۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوش در فردیس + همراه گارانتی 180 روزه

در این مطلب در مورد بهترین و معتبر‌ترین شعبه نمایندگی بوش در فردیس گفتگو خواهیم کرد و به مزایا و ویژگی‌های آن مانند ضمانت گارانتی 6 ماهه اشاره خواهیم کرد.
نمایندگی بوش در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات بوش در فردیس

احتمالا هم اکنون که مشغول خواندن این مطلب از وبسایت فراتیک هستید، مشکلی برای دستگاه بوش شما پیش آمده یا اینکه نیاز به خدمات پس از فروش مانند نصب، سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش دارید؛ در این صورت انتخاب یک نمایندگی معتبر بوش در شهر فردیس، یکی از مهمترین انتخاب‌هایی است که میتوانید برای سلامت و افزایش طول عمر دستگاه خود بگیرید زیرا اعتماد به هر تعمیرگاه یا مرکز نامعتبر برای تعمیر لباسشویی در فردیس، ظرفشویی، یخچال و … با برند بوش، نه تنها باعث افزایش شدت خرابی در دستگاه میشود، بلکه در بسیاری از مواقع ممکن است رفتار‌های ناشایس و زشتی از تعمیرکار‌های بی‌تجربه رخ دهد.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

برای مثال چند وقت پیش یکی از کسانی که از طریق سوشال مدیا با ما آشنا شده بود، برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج با ما تماس گرفت که تعمیرکار‌های فراتیک کمتر از 2 ساعت در محل مشتری حاضر شده بودند و متوجه دستکاری ماشین لباسشویی توسط یک تعمیرکار متفرقه شده بودند. طبق گفته مشتری شماره این تعمیرکار را از روی دیوار پیدا کرده بودند که پس از خاموش کردن تلفن‌شان، دیگر هیچ دسترسی به او نداشتند؛ زیرا تعمیرکار بی‌تجربه پس از اینکه فهمیده بود کاری از دستش بر نمی‌آید، برد الکترونیکی را با یک برد الکترونیکی سوخته تعویض کرده بود.

اما در محتوای این مطلب قصد داریم به بهترین و معتبرترین شعبه نمایندگی بوش در فردیس یا شهر‌های نزدیک فردیس مانند نمایندگی بوش در اندیشه یا نمایندگی بوش در کرج، اشاره کنیم و سپس شاخص‌ها و ویژگی‌های یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی بوش، اشاره کنیم تا در نهایت توانایی انتخاب یک نمایندگی معتبر از یک تعمیرگاه متفرقه را داشته باشید.

شماره تلفن نمایندگی بوش در فردیس

     

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

       

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

      اگر دستگاهی دارید که نیاز به خدمات پس از فروش نمایندگی بوش در فردیس دارد، کافیست از طریق شماره‌ای که در بالا قرار دادیم با ما تماس بگرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند تا مشکل دستگاه را از شما جویا شوند.

      نمایندگی تعمیرات بوش در فردیس

      چرا باید از خدمات نمایندگی بوش در فردیس استفاده کنیم؟

      هر کسی باید این سوال را از خودش کند که چرا از خدمات نمایندگی بوش در فردیس استفاده کنم؟ زیرا نمایندگی یک شعبه یا مرکز معتبر از سوی شرکت مبداء یعنی بوش است که میتوانید خدمات پس از فروش یا قبل از فروش را با اطمینان خاطر از آنها دریافت کنید، بنابر این شما میتوانید تمامی خدمات تعمیر، سرویس یا نصب لوازم برقی با برند بوش را به نمایندگی بوش در فردیس بسپارید.

      مهمترین ویژگی که میتوان از آنها نام برد، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و تامین قطعات اصیل و اورجینال از شرکت مبداء است؛ فرض کنید دستگاه با مشکل لرزش ماشین لباسشویی بوش مواجه شده است که نیاز به 2 عدد کمک فنر لباسشویی دارد، در این صورت نمایندگی بوش در فردیس (شعبه فراتیک) سعی میکند تا قطعه را ابتدا کند ولی اگر موفق به این کار نشد، 2 عدد کمک فنر اورجینال و آکبند را برای شما تهیه خواهد کرد.

      همینطور اگر طی 6 ماه مشکلی برای خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی بوش پیش آمد، فراتیک آن را به رایگان تعمیر و رفع خواهد کرد. ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی 24 ساعته، تعمیر در محل، تکنسین متخصص، اولویت با تعمیر قطعه و … هم جزء ویژگی‌های شعب نمایندگی بوش مجموعه فراتیک است.

      تعمیرکار نمایندگی بوش در فردیس چگونه و کجا دستگاه را تعمیر می‌کند؟

      زمانی که شما با نمایندگی بوش در فردیس تماس میگیرید، کارشناسان مجموعه فراتیک ابتدا سعی میکنند که یک مشاوره اولیه برای برطرف کردن مشکل توسط خودتان، به شما ارائه کنند؛ اما اگر مشکل حادی برای دستگاه پیش آمده باشد، کارشناسان ما برای اعزام تعمیرکار به محل با شما هماهنگ خواهند شد.

      پس از اینکه تعمیرکار در محل یا خانه شما آماده به کار شد، ابتدا موظف است تا دستگاه بوش شما را مورد برسی و عیب یابی قرار دهد تا بتواند هزینه نهایی خدمات همراه قطعات (در صورت نیاز) را به شما اعلام کند. بنابر این در صورتی که شما با شرایط اعلام شده موافقت کنید، تکنسین حاضر شده در محل شروع به انجام مراحل تعمیر دستگاه شما خواهد کرد.

      در این حین شما میتوانید هر سوالی که دارید از تعمیرکار بپرسید، فرض کنید ماشین لباسشویی بوش شما در حال تعمیر است و نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در مهرشهر پیدا کرده بودید و در همین حین مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش برای دستگاه پیش آمده است و برای‌تان سوال شده که حداکثر زمان ممکن برای اتمام مراحل تعمیر چقدر است؟

      سپس بعد از اتمام مراحل تعمیر، تعمیرکار موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را برای اطمینان خاطر شما از عملکرد صحیح دستگاه، در حضور شما انجام دهد.

      خدمات پس از فروش در نمایندگی بوش فردیس

      نمایندگی بوش در فردیس چه تضمینی برای خدمات خود ارائه میکند؟

      تمامی شعب نمایندگی بوش مجموعه فراتیک دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه بابت ارائه خدمات خود هستند یعنی مجموعه فراتیک به قدری از تخصص و تجربه تکنسین حاضر شده در محل، مطمعن است که برای خدمات خود گارانتی 180 روزه ارائه میکند تا در صورت بروز مشکل برای خدمات ارائه شده، آنها را به رایگان مورد برسی و رفع قرار دهد.

      قیمت خدمات نمایندگی بوش در فردیس چقدر است؟

      فرقی نمیکند که در سعادت آباد از استان تهران باشید و یا در فردیس از استان البرز باشید زیرا هزینه خدمات و قطعات بوش در تمامی شهر‌های ایران یکسان است اما موضوعی که بسیار حایز اهمیت است، اعلام هزینه یا قیمت خدمات قبل از برسی تعمیرکار است. زیرا هزینه خدمات و قطعات بستگی به میزان خرابی دستگاه شما خواهد داشت.

      اما مجموعه فراتیک (نمایندگی بوش در فردیس) با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تکنسین خود، باعث شده تا نرخ انجام خدمات در بسیاری از مواقع حتی کمتر از نرخ اتحادیه باشد.

      مزایا دریافت خدمات از نمایندگی بوش در فردیس چیست؟

      در محتوای این مقاله به ویژگی‌ها و مزایا دریافت خدمات از نمایندگی بوش در فردیس و فراتیک اشاره کردیم اما در این قسمت سعی داریم تا لیستی از این شاخص‌های ضروری در هر مرکز تعمیری را به شما ارائه کنیم تا در صورت نیاز بتوانید یک مرکز تعمیرات معتبر را از یک تعمیرگاه متفرقه تشخیص دهید؛ اما پیشنهاد ما برای افزایش طول عمر دستگاه و سلامت قطعات آن، تنها استفاده از خدمات شعب نمایندگی فراتیک است.

         

          • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

          • ارائه فاکتور رسمی خدمات

          • تکنسین با تجربه و متخصص

          • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی بوش در فردیس (هزینه کمتر)

          • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

          • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

          • احترام به مشتری و وقت شناسی

          • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

        اگر از پکیج‌های بوتان یا ایران رادیاتور استفاده میکنید و ساکن فردیس هستید، میتوانید از مقالات نمایندگی بوتان در فردیس یا نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس استفاده کنید.

        4.5/5
        مقالات مرتبط
        نظر شما درباره این مقاله چیست؟

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        بنر فراتیک