پکیج دیواری بوتان است که اگر هر یک از آنها با مشکلی روبرو شود، ممکن است عملکرد پکیج به کلی مختل و خراب شود.

یکی دیگر از راه‌های شناسایی مشکل پکیج بوتان، تشخیص مشکل از طریق ارور‌های پکیج بوتان است که به راحتی میتوانید آن را از طریق چراغ‌های نصب شده بر روی پنل ال ای دی (برای مثال در پکیج کالدا ونزیا با چشمک زدن چراغ قرمز، از ارور یا خطای رخ داده با خبر میشویم)؛ میتوانیم مشکل دستگاه را بفهمیم و سپس علت آن را از کارشناسان نمایندگی بوتان جویا شویم.

پس از شناسایی خطای پکیج ایران رادیاتور، اگر مشکل سطحی و عادی بود، خودتان به راحتی میتوانید آن را برسی و برطرف کنید ولی اگر پکیج با مشکل بزرگ تری روبرو شده بود، پیشنهاد میکنم خودتان دست به آچار نشوید و با یک نمایندگی بوتان در پرند یا شهر‌های دیگر مانند نمایندگی بوتان در شهر قدس یا نمایندگی بوتان در کرج، تماس بگیرید.

تضمین کیفیت خدمات در نمایندگی بوتان پرند

بهترین تصمیمی که میتوانید برای تضمین و بیشتر شدن عمر پکیج بوتان خود بگیرید، دریافت خدمات از نمایندگی بوتان در شهر خودتان است؛ زیرا نمایندگی به معنای این است که یک شعبه یا نماینده معتبر از سوی شرکت مبداء در یک شهر مشخص شده به شما خدمات پس از فروش یا قبل از فروش اعطا می‌کند.

رادیاتور در نمایندگی بوتان در پرند

مجموعه فراتیک که یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 10 سال سابقه است، توانسته تمامی مشتریان خود را در بالاترین سطح از رضایت باقی نگه دارد و به صورت مداوم با پشتیبانی 24 ساعته به آنها کمک کند.

فراتیک توانسته نمایندگی بسیاری از برند‌ها مانند نمایندگی ایران رادیاتور در پرند و بوتان را اخذ کند تا به مشتریان خود تضمین کیفیت بیشتر و بهتری را اعطا کند.

بهترین ویژگی که میتوانیم به آن اشاره کنیم، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است؛ یعنی اگر تا 6 ماه برای خدماتی که ما به شما ارائه کردیم مشکلی پیش آمد، ما به رایگان آن را برای شما تعمیر و درست خواهیم کرد. (این ویژگی تنها در نمایندگی‌های مجموعه فراتیک دیده میشود)

دومین ویژگی که بسیار حایز اهمیت است، تامین قطعات اصل و اورجینال از شرکت مبداء توسط مجموعه فراتیک است؛ یعنی اگر در حین خدمات تعمیر یا سرویس، پکیج شما نیاز به قطعه‌ای داشته باشد؛ نمایندگی فراتیک آن را به سادگی از شرکت مبداء تهیه و فراهم خواهد کرد.

برای مثال پکیج شما با مشکل خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه مواجه شده و در حین تعمیر نیاز به قطعات جدید دارد.

امتیاز‌ها و ویژگی‌های دیگری هم در شعب نمایندگی بوتان در پرند وجود دارد که اگر بخواهیم در این مطب جمع آوری کنیم، شاید ساعت‌ها طول بکشد ولی میتوانیم به تامین امنیت دستگاه، پشتیبانی 24 ساعته، تعمیر در محل و … اشاره کنیم.

مزایا دریافت خدمات از نمایندگی بوتان در پرند

تا به اینجای مطلب تقریبا به تمامی ویژگی‌ها و مزایا شعب نمایندگی بوتان در پرند پرداختیم و هر کدام از آنها را برایتان شرح کردیم؛ در واقع این قسمت شاید تکرار و جمع بندی محتوای بالا باشد تا اگر وقت خواندن مطلب بالا را نداشتید، در این قسمت خلاصه کمی از گفتگویمان داشته باشیم.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی

فراتیک یک مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ایران است که با بیش از یک دهه سابقه و تجربه درخشان در این حوزه، توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند و همواره تلاش کند که به هدف اصلی خود یعنی به مردم برای توسعه و تعمیر لوازم خانگی در این شرایط اقتصادی کمک کرده باشد.

فراتیک شعبه‌های نمایندگی در شهر‌های زیادی از جمله استان تهران و البرز دارد که با ارائه ضمانت گارانتی 6 ماهه و تامین قطعات اورجینال + جذب تکنسین متخصص، توانسته دغدغه و نگرانی مشتریان خود را برطرف کند.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک