۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوش در کرج + گارانتی 180 روزه خدمات

برند بوش به حدی قوی و ارزشمند است که تعمیر یا بازسازی آن بسیار بصرفه‌تر و بهتر از خرید یک دستگاه ایرانی جدید با کیفیت پایین تر است؛ پس پیشنهاد میکنم اگر نیاز به خدمات نمایندگی بوش دارید، با ما همراه باشید.
نمایندگی بوش در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات بوش در کرج

خرابی و ایجاد مشکل ممکن است در هر دستگاهی با هر برندی رخ دهد اما پیدا کردن یک نمایندگی معتبر در شهر یا استان خودمان که مانند فراتیک خدماتش دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه باشد، شاید کار ساده‌ای نباشد زیرا لوازم برقی بوش جزء با ارزش‌ترین لوازم برقی و خانگی هستند که تعداد بسیار کمی از وسایل اصیل و اورجینال آن در بازار باقی مانده است؛ به همین خاطر اگر از یک ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و … از برند بوش استفاده می‌کنید، کافیست با یک نمایندگی معتبر بوش در سطح کرج آشنا شوید.

شماره تلفن نمایندگیخارج از ساعت کاری
۰۲۱-۶۵۵۷۹۸۱۹۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶

تجربه همواره به ما و تعمیرکار‌های متخصص شعب نمایندگی ما در سطح شهر‌های مختلف استان البرز و تهران ثابت کرده که سپردن تعمیر یا سرویس هر نوع دستگاه بوش به یک تعمیرکار بی‌تجربه و متفرقه، نه تنها باعث خرابی بیشتر دستگاه میشود بلکه باعث میشود که تعمیرکار بی‌تجربه، بسیاری از قطعات اصیل و گران قیمت دستگاه را با قطعات فرسوده و خراب تعویض نماید و در نهایت بگوید که مشکل از یک قسمت دیگر دستگاه است زیرا تمامی محتوای مطالب وبسایت فراتیک بر اساس تجربه تکنسین و کارشناسان این مرکز نوشته و تهیه میشود.

بنابر‌این اگر نیاز به خدمات پس از فروش (تعمیر، سرویس، نصب)، لوازم خانگی بوش خود دارید، کافیست با فراتیک تماس بگیرید زیرا فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوش است که شعب نمایندگی زیادی در شهر‌های مختلف استان تهران و البرز دارد، برای مثال خدمات نمایندگی بوش در شهریار و یا نمایندگی بوش در فردیس یکی از خدمات شایان این مجموعه است. در ادامه محتوا نیز قصد داریم به شاخص‌ها و ویژگی‌های نمایندگی بوش در کرج (شعبه فراتیک) اشاره کنیم و عوامل مورد نیاز برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب را به شما معرفی کنیم.

شماره تلفن نمایندگی بوش در کرج

  • تماس با شماره تلفن 65579819-021
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

اگر مشکل حادی برای دستگاه‌تان پیش آمده که نیاز به خدمات پس از فروش دارید و یا نیاز به راهنمایی در مورد برطرف کردن مشکل پیش آمده دستگاه خود دارید، کافیست از طریق شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر، به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

نمایندگی تعمیرات بوش در کرج

چرا استفاده از خدمات نمایندگی بوش در کرج ضروری است؟

هنگامی که شما از نمایندگی یک برند معتبر خدمات پس از فروش دریافت میکنید، از کیفیت و سطح عملکرد دستگاه خود نیز هم راضی هستید زیرا نمایندگی یعنی یک مرکز یا شعبه از طرف شرکت مبداء، که خدمات پس از فروش یا قبل از فروش را به مشتریان آن شرکت ارائه میکند و نقش یک نماینده را از سوی آن برند دارد؛ به همین خاطر پیشنهاد میکنم که اگر نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی بوش در کرج یا تعمیر لباسشویی در کرج (ظرفشویی، یخچال، مایکروویو و …) دارید، با ما تماس بگیرید.

اما اگر بخواهیم به دو ویژگی که تنها در شعبه‌های نمایندگی مجموعه فراتیک قابل رویت هستند، اشاره کنیم؛ باید از ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات و تامین قطعات اصیل و اورجینال یاد کنیم. فرض کنید مشکل علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش برای دستگاه‌تان پیش آمده و از خدمات نمایندگی بوش در کرج استفاده کرده‌اید، بنابر‌این اگر در حین مراحل تعمیر نیاز به هر گونه قطعه‌ای داشته باشید، فراتیک به شما تضمین تهیه یک قطعه اصل را خواهد داد.

همچنین اگر پس از انجام خدمات ارائه شده توسط شعب نمایندگی بوش (مجموعه فراتیک)، مشکلی برای آن قسمت از دستگاه پیش آمد، تکنسین مجموعه آن را به رایگان تعمیر خواهد کرد؛ در واقع فراتیک به قدری از میزان تخصص و تجربه کافی در تعمیرکار‌های خود مطمعن است که تضمینی 180 روزه به شما ارائه خواهد کرد.

ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی 24 ساعته و مداوم، تعمیر در محل مشتری، تکنسین متخصص، وقت شناسی و … نیز از دیگر مزایا خدمات نمایندگی بوش در کرج است.

تعمیرکار نمایندگی بوش در کرج چگونه دستگاه من را تعمیر می‌کند؟

بعد از اینکه شما با فراتیک تماس میگرید، کارشناسان این مجموعه ابتدا یک مشاوره اولیه برای ارائه راهکار‌های ابتدایی به شما ارائه خواهند کرد اما در صورتی که موفق به رفع مشکل نشدید، پشتیبانی برای ارسال تعمیرکار به محل، با شما هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

هنگامی که تعمیرکار در محل شما حاضر شد، اولین کاری که موظف به انجام آن است برسی و عیب یابی دستگاه شما است تا بتواند هزینه نهایی خدمات همراه با قطعات را به شما اعلام کند.

در صورتی که شما با شرایط اعلام شده از سوی تعمیرکار موافقت کنید، تکنسین حاضر در محل شروع به کار خواهد کرد تا بتواند دستگاه شما را مانند روز اولش تعمیر کند؛ اما شما در حین انجام مراحل تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود میتوانید بر آن نظارت کامل داشته داشته باشید تا اگر سوال یا ابهامی برایتان ایجاد شد، آن را از تکنسین مربوطه سوال کنید.

سپس بعد از انجام تمامی مراحل تعمیر، تعمیرکار موظف است تا تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور شما برایتان انجام دهد تا از کارکرد صحیح دستگاه بوش خود مطمعن شوید.

خدمات پس از فروش بوش در نمایندگی بوش کرج

نمایندگی بوش در کرج چه تضمینی برای خدمات خود ارائه می‌کند؟

برخی از کاربرانی که در ابتدا با فراتیک و شعب نمایندگی آن آشنا میشوند، ممکن است در ابتدا دغدغه تعمیر صحیح دستگاه خود را داشته باشند؛ از این سو فراتیک با ارائه ضمانت نامه گارانتی 180 روزه (6 ماهه) به مشتریان خود، باعث شده که این دغدغه به صورت کامل از بین برود.

اصول این ضمانت به صورتی است که اگر پس از گذشت چند روز از خدمات ارائه شده توسط فراتیک، مشکلی برای دستگاه‌تان پیش آمد؛ فراتیک آن را به رایگان برای شما تعمیر و عیب یابی خواهد کرد.

هزینه تعمیرات در نمایندگی بوش کرج چقدر است؟

سوال پر‌تکرار و رایجی که امروزه ذهن بسیاری از کاربران را درگیر کرده، هزینه یا قیمت تعمیرات در نمایندگی بوش است. در واقع ذهنیت اینکه هزینه خدمات قبل از برسی دستگاه توسط تعمیرکار، اعلام شود بسیار اشتباه است زیرا قبل از عیب یابی و میزان خرابی دستگاه توسط تکنسین، اعلام هزینه تنها یک اشتباه یا قیمت حدثی است.

اما نمایندگی بوش در کرج با ایجاد یک زمینه رقابتی در میان تکنسین خود، موفق شده تا نرخ هزینه خدمات را بسیار کاهش دهد.

مزایا خدمات نمایندگی بوش در کرج چیست؟

سعی کردیم تا به تمامی ویژگی‌های یک نمایندگی معتبر بوش در کرج اشاره کنیم تا بتوانید یک تعمیرگاه متفرقه را از میان یک مجموعه تخصصی یا نمایندگی تخصصی بوش در کرج، تشخیص دهید؛ اما در این قسمت یک لیست از تمامی ویژگی‌های خدمات یا مزایا مجموعه فراتیک (نمایندگی بوش در کرج) برای شما آماده کرده‌ایم.

  • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)
  • ارائه فاکتور رسمی خدمات
  • تکنسین با تجربه و متخصص
  • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی بوش در کرج (هزینه کمتر)
  • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)
  • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش
  • احترام به مشتری و وقت شناسی
  • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

در انتها اگر سلامت و طول عمر دستگاه بوش‌تان برای شما مهم است، پیشنهاد میکنم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت نمایید.همچنین اگر نیاز به خدمات نمایندگی بوتان در کرج یا نمایندگی ایران رادیاتور در کرج داشتید، میتوانید از مقالات مجله خبری فراتیک استفاده کنید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک